Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: aid.navickas 2015-04-15 22:42
-
Sveiki. Ištiko tokia bėda. Po variklio remonto nebeveikė langų apipurškimas. Po kapotu judinau laidus, siurbliukas pradėjo veikti, atrodo viskas ok. Tačiau kitą dieną pamačiau, kad labai greitai mirgsi posukių indikatorius. Visos lemputės tvarkoje, mirgsi normaliu greičiu, tik kai lempos įjungtos- priekiniai posūkiai dega labai neryškiai ir šiektiek mirgsi pačios šviesos. Tarsi neužtektų masės. Išjungus šviesas, indikatorius mirgsi normaliu greičiu ir priekiniai posūkiai dega ryškiau. Ką patartumėt daryti? Laidus su fyškėm atgal atjudint bandžiau, bet nelabai pavyko :D
-
Masini laida ziurek
-
Tikrink posūkių masinį laidą, 90% problema ten. Gali užmest masę tiesiai nuo akumo ant posūkio, pamatysi ar pradeda veikt tvarkingai.
EDIT: Dancius aplenkė kol rašiau :)
-
Kad nekurti naujos temos, apie elektros gedima, pasinaudosiu senaja :D
Vienas is 147 posukiu (bamperyje) buvo suluzusia fyske ir danzai kontaktai atsokdavo, ko pasekoje, jis nebeveikdavo. Skydelyje gaudavau pranesima apie tai. Dabar isigijau nauja fyskute, vakar pajungiau ir posukis neveikia.
Patikrinau:
1. mases laidas geras, nepazeistas.
2. pliuso nera, kontroline lempute apie ji nieko nerodo.
Tikrinau ne nuo naujai prijungtos fyskes, o laidus, dar iki susijungimo su nauja fyskute, kurie anksciau tikrai veike!
Visi kiti posukiai veikia.
Saugikli radau tik viena, salone, sone vairo, jis geras, rele - irgi prie vairo caksi.
KLAIDOS INDIKATORIUS skydelyje nerodo jokiu klaidu, kai nauja fyske yra pajungta ir lempute istatyta i lizda. Jeigu lempute isimta, gaunu klaida, kad posukiai netvarkoj! Argi netureciau klaidos pranesimo gauti visada, kai posukis neveikia, nera +- susijungimo lemputeje? Jei kompas gauna atsakyma, kad grandine yra tvarkoje pagal "+" + "-", kodel nera sroves pliuse? Ar jis kitais metodais indikuoja perdegusia lempute, net ir nesant srovei?
Taigi, kur dar ieskotis problemos, papildomi saugikliai, reles? Ar metas eiti ieskoti naujo laido ir pravesti nauja "+" nuo soninio posukio pvz?
Dar kart pasikartojant, tiems, kas neskaite atidizai, del sulauzytos fyskutes posukyje, gali buti, kad laidai + ir - susitrumpino, kas ir galejo itakoti sia problema. Tokiu atveju, logiskai, saugiklis turetu buti nukepes, bet tas pagal knygute nurodytas, vienas vienintelis, yra sveikas. Visi kiti posukiai VEIKIA!
-
Gali būti pakepęs čipas skydelyje, kuris srovę matuoja. Gal ir laidas lužęs kažkur, idėjus lemputę visa įtampa ten krenta, bet kažkokia srovė dar teka, todėl skydelis patenkintas. Patikrink su testeriu be lemputės ar yra kažkokia įtampa. Reiktų el. schemos, būtų paprasčiau burti.
-
Gali but,kazkur oksidacija jungtyse.Turejau ta beda su 166 posukiu ant vairuotojo puses sparno. Pakeiciau lempute nedega,patikrinau jungtis viskas prasiskambina kaip ir ok,istatau lempute nedega,tada pradejau atsekinet laida ir daejau iki vieno sujungimo,ji istraukiau,o jis visas pazaliaves,pravaliau,dar supurskiau kontakt cleaneriu,patikrinau veikia,tada dar supurskiau apsauginiu nuo oksidacijos veikia,surinkau istaciau posuki ir vel neveike,pasirodo dar laidas uzsilauzia,nusiemiau jungti issiardziau pasidariau kita laida ir viskas ok.
-
Pasidarbavau testeriu, jis rodo:
Veikianciame posukyje impulso metu 10-11V
Neveikianciame 9-10V. Regis vieno volto kazkur pritruksta ir nei lempute dega, nei klaida skydelyje meta, kai ji ideta. Taigi kur tas voltas pasideti galejo, vaizdas toks, kad su kokia varza butu problema, kiek as suprantu, bet ar tokiu yra 147-oj?
Kitas klausimas, kur stovi posukiu rele? Po vairu saugikliu bloke radau keturias reles, jas isemus posukiai toliau veikia ir skydelis caksi, prilietus jauciasi, lyg jo viduje (ar kazkur ant jo) caksetu. Nors daugiau reliu, apart tu keturiu priekyje, ant jo nematau, nei apacioje, nei nugareleje.
-
Pasidarbavau testeriu, jis rodo:
Veikianciame posukyje impulso metu 10-11V
Neveikianciame 9-10V. Regis vieno volto kazkur pritruksta ir nei lempute dega, nei klaida skydelyje meta, kai ji ideta. Taigi kur tas voltas pasideti galejo, vaizdas toks, kad su kokia varza butu problema, kiek as suprantu, bet ar tokiu yra 147-oj?
Kitas klausimas, kur stovi posukiu rele? Po vairu saugikliu bloke radau keturias reles, jas isemus posukiai toliau veikia ir skydelis caksi, prilietus jauciasi, lyg jo viduje (ar kazkur ant jo) caksetu. Nors daugiau reliu, apart tu keturiu priekyje, ant jo nematau, nei apacioje, nei nugareleje.
tai testeris gali ir 12V rodyti, nes jam pakanka ir vienos gyslos laide. reik matuoti kas darosi prie apkrovos - tavo atveju nemažas įtampos kritimas. tai arba pliusinis lempos laidas blogas arba minusas. imk schemą ir žiūrėk kur sujungimai eina.
posūkio relė kiek pamenu bent jau pas 156'ą po viršutine vairo apdailos plastmase stovi.
-
As matavau tiesiai nuo lemputes lizdo kontaktu, ijungus posuki. Minusas 100% ok, pratestuotas. O kaip "+" su testeriu tinkamai pratestuoti, ten, juk per reles jis eina ir t.t. Siaip varza yra ant jo (tikrinau abiems posukiams, rezultatai kaip ir vienodi, nebent daug skaiciu po kablelio gal ir skirias), varza tikrinau viska isjunges, tai, kaip suprantu, geras yra ir +.
Nebutu paprastesnis viso sito varianto sprendimas tiesiog pravesti nauja + nuo posukio sparne? Ar neperkeptu kas nors viduriuose?
-
Gali patikrinti gana paprastai. Kai lemputė įdėta įtampa krenta ne ant lemputės, o kažkur kitur, tau reik surast kur. Su įdėta lempute jungi testerį prie lemputės minuso ir prie akumo minuso - matai kiek krenta ant minusinio laido. Su pliusu tas pats, tik gal geriau ne nuo akumo + jungt, bet nuo relės pliuso. Jei nerodys nei vienu atveju netoli 12v, tai kažkur iki relės krenta.
-
Pamatavau:
Pliusinis laidas:
Be apkrovas, 12V tiek nuo akumo pliuso, tiek nuo akumo minuso.
Su apkrova analogiskai.
Minusinis:
Be apkrovos 12V.
Su apkrova krenta iki daug maz 0.
Bandziau pajungti minusa tiesiai nuo akumo ir nuo kito posukio i lempute, nedega. Taip iseitu, kad kazkur trumpinasi pliusas i minusa?
Dar kitu budu testavau, nezinau, kiek naudingas. Testeryje, su ta funkcija, kur jis pypsi, jei gauna signala + - susijungus. Ijungus posuki, lempute isimta, pliusas pypsi normaliais intervalais, kaip ir lempute turetu blykseti, bet idejus lempute signalas tampa nuolatinis, lyg sulietus + su -.
-
Radau schema. Yra jose gerai besigaudanciu?
http://www.filedropper.com/147posukiai_1
-
Kazko neina parsiust su tlf. Nelabai supratau ka pamatavai, bet minusinis laidas atkrenta. Esmė, kad netrumpina, bet kažkur yra prastas kontaktas ir energija sunaudojama tai vietai šildyt, o ne lemputei uždegti. Tas pypsikas skirtas pamatuot ar grandinė nenutrukus, prie itampu jo geriau nenaudoti. Šiaip gali nuo sparno posukio atitempti pliusa, jie vistiek sujungti prie relės.
-
Tai, va, jau bandziau ta ideja su laidu nuo posukio, bet juk ten tik 5W ateina, o bamperyje 21W. Neiseis niekaip sitas bajeris :) As tai nujauciu, kad bus kazkas giliau nukepe ar tai apsauga kokia isijungus kazkur bloke. Nes del laido ukepimo, labiausiai itarciau vieta, kur laidai eina prie radiatoriaus izoliacija apsukti is po dirbtino sujungimo, bet tikrinau laidus dar iki tos vietos gerokai anksciau, tas pats. Jau tingiu ardyti viska ir ieskoti kas ten, kur. Liko issiaiskinti, kas atsakingas uz posukio veikla, ir deti donorine rele ar blokeli patikrinimui, man taip atrodo, bus gerokai greiciau ir paprasciau, nei visa prieki ardytis, paliksiu si darba blogiausiam atvejui. O del reles, radau uzsienio foruma, kad 147 neturi posukio reles, atseit ji stovi integruota posukio svirtyse ar tai saugikliu bloke, gali taip buti, ar kazkas nesamones rase? Ikelsiu ne pdf o foto formatu, gal ka rasi naudingo toj schemoj, nes as nesu ju specas :)
Foto cia:
1lapas http://imesk.net/upload/images/VTCB.png
2lapas http://imesk.net/upload/images/JCES.png
3lapas http://imesk.net/upload/images/REEQ.png
4 lapas http://imesk.net/upload/images/RCAE.png
-
tokias schemas tai gali ant vinies vienoj vietoj pasikabinti. elearnas tokiem dalykam yra. visi posūkiai jei gerai pamenu pareina tiesiai iš body kompo, kiekvienam atskiras laidas, priekiniai turi vieną ar dvį kalades sujungimui laidų kol iki lempos daeina.
-
Radau Elearn, schemos tikrai suprantamesnes.
Kiek matau, ten is svirteliu eina signalas i bodykompa, o is jo tiesiai i posukius, teisingai suprantu? Kazkokiu reliu atskirai nera tame kelyje.
Tai variantai, arba body kompe problema, ar laida i lempute, taip?
1 http://imesk.net/upload/images/CN0L.png
2 http://imesk.net/upload/images/D9JE.png
3 http://imesk.net/upload/images/3ORH.png
Redaguoti žinutę
-
Cia siaip info salia visko.
1 http://imesk.net/upload/images/BM9O.png
2 http://imesk.net/upload/images/ATMP.png
-
Tai iš kompo jungties išeina laidai kiekvienai lemputei? Junk tieisiai prie kompo lemputę ir jau surasi kas kaltas :) Jei relių nėra, tai reiškia tranzai mirgsina, gal nukalė vieną.
-
tai pasiimk pliusą kur ateina iš BCM'o į D51 kaladę, minusa nuo akumo ar kėbulo kur nors ir pakabink posūkio lemputę - pagal tai kokius rezultatus gausi, spresi kur bėdos.
-
Sutvarkiau sia betvarke. Problema, kaip ir speta, buvo body kompe. Kitas kompas pasirode per brangus+rakteliu,ecu keitimai, tai galiausiai atmeciau si varianta ir nusprendziau zaisti su senuoju. Pagal schemas niekas netiko, ant fyskiu visai kiti skaiciai ir dauguma kontaktu isvis be skaiciu, kazkodel. Bandymu metodu suradadau tuos posukiu kontaktus visus, pabandziau nuo galinio posukio pajungti - vekia. Taip ir pajungiau. O, kad nemestu klaidos skydelyje, atvedziau paprasta minusa i senaji kontakta ir kolkas viskas be priekaistu. :star: