Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: rasti 2015-04-08 23:16
-
Sveiki, iskilo keletas klausimu. 1 Saugos dirzas pipsejimas, kaip supratau alfoje neisjungiu jo ar galima su diagnostikos iranga? 2 Xenon'ai man ant trumpu noretusi jog sviestu toliau, nerandu ju reguliatorius.3 Valytuvai ir pas jus tokie buki, auto rezimas kol dulksna jis nevalo, tik kaip jau gerai uznesa pradeda valyti.4 Klimato kontrole kaip padaryti ne auto rezima, nes ji pati ten karaliene :D 5 Prabegusi 150 tuks, o begiai jungiasi taip kietai, standziai turi istumti, seip jokiu garsu nera, bet pirma masina kur taip idomiai, cia gal pradiniai simtomai dezes galui? 6 Uzspaudi pradeda traukt bet ties 1 bar pauze buna tokia trumpa, poto vel pucia. Cia turbo lagas? Bes jis gi buna nuo pradziu, o man cia eigoje. Motoras 2.4jtdm. Dekui uz kantrybe :D
-
Uzsisek ir nepipses,xenonu pavarge lesiai arba lemputes,o gal nori,kad sviestu kaip ylgos? .del valytuvu neaisku kas yra gerai uznesa.klima yra karaliene ir kaip jai reikia taip valdo,nebent lauko temperatura rodo bloga arba vidaus davikliai grybauja kas mazai tiketina. Lagas su turbu turi but ziurint nuo kokiu apsuku kada spaudi ir kokiam greiti.
-
Xenonai reguliuojasi automatiskai, reguliatoriaus nebuna. Gali paziuret vairuotojo pusej prie virsutines sakes yra toks daikciukas prijungtas, jis xenonus reguliuoja pagal pakaba, gal nuluzes ar pan. Ir aisku gali mechaniskai lempas pareguliuot su irankiais.
Del turbos tai lagu vadinamas nuo mazu apsuku esantis bukumas(kol turba pradeda pusti). Jei prie 1bar ten kazkas vyksta, gali buti, kad sparnuote stringa ar dar koks sudas. Gali pasijungt diagnostika ir patikrint vaziuojant.
-
Sveiki, iskilo keletas klausimu. 1 Saugos dirzas pipsejimas, kaip supratau alfoje neisjungiu jo ar galima su diagnostikos iranga? 2 Xenon'ai man ant trumpu noretusi jog sviestu toliau, nerandu ju reguliatorius.3 Valytuvai ir pas jus tokie buki, auto rezimas kol dulksna jis nevalo, tik kaip jau gerai uznesa pradeda valyti.4 Klimato kontrole kaip padaryti ne auto rezima, nes ji pati ten karaliene :D 5 Prabegusi 150 tuks, o begiai jungiasi taip kietai, standziai turi istumti, seip jokiu garsu nera, bet pirma masina kur taip idomiai, cia gal pradiniai simtomai dezes galui? 6 Uzspaudi pradeda traukt bet ties 1 bar pauze buna tokia trumpa, poto vel pucia. Cia turbo lagas? Bes jis gi buna nuo pradziu, o man cia eigoje. Motoras 2.4jtdm. Dekui uz kantrybe :D
1 - įjungiama/išjungiama diagnostikos pagalba
2 - xenonai kilnojasi automatiškai. įjungus degimą turi suvaikščioti aukštyn-žemyn. jei nevaikšto - gedimas. jei vaikšto, bet per žemai šviečia - sureguliuoti reik.
3 - šitas dalykas niekad normaliai ir neveikė :D paburus galima gražinti intervalinį režimą, bet dings automatinės šviesos.
4 - kiek pamenu lyg auto visada įjungtas. full auto nuo auto skiriasi. pasigooglink kuom arba vartotojo vadova paskaityk.
5 - pojučių kol kas per internetą dar neeina perduoti. jei lyginti su kokia gazelka tai jo, kiečiau. jei su kokiu Cooper S - tai 159'oj kaip per sviestą jungias ;)
6 - diagnostika junkis
-
Diržus reikia segtis ir nesukti galvos.
Su xenonais nesusidūriau.
Klimato kontrolė auto išsijungs tik pareguliavus kažką, bet taip, ji yra kvailoka ir mane užknisa.
Valytuvai ant Auto irgi nėra patys protingiausi ir 80 proc. atvejų valo, kada jie nori, o ne tada, kada reikia. Čia galbūt galima kažką pakeisti, bet nesukau galvos perdaug.
Dėl Turbos - manau, kad čia DPF. Pas mane buvo tas, kai dpf regeneracija..
O dėžė pas mane automatas, tai irgi ne pūkelis...pasidaužo kartais. :)
-
Valytuvų net ir automatinio rėžimo jautrumą galima reguliuoti pasukant "ratuką" ant rankenėlės. Jei nustatytas mažiausias jautrumas, tai tikrai kartais nesulaukiu ir pavalau "rankiniu" būdu :)
Kiek pastebėjau klimato kontrolė žiemos metu, kai lauke temperatūra žemesnė nei nustatyta mašinoje ir kai išjungtas kompresorius, pučia tik labai karštą orą. Nelabai žinau ką reiškia kai bėgiai jungiasi kietai, bet kad jie jungiasi precizškiau nei prieš tai vairuotuose automobiliuose - tikrai taip. Nu gerai, gal ir kiečiau :) Pas mane rankinė dėžė. Dėl turbo nekomentuosiu, nes pas mane 1.9
-
Bandau dar perprasti itala :) reiks manuala susirasti. Diagnostika manau nepamaisys plius jei dar isjungti galima pipsejima. Greiciu deze mechanine, kiek vairaves 406, 607 mazda3 ten gali mesti begi daug maz i ta vieta ir isimeta, o cia toks jausmas turi tiksliai pataikyti, kitaip stumi .Atrodo, kad sankaba nedaspausta iki galo. Man klimato kontrole tai erzina, vaziuoju ryte ijungia kondiske. Arba pasidarau ant pirmo bruksnelio kad pustu man tokio uztenka, tai sustojus uzgesinus, kai vel vaziuoju isisjungia vel ten ciut ne visi, sumazinu laipsnius tada kondiske jungiasi nemoku gal dar naudotis. Dar yra vairuotojo sedynes oda sone paaizejus, ne kiaurai, bet jau pazeista odos struktura, kaip uzkonservuoti. Pamenu draugui buvo taip pat suaizejus tai gal po metu praplyso. Ar cia pades tie pieneliai, ar tiesiog kai praplys vaziuoti kar persiutu sona?
-
Pas mane 4 metai kaip suaizejus ir neplysta,svarbu impregnuot ja,kad nekietetu. Alfa naudoja tikrai stora oda lyginant su kitais gamintojais .
-
O dėžė pas mane automatas, tai irgi ne pūkelis...pasidaužo kartais. :)
Pagalvok apie dėžės tepalo keitimą...
-
3. Kažkaip pastebėjau, kad kol mašina šalta ar bent jau salone nėra šilta, tai valytuvai grybauja kažkiek, bet kai sušyla viskas, tai pradeda veikti be priekaištų..
4. Pas mane iš pradžių pučia taip kaip nustatyta, bet kai variklis įšyla iki tam tikros temp. tada įsijungia auto, bet jei išjungiu, tai toliau vėl pučia kaip nustatau.
5. Aš ir galvoju kas čia su tai bėgiais, tikrai pokiečiai jungiasi. Jei jungi neskubant, tai lengviau, jei nori greičiau, tai reikia smarkiau spustelt. Kolkas nesuku smegenų.
-
Del begiu rankenos yra rasyta forume pasidkaitinek, man vasara sunkiau jaunkdavos ziema viskas super. Nors trosus galvoju reik prasiplaut
-
Dazniausiai ne trosai kalti,o tas mechanizmelis ant dezes kur trosai valdo.Sunku iki ju dasikasti ,o sutept isvalyt ir vel kaip nauja.
-
DIRŽUS SEGTIS REIKIA.
xenonai bus greičiausiai sudegę lempos. Išsiimk, pasižiūrėk kaip atrodo lemputės, jei pabalę ar pajuodę, keisti lemputes reikia. Pakeitus vaizdas daaaug geriau pasikeičia. Aišku jei pačios lempos sveikos ir ok.
Greičiausiai ji nebus važiavus 150K, o gerokai daugiau. Jei jungiant pavaras nereikia gaudyt, kad įsijungtų normaliai, tai nesuk galvos.
Tavo "turbo lagas" tai yra tai, kad užsipučia mažesniojo tūrio turba, tada ji atsidaro ir tūris padidėja. Čia ir yra 0,5 s kada ji turi vėl prisipūsti. 159 yra kintamo tūrio turba.
Valytuvus laikau visada and AUTO ir su ratuku nustatęs esu 2 nuo viršaus jautrumą. Rankiniu būdu įsikišti baveik nereikia.
Klimato kontrolė yra grybų karas. FULLAUTO niekada neleidžiu, jei pučia per karštai, įjungiu kad pūstų į kojas ir langą, jei per šalta salone, jungiu kad pūstu į saloną. Per dvejus metus jos taip ir neperpratau...
-
Matau mane ne taip supratot, aš diržą segiausi ir segsiuosi, tik alfoj pradeda pipsėti nuo 20km. O aš buvau įpratęs stojant parkuotis prie gatvės atsisegti likus gal 20 m arba važiuojant kiemu segtis jau važiavimo metu. Taip būtent taip ir yra su turbina, reiks pagilinti žinias, nes nebuvau apie tai girdėjas. Dar radau viena problemėlę darbinė temp pakyla tik iki 75 ir stovi kaip ikalta. Gaila termostatas ne kaip audi a4 40lt :D
-
Sveiki.nekuriant naujos temos .kaip nusiima nikeliuota apdaila nuo priekinio buferio ir ar reikia nuimti bufery kad pakeist nikeliuotas dalis
-
Matau mane ne taip supratot, aš diržą segiausi ir segsiuosi, tik alfoj pradeda pipsėti nuo 20km. O aš buvau įpratęs stojant parkuotis prie gatvės atsisegti likus gal 20 m arba važiuojant kiemu segtis jau važiavimo metu. Taip būtent taip ir yra su turbina, reiks pagilinti žinias, nes nebuvau apie tai girdėjas. Dar radau viena problemėlę darbinė temp pakyla tik iki 75 ir stovi kaip ikalta. Gaila termostatas ne kaip audi a4 40lt :D
i slanga termostata gali isideti uz 8eur is renaul espace 2.2 ;)
-
Sutermostatu zinom :)o apie bufery klausiam