Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: KLIFF 2015-03-31 10:40

Antraštė: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: KLIFF 2015-03-31 10:40
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-gt-jtd-16v-progression-coupe-2005-0126794031.html

gražuolis
Isskyrus ta "parktronika" gale kysanti :D
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-03-31 10:57
Cia tai geras, perziurejes pakartotinai supratau kas tas ,,parktronikas,,vos nemyztelejau.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Dopaminas 2015-03-31 17:51
Neproblema tas parktronikas.
Nors pastebėjimas geras :D
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: KLIFF 2015-03-31 18:29
Vienas toks parkuotojas, su panasiu parktroniku, ne taip seniai man groteles sulauze >:(
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-03-31 22:42
Mane pazymejo gal 3 kart,tokio parktroniko zymes iskart matosi,tokiais atvejais labai padetu,vaizdo registratorius.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-03-31 23:03
Mane pazymejo gal 3 kart,tokio parktroniko zymes iskart matosi,tokiais atvejais labai padetu,vaizdo registratorius.
arba kelių eismo taisyklėse nustatytas draudimas važinėt su kabliu jei tuo metu jo nenaudoji. Juk ne šiaip jie visi nuimami būna.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: montezumijus 2015-04-01 07:41
arba kelių eismo taisyklėse nustatytas draudimas važinėt su kabliu jei tuo metu jo nenaudoji. Juk ne šiaip jie visi nuimami būna.

Pilna senesnių auto su kabliais, kurie nenusiima.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Disco_V 2015-04-01 09:18
arba kelių eismo taisyklėse nustatytas draudimas važinėt su kabliu jei tuo metu jo nenaudoji. Juk ne šiaip jie visi nuimami būna.

Čia toks truputį bullshit-as būtų, nes realiai būtų gan sunku tą sukontroliuoti. Sustabdžius pareigūnams gali sakyti, kad "kaip tik važiuoju kabinti priekabos"... O kaip su tais, kurių kabliai įmontuoti senoviškai, t.y. pritvirtinti prie rėmo gamykloj arba jau vėliau?
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-04-01 09:22
Čia toks truputį bullshit-as būtų, nes realiai būtų gan sunku tą sukontroliuoti. Sustabdžius pareigūnams gali sakyti, kad "kaip tik važiuoju kabinti priekabos"... O kaip su tais, kurių kabliai įmontuoti senoviškai, t.y. pritvirtinti prie rėmo gamykloj arba jau vėliau?
ne joks bullšitas, amerikėj daug kur tep yra. jei be priekabos važiuoji, tai ir vežkis bagažinėj kablį. privažiuosi prie priekabos - išsiimk ir užsidėk. Jei kablys senoviškas ar problematiškas - vairuotojo bėda, kad jį sunku nusimontuot, tegu pasikeičia į tokį, kuris nusiima lengvai.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: brumbrum 2015-04-01 10:33
ne joks bullšitas, amerikėj daug kur tep yra. jei be priekabos važiuoji, tai ir vežkis bagažinėj kablį. privažiuosi prie priekabos - išsiimk ir užsidėk. Jei kablys senoviškas ar problematiškas - vairuotojo bėda, kad jį sunku nusimontuot, tegu pasikeičia į tokį, kuris nusiima lengvai.
Būtent ;)
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-04-01 11:17
Saugos dirzu nereikia detis automobiliuse kuriuose ju nebuvo numatyta.Del farkopu uzdraudimo vaziuojant be priek.Gal iskarto uzdrausti masinas senesnes nei 10 metu.Issisprestu iskarto tokios problemos kaip,nenusiimantis farkopas,senas auto parkas ,ekologija,ekonomija,saugumas na ir ivaizdis.Cia dar ne visi privalumai.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: KLIFF 2015-04-01 11:26
Cia butu labai geras istatymas. Dabar uzsideda ta kabli parkuojasi su juo, tiesiog is tingejimo nuimti, nors tai ir neuzima nei daug laiko, nei pastangu. As ne pirmas ir ne paskutinis, kuriam tokiu pasekmiu nutinka. Vienam (kazkam), prie mano akiu karta buvo groteles sulauzytos tokio pacio parktroniko. Taip pat buvo ir draugui vienam, tiesiog rado sulauzytas ryte, analogiskom zymem. Taip pat ir darbe yra buve atveju, kad atvaziuoja 159 groteles pasikeisti, po susitikimo su parktroniku. O del sukontroliavimo, tai cia viskas laba elementaru, pritaikius pvz norvegu baudu dalijimo ir surinkimo praktika. Pvz, bet kuriuo atveju, visada zmogus vaiksto tikrindamas parkingo talonus, tuo paciu jis tikrina ir padangas, bei dar ka nors, kas jam pavesta. Ateina, mato stovi masina po zenklu, padangos sypuotos, sumokejimo uz jas nera, bauda ant valytuvo. Atsisakyti jos ir nemoketi, kad atseit nemaciau, vejas talona nupute, ar nevaziavau tik stovejau ir pan, tikimybe beveik lygi 0. Skunda visada priims, bet tiesa irodyti sunku, nes istatymu nezinojimas ar uzuomarsumas, nuo atsakomybes neatleidzia :) Todel visi moka ar "nuputus lapeli" laukia priminimo uz poros savaiciu su 50% palukanom:) Nenori baudos moketi, kita karta uz padangas susimokek arba uzsidek nesypuotas i miesta vaziuojant, uz parkinga susimokek, ar statyk, kur nemokama ir t.t.. Labai gera profilaktika, skatinanti tiek atminti, tiek pareigiskuma :) Tokius dalykus ne pareigunai turetu kontroliuoti, o visu pirma, tie asmenys, kurie parkingus priziuri ir ideja butu greitai, bei efektyviai igyvendinta (baudu dalintojui, mokant komisa proporcingai uz atlikta darba, kad isvengti to pacio, elementaraus kysininkavimo). Belieka tiketis, kad kada nors EU, susimastys apie tai :D
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-04-01 12:09
Del apdauzytu automobiliu,yra toks daiktas kaip Kasko,o del aikstelese priziurimu auto,Lietuvoje kolkas nerealu cia pinigus ima uz tai kad leido uz pinigus pastatyt,jeigu nori kad saugotu jieskok kitu aiksteliu,Vilniaus senamiesti ar salia niekam nereikia atsakomybes pinigai ir taip eina.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-04-01 14:47
Saugos dirzu nereikia detis automobiliuse kuriuose ju nebuvo numatyta.Del farkopu uzdraudimo vaziuojant be priek.Gal iskarto uzdrausti masinas senesnes nei 10 metu.Issisprestu iskarto tokios problemos kaip,nenusiimantis farkopas,senas auto parkas ,ekologija,ekonomija,saugumas na ir ivaizdis.Cia dar ne visi privalumai.
1. Kai galima lyginti kablį su saugos diržais?
2. Kiek procentų Lietuvos automobilių parke sudaro automobiliai su iš gamyklos privirintais kabliais?

Ką čia šnekėt? Jei koks žiguliukas ar Volga išriedėjo iš gamyklos su farkopu privirintu tai tegu važinėja, jiems galima taikyti išimtį. Bet ar dėl poros žiguliukų reikia nekreipti dėmesio į naujus automobilius, kurių vairuotojai tingi nusiimt kablius?

yra kasko, bet ką geriau spręst? Problemos priežastis ar pasekmes?

P.S. mano 2001 metų Alfa Romeo 166 turėjo kablį. Jis buvo nusiimantis, nors mašinai dabar jau 14 metų.
P.P.S. net alfettos kablys buvo nuimamas, nors ji 1981 metų. Tik tiek, kad reikėdavo 4 varžtus su veržlėm atsukt.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: montezumijus 2015-04-01 15:15
Man pačiam teko prieš kelis metus montuotis naują kablį. Vientisa dalis, prisisuka prie kėbulo ir taip paprastai nenuimsi. Nelabai senai varčiau Subaru OEM katalogą, ten lyg irgi viena iš kablių opcijų buvo nenuimamas. Taip kad, kolegos, reiktų atsipalaiduoti. Ieškot problemų ten kur jų nėra. Žymiai daugiau atvejų kai prekybos centrų aikštelėse apdaužo darinėdami dureles. Uždraust darinėti dureles? :)
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-04-01 15:19
Lietuvoje paskutiniais metais valdzia daugiau nieko ir nedaro tik visur viska riboja ir draudzia.Infas nieks tavim 100 % nepasirupins ,daugiau ar maziau bet teks savim pasirupinti paciam.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-04-01 15:39
Lietuvoje paskutiniais metais valdzia daugiau nieko ir nedaro tik visur viska riboja ir draudzia.Infas nieks tavim 100 % nepasirupins ,daugiau ar maziau bet teks savim pasirupinti paciam.
nu aš čia neišsigalvojau kažko naujo. Kitur taip yra. Lietuvoj katalogai rodo, nes tokie variantai nėra draudžiami. Būtų draudžiami, nebūtų ir kataloguose.
Ne draudime esmė, esmė common sense. Kokia yra aiški ir pateisinama priežastis vežiotis prisimontavus kablį, jei tuo metu netempi priekabos? Jokios. Trūkumai įvairūs.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: montezumijus 2015-04-01 15:48
nu aš čia neišsigalvojau kažko naujo. Kitur taip yra. Lietuvoj katalogai rodo, nes tokie variantai nėra draudžiami. Būtų draudžiami, nebūtų ir kataloguose.
Ne draudime esmė, esmė common sense. Kokia yra aiški ir pateisinama priežastis vežiotis prisimontavus kablį, jei tuo metu netempi priekabos? Jokios. Trūkumai įvairūs.

Nematau nei vieno trūkumo. Jei vairuotojas bus besmegenis, lygiai taip pat sėkmingai atsirems buferiu, o ne kabliu.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-04-01 16:01
Nematau nei vieno trūkumo. Jei vairuotojas bus besmegenis, lygiai taip pat sėkmingai atsirems buferiu, o ne kabliu.
trūkumai tam, į kurį atsiremiama. Smūgis, kuomet jėga ir masė sukoncentruota į mažą plotą, padaro didesnę žalą, nei tas, kurio metu viskas paskirstoma dideliam plote. Dėl tos pačios priežasties ant plono ledo, bijant įlūžti, geriau gulėti nei stovėti.
Bet čia aš savo blevyzgas baigiu.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: brumbrum 2015-04-01 16:44
Aš tuoj priekyje parktroniką sumontuosiu :D
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Zenius 2015-04-01 17:45
Pries 5 metus kaip jausdamas,isleidau farkopa vaziuodamas i Rusija,Maskvos ziede dasivijo Gazele,greiciai nedideli gal 30-40 km/h as stovejau tai kai dave galvojau baigesi kelione,trenke paciu centru apsipyle garais sudauze bent jau 2 radiatorius ,zinau kad veze suni  toki 5-6 kg tai uzsimuse.Vienu zodziu man tik kampuose buferi sudraske.Pazymos del ivykio taip ir neisdave,draudimo negavau.O,,parktronikas padejo.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: moonshine 2015-04-01 18:07
Nu tai į Rusiją važiuokit kad ir su tanku  :lol:
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Masas 2015-04-01 18:09
Aš tai iki šiol esu pasipiktinęs, kad uždraudė "kengūrmušius", čia tie vamzdžiai kur ant džipo priekio užsideda. Taip gerai seniau būdavo, pamatai ką nors einanti ne per pereją, tik terkšt! Paskui į savitarnos plovyklą, su srovę nuplauni smegenų likučius. O ant mašinos nė žymės. Kasko net nereikia.

O jei rimtai, tai Infas gan gerai viska sudeliojo.
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: KLIFF 2015-04-21 18:22
Kengurmusis ir kaip priekinis parktronikas puikiai tarnaudavo. Dabar beliko tik galinis...
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: moonshine 2015-04-21 19:14
Diedas, anava, mašinoj sėdėjo  - kažkaip nepastebėjo kaip už jo sustojau - sugalvojo važiuot - traukė atgal kaip per tuščią vietą...  :o Šiaip būtume buferiais atsiamortizavę ir žalos būtų beveik nulis - na, numerį būtų aplankstęs, o gal net rėmelį sulaužęs. :D Betgi diedas papuolė šustras - su galiniu parktroniku!  :star: Išskrodė visą priekį kjebenefene, sugrūsto numerio tik kraštai bekyšojo iš plyšio bufery - sąmata ant  pusantros šaibos dar senaja valiuta - jo draudimas, spėju, liko sužavėtas jo parktronikais.  :lol:
Manau, jei kas kada imsis prastūminėt tų galinių "parktronikų" ribojimus - tai pirmiausia draudimai  :lol:
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: tiesiogAS 2015-08-26 13:41
https://www.facebook.com/justin.schaffer.16/posts/689020767879977:0?fref=nf&pnref=story (https://www.facebook.com/justin.schaffer.16/posts/689020767879977:0?fref=nf&pnref=story)
Antraštė: Ats: Blevyzgos apie kablius ir t.t.
Parašė: Infas 2015-08-26 16:57
https://www.facebook.com/justin.schaffer.16/posts/689020767879977:0?fref=nf&pnref=story (https://www.facebook.com/justin.schaffer.16/posts/689020767879977:0?fref=nf&pnref=story)
True story.