Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: nieksas 2015-02-18 00:10
-
Variklis 2.4JTD 110kw. Patikrinus 3 is 5 zvakiu mirusios. Bandyta atsukti, ne viena neatsisuko, paliko ramybeje, kad nenulauztu isviso.
Ar yra imanomi budai jas isgrezti su spec irankiu ar dar kaip nors isimti, be galvos kelimo? Pasidalinki patarimais, butu idomu isgirsti. Aisku, ziema jau baigesi, bet norisi susitvarkyti vistiek jei ne dabar, tai veliau.
-
Miestas? Galėčiau parekomenduot meistrą.
-
Kaunas.
-
uzkaitini iki max varikli bandasi sukt zvakes, jei atlus tai atlus(vistiek jos nekaitina) gal ziurek pavyks... jei atlus tik kaitinimo elementas ikali ji su kalteliu i cilindra ir issiemes purkstuka per jo skyle su magnetu susizvejoji kaitinimo elementa, jei lus ir liks zvake su sriegiu galvoj tada ieskai zmoniu kurie isgrez ir t.t.
-
Sveiki, ar pas JTD zvakes kaista tik tada, kai zema temperatura ar visada? Jei tik zema, tai nuo kokios temperaturos isijungia pakaitinimas? Nes kiek ziurejau su testeriu, nu neateina srove i zvakes, bet masina stovi garaze, kur yra +5. Rele gera, nes bandytos trys ir su visomis tas pats. I pacia rele ateina vienas pastovus pliusas (prisisuka su verzle) ir fyske su keturiais laidais. Ijungus degima i ta fyske ateina vienas minusas ir trys pliusai. Patikrinus kitoj masinoj ta fyske ijungus degima i ja ateina tik tas pats minusas ir vienas pliusas (kiti du laidai be itampos, masina stovi lauke -6C). Kaip suprantu, butent tais dviem laidais ir valdosi rele. Tai klausimas, koks daviklis valdo rele?
-
po ilgesnio stovėjimo pakaitinimas turėtų suveikti imho net ir vasarą. šiaip imami duomenys apie motoro temperatūrą, o pačia relę valdo motoro ECU. 5 kontaktų fiškėj turi būti vienas minusas, vienas pliusas įjungus degimą, kiti du laidai eina tiesiai į kompą.
-
po ilgesnio stovėjimo pakaitinimas turėtų suveikti imho net ir vasarą. šiaip imami duomenys apie motoro temperatūrą, o pačia relę valdo motoro ECU. 5 kontaktų fiškėj turi būti vienas minusas, vienas pliusas įjungus degimą, kiti du laidai eina tiesiai į kompą.
toj masinoj, kur kaitinimas veikia, tai fiskej taip ir yra: minusas, pliusas ir du ''tusti'' laidai, kurie kaip sakai ir eina i ecu. o toj, kur kaitinimas streikuoja, ijungus degima ir patikrinus fyske yra vienas minusas ir trys pliusai.
-
Tos zvakes pas JTD uzkistos atsiprasant 'subinej'. >:( man prie salciu gerai nesikuria galvoju kad zvake kokia bus nuejusi.
bet kad patikrint reikia nusiardyt dar truputi detaliu nuo virsaus kad visas jas issukt ir patikrint
bet paskui pagalvojau ar per diagnostika neina patikrint zvakes geros ar ne ?
-
nera ten taip baisiai, nusiimi variklio dangti ta plastikini, numauni ''pypkutes'' nuo zvakiu ir su kontrolke arba testeriu pasimatuoji kiek gyvu tu zvakiu.
-
Labai paprastas tikrinimas, nuo akumo paimi pliusa ilgesniu laidu ir prilieti zvakes kontakta,jeigu sukibirksciuoja reiskia gera.
-
Labai paprastas tikrinimas, nuo akumo paimi pliusa ilgesniu laidu ir prilieti zvakes kontakta,jeigu sukibirksciuoja reiskia gera.
jo jo, šitas variantas ypač geras kai žvakės 5 ar 7 voltų - sukibirkščiuoja bet tik tą kartą ir tada turi negyvas žvakes.
-
Nu testas 100% veiksmingas :D visos mirusios :D
-
Zodziu, kur garaze +5, tai zvakes nekaista, isvarius i lauka (-2) iskart atsirado elektra laiduose i zvakes :)
-
Del zvakiu tikrinimo JTD varikliui su laidu tiesiai nuo pliuso,viskas ten gerai ,ir gal baikit suda malt su savo 5 ar 7 v.
-
Del zvakiu tikrinimo JTD varikliui su laidu tiesiai nuo pliuso,viskas ten gerai ,ir gal baikit suda malt su savo 5 ar 7 v.
tokie testuotojai man patinka - po to akim tik varto ir mykia prisitestave nes matai testeriu naudotis nemoka. dėl manes tai nors 220v galit mesti.
varžą pasimatuoji ir matai kas ten darosi - pagal gamintoją taip grubiai 0.9-1.4ohm ribose. tas pats kinietiškas testeris parodys apie 2ohm. o rodo tau kokius 20ohm tai tą žvakę meti lauk ir tiek žinių nors jinai dar kibirkščiuoja. ir netgi išėmus kaista kažkiek.
-
Gerai tu teisus del testerio teisus,bet ; JTD yra 12 v,o apie kibirksciuojancia bet bloga as dar negirdejau,gali buti pavargus ,bet arba gera arba bloga.Dar parasyk kad elektros lempute namuose dega bet testeris rodo kad negera.
-
Sveiki,norejau pasikonsultuoti,sunkiai vedesi per salcius masina, skydelyje mirksedavo pakaitinimo zvakiu spyrale,pakeiciau visas zvakes problema nedingo tik skydelyje spirale nebepirksi bet tas pats sunkiai vedasi,turbut beda ne zvakese o releje,norejau paklausti kur ta rele randasi? AR 166 2.4 JTD
-
Turetu buti prie kuro fyltro ciut zemiau prisukta varzteliu tokia juoda plastmasine staciakampe dezute. Bent 103kw tai ten. Tu jos pradziai tai fyskes pamaustyk ir ziurek ar nepradejo veikt. o ziurejimas toks:numauni nuo variklio temperaturos daviklio esancio termostate fyske, tada kompas mato kad lauke -40 salcio ir kaitina zvakes yjungius degima bet kokioje silumoje . Nusimauni nuo zvakes pypke, jungi degima, ir su lempute ar testeriu pasitikrini ar ateina elektra y pypkute. Jei neateina tada krapstai rele ar keiti ar ka...
(http://i057.radikal.ru/1601/1e/4fbf814f9581.jpg)
-
jo jo, šitas variantas ypač geras kai žvakės 5 ar 7 voltų - sukibirkščiuoja bet tik tą kartą ir tada turi negyvas žvakes.
jo geras sitas budas jei auto yra BMW, bet kadangi cia rasanciu zmoniu automobiliai yra Alfa Romeo ir ju pakaitinimo zvakes yra 11os voltu, tai su laiduku patikrinimas yra bene geriausias ir paprasciausias.
-
Dekui uz patarimus ir informacija,meginsim ziuret ;)
-
Gal kažkiek ir pasikartosiu, AR166 jtd žvakės 11 voltų. Pliuso padavimas nekenks tikrai, tik čia kolūkinis būdas, plius prieit su atviru pliusiniu laidu gal nelabai patogu, nes žvakės užkištos. Ir iš tikro būna kad žvakės dar kaip sakoma gyvos, kažkiek šildo, bet jau silpnai, tokiu atveju jų varža būna gerokai padidėjusi. Tikrinama testeriu, varža tiksliai nepamenu, turi būti lyg 0,8 omų. Teko susidurt su 10 omų jau nešildė beveik.
Galva jau išgvęrusi, nepamenu, bet rodosi žvakės kaitinamos AR166 tai oro temp. mažiau nei -5 laipsniai. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti kad iki -12 nesunkiai užsikuria ir be žvakių. Pas mane kompe kažkas negerai, neišeina signalas visai į rėlę, tai vat teko mykituka padaryt kai labai šalta kad pakaitintų.
O vat ant AR164 2,5TD, tai zvakės praktiškai reikalingos net prie pliusinės temperatūros. Buvo čia dvi užlinkę, tai ir prie +5 laipsniu nelengvai kūrėsi.
Nu vat, tai tiek šventų evangelijos žodžių.
-
Bijau nusišnekėt ir tuo pačiu paprieštarauti kolegai, bet itariu jog žvakės pradedamos kaitinti, kai temperatūra žemiau +8C ^-^
-
Comonreile nuo minusines temp tikrai. Peugeot pirmos kartos hdi kaitino nuo -5
-
Nedega skydelyje zvakiu pakaitinimo lempute, net kai pasuki degima ir aisku nekaitina zvakiu, zvakiu rele isardziau tai pasukus degima suveikia rele, bet i zvakes itampos neateina, gal kur yra saugiklis zvakiu kaitinimo? Ar prie bet kokios temp. zvakiu lempute turi uzsidegti? Jei atjungsiu isores temperaturos davikli ar kaitins zvakes visada?
-
Nedega skydelyje zvakiu pakaitinimo lempute, net kai pasuki degima ir aisku nekaitina zvakiu, zvakiu rele isardziau tai pasukus degima suveikia rele, bet i zvakes itampos neateina, gal kur yra saugiklis zvakiu kaitinimo? Ar prie bet kokios temp. zvakiu lempute turi uzsidegti? Jei atjungsiu isores temperaturos davikli ar kaitins zvakes visada?
atjungus temp. daviklį ant termostato kaitina labai ilgai. kažkaip neatreipiau dėmesio ar pakaitinimo lempą užsidega atjungus relę - ryt galėsiu pažiūrėt. gali būti, jog relė bloga ir neduoda feedback'o apie savo būsena dėl to ir nedega niekas.
-
Bet kai atjungi temp davikli ant termostato isijungia radiatoriaus ventiliatorius, tai kompas kaip tik mato kad karstas variklis, ar ne taip? Manau kad kompas apie temperatura ima nuo isores temperaturos daviklio, ar ne taip? Ir jei ji atjungus tai kompas turetu matyti minusine temperatura ir visa laika sildyti zvakes?
-
atjungus temperatūros daviklį motoro kompas nieko nežino apie jokias temperatūras - nusistato pagal nutylėjimą programą kuri leistu su automobiliu nuvažiuoti iki serviso ar tai būtų vasaros karštis ar žiemos šaltis. todėl įjungiami ventiliatoriai ir žvakės kaitinamos be proto ilgai.
-
tikriausiai pakaitinimo zvakiu reles sugedus, nes pasijungus kompa meta klaida pakaitinimo reles, bandysiu kita ideti, nors kai ja isardziau tai viskas graziai atrodo.
-
Su zvakiu kaitinimu problema nevisai issprendziau, bet pakeitus deveta kita rele vistiek nedega skydelyje lempute ir nesildo zvakiu, isardziau savaja rele ir kai pasuki degima turi pritraukti rele, kuris sujungia tiesiai kontakta i pakaitinimo zvakes, bet mano atveju likdavo mazas tarpelis ir nesusiliesdavo, truputi palenkus ta kontakteli ir pasukus degima jis susiliecia ir sildo zvakes, bet lempute vistiek nesviecia skydelyje. Galvoju gal skydelyje led lmpute nudegus, reiks imti lauk ir pasitikrinti?
Zvakes tikrinau su testeriu tai 4 rodo po 1oma, o viena 0.7omo.
-
Su zvakiu kaitinimu problema nevisai issprendziau, bet pakeitus deveta kita rele vistiek nedega skydelyje lempute ir nesildo zvakiu, isardziau savaja rele ir kai pasuki degima turi pritraukti rele, kuris sujungia tiesiai kontakta i pakaitinimo zvakes, bet mano atveju likdavo mazas tarpelis ir nesusiliesdavo, truputi palenkus ta kontakteli ir pasukus degima jis susiliecia ir sildo zvakes, bet lempute vistiek nesviecia skydelyje. Galvoju gal skydelyje led lmpute nudegus, reiks imti lauk ir pasitikrinti?
Zvakes tikrinau su testeriu tai 4 rodo po 1oma, o viena 0.7omo.
o gal lempute perdegus? :D
-
Lempute vakar tikrinau veikia, tikrinta su 3 voltu itampa. Itariu pakaitinimo reles mikroschema arba variklio valdymo bloka.
-
manau rele kalta
-
manau rele kalta
Nemanau, problema panaši į mano, žr. postą aukščiau. Rėlę aš irgi keičiau, jokios naudos, tiesiog iš ICS nėra ryšio su rėle.