Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Makacinas 2015-02-15 19:34

Antraštė: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 19:34
   Situacija tokia kad alfos buvo nusideveja visiskai priekiniai stabdziai.
Nupirkau DELPHI st. diskus ir TRW kaladeles. Gavosi taip kad diskus teks keisti greiciau nei tepalus.
 Anksciau savo visom turetom auto jei reikdavo visada pirkdavau tiktai DELPHI diskus ir REMSA arba TRW kaladeles ir jokiu nekildavo problemu del tarnavimo laiko ar kokybes, tiesa is turetu auto galingiausia buvo 85kw.  Dar ta pacia diena pirkau ir brolio audei 103kw tos pacios kompkektacijos kaip ir alfai stabdziu komplekta, bet jam dar blogiau, po savaites atsiprasem senu, o naujus diskus atidavem garantinui, nes ale puse metu garantija, bet.................
 NORIU SUZINOTI JUSU NUOMONES IR REKOMENDACIJAS, ka patys isbandet ir kuo likot patenkinti.

Dabar ziuriu y BREMBO ir BOSCH diskus, nes ju kaina dar moraliskai pakeliama :), ka manot? kas geriau?
     
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Sraigamobilis 2015-02-15 19:48
   Situacija tokia kad alfos buvo nusideveja visiskai priekiniai stabdziai.
Nupirkau DELPHI st. diskus ir TRW kaladeles. Gavosi taip kad diskus teks keisti greiciau nei tepalus.
 Anksciau savo visom turetom auto jei reikdavo visada pirkdavau tiktai DELPHI diskus ir REMSA arba TRW kaladeles ir jokiu nekildavo problemu del tarnavimo laiko ar kokybes, tiesa is turetu auto galingiausia buvo 85kw.  Dar ta pacia diena pirkau ir brolio audei 103kw tos pacios kompkektacijos kaip ir alfai stabdziu komplekta, bet jam dar blogiau, po savaites atsiprasem senu, o naujus diskus atidavem garantinui, nes ale puse metu garantija, bet.................
 NORIU SUZINOTI JUSU NUOMONES IR REKOMENDACIJAS, ka patys isbandet ir kuo likot patenkinti.

Dabar ziuriu y BREMBO ir BOSCH diskus, nes ju kaina dar moraliskai pakeliama :), ka manot? kas geriau?
   

Nepreseniausiai sudėjau TRW diskus ir TRW kalades. Pigiau nei BREMBO, stabdymo kokybe nesiskundžiu. Pravažiuota ~ 10k km. Tiesa, kartas nuo karto cypteli kaladėlės, dažniausiai po ilgesnio stovėjimo. Neužilgo reikės keisti galinius, manau dėsiu TRW.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 19:55
Sraigamobilis tu turbut kalbi apie galinius diskus, arba jau senai pirkai, nes as irgi buciau pirkes TRW, bet man InterCarsas ir ADbaltic aiskino kad TRW priekiniu disku nebegamina ir nebera is kur ju parvezti.
 
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Sraigamobilis 2015-02-15 20:02
Sraigamobilis tu turbut kalbi apie galinius diskus, arba jau senai pirkai, nes as irgi buciau pirkes TRW, bet man InterCarsas ir ADbaltic aiskino kad TRW priekiniu disku nebegamina ir nebera is kur ju parvezti.
 

Ne, kalbu apie priekį. Tiesa, diskai BREMBO stabdžiams. Pirkausi iš http://www.pigios-autodalys.lt/ :)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Zenius 2015-02-15 20:04
Pas mane Brembo diskai su Trw kaladelem,pries kelias dienas paziurejau tai ant disku jau kantukas susidare bet toks visai mazytis gal ir 1 mm nera ,bet ranka jauciu .Kaladeles vidines sakyciau arteja prie puses,na tikrai daugiau negu 1/3 nusideveje,pravaziuota apie 20 km.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: montezumijus 2015-02-15 20:18
Prieš metus į 156'os priekį sudėti TRW diskai ir TRW kaladės, gale kažkokie pigiausi (gal ABE?) diskai ir TRW kaladės. Per 15000km jokių nusiskundimų.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: PiPPas 2015-02-15 20:35
Pas mane į 156 buvo sudėti Vema stabdžių diskai ir berods TRW kaladėlės (priekis ir galas). Pravažiuota apie 50k km. Nusiskundimų nėra. O važiuota tikrai ne pensininko režimu. 8)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 20:42
Nu su 156om paprastesne situacija dyrstelejau intercarse tai gamintoju gausuma o TRW diskai po 34e, :)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 21:11
Seip ADbaltike BOSCH diskai po 38 o BREMBO po 35e. kainos labai panasios bet nemanau kad BOSCHas gamina juos, jam kazkoks turbut kitas gamintojas pagal uzsakyma gamina, bet tik parvarytose masinose esu mates, tad jei vokieciai juos dedasi tai gal nera blogi. Na o BREMBO yra stabdziu gamintojas ir dar pigesni. Tai ka pasirinkti????
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: montezumijus 2015-02-15 21:16
Nebandei ieskoti ATE? Siaip rimtas stabdziu gamintojas.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 21:22
Nebandei ieskoti ATE? Siaip rimtas stabdziu gamintojas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Manau kad 166ai nebegamina nes IC kaina butu 60e bet tusti sandeliai o ADb isvis tokio gamintojo nesiulo :(
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Sraigamobilis 2015-02-15 21:56
Nebandei ieskoti ATE? Siaip rimtas stabdziu gamintojas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ATE kiek teko girdėt irgi geras variantas. Vertinami tarp BMW mėgėjų.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-15 21:57
Zimmermann irgi neblogas ;)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-15 23:04
Trw tikrai yra dar bent jau pas ka brembo suportai. Nors as pats dejausi brembo diskus ir ferodo kaladeles, kaladeles tai pastebejau,kai tik pradedi vaziuot ir stabdai svelniai linkusios svelniai cypt,poto jau viskas ok
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-15 23:27
tikrai taip pakuiciau IC ir ADb kataloguose brembiniams stabdziams yra.
 o del FERODO  tai vienas geras draugas y toyota visiems keturiems ratams sudejo FERODO diskus ir kaladeles. sake siep viskas lb gerai bet kai parlekia 160 ir nori staigiau sustoti, tai sake su senom kaladelem kurios dar buvo is uzsienio , stojo nepalyginamai geriau.
Tik sita viena patirty ir zinau, bet kazkaip y ferodo ir nebeziurau. 
 dar teko dalyvauti FERODO gamintojo seminare, ten aisku jie labai save isgyre ir t.t. papasakojo kaip atsakingai jie tuos stabzius gamina, rode filmuotus ivairiu gamintoju st. kaladeliu bandymus  ir kai pasake kad matytas pats blogiausias kaladeliu bandymas yra REMSA. tai as jais visai nustojau tiket. bet cia tik mano nuomone, gal as klystu ???
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-16 01:37
Kolkas tikrai nesiskundžiu stabdžiais, prieki diskai kaip minėjau brembo ir ferodo premier kaladės,gale trw diskai ir  kaladės tai problemų tikrai  jokių su stabdžiais.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: daewon 2015-02-16 11:26
iš patirties su 166 Brembo stabdžių sistema. Buvau sudėjęs TRW tiek į priekį tiek į galą. Gale 3+ metus išsilaikė ir parduota su jom, priekis nuvylė dėl suprastėjusio stabdymo lyginant su buvusiom, neaiškios firmos o ir atlaikė kaladės apie 20k km diskai gal 30k km.

Iš dabartinės GT esu smarkiai patenkintas PAGID stabdžių diskais ir kaladėmis. Mašina lengvesnė aišku, stabdžiai ne brembo bet stabdymas ženkliai skiriasi į gerają pusę
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-16 13:48
Pastebėjimas tik toks dėl brembo,kad kaladėlės yra pakankamai plonos ir vidinės gan greit sudyla. Važiuoju i metus apie 10-15000 km ir kaladės  vidinės sudyla. negaliu sakyt,kad  lakstau,bet  retkarčiais  paspaudžiu staigiau pastabdau
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-16 14:05
maniskej stabdziai paprasti standartiniai. as nuvaziuoju virs 20000km per metus. bet taip daznai tikrai nereikia keisti kaladeliu.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: ade 2015-02-16 14:16
Jei kam reikia tai turiu beveik naujas priekines Ferrodo Premier AR 166 2.4 jtd. Ne Brembo suportai.
Atiduosiu pigiai.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-16 14:37
maniskej stabdziai paprasti standartiniai. as nuvaziuoju virs 20000km per metus. bet taip daznai tikrai nereikia keisti kaladeliu.

Makacinas, elementarus  atsakymas brembo stabdžiu kaladėlės yra plonesnės. Palyginimui čia brembo https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221943,o čia paprastu https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221942
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-16 14:42
Jei kam reikia tai turiu beveik naujas priekines Ferrodo Premier AR 166 2.4 jtd. Ne Brembo suportai.
Atiduosiu pigiai.
tos PREMIER turbut nelabai ypatingos is FERODO gamyklos nes kone visose parduotuvese ju galima gauti. ju kaina nauju kap matau 35.15e. tai uz kiek tu jas devetas duotai?
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-16 14:48
Makacinas, elementarus  atsakymas brembo stabdžiu kaladėlės yra plonesnės. Palyginimui čia brembo https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221943,o čia paprastu https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221942

DANCIUS, as puikiai supratau ka tu pasakiai. tik siek tiek nustebau kad BREMBO tarnauja trumpiau net ir yprastomis salygomis. kazkaip visa laika gavojau atvirksciai . Tik tiek :)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-16 14:58
Sakyciau normalu viskas
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: ade 2015-02-16 19:45
tos PREMIER turbut nelabai ypatingos is FERODO gamyklos nes kone visose parduotuvese ju galima gauti. ju kaina nauju kap matau 35.15e. tai uz kiek tu jas devetas duotai?
Man Ferrodo Premier patiko nuo pirmo pabandymo. Pradzioj stabdo normaliai, o po kokiu 2-3 sekundziu jauciamas labai geras stabdymas. Matyt toks misinys.
Dabartinej masinoj irgi sudejau tokias, tai esu labai patenkintas.
Esu isbandes Mintex, TRW ir Lucas firmu turbut, tai neviena is ju neatstoja man Premier.
Vieno dalyko ko nezinau apie jas tai tarnavimo laiko, kazkaip niekad neuzsekiau.
Del kainos devetu tai parasiau tau i PM.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-16 22:32
O man pvz ebc vienos geriausių kaladėlių ;)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: shpuncik 2015-02-16 23:52
Man Ferrodo Premier patiko nuo pirmo pabandymo. Pradzioj stabdo normaliai, o po kokiu 2-3 sekundziu jauciamas labai geras stabdymas. Matyt toks misinys.

tai sušila kaladės, pasiekia darbinę temperatūrą po kelių pastabdymų ir normaliai stabdo.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Zenius 2015-02-17 01:16
Geros kaladeles yra tos kurios gerai stabdo,stabdo geriau minkstos svarbiausiai kad nuo ekstra stabdymo nepridegdinetu.Manau Brembo geras gamintojas nors galbut kaladeles ir nesiojasi greiciau,bet tam dar reikia ir geru padangu,su platesnem padangom kaladeles devesis tikrai greiciau.Bet ar ne saugumas svarbiausia.Blogiausia tik tai kad ne kaina kartais atspindi kokybe.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: shpuncik 2015-02-17 09:42
Makacinas, elementarus  atsakymas brembo stabdžiu kaladėlės yra plonesnės. Palyginimui čia brembo https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221943,o čia paprastu https://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=tddetails&art_id=1221942

tai jeigu lygini, tai bent jau tos pačios stabdžių sistemos kalades lygink tarpusavyje.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-17 10:49
Geros kaladeles yra tos kurios gerai stabdo,stabdo geriau minkstos svarbiausiai kad nuo ekstra stabdymo nepridegdinetu.Manau Brembo geras gamintojas nors galbut kaladeles ir nesiojasi greiciau,bet tam dar reikia ir geru padangu,su platesnem padangom kaladeles devesis tikrai greiciau.Bet ar ne saugumas svarbiausia.Blogiausia tik tai kad ne kaina kartais atspindi kokybe.
Vėl grybauji? Stabdo geriausiai keramikos pagrindu kietos, bet jos turi būti pašildytos, minkštos yra totalus š nes geriau stabdžius užspaudus jos perkaista ir išvis nebestabdo...
Pagal tavo logiką, žigulinės kaladėlės iš odos išvis pasakiškai turėtų stabdyti :D
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-17 12:20
Shupnik ar skaitai kas parasyta,vienas is esminiu skirtumu,kad brembo sistemos kalades yra plonesnes uztai ir keiciamos dazniau.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Zenius 2015-02-17 18:57
As taip suprantu kad rasant apie stabdziu trinkeles,Brumbrum rasai apie rali ,nes jeigu kaladeles ne keliu gaideliui tai;         Pigios trinkelės niekada nebus geros. Pigios būna kietos, cypia stabdant, o bėgant laikui jos dėvisi mažai – labiau „ėda“ stabdžių diską, o pačios per keletą metų nudyla labai menkai.
Geros trinkelės dyla greitai, kuo greičiau jos dyla, tuo geriau sukimba su stabdžių disku ir tuo geriau stabdo.
Geros trinkelės yra kitokios sudėties nei pigios ir prastos. Gerų trinkelių sudėtyje paprastai yra vario ar bronzos drožlių. Tokios trinkelės pasižymi geresniu stabdymo efektyvumu, nors ir sudyla greičiau, bet stabdo kur kas geriau nei pigios nedylančios stabdžių trinkelės.


Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-17 19:21
Bet tai tau sunku žiūriu su medžiagomis, kokie dar kietumai kalbant apie kaladėlės, pigios būna metalo drožlių ir t.t. komplektas kurios būna nebūtinai kietos..., brangesnės eina su keramika ir t.t. priklauso kiek jos, pvz tos pačios premiuim klasės ferodo premier turi keramikos ir t.t. ir taipogi mėgsta cypti, o turvt dar net nesi girdėjęs, kad cypimo garsas tai kaladėlės vibracija, o ne trintis :)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Zenius 2015-02-17 20:15
Po dvitaskio ne mano rasyta ,o isimta is straipsnio kur specai aptardinejo kas ir kaip,gal tau reiktu kad kas nors itakingas pasirasytu uz mane.Ar itakingesniu uz tave sioje gaublio puseje nerasim.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: PiPPas 2015-02-17 20:42
Po dvitaskio ne mano rasyta ,o isimta is straipsnio kur specai aptardinejo kas ir kaip,gal tau reiktu kad kas nors itakingas pasirasytu uz mane.Ar itakingesniu uz tave sioje gaublio puseje nerasim.

Tai ir cituok normaliai su kabutėm, kad suprast būtų galima. Tam juk jos ir buvo sukurtos kažkada. Tada mažiau nesusipratimų bus. 8)

P.S. Specas specui nelygus...

P.P.S. Prašom straipsnį į viešumą su argumentuotais palyginimais, o ne vieną eilutę išimtą iš konteksto. 8)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-17 21:30
Vien wiki užteks:
Non-metallic materials - these are made from a combination of various synthetic substances bonded into a composite, principally in the form of cellulose, aramid,PAN, and sintered glass. They are gentle on rotors, but produce a fair amount of dust and have a short service life.Semi-metallic materials - synthetics mixed with some proportion of flaked metals. These are harder than non-metallic pads, and are more fade-resistant and longer lasting, but at the cost of increased wear to the rotor/ drum which then must be replaced sooner. They also require more force than non-metallic pads in order to generate braking torque.Fully metallic materials - these pads are used only in racing vehicles, and are composed of sintered steel without any synthetic additives. They are very long-lasting, but require even more force to slow a vehicle and are extremely wearing on rotors. They also tend to be very loud.Ceramic materials - Composed of clay and porcelain bonded to copper flakes and filaments, these are a good compromise between the durability of the metal pads and the grip and fade resistance of the synthetic variety. Their principal drawback, however, is that unlike the previous three types and despite the presence of the copper (which has a high thermal conductivity), ceramic pads generally do not dissipate heat well, which can eventually cause the pads or other components of the braking system to warp.[2]However, because the ceramic materials causes the braking sound to be elevated beyond that of human hearing, they are exceptionally quiet.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: shpuncik 2015-02-17 22:52
Shupnik ar skaitai kas parasyta,vienas is esminiu skirtumu,kad brembo sistemos kalades yra plonesnes uztai ir keiciamos dazniau.

my bad  :alaus:, kažkaip supratau, jog norėjai palyginti skirtingų gamintojų tas pačias kalades ir jų storius.

šiaip kad Brembo sistemos kaladės plonesnės kažkiek tai nieko keisto - pažėk į suporto dydį. manau konstrukciškai jau jiem ten netilpo visko sudėti. klausimas tik kiek tie keli trūkstami milimetrai įtakoja greitesnį nusidėvėjimą, negu kad galingesni motorai, kurie naudoja Brembo sistemą.

biški į temą. Brembo MAX diskai + Ferodo DS2500 kaladės jau skaičiuoti pradėjo penktus metus ir ~100kkm. stabdo belenkaip gerai, jokių cypimų, stabdžių diskus teks pasikeisti greičiau nei kaladėles :D
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-17 22:59
Kiek itakoja nezinau,bet sakykim,kad iki tam tikru metu buvo dedami tik i v6 motorus turincius modelius.svorio skirtumas manau savo ir padaro ir kaip daznai ir agresyviai stabdai.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Esnyper 2015-02-18 00:10
Prisidėsiu prie diskusijos su nerekomenduojamu variantu: Fomar friction. Stabdo vidutiniškai, pirmus 8k km cypė, dar dabar kartais sugalvoja cyptelt.
Pavaikius vos ne po dviejų rimtesnių stabdymų vairuotojo pusės kaladėlės užkaista ir stabdant skleidžia metalo į metalą trynimosi garsą (matomai gal perkaito rimčiau kada). Cilindriukai vaikšto idealiai, stabdo tolygiai ir nei vienas ratas nėra užstrigęs. Pačios kaladėlės skaitos kaip minkštos, o tai ypač matosi vasarą su lietais ratlankiais. Priekiniai po kelių savaičių tiesiog pakeičia spalvą.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-18 06:54
SIAIP TAI AS NOREJAU JUSU NUOMONES APIE STANDARTINIUS STABDZIU DISKUS! Kaladeles kiekvieno asmeninis reikalas, pagal poreikius, supratima ir galimybes.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Disco_V 2015-02-18 08:34
SIAIP TAI AS NOREJAU JUSU NUOMONES APIE STANDARTINIUS STABDZIU DISKUS! Kaladeles kiekvieno asmeninis reikalas, pagal poreikius, supratima ir galimybes.

Atsakymas lygiai toks pat, kaip ir tamstos klausimas: Pasirinkimas yra kiekvieno asmeninis reikalas, pagal poreikius, supratimą ir galimybes. 
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-18 09:36
Perki pagal kišenės galimybes ir tiek, jei geresni domina, tai ATE, TRW, BREMBO, ZIMMERMANN ;)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Dancius 2015-02-18 09:39
Tada sekantis klausimas,ar verta taupyt ant tokiu dalyku kaip stabdziai
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Disco_V 2015-02-18 10:16
Tada sekantis klausimas,ar verta taupyt ant tokiu dalyku kaip stabdziai

Jo, ypač žinant, kad nuo pigesnio ir tikėtina prastesnio varianto iki brangesnio, bet tikėtina geresnio varianto kainos skirtumas nėra jau toks didelis. Geriau jau 100 eur sumokėti daugiau už visus 4 stabdžius, bet jaustis ramiam. Tą 100 eur išdalini kokiem 4 metam ir gauni, kad per metus tik 25 eur daugiau sumokėjai. Kitas dalykas - ar pigesni atlaikys tiek, kiek atlaikys brangesni? Čia ir yra ekonomija. Nebent mašina planuojama važiuoti pusę metų ir tada "į marčias", tada jo, gal ir nelogiška permokėti. 
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-18 12:50
nu va panasu jau y konkretu atsakyma :). galiniai diskai TRW su kaladelem jau senai lentynoj ir laukia kol susideves esancios kaladeles ir bus sumontuoti y auto. labai linkstu prie BREMBO disku,bet su jais niekada neturejau reikalu, uztai paklausiau nuomones. kaip matau apie BREMBO niekas nieko blogo nepasake. beliko tik nusipirkti. o TRW standartiniu priekiniu disku jau tikrai nebegamina :(
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Disco_V 2015-02-18 13:09
nu va panasu jau y konkretu atsakyma :). galiniai diskai TRW su kaladelem jau senai lentynoj ir laukia kol susideves esancios kaladeles ir bus sumontuoti y auto. labai linkstu prie BREMBO disku,bet su jais niekada neturejau reikalu, uztai paklausiau nuomones. kaip matau apie BREMBO niekas nieko blogo nepasake. beliko tik nusipirkti. o TRW standartiniu priekiniu disku jau tikrai nebegamina :(

Aš į savo ex 156 buvau sudėjęs BREMBO diskus (geresni diskai už TRW (pagal palyginimus), bet kaina tuo metu buvo mažesnė už prastesnius TRW ;D ) ir TRW (berods premium) kaladėles. Stabdymu buvau labai patenkintas, tik tiek kad biškį kartais girgždėjo stabdžiai, kai mašina stovi nosim į nuokalnę ir po biškį atleidi stabdį.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-18 14:43
as kai ysigijau AR tai buvo sudetos RAYCAM ar kazkas tokio, prie uzraso buvo nupiesta pantenra, jos y pabaiga pradejo labai cypt, tada susidejau visas REMSA stabdziai buvo daug geresni. dabar dejau naujus priekinius DELPHI diskus ir visas TRW kaladeles, stabdziai liuks, nezinau ko dar galima noret, tiesa po nakties pyrmu pastabdymu daznai galines pacypia. priekines kaladeles dar neypusejo ir nauji diskai pradejo drebint vaira(stabdant) >:(.dar seni net taip nedare kuriuos jau ismetes.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: brumbrum 2015-02-18 14:54
Kreipiančiasias galinių suportų sutepk, nebeturėtų cypti ;)
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Makacinas 2015-02-18 15:03
Kreipiančiasias galinių suportų sutepk, nebeturėtų cypti ;)

 :) isvalomos ir sutepamos kiekviena karta.
 patys diskai gal dar nuo gimimo ir turi jau bangeliu
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: Eddie_Romeo 2015-02-18 16:55
Delphi tikrai yra blogis. Nepraėjau technikinės dėl neefektyvaus galinio rankinio darbo, nors kaladėlės apynaujės. Nors rodė, kad stabdo po 1kN, stabdžių efektyvumo ribos 16 proc nepasiekė. Pakeitus kaladėles į Zimer, darbinis gale stabdo 2kN jėga, rankinis 1,5 kN.
Skaičiai šneka už save.
Antraštė: Ats: Apie Stabdziu Diskus
Parašė: sauliusp4 2015-12-31 11:37
Panašiai ir aš girdėjau apie delphi. Bet su tom stabdžių kaladėlem tai reikia daug atsiliepimų perskaityti, kad susidaryti bendrą vaizdą. Servise keitė kaladėles (http://toptis.lt/automobiliu-remontas/stabdziu-remontas/), kurias nupirkau - brembo. Stabdo tai nuostabiai, kol kas nuvažiavau apie 40k ir vis dar puikiai stabdo. Žinoma jos brangesnės yra, nei kitos, bet žinai, jei blogi stabdžiai paves, tai mašinos remontas kainuos kur kas daugiau nei kaladėlės :D