Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: montezumijus 2015-01-27 10:25
-
Sveiki,
Gal kas turėjo reikalų su TB termostato keitimu? Problema ta, kad be OEM nelabai yra iš ko rinktis. Kažkada dar buvo Behr, bet, panašu, kad jie nebegamina. Viename italų forume vienas veikėjas panaudojo 3.0 dalis: iš korpuso iškrapštė patį termostatą ir perdėjo į TB. Vėliau užvirė diskusija, bet dėl kalbos barjero nelabai supratau tiko ten viskas ar ne :) Gal kažkas bandė konstruoti? Esmė, kad TB ir 3.0 termostatų kaina skiriasi taip ~5 kartus.
AR GTV 2.0 V6 TB
-
Slanginis termostatas tau pades - 7 eurai ir bedos kaip nebuta :)
-
Slanginis termostatas tau pades - 7 eurai ir bedos kaip nebuta :)
Šitas variantas netinka.
-
Protingas vaikis :-D
-
V6 2.0TB termostatas atsidaro prie 83C, 3.0 - prie 87-88C
TS motoro atsidaro prie 83C bent jau ant GTV, tad reik žiūrėti gal šitas bus pritaikomas
-
V6 2.0TB termostatas atsidaro prie 83C, 3.0 - prie 87-88C
TS motoro atsidaro prie 83C bent jau ant GTV, tad reik žiūrėti gal šitas bus pritaikomas
Aš randu, kad ir TB atsidaro prie 87.
-
V6 2.0TB termostatas atsidaro prie 83C, 3.0 - prie 87-88C
TS motoro atsidaro prie 83C bent jau ant GTV, tad reik žiūrėti gal šitas bus pritaikomas
Aš randu, kad ir TB atsidaro prie 87.
Pasirodo klydau, Shpuncik teisus.
-
shpuncik, o kiek kaina Termostato V6 TB randi ?
Kiek tau rodo termometras kai vazineji (automobilyje)?
-
shpuncik, o kiek kaina Termostato V6 TB randi ?
Panašu, kad jau nebegaminamas ir alternatyvų nėra. Aš bandysiu konstruoti iš 3.0L varianto. Gal kitą savaitę, jei laiko rasiu.
-
shpuncik, o kiek kaina Termostato V6 TB randi ?
Kiek tau rodo termometras kai vazineji (automobilyje)?
nelabai čia man reik tų kainų, o ir termometras tyli nes neturiu V6 TB :D
to montezumijus:
jei norisi originalo gali pabandyti užklausti Autobravoj, gal kokia nuolaidėlę pritaikys jei sandėlį norės išsivalyti, nes dabar termostato kainą pas juos rodo 125-145EUR priklausomai ar termostatas su viršutine dalim parduodamas ar visas su apačia.
pigiausias variantas kaip jau siūlė užsimerkti ir dėti į šlangą.
dar variantas lupti visą tą bandurą, surasti kokį einamą termostatą kur vos ne maximoj parduoda :D ir pas tekintojus pritaikyti korpusą jam.
arba išsimatavus aukštį ir diametrą pačio termostato išimto iš viršutinio dangtelio ieškoti analogo, nes pats jis tai net transporteryje panašus stovi.
o dėl dėjimo iš 3.0 tai čia jau pačiam spresti. 5C gal ir nedaug atrodo, bet motorui gali ir nepatikti. permečiau vą termostatų katalogą tai turbininiai auto taip visi su 82C termostatais.
-
Autobrava lieka kaip atsarginis variantas. Kalbėjau su Autoprizme, niekuo padėt negalėjo. Tik siūlė atvaryt auto, atseit pabandytų kažką pritaikyt :) Nepasirašiau :)
-
ot tie lakūnai-bandytojai :D
na jei išardysi, gali permesti išmatavimus į PM, pavartysiu katalogus, gal ką rasiu pritaikomo
-
Pritaikytu :) universalu renuskes :)
-
tai aš apie tą patį - šiuo atveju užsimerkčiau irgi :D
-
Pagaliau radau laiko pakeisti termostatą. Kaip ir žadėjau, dėjau Behr termostatą nuo 3.0 variklio į gimtąjį korpusą. Viskas tiko, variklis dabar pasiekia darbinę temperatūrą. Tiesą sakant, pagal rodyklę virš 90 laipsnių. Įdomu būtų prisijungti kompą ir pažiūrėti tikslius skaičiukus. Bet ventiliatorius junginėjasi, tikiuosi motoro neperkaitinsiu.
-
Kelios foto:
(http://imageshack.com/a/img911/1033/5ev0Kh.jpg)
(http://imageshack.com/a/img661/2070/ZfdnZZ.jpg)
(http://imageshack.com/a/img912/4327/0Q92ay.jpg)
-
Gal yra kokių tips&tricks nuorinti V6 TB? Dabar duodant gazo čiurlenimo burbuliavimo garsas ties ta vieta kur salono pečiukas. Service manuale nieko special neparašyta ta tema, kažkokių nuorinimo varžtų irgi nėra. Šiaip motoras nekaista, šlangos nekietos. Bet erzina tas garsas.
-
Užkaitus varikliui, atsargiai pamažu atsuki išsiplėtimo bakelio kamštį (arba lauki kol atsuktu užkais) ir palaikai ~10min
Nepamiršk nustatyti pečiaus ties pilnu karščiu kai užšils aušinimo sistema.
-
Šita procedūra pirmiausia ir buvo padaryta. Ir priekį šiek tiek aukščiau buvau pastatęs, nepadėjo.
-
Paklausk Shpuncik'o kaip jis dare, nes man pries pora savaiciu sutvarke. As metus su burbulinadu vazinejau ir jau galvojau, kad kazkas rimciau blogai.
-
Gal pamatys ir parašys čia ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
žiūrint iš priekio kairiam viršutiniam radiatoriaus kampe (iš motoro pusės) turėtų būti nuorinimo varžtas plastikinis - kažkaip manual'as irgi nemini šito daikto. atsisuk bakelį, atsuk tą varžtą ir turėtų užsipildyti sistema, jei trūks dasipilsi.
-
Supratau, maždaug įsivaizduoju, reikės bandyti. Dėkui ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Žodžiu, radau tą varžtą.... :) Iš to džiaugsmo galvoju pažiūrėsiu ar atsisuka. Vo, sukasi :) Vadinasi reikia pabandyt atsukt iki galo... :) Kai kalė čiurkšlė.... Atgal varžto nebepataikau įsukt, nieko nesimato... :) Taip kieme išleidau ~ 1L skysčio :) Gerai rytas prasidėjo juokinant žmones :)
-
Gerai, kad neprigėrei antfreezo :)
-
Nedaug trūko :D
Sent from my iPhone using Tapatalk