Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: romasn 2015-01-12 08:44
-
Sveiki,
Peržiūrėjau temas prie AR156, bet kažko panašaus neradau, tai kuriu naują temą. Nei iš šio, nei iš to pradėjo bėgti benzinas iš po variklio (maždaug per vidurį ties ta vieta kur pusašiai į greičių dėžę sueina). Aišku, bėga ne iš pačios dėžės, bet iš kažkur panašiai toje vietoje. Nei kažkur užvažiavęs buvau, nei stuktelėjęs, nesuprantu net kas pasidarė. Nusiėmiau visas apsaugas, galvoju matysis kažkokia gal šlangelė nusimovus ar prakiurus, bet nieko nei po kapotu nei po pačiu varikliu nesimato. Kuras pradeda varvėti (gana stipriai) kai užvedamas motoras. Taip pat ir "Check engine" lemputė užsidega, bet čia jau turbūt nieko keisto - matomai variklis orą gaudo papildomą. Gal kam teko susidurt su panašia problema? Toks vaizdas, kad variklio neišėmus, ten nieko ir nepadarysi...
-
Tai leidžia arba purkštukas, arba nesandari šlanga, arba jos sujungimas. Nusiimk viršutinį dangtį ir pamatysi. Tik tą daryk šaltu motoru, nes benzas turi savybę išgaruoti, kai šilta.
-
Kad žiūrėjau tą apsaugą nuėmęs - nieko ten nesimato...
-
Variklio imti lauk tikrai nereikės. Nusiimk nuo variklio plastmasę ir ieškok pro kur leidžia. O ir šiaip kažkaip keista, kad pro greičių dėžės pusę leidžia, nes magistralė eina visai kitoj pusėj. Greičiausiai bus kažkuris purkštukas. Nusiėmus plastikini dangti turėtų matytis pro kur leidžia. Tikrink užvestam varikliui.
-
Pradziai gali patikrinti nusiemes viska, ka cia isvardino, bet tik degima ijunges. Jie leis, tai ateinanti slanga kazkur leidzia iki purkstuku. Jei niekur neleidzia, tada uzkuri, ir vel ieskai, tokiu atveju purkstukas, gryztamoji "magistrale". Gal purskia ji per skylute slanguteje ir jis tokiu budu atsiranda greiciu dezes puseje.
-
Bandysiu žiūrėti dar kartą.
-
Dar toks durnas klausimas. Ten tie purkštukai kiek suprantu tai nėra visai paprastai matomi? Nereikia papildomai ko nors dar nuo jų nuimti, kad matyt nuotėkį, jei toks yra. Aš čia nekalbu apie tą variklio viršutinę apdailinę plasmasę. Ją jau nusiėmiau anksčiau.
-
Raudonos fyskutes stovi ant ju. Lyg ir matosi aiskiai viskas po jomis, jei bus bege matysis, jei ne tai fyske numauk ir tikrai metysis.
-
Nu vakar vakare dar žiūrėjau po kapotu, tai ten jokių raudonų fiškučių ar kažko panašaus nėra. Pas mane lygiai taip pat viskas kaip ir šitoj nuotraukoj (paėmiau iš interneto, nes patamsy fotkint nėra prasmės). Kaip suprantu, tai purkštukai bus po tom keturiom triūbom (pažymėjau raudonu brūkšniu) ir jas reikia nusiimti, kad kažką pamatyt, ar ne? Jei klystu - pataisykit.
(http://i62.tinypic.com/28hecup.jpg)
-
Dauguma mano kad sis motaras yra TS,jis yra JTS.Kitoks siek tiek,4 zvakes ir visai kita ipurskimo sistema-tiesioginis ipurskimas i cilindrus...benzas purskiamas tiesiai i zvake...ne taip kaip TS i kolektoriu.Gerai pasviesk,kisk veidrodi,kad geresniu kampu matytum po isiurbimu ant uzvestos masinos,turetum rasti kas bega,stebuklu nebuna.
-
Tai čia purkštukų tada nėra visai, ar kaip?
Bet žiūrėt būtent ir reikia ties ta vieta kur pažymėjau brūkšniu? O nuėmus tas įsiurbimo alkūnes nieko nesimatys, pvz., kažkokio apibėgimo požymių ar pan.? Arba gal kažkas nusimovęs ten vidui, ar kokia tarpinikė praleidžia ar dar kažkas. Visa bėda, kad niekaip nerandu internete kokio service manual tokio motoro, kur būtų tie viduriai aiškiai "nupiešti". Jei kas turite, gal galit pasidalinti?
-
Reikia žiūrėt po įsiurbimo kolektorium. Purkštukai įtaisyti giliai, jie ganėtinai ilgi. Manau geriausias variantas tau būtų nusivaryti mašiną į servisą, kad ten meistrai apžiūrėtų. Tris dienas jau žaidi, o rezultatas nulinis ;)
-
Trys dienos - tai čia nieko tokio :smilie:
-
yra tie purkstukai po isiurbimo triubom,per visa galvutes ilgi prisukta metaline juosta,o po ja bus purkstukai.Na matyti is galo daviklis melynas prisuktas,vamzdelis benzo pujungtas.Zinoma vaziuok i serviza,pats tikrai nesutvarkysi .
-
Viskas aisku, raudonos purkstuku fyskutes yra pas TS, o cia JTS. Kiek matau foto, labai aiskiai matosi kuro slangos nuotraukoj, 1 plasmasinis vamzdelis, kuris ateina salia vairo stiprintuvo bakelio, jis nueina i ta vamzdeli, kuris tiekia kura i purkstukus, o 2 gryztamasis pareina is greiciu dezes puses, matosi per viduri tavo raudono bruksnio virs isiurbimo kolektoriaus. Apziurek atidziai ta vamzdelio atkarpa, kur prie greiciu dezes praeina (jeigu ten kura purskia). Service manual cia nelabai reikia, kad matyti kuro nuoteki. Gali nusiimti ir ta isiurbimo kolektoriu, matysis geriau, bet gali dar pora dienu uztrukti, o gal ir savaite :)
-
Gali nusiimti ir ta isiurbimo kolektoriu, matysis geriau, bet gali dar pora dienu uztrukti, o gal ir savaite :)
O tai juk dar ir surinkt atgal viską reikės ;D
-
Tai taip. Del to ir primeciau dar savaite, nes prisiminiau, jog nuimti kolektoriu TS'ui nenuimant galvos, yra ka veikti, nujauciu ir cia bus panasiai. Problema, kad ne prie visu varztu lengvai ir su bet kokiu raktu prieisi. O jeigu zinios tokios, jog, kyla minciu, kad jts purkstuku gali nebuti, tai gal tokio darbo geriau ir nepradeti. Jei nuotekis nerandamas is slangu vizualiai, apsilankyti servise butu ganetinai protingas sprendimas :)