Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2015-01-06 17:21

Antraštė: AR 146: pakabos standinimas (spyruoklės, amort)
Parašė: niaugi 2015-01-06 17:21
Sveiki,

146 1.7 16v boxer

vis prilaikau mintį kada palakstyt slalome, tad norisi kažką išspausti, nes su standartu biški laivas... nežinau nuo ko pradėt.

kas man priduotų stabilumo posūky? žemesnis svorio centras? spyruoklių standumas? apskritai spyruoklės būna skirtingų standumų ar tik ilgiai skirias?

jei sužeminti x mm. ieškom spec trumpesnių spyruoklių? esat tokių radę? ne? pjaunat senas? kaip nustatyti, kiek cm patrumpint kad sužemėtu x mm?
įdėjus trumpesnę spyruoklę, seni amortizatoriai tinka?

amortizatoriai dujiniai? tepaliniai? kas geriau?
ar apsimoka keisti?
jų gauti jaučiu sunkiai beįmanoma o ir brangu. jis eina tik su visu korpusu, ar tas strypelis vidun kažkaip įsistato?

galas taip pat ta pačia linkme?

gal konkrečių pavyzdžių kur ir ką įsigyt? ką verta ko ne.
strutbar'as? :)

ar ši karvė tegu nesvajoja skraidyt? :)
Antraštė: Ats: AR 146: pakabos standinimas (spyruoklės, amort)
Parašė: Dancius 2015-01-06 21:18
Taip yra   zemintos spiruokles, pas ar amortizatoriai tik dujiniai. Spiruokliu nepjaustyk,nes nuo to auto netaps stabilesne.
Antraštė: Ats: AR 146: pakabos standinimas (spyruoklės, amort)
Parašė: pavaduotojas 2015-01-07 00:16
Tavo vietoj as neskubeciau nieko tobulint,pravaziuok keleta slalomu,pasibandyk kaip sekasi,na ir tada jei pajausi,kad per daug linguoja,galesi sukt galva,ka cia patobulinus.Gal tik reiktu atkreipti demesi i rankini stabdi,turetu buti "miortvas" ant sauso asfalto...
Antraštė: Ats: AR 146: pakabos standinimas (spyruoklės, amort)
Parašė: shpuncik 2015-01-07 01:54
ieškai žemesnių spyruoklių - 30-35mm pakanka. Eibach, Lesjofors tikrai turi komplektus bet teks užsakinėti arba vežtis iš užsienio. kadangi bus kit'as žeminimui tai spyruoklės standesnės by default. kažkas gamina Lietuvoje pagal užsakymą, ar tik ne šitie spyruokles.lt

su pjovimais nežaisčiau jei norima žiede lakstyti - gali prastai baigtis. tuo labiau yra ten niuansų ir daugiau kaip užbaigimas, skirtingi tarpai tarp vijų, spyruoklės pasodinimo vietos. pagal pačio matytus darbus čia jau tau praeitas etapas buvo kažkada, dabar jau aukštesnem lygyje sėdi ;)

amortizatoriai tiks, tik greičiausiai teks pasikeisti ribotuvus į trumpesnius arba nusipjauti esamus. tik dujiniai, tepalinius paliekam žiguliukam.
dabar įdomumai su boxer'iu :D galą gali kad ir B6 iš Bilstein'o įsidėti. o į priekį reikėtų džiaugtis gavus bent standartinius nes jų papraščiausiai nėra :D kiek žiūrėjau dėl sportinių tai tuščia. bėda tame, kad boxer'io kolonėlė stovi viršuje ir ant amortiko yra tas apendiksas vairo traukės antgaliui. esu kol kas sumastes arba esamą perdaryti į kapsulinio tipo, pritaikyti nuo ko nors kito (SAAB berods turi panašaus dizaino), arba kažkaip pritaisyti tą "apendiksą" prie kitų amo. bet čia ateities projektas.

strutbar'as gerai. pasijaučia jo poveikis tikrai posūkiuose.

shop.alfisti.net gali pažėt ko turi 145/146

PS ir nepamirštam kad boxer'io karteris ir taip žemai stovi ;)