Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: fexess 2014-12-19 15:52
-
Sveiki, caksi variklis, yra toks pasalinis garsas. Pamatavau tepalo slegi tai siltam varikliui daugiau 2.2bar nepakyla. Kokios mintys? Tepalo siurblys, indeklai ar dar kas? Remontuot ar kito varikli det? O gal kokia gudrybe yra (kaip xado ar pan) pakelti tepalo slegi?
-
Tai kad normalus tas tavo slegis.
-
Caksi - tai ne kalena, ir del slegio pergyvent nereikia. Bandyt klausyt kurioj vietoj caksi. gal koks purkstukas blogai veikia. Kazka panasaus i caksejima gali skleist.
-
Panasu i bedu ieskojima ten, kur ju nera. Variklio pakeitimas turbut butu pats kvailiausias siais metais atliktas darbas :) Mintis butu tokia: nuvaziuok i servisa, normalu servisa. Keleta tokiu servisu (paciu "normaliausiu") rasi siam forume, kontaktu skyriuje. Ten tau tikrai paaiskins viska del to "caksejimo", bet jei 2.2bar atrodo per zemas slegis, siltam varikliui, prie laisvu apsuku, tai gal ir tas "caksejimas" tik del to, kad tai tiesiog "pirmas dyzelis". Gali cakseti net ir del atsilaisvinusios varikli apdailos ir dar del milijono elementariu priezasciu. Niekas tau cia neisgirdes nepasakys, del ko "caksi" :D
-
Ar caksi visąlaik ar tik esant šaltam varikliui?
-
na tas caksi gal per svelniai pasakyta, lengvai kalena, panasiai kaip kompensatorius. na ryt pafilmuosiu ta garsa. purkstukai ok, buvau diagnostika pasidaryt, su elektronika viskas ok. o 2.2bar tepakyla ant maximaliu apsuku vaziuojant. ant laisvu apie 1.5bar. Ant maximaliu turi but apie 4bar kiek zinau. caksi visa laika praktiskai. buna kol salta prityla kazkiek.
-
Pafilmavau pora vaizdeliu, bet kazkaip per telefona nesigirdi labai to garso. Ir beje saltam varikliui visada uzkurus kokiom 2sekundem ismeta klaida low engine preasure stop engine ir blablabla.. Saltas kala smarkiau, isyla apstoja, ilgiau pavazevus vel paastreja tas garsas. Velnias zino ka cia daryt, ar vaziuot kol vaziuoja ir nesukt plauciu..
https://www.dropbox.com/s/5r9w93npdyy4y75/20150106_145109.mp4?dl=0
https://www.dropbox.com/s/50jd6g234cxupgc/20150106_145201.mp4?dl=0
-
Beje nekuriant naujos temos, sita alfa man jau antra, turejau su 1.9jtdm. Esme su tuo davikliu kur rodo turbo slegi. ant laisvu jis turi but ant 0 kaip suprantu, o sitoje maniskeje dabar pakiles virs 0 dazniausei buna.
https://www.dropbox.com/s/n6wrv2lrsitha9l/20150106_125105.jpg?dl=0
Anai ex alfai irgai taip uzeidavo, ir tuo metu kai uzeidavo momentines kuro sanaudos zenkliai padidedavo, tai as budavo perkurdavau ir vel nukrisdavo ant 0, to pasekoje kuro sanaudos pamazedavo. O sitai kurk nekures vistiek virs 0 dazniausiai stovi. Taigi prie klausimo, cia gal yra koks turbo reguletorius kuris pastringa? Nes man dabar vaziuojant 90-100km/h trasoj ryja 8.5ltr. Mieste jau nekalbu. Ramiai vaziuojant 12-13. Kas tikrai manau daug net ir 2.4jtdm. Tai sakau gal to kuro rijimo priezastis ir yra susijusi su ta turbo. Gal turit kokiu minciu? :)
-
Zmogau,gal tu kreipkis pas specus, jai kyla klausimas kas turba suka tai tada tyliu
-
O kodėl tiesiog nenuvažiuot į servisą, kuris tokias mašinas remontuoja ir susiremontuoti? Iš pirmo žvilgsnio pagal tavo "multikus" atrodo, kad kai keitė pagrindinį diržą (jei keitė aišku) nepataikė aukšto spaudimo siurblio mietkių, todėl ir girdisi kalimas. Prie to pačio tas dalykas ir kuro suvartojimui turi įtakos, jei tikrai jis kaltas. O kaip su dūmais reikalai? Neverčia juodų dūmų ant nedidelių apsukų?
Čia tik man taip atrodo ir turbūt daugiau nelabai tau kas daugiau kažką pasakys iki kol su mašina nenuvažiuosi į normalų servisą. Motoro forume nelabai susiremontuosi, ypač kai net nežinai kas sugedę ir ar išvis sugedę.
-
dumu nemeta, viskas normos ribose. kuriasi gerai. Zinau as kas ta turbo suka, neperginvenk, klausiau kas turi tokia alfa kaip pas juos rodykle stovi ant laisvu. Viska paaiskinau del ko manau kad kuro daugiau ryja nei turi ir nereikia cia but kietu iskartu ir ale drozti. Klausiu ar nera kokio daciko kuris ten galetu but pastriges ir panasiai. nes anai alfai stovedavo ant 0bar turbo daviklis. Nebent kai pakele kw po dpf skrodimo sitaip padare.
-
O kodėl tiesiog nenuvažiuot į servisą, kuris tokias mašinas remontuoja ir susiremontuoti? Iš pirmo žvilgsnio pagal tavo "multikus" atrodo, kad kai keitė pagrindinį diržą (jei keitė aišku) nepataikė aukšto spaudimo siurblio mietkių, todėl ir girdisi kalimas. Prie to pačio tas dalykas ir kuro suvartojimui turi įtakos, jei tikrai jis kaltas. O kaip su dūmais reikalai? Neverčia juodų dūmų ant nedidelių apsukų?
Čia tik man taip atrodo ir turbūt daugiau nelabai tau kas daugiau kažką pasakys iki kol su mašina nenuvažiuosi į normalų servisą. Motoro forume nelabai susiremontuosi, ypač kai net nežinai kas sugedę ir ar išvis sugedę.
Kokios dar "mietkes" ant siurblio common rail'e...
-
o kompensatoriai?
-
Pafilmavau pora vaizdeliu, bet kazkaip per telefona nesigirdi labai to garso. Ir beje saltam varikliui visada uzkurus kokiom 2sekundem ismeta klaida low engine preasure stop engine ir blablabla.. Saltas kala smarkiau, isyla apstoja, ilgiau pavazevus vel paastreja tas garsas. Velnias zino ka cia daryt, ar vaziuot kol vaziuoja ir nesukt plauciu..
dedu galva tas low engine preasure ,yra per mazas tepalo spaudimas, jei nesenai keitei tepalaus (aisku ir filtra ), tai gal tepalu siurblys grybus pajuna is to ir kyla tau negrazus garsai , seip teko susidurt su panasiu bajeriu rode nepakankama tepima uzkuris salta ant dyzelio irgi caksedavo saltas,buvo ilgai nekeisti tepalai galiausiai restauruota turba issitaske .
-
Jei tepalo spaudimo nėra tai ne tik turbiną išsitaško, bet ir variklis...
-
Bet 159 lyg automatiskai uzgesina varikli, kai gauna error "low engine OIL presure". Bet, jei raso tik engine presure, tai nera engine oil presure, nes oil tikrai raso tuo atveju, jei tepalo slegis zemas, o ir lempute atinkama uzdega ekranelyje.
-
Tai apie kokį čia presure pranešimas?
-
Galetu autorius foto imesti, su visu tuo pranesimu. Del oil presure, neseniai vienas kitoj temoje rase, kad jam tam tikru kampu pasvirus (atitinkamai, sudarant galimybe negauti pakankamai tepalo del per zemo jo lygio), tada variklis pats uzgesdavo ir gaudavo pranesima "low engine oil presure". Cia arba nedasakyta kazkas arba tikrai ne del tepalo.