Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: JesusInAdidas 2014-12-04 13:07
-
Ciao Alfisti !
Po tepalu ir filtru keitimo, taip pat ausinimo skyscio keitimo praejus menesiui salone paliko vesoka :)) Itariu kad sviezias skystis turi kazkokiu plovimo savybiu sistemos ir uznese peciuka kalkem ir visokiom nesamonem kas ten galejo susidaryt?
Gal kas galit patart ar plovimas peciuko padetu? Ar sudetingas priejimas prie peciuko?
Aciu
-
Kokia vandens temperatūra - 90?
-
:alaus:
Ghm, siaip sunkiai syla variklis, bet labai dideliais atstumais nevazinejau ~70-80 max
Ryte iki darbo kol davaziuoju ~3-4 km, tai iki 60 gal tik pakyla.
Pries tapati menesi gal siektiek greiciau susildavo ...
Termostatas uzstriges atidarytame didziajam cikle?
Bet anksciau ir prie 60 jau gerai kaitindavo salona, dabar ant MAX atsukta ir vos drungna pucia
-
O tas anksčiau kartais ne vasarą būdavo? Žiemą variklis natūraliai aušinamas, todėl ir salonas netaip greit šyla.
-
Pries pusantro/du menesius darytas aptarnavimas, pakeisti skysciai. pries pora savaiciu pastebeta kad labai sunku pasiekt darbine temp variklio trumpuose atstumuose - sakykim normalu el atsalusiu oru, bet dar neatsalus ir esant variklio temperaturai +60-70 ir ant max puciant vos drungnas oras pasirode nevisai normalu.
-
Pries pusantro/du menesius darytas aptarnavimas, pakeisti skysciai. pries pora savaiciu pastebeta kad labai sunku pasiekt darbine temp variklio trumpuose atstumuose - sakykim normalu el atsalusiu oru, bet dar neatsalus ir esant variklio temperaturai +60-70 ir ant max puciant vos drungnas oras pasirode nevisai normalu.
Kaltinčiau termostatą. Analogiškas variatas su 166-a, vos atvėsus orams pradėjo nebešilti variklis (60 laipsniu plius minus) ir vos šilta orą pūsti į saloną. Savo atveju stačiau papildomą termostatą. Dabar viduje karšta ;D
-
Kai maniškė šilo max iki 80 keičiau termostatą :)
-
Pries pusantro/du menesius darytas aptarnavimas, pakeisti skysciai. pries pora savaiciu pastebeta kad labai sunku pasiekt darbine temp variklio trumpuose atstumuose - sakykim normalu el atsalusiu oru, bet dar neatsalus ir esant variklio temperaturai +60-70 ir ant max puciant vos drungnas oras pasirode nevisai normalu.
Kaltinčiau termostatą. Analogiškas variatas su 166-a, vos atvėsus orams pradėjo nebešilti variklis (60 laipsniu plius minus) ir vos šilta orą pūsti į saloną. Savo atveju stačiau papildomą termostatą. Dabar viduje karšta ;D
Ka reiskia papildomas termostatas, trumpai..
-
Chaltūra siekiant panaudot kur kas pigesnį termostatą, rezultate sugadinamos ir nebepanaudojamos žarnos orginaliam termostatui + tikimybė susižalot rankas tai atliekant, o ir dideli galvos skausmai vėliau keičiant tą neorg termostatą, nes anas irgi neamžinas.
Čia iš 156 / 166 temos su 10v, ar 159 tai išvis įmanoma su tuo renault termostatu dar klausimas išvis
-
Chaltūra siekiant panaudot kur kas pigesnį termostatą, rezultate sugadinamos ir nebepanaudojamos žarnos orginaliam termostatui + tikimybė susižalot rankas tai atliekant, o ir dideli galvos skausmai vėliau keičiant tą neorg termostatą, nes anas irgi neamžinas.
Čia iš 156 / 166 temos su 10v, ar 159 tai išvis įmanoma su tuo renault termostatu dar klausimas išvis
Natūroje ne taip viskas baisu kaip pasakojate :)
-
Aciu uz info,
Siaip panasi situacija ir mano tevo Fiat Ulysse, panasiu metu pilna aptarnavima dare pries ziemos sezona. Pakeistas ausinimo skystis, variklis prastai silti, prastai sildo salona. Pakeite termostata, nieks nepasikeite - praplove peciuka - kazkiek geriau sildo.
Tuo remiantis noreciau pasitikslint, kaip dar galima patikrint termostata - veikia ar ne? Pas ka tvarkinga 159 pasakykit per kiek laiko jum pasiekia variklis ~87-90 laipsnius ?
Ar ryte uzvedus greit pradeda silta ora i stiklus pusti ir kokia mazdaug temperatura rodo?
As dar nemates kaip 159 tvarkinga atrodo, nes saviske nesenai nusipirkau... todel tiek daug klausimu.
Aciu
-
Dyzelis prie gero minuso aplamai nešyla, kol neduodi sūkių. Kol pašils pabandyk važiuoti žemesnėm pavarom, kad būtų ~2000 apsukų. O jei ir tokiu būdu temperatūra nepakils iki 90, tada termostatas kaltas.
Galima atlikti eksperimentą ir stovint - tiesiog sukelk sūkius iki kokių 3000 ir laikyk gazą, kol pradės šildyt.
-
ok... del termostato tai pasitvritino, nemazai vaziavau siryt.. daugiau 80 nepakyla, o sankryzoj ir krist pradeda iki 75 kokiu... originalas 200 Lt neoriginalas 120 Lt
Verta taupyt/rinktis originala?
-
Orginala
-
Sveiki,
Nekuriant naujos temos, parašysiu čia, nes daugiau ar mažiau tema apie aušinimą.
Mano auto, kaip žinot ne AR 159, bet po kapotu realiai viskas identiška, kaip ir pas AR 159 su 1,9 JTDm.
Reikalas tas, kad šiandien atvažiavus į darbą, po kurio laiko pastebėjau balą prie dešinio priekinio rato. Pradžioj galvojau, kad nuo kondicionieriaus laša vanduo, bet pasirodė labai per didelė bala. Pasikėliau kapota, nelabai kas matosi, matosi, kad šlapia ant variklio dugno apsaugos, bet niekaip neįžiūrėjau iš kur leidžia ir ką leidžia. Po kiek laiko pastebėjau, kad laša maždaug ties centru, apačioj per lygtai kažkokią plastikinę (pilką) fyškę. Bala, kaip matot foto jau gan nemaža. Antifryzo ne pilnas, bet ir ne visai tuščias bakelis, maždaug per vidurį. Dar ką pastebėjau, tai pradėjo cypaut salone ventiliatorius, bet jis pacypauja biškį ir nustoja. Pečiukui atėjo paskutinioji??? Pirmoj foto apibraukiau pro kur laša. Čia yra žemiau hidro skysčio bakelio.
Gal kas turit kokių minčių ir gal kas galit nukreipti link serviso, kuris atvažiavus galėtų pasikelt ant keltuvo ir pažiūrėt kame replės, ne po dviejų savaičių tik priimtų apžiūrai?
-
Palauk, tuoj išsitrauksiu savo būrimo kortas.
-
Palauk, tuoj išsitrauksiu savo būrimo kortas.
Ar kortos labai mažos ir mandros, ar neatsimeni kur pasidėjai, kad per 40 minučių nesugebėjai nieko protingesnio pasakyt?
-
Sveiki,
Nekuriant naujos temos, parašysiu čia, nes daugiau ar mažiau tema apie aušinimą.
Mano auto, kaip žinot ne AR 159, bet po kapotu realiai viskas identiška, kaip ir pas AR 159 su 1,9 JTDm.
Reikalas tas, kad šiandien atvažiavus į darbą, po kurio laiko pastebėjau balą prie dešinio priekinio rato. Pradžioj galvojau, kad nuo kondicionieriaus laša vanduo, bet pasirodė labai per didelė bala. Pasikėliau kapota, nelabai kas matosi, matosi, kad šlapia ant variklio dugno apsaugos, bet niekaip neįžiūrėjau iš kur leidžia ir ką leidžia. Po kiek laiko pastebėjau, kad laša maždaug ties centru, apačioj per lygtai kažkokią plastikinę (pilką) fyškę. Bala, kaip matot foto jau gan nemaža. Antifryzo ne pilnas, bet ir ne visai tuščias bakelis, maždaug per vidurį. Dar ką pastebėjau, tai pradėjo cypaut salone ventiliatorius, bet jis pacypauja biškį ir nustoja. Pečiukui atėjo paskutinioji??? Pirmoj foto apibraukiau pro kur laša. Čia yra žemiau hidro skysčio bakelio.
Gal kas turit kokių minčių ir gal kas galit nukreipti link serviso, kuris atvažiavus galėtų pasikelt ant keltuvo ir pažiūrėt kame replės, ne po dviejų savaičių tik priimtų apžiūrai?
ant tiek aptinges, kad pasilenkti ir pažėti kas ten per bala? gali net pažiūpinėti ir pauostyti, gal atskirsi tepalą nuo vandens.
-
ant tiek aptinges, kad pasilenkti ir pažėti kas ten per bala? gali net pažiūpinėti ir pauostyti, gal atskirsi tepalą nuo vandens.
Šita procedūra buvo atlikta iš pat karto. Sunku pasakyt, ar tai vanduo, ar antifryzas.
-
Kaip gali buti sunku atskirti vandeni nuo antifrizo ,net nepatogu tokius dalykus rasyti,pamirkyk pirsta ir brukstelk per lieziuvi pirsto galiuku ,jeigu antifrizas bus saldu.
-
Kaip gali buti sunku atskirti vandeni nuo antifrizo ,net nepatogu tokius dalykus rasyti,pamirkyk pirsta ir brukstelk per lieziuvi pirsto galiuku ,jeigu antifrizas bus saldu.
Pasiūlymas priminė šitą:
Стоит мужик, катает в pуках шаpик, нюхает. Дpугой подходит
Ты чего, мужик, дуpак?
- Да вот, не могу понять, говно это или пластилин...
- Hу ты точно дуpак! Hе можешь pазобpать - дай сюда!
Взял, покpутил, понюхал:
- Точно, непонятно...
Пpобует на вкус
- Вpоде, на говно похоже...
- Hу и я думаю - откуда в жопе пластилин?
-
Visdėlto antifrizas laša. Tik klausimas kodėl ir kas ten per reikalas, kad jis leidžia. Į pečiuką ir atgal šlangos yra aukščiau, o kas ten per daiktas - nenutuokiu. Reikės servise apsilankyt.
-
I serviza su tokiu gedimu negalima vaziuoti jokiu budu,apgaus numelz ir vel cia remontuosi.Yra paprastesnis varijantas darai 20 euru pavedima cia ir mes visi tau sutvarkom.jau po 15 min zinosi ka daryt.
-
I serviza su tokiu gedimu negalima vaziuoti jokiu budu,apgaus numelz ir vel cia remontuosi.Yra paprastesnis varijantas darai 20 euru pavedima cia ir mes visi tau sutvarkom.jau po 15 min zinosi ka daryt.
Šį kartą buvo false aliarmas :D Kondensatas. Remontas buvo labai paprastas. Kainavo pliusiuką prie kito apsilankymo su atraminio guolio keitimu. Ačiū už pastangas ieškant ir traukiant kortas!
-
Sveiki, 1.9 JTDm prasidėjus didesniems šalčiams iš po nakties nebepučia šilto oro salone. Variklio temperatūra pakyla iki 90 laipsnių be jokių problemų, ten ir lieka, nešokinėja. Abi šlangos į saloną karštos. Pavažinėjus ilgiau, pradeda pūsti šiltą orą, vakar po valandos važiavimo, šiandien po pusvalandžio. Panašu kad kažkas kažkur stringa matyt. O gal kas užšalo ir po pavažinėjimo atšyla? Nes prieš šalčiausią naktį buvau nuplovęs mašiną ir pastatęs lauke (-15). Nuo kito ryto prasidėjo. Dabar laukiu šiltesnių orų, bus matyt ar pūs ar ne :/ :idea: gal yra idėjų?