Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GT => Temą pradėjo: wacha 2014-12-03 11:09
-
Taigi, AR GT 1.9JTD, 110kw, 2004 metu.
Problema tokia: Uzvedus salta varikli: viskas gerai, gal saltomis dienomis kondencato garu truputi ismeta per duslintuva, bet nieko neiprasto. Idomioji dalis prasideda kai variklis susyla. Vaziuojant, jokio dumingumo, viskas puiku, taciau sustojus ir kai variklis dirba ant laisvu apsuku pradeda mesti dumus, sunku net pasakyt kokios spalvos, toks vaizdas, kad ten kondencato garai iseidineja. O dabar idomiausioji dalis: stovint vietoje ir pakelus apsukas iki kokiu 1500 po keleto sekundziu dingsta tie garai/dumai ir kol apsukos pakeltos ju visiskai nebuna, taciau nukelus koja nuo akseleratoriaus ir nukritus apsukoms, po mazdaug 5 sekundziu pasigirsta toks "click" garsas ir iskart su tuo garsu pasirodo tie garai/dumai. Taigi, nuo ko pradeti? Is anksto dekoju uz bet kokius patarimus
-
Sveikas. O kvapas kažkoks yra tų garų/dūmų?
-
Jokio kvapo, taipogi pasijungus per FiatEcuScan nemeta jokiu klaidu. Trauka nesumazejusi, jokiu blogu pasekmiu nejauciu, isskyrus tai, kad vidury dienos, siltu varikliu stoviu prie sviesoforo dumais apsipyles, kaip dauguma automobiliu ryte.
-
Aušinimo skystys nedinginėja netyčia?
-
Nedingineja, cia kazkokia mistika, kas sukelia ta "klik" garsa? Gal verta pamineti, kad pries menesi pakeisti tepalai, dirzai ir filtrai? Taipogi zarna nuo turbinos i oro filtra. O problema atsirado tik nukritus oro temperaturai, pries pora savaiciu
-
klick garsą gali sukelti EGR. Jei jau turi FIAT ECU SCAN, tai ten yra funkcijos, kurios aktyvuoja tam tikrus mechanizmus, net mašinai esant neužkurtai. Pabandyk įjungti išjungti EGR, turi pasigirsti garsas. Gal bus toks pats?
-
Prie masinos busiu tik uz savaites, tad dabar galima uzsiimti tik teorija. Netgi labai tiketina, kad klik garsa skleidzia EGR, bet kas is to, tai tik parodo, kad jis veikia (FiatEcuScan rode, kad jis pilnai uzsidaro, ir kad darinejasi, kiek teisybes tuose parodymuose, nezinau). Bet is kur tie dumai atsidarius EGR? Jeigu tie dumai patektu i varikli is EGR, tai ir jam uzsidarius jie butu, nes juk tas pacias ismetimo dujas gauna EGR. Na zodziu, kuo toliau i miska, tuo daugiau medziu...
-
EGR funkcionuoja iki 1800-2000 apsukų (būtent tas diapozonas, kur tau kyla problema), o jo atsidarymas nelaiku sąlygoja padidėjusį dujų kiekį, patenkantį į kamerą, dėl ko mišinys tampa neteisingas ir gali vesti prie padidėjusio dūmingumo. Aišku, čia teorija. Tai, kad rodo, jog jis veikia, nebūtinai reiškia, kad iš tikrųjų veikia. Man buvo atvejis, kad rodo, jog veikia, o iš tikrųjų buvo užstrigęs uždarytas. Tikrink mechaniškai. Nors 16V motorui jau ir klaidą turėjo išmesti.
Dar gali būti oro srauto matuoklė pavargusi, signalą duoda, bet netikslų, dėl ko klaidos nemeta, bet mišinys vėlgi gaunasi per riebus ir padaugėja baltų dūmų (žiemą labiau matosi).
Arba gali būti, kad nėra jokios problemos. Kiekvieną žiemą vis atsiranda nerimaujančių, kad mašina perdaug dūmina, o čia tik žiema dirbdama savo šaltą darbą parodo tas vasarą nematomas dujas ir tiek :)
-
As suprantu, kaip jis funkcionuoja, bet ties tomis apsukomis, kurias minejai dumingumas visiskai isnyksta, dumingumas atsiranda tik dirbant laisvomis apsukomis, kur kiek as suprantu jis buna visiskai atsidares.
Oro srauto matuokle kol kas atmesiu, pasiliksiu ties egr, nes kaip jau minejau tas "klik" man neduoda ramybes.
O dumina tikrai per daug, cia mano trecia masina su JTD ir tikrai su kitomis taip nebudavo, bent jau po motoro susilimo iki darbines temperaturos. Bet isvada tokia, kad grizus namo pirmas darbas issivalyti EGR, jei nepades ieskoti galu toliau.
-
Nu o spalva tie dumai turi?:D nes tikrai matytum kad spalva melyna/juoda/balta jeigu ju tiek dug kaip sakai. Mano GT kai isvaziuoju saltyje salyginai daug garuoja. Kita turima benzinine Mazda irgi begalo garuoja nors viskas tvarkoje ir atrodo prie sankryzos kad garu daugiau nei kitos auto ismeta. Darbinis fiatas irgi daug garuoja stovint
Uzmini visas masinas ir tie garai dingsta is veidrodeliu ir baigiasi parkes:D
-
Dumai balti. Kaip tu sakei, uzmini visas masinas ir jie dingsta, o man ir po 200km keliones sustojus kieme tie dumai eina. Kazkas cia minejo, kad ziema nevazinet, na, pries pora savaiciu tie dumai/garai jau ejo, nors dar tikrai nebuvo minusine temperatura, gal kokie +5. Bet kokiu atveju, grizes namo valysiu EGR ir tada ziuresiu kas vyksta :smilie:
-
Dūmai (garai) pas mane ir prie +10 buvo ;)
-
Nemanau, kad EGR išvalymas padės kažkaip pakeisti fiziką:D
O jeigu nori įsitikint galutinai ar tikrai bėda yra surask kitą automobilį, idealiu atveju dyzilinę alfą, pastatyk abudu vienas šalia kito ir esant panašioms sąlygoms žiūrėk ar skiriasi tie garai/dūmai nes dabar tai panašu, kad labiau paranoja kankina nei auto problemos. :alaus:
-
Nuvažiuok į TA centrą ir pamatuos kas pas tave išmetime ;)