Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Rolka 2014-11-10 22:02
-
sveiki pradejo irgzdeti priekines virsutines svirtis norejau paklausti kas ten pradeda girgzdeti ? salenblokai ar sarnyras . taip pat ir gale girgzda bet ten net neisivaizduoju kas galketu girzdeti .
-
Jeigu garsas girgzdancios gumos, tai virsutiniu sakiu sailenblokai. Parsiduoda atskirai, bet nepatariu, nes padeda labai trumpam.
-
Susidėjau vema, pravažinėjau du metus visiškai nesaugant, miškais, žvyrkeliais, Kaunu. Po 18 mėnesių kairėj vėl teko pakeisti. Pasaugant, laikytų dar ilgiau. O jei dar ne vema, tai iš vis ilgai ;D
P. S. Važiuoklė žeminta, R17 225/45.
-
Vema svirtis ar tik sailentus?
-
Sailentai.
-
Tai tamstai pasiseke. As buvau moog sudejes, neatlaike ir 10000km
-
sveiki pradejo irgzdeti priekines virsutines svirtis norejau paklausti kas ten pradeda girgzdeti ? salenblokai ar sarnyras . taip pat ir gale girgzda bet ten net neisivaizduoju kas galketu girzdeti .
Viršutinėse šarnyrai paprastai išsimala ir per lengvai juda - tada prasideda barškesiai. Jeigu girgžda - tada sailentai. Problemos sprendimas? Keisti svirtį arba susimontuoti Powerflex.
Gale girgždėti gali nebent išilginių traukių sailentai prie dugno kur, nes jeigu būtų mažiukai sailentukai prie stabdžių disko, tai ten barškėtų tau viskas ir galas plaukiotų plačiai plačiai posūkiuose. 8)
-
power flex sailentus deti ? iskur juos nupiurkti ? esu girdejas bet pirkes niekada . kazka radau http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Upper+Arm+Bush/93.html cia kiek suprantu ko man reik. tik kaip uzsisakyti ir kur ?
-
power flex sailentus deti ? iskur juos nupiurkti ? esu girdejas bet pirkes niekada . kazka radau http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Upper+Arm+Bush/93.html cia kiek suprantu ko man reik. tik kaip uzsisakyti ir kur ?
Pasiskambink ar parašyk į trt-shop.eu ir tau jie padės. 8)
Taip, tau reikia būtent šitų. Bet prie to pačio siūlau ir pasikeisti stabilizatoriaus gumas į powerflex. Apatinių svirčių sailentai ir taip gan dideli - juos užtenka surestauruot. 8)
Galui powerflex tikrai nereik - ten gali ir paprastas dalis susidėt.
Iš asmeninės patirties. Per 200k km gale pakeičiau tik mažuosius sailentukus du kartus. O važinėjau ir su rankiniais žiemą, ir trasoj, ir šiaip tikrai nesaugojau. Priekyje dėdavau tik TRW svirtis (laikydavo po 40k km kažkur jos man), bet paskui susidėjau powerflex ir sailentus pamiršau beveik 70k atstumui - tik šarnyrus surestauruodavo. Apatines keičiau per 200k km tik 2 kartus, stabilniko gumos sudėtos irgi buvo kartu su viršutinių sailentais - iki dabar dar stovi ir viskas tvarkoj, nors mašina jau greit bus parduota. Powerflex tikrai apsimokėjo dėt - galbūt daug sumoki vienu kartu, bet užtai pamiršti ilgam ilgam bėdas ir sutaupai galutiniam variante. 8)
-
Dėl sutaupymo pritariu, o ar pasijautė ryškus "stabilumo" jausmas, kaip kad deklaruoja gamintojas?
Norėčiau stabilesnės mašinos, įdomu, ar pakanka pasikeisti tik viršutinius sailentus ir stabilizatorius, ar lysti ir prie apatinių? Bet tada suma jau gerokai pakyla.
O gal pakanka tik viršutinius powerflex, stabilizatorius kokius pasitaiko, o apatines tik naujas šakes (nes kiek sakė pats Vilius, apatinės nemėgsta būt perrestauruotos, geriau jau naujas).
-
Dėl sutaupymo pritariu, o ar pasijautė ryškus "stabilumo" jausmas, kaip kad deklaruoja gamintojas?
Norėčiau stabilesnės mašinos, įdomu, ar pakanka pasikeisti tik viršutinius sailentus ir stabilizatorius, ar lysti ir prie apatinių? Bet tada suma jau gerokai pakyla.
O gal pakanka tik viršutinius powerflex, stabilizatorius kokius pasitaiko, o apatines tik naujas šakes (nes kiek sakė pats Vilius, apatinės nemėgsta būt perrestauruotos, geriau jau naujas).
Nežinau - 6 metus iš 8 važinėjau su restauruotom apatinėm. Jokių problemų. Powerflex šiek tiek pridėjo stabilumo, bet kai pas mane ir taip padangos plačios buvo, tai nelabai ir kreipiau dėmesio. Jeigu nori labai jau ryškaus stabilumo jausmo, tai siųskis juodus Powerflexus - va tada galima bus ir dantų apsaugas dar įsigyt prie to pačio. ;D
-
Klausimas iškilo dėl stabilizatorių, ką labiau su jais verta daryt. Dėt powerflex, ar tiesiog naują originalą. Jie kažkokį efektą suteikia? Vieningos nuomonės kaip ir negirdėjau iš to kas tvarko pakabas. (ne Alfų).
Kitas dalykas dėl viršutinių svirčių. Gal kas turite atsiliepimų dėl Optimal (Vokietija) arba Radaeli Ricambi, DYS gamintojų?
-
Klausimas iškilo dėl stabilizatorių, ką labiau su jais verta daryt. Dėt powerflex, ar tiesiog naują originalą. Jie kažkokį efektą suteikia? Vieningos nuomonės kaip ir negirdėjau iš to kas tvarko pakabas. (ne Alfų).
Kitas dalykas dėl viršutinių svirčių. Gal kas turite atsiliepimų dėl Optimal (Vokietija) arba Radaeli Ricambi, DYS gamintojų?
del stab ivoriu - powerflex - gerai.
del sakiu - dek Lemforder ir nesuk pautu
-
Aš tai norėjau į viršutines šakes powerflex'us susidėti, bet po to logiškai pamąsčiau. Su mano gan agresyvoku važinėjimo stiliumi šarnyrai laiko kažkur apie metus. Restauruojasi jie 2-3 kartus, ne daugiau. Tai ar yra logikos dėtis powerflex'us tiem 2-3 metam?
Kas dėl stabilizatoriaus įvorių, rekomenduočiau powerflex'us.
-
Aš tai norėjau į viršutines šakes powerflex'us susidėti, bet po to logiškai pamąsčiau. Su mano gan agresyvoku važinėjimo stiliumi šarnyrai laiko kažkur apie metus. Restauruojasi jie 2-3 kartus, ne daugiau. Tai ar yra logikos dėtis powerflex'us tiem 2-3 metam?
Kas dėl stabilizatoriaus įvorių, rekomenduočiau powerflex'us.
Juk gali kalt lauk powerflex'us ir dėt į naują šakę :) Aš tas lenkiškas kopijas xxxflex susidėjau, nebegalėjau klausyt to girgždesio... Vietoj stabilizatoriaus įvorių juk dedamas variklio paskirstymo diržas :)
-
Sveiki, gal tokia tema jau buvo, dėja nežinau kaip rasti nes nežinau dėtalės pavadinimo :)
Esmė ta kad važiuojant, jei per kokia duobe važiuoji -girdisi toks guminis cipimas... pažėjus ši tarpinė (foto) pakankamai susidėvėjusi, ir nežinau ar ji garsa leidžia ar visgi sailentblokai. Tarkim ji-ar ji keičiasi? Man atrodo jog ne, o reikia su visu korpusi, kurio kaina naujo beveik 400lt.
PS. SUPER naujas forumo template'as... senas buvo akmens amžiaus ir baisus :D
-
šarnyras. eina kartu su šake. gali bandyti restauruoti. restauruotas ant sportinės pakabos atlaikė man ~1 metus. šiaip nusiėmus paaiškės ar ten jis blogas ar jo sailentblokai girgžda.
-
šarnyras. eina kartu su šake. gali bandyti restauruoti. restauruotas ant sportinės pakabos atlaikė man ~1 metus. šiaip nusiėmus paaiškės ar ten jis blogas ar jo sailentblokai girgžda.
Dekui.
Ta prasme atsukus ta viena varzta kuri amtom fotkej, ir tada galint judinti sake-taip siulai pratestuoti, ar reikia da rkazka nuimti? Na noreciau jog sailentblokai girgzdetu :D kainuos 70lt pakeisti ne 350 :)
-
Man irgi ilgiau metų nelaiko atrestauruotas šarnyras. Aišku vasarą su R17 ir dar žeminta važiuoklė su gan agresyviu vairavimo stiliumi.
Šarnyras abejoju ar girgždesį sukelia, greičiausiai bus sailentai.
-
Man irgi ilgiau metų nelaiko atrestauruotas šarnyras.
Šarnyras abejoju ar girgždesį sukelia, greičiausiai bus sailentai.
Nu kad tavo zodziai Alfa dievams i ausi :D
-
Bet jei važinėji ramiai, su max R16 ratais ir nežeminta važiuokle, tai 1.5-2 metus turėtų atlaikyti.
-
Man irgi ilgiau metų nelaiko atrestauruotas šarnyras. Aišku vasarą su R17 ir dar žeminta važiuoklė su gan agresyviu vairavimo stiliumi.
Šarnyras abejoju ar girgždesį sukelia, greičiausiai bus sailentai.
Šarnyrai gali girgždėti irgi, bet dažniausiai tai pasireiškia apatinėms svirtims.
Iš esmės viršutinės šakės tiesiog keičiamos, nes daugelis jų nenori restauruoti dėl didelių kąštų, o restauracijos/keitimai paprastų sailentų ilgai nelaiko.
Taigi yra keli variantai - keičiama šakė į naują geros firmos (važiuosi kokius 40-50k km priklausomai nuo ratų dydžio ir kelių būklės).
Vietoj standartinių sailentų sumontuojami Powerflex - tokiu atveju liks tik šarnyrus susirestauruoti, kai išsiklibins, bet sailentai laikys kokius 100k-150k km).
-
Šarnyrai gali girgždėti irgi, bet dažniausiai tai pasireiškia apatinėms svirtims.
Iš esmės viršutinės šakės tiesiog keičiamos, nes daugelis jų nenori restauruoti dėl didelių kąštų, o restauracijos/keitimai paprastų sailentų ilgai nelaiko.
Taigi yra keli variantai - keičiama šakė į naują geros firmos (važiuosi kokius 40-50k km priklausomai nuo ratų dydžio ir kelių būklės).
Vietoj standartinių sailentų sumontuojami Powerflex - tokiu atveju liks tik šarnyrus susirestauruoti, kai išsiklibins, bet sailentai laikys kokius 100k-150k km).
Kazkaip, deja, nera su tuo Powerflex.. deja.. is keturiu atveju (sudeti Powerflex), trejose masinose jie suplyso arba isdilo. Tie kur beveik nesugedo, buvo bent viena kart ardyti ir sutepti.
-
Kazkaip, deja, nera su tuo Powerflex.. deja.. is keturiu atveju (sudeti Powerflex), trejose masinose jie suplyso arba isdilo. Tie kur beveik nesugedo, buvo bent viena kart ardyti ir sutepti.
Cia kaip ir su viskuom-uzsitarnauja varda-poto pradeda chalturinti, perleidzia kitiems gaminima ir prasideda kokybes nusivaziavimas ir kainos kilimas :)
Na ka supratau, jei uz 150lt kazkas atrestauruotu-verta, jei ne-geriau naujas. Ir siaip reikia dar paziureti, gal net ne ta dalis cipauja..nors.speju kad ji.
Dekui uz ats
-
bent jau alytuje, buvo pries eura apatines sakes retoravimas 80 lt. virsutines sakes 30 lt.
-
Kur alytuj restauruoja ir kiek km garantija duoda?
-
Kokia dar garantija,ar parduotuvej tau kas duoda garantijas? Apatinius restoruoja tik vienoj vietoj prie Alitos sapano gamyklos, virsutinius gali bet kas restoruoti nes jie vrsuj turi dangtely. Is patirties galiu pasakyti kad +- 50000km. Tik patarimas susideti savo apsaugines gumeles.
-
Parduotuvėj tam tikrom prekėm duodama garantija. Kaip ir duodama garantija restauruojant. Pačiam teko pasinaudoti tuom likus keliom dienom iki garantijos pabaigos. :)
-
Manau kaina tada butu ne 80lt, ben minimum 150lt.
-
Kas liečia viršutines svirtis, tai sudėjau TRW firmos. Pravažiuota apie 13000km, kolkas jokių bėdų nėra. Nors kai buvo pora dienų šaltukas paspaudęs, važiuojant per "gulintį policininką" šiek tiek sugirgždėjo. Gerai tiek, kad nereikės kartu su variklio tepalais keisti :-)
-
Galiu gaut šituos http://www.strongflex.eu/pl/alfa-romeo-147-00-09/10-tuleja-wahacza-przedniego-gornego.html
-
Pries 2 dienas Alytuje atsirestauravau abi apatines sakes,dave garantija ,kol sarnyro guma nuplys,su pirkta pigiausia kinietiska sake pravaziavau 43ooo vos biski judejo bet prie kompanijos dariau abi.restauravimo kaina po 20 euru sake.Virsutiniu dar nekeites ir kolkas kaip naujos.
-
Zeniau, gal gali konkreciau - kur, kiek km garantija, tel. ir pan. :)
-
Gal ju garantija skamba utopiskai,bet mano automobiliui (Crosswagon ) visam gyvenimui,sake jeigu po 100 000 km judes ir isardzius neras smelio padarys kaip garantini.Kalbejo kad BMW su zemo profilio padangom isdauzo greit,50-60 km.Antra karta tos pacios masinos sarnyrus dare tik keleta kartu,zmones dazniausiai tiek nepravaziuoja kad reiktu daryt pakartotinai.Tiek istorijos.
-
Nu konkretumo mazokai - kur jie randasi ir tel.??
-
ka jus cia diskutuojat???? garantija tik jeigu is kart negerai. jokia parduotuve jokio gamintojo tokiu garantiju neteikia. o jie uz dyka irgi dyrbti nenori. beja pasneket jie kaip ir visur moka graziai. kad gerai padaro tai tikrai. BET kai man antra karta atrestoravo po kokia 1000 km vienam kazkas uzejo taip brasket britkiai pradejo pavaziavus 10 km, kad aina nana. nuveziau as jiem o jie man sako mes atsimenam situs ir mes tikrai gerai padarem gal ten amortikai pas tave gal traukes gal kazkas, sakau per sita sarnyra viska pakeiciau ir kai nebeliko ka keist ydejau donoriny klibanty sarnyra ir dingo braskejimas. tai tada jau nusileido paprase kad atveztau ta donora ir perdare ir pinigu neeme.
Negalvokyt kad viena karta sumokeja lt sarnyrus likusy gyvenima restoruosites nemokamai...
ju nr. 8 650 83414
-
Būkit žmonės, jei rašot, tai bent rašyt normaliai, suprast nieko neina.
Šarnyro vnt. restauracija 20eur (apatinės/viršutinės?) ar visos šakės apatinės ?
Ar čia iš temos: PNV restauracija 30Lt, o bet kai viską sudedi šakė viršutinė gaunas 50+ eur ? :lol:
Stasiau, kuom kalvarijų 125 tau netinka, kad Alytun susiruošiai ?
-
Būkit žmonės, jei rašot, tai bent rašyt normaliai, suprast nieko neina.
Šarnyro vnt. restauracija 20eur (apatinės/viršutinės?) ar visos šakės apatinės ?
Ar čia iš temos: PNV restauracija 30Lt, o bet kai viską sudedi šakė viršutinė gaunas 50+ eur ? :lol:
Stasiau, kuom kalvarijų 125 tau netinka, kad Alytun susiruošiai ?
apatinio sarnyro restoravimas 80lt.
virsutinio sarnyro restoravimas 30lt
kainos tik uz sarnyrus ir nieka daugiau.
-
Makacinas, jeigu pas tave taip yra, tai nepasakok, kad visur taip. Pasikartosiu. Kaune, pas Vilių, nė žodžio nesakė ir šarnyrus sutvarkė nemokamai, kaip garantinius. Net į ridą nežiūrėjo. O mašina neblogai sužeminta ir dar kai pas juos restauravau buvo su R17 225/45 ratais.
-
Renatas yra gerai, tik ne pigiai. Jei yra ir kitur gerai, tiesiog norisi tai zinot. Juo labiau esu is alytaus. Kartas nuo karto ten lankausi. Kol kas niekas nedega. Turiu dvi devetas apatines svirtis. Prie progos galeciau ten restauruot jei realiai gerai daro. 80 lt yra gerokai pigiau nei renato 150 lt/vnt.. (cia tik apatinio sarnyro kaina).
-
Makacinas, jeigu pas tave taip yra, tai nepasakok, kad visur taip. Pasikartosiu. Kaune, pas Vilių, nė žodžio nesakė ir šarnyrus sutvarkė nemokamai, kaip garantinius. Net į ridą nežiūrėjo. O i..neblogai sužeminta ir dar kai pas juos restauravau buvo su R17 225/45 ratais.
o kokia kaina pas viliu? man asmeniskai sumokejus 80lt po pusantru metu butu sarmata prasyt kad perdarytu kaip garantiny. suprantu kai po menesio negerai. bet kai po metu tai...
mano R18 225 40. man atlaike be keliu km 50000, tai truko nepilnai 2 metus, tai as buvau patenkintas. ir vel jiem nuveziau.
aisku kiekvienos fyrmos reikalas, kaune ju daug ir konkurencija daro savo. kai alytuj tik vieni jie tegali tai ir salygos kitokios :)
-
Alytuje restauruoja salia sampano gamyklos,tel 865083414.Apie ju garantijas tik kalbejau ,jokiu rastu nieks nedave kabinetis ar reiksti pretenziju nesiruosiau,pasikartosiu ka kalbejom ta parasiau,Varenoje ne visus sarnyrus restauruoja,visi servizai jeigu reikia veza butent cia ,per eile metu buvo pas juos visko,bet visada viskas zmoniskai.
-
Nu jau aiškesnis vaizdas kas, kur, uz ka ir uz kiek. O kaip su sailentblokais reikalai? Restauruoja ar deda tik naujus (perkamus)?
-
sailenus deda tik pirktinius.
-
Sveiki, nelabai nusimanau pakaboje, todėl norėčiau pagalbos. Turiu bėdų su priekiniu keleivio pusės ratu. Kol nepamačiau vielų padangoje, net nepastebėjau, kad ratas smarkiai pavirtęs į vidų. Bėda liko tiek po važiuoklės tvarkymo, tiek po suvedimo.
Aplankiau daug servisų, bet paskutiniai nustebino labiausiai. Pagal juos, pas mane idėta netinkama detalė(per didelė, per maža, per trumpa ar per ilga..). Sunku patikėti. Prisegu nuotrauką su detale kurią servisas įvardijo kaip "koja".
Ar įmanoma toje vietoje idėti kitokių nei orginalas išmatavimų detalę? Ar tai gali būti išvirtimo priežastis?
(http://www.incalt.com/alfa.jpg)
-
Apatine sake.
nebuna kitokiu ju.
sitai masinai nesireguliuoja isvirtimas, nei prieki, nei gale. Bet imanoma padaryt - sau esu susitvarkes isvirtima tiek prieki tiek gale.
-
tai kame bėdos tada su tuo ratu nesuprantu, kas gali įtakoti tai? Teko važiuokle perinkinėt tiek "Pas Vilių" tiek kituose servisuose, niekas nieko negali pasakyt..
-
Visu pirma tai gali buti, kad masina buvo dauzta i ta sona ir tinkamai neatstatyta geometrija. Taip pat/arba gali buti deformuotas traversas (del tos pacios avarijos, o gal keistas is mustos kazkada). Kitas variantas, isvirtimas gali buti ir del masinos suzeminimo, bet tokiu atveju ne tiek daug jis pasireiskia, taciau, jei padanga stipriai nudeveta, tai tiketina, kad vienam kampe vielos gali islysti :D Tai keli is variantu :)
-
Mašina žeminta, bet manau abu ratai išvirstų, arba bent jau su minimaliu nuokrypiu, o pas mane baisiai vizualiai matosi skirtumas tarp ratų. Reik tada bandyt važiuot pasirodyt tiems kas prikelia lavonus po avarijos.
-
Žeminimas ne prie ko:
1. Estų abi puses vienodai
2. su McPerson (dvviguba šake) žeminant išvirtimas tik mažėja (prisimenam GTA ir GT V6 stupicos trumpesnės, o dropas gamyklinis ~2cm. tam kad liktų - keli laisniai posukiuose. Ir net mano -35mm neėdė padangų, taip kad pamirškit tą žeminimą.
Labai tikėtinas avarijos pasėkmių nesutvarkymas iki galo. Čia gal Kasper (kontaktai servise) galėtų pagelbėt kokiu matavimo prietaisu, juolab pagaliau grįžęs į teisingą kelią, sulygintų atstumus bo laksto neišpasakyto grožio 156 sw.
Turiu omenį palygintų tarpus tarp šakių.
Kad, butų šakių kurios tiktų nuo kitų auto nesu girdėjęs (147/gt juk nesiskaito :D)
Nesigazdinant geometrijom pradžiai siūlau:
nusipirkt salenblokus naujus, jie keičiasi;
(galimas daigtas, kad kas pritaikyta, skiriasi pačio galinės mentelės ilgis, vat jums ir rato išvirtimo pokytis.
Kitas dalykas savo patirtimi pastebėjau, nei servisas žinantis mašiną, nei TUV nepastebės horizontalaus išsidevėjimo apatinės šakės sailentų. vertikalė montiruote matos. Čia patikrint gali nebent šarnyrą atjungęs, ir tai tik kai jau visai ragai. Tai nenuostabu, kad griaužia guma.
Prieš perkant pasitikrint šalių galų storius su slankmančiu, nes skirias priekis nuo galo + neorg. pigesnės dažnai storesnės nei org. + keli gamintojai.
P.S. o kaip nustatė, kad apatinė kalta ? ???
-
siulau pasimatuot skirtuma tarp ratlankio vidines dalies ir kelmo(toj vietoj kur kelmas eina link virsutines svirties).
-
Liudai, jomajo. Jau kalbėjom šia tema. Žeminant išvirtimas alfom didėja. Jei netiki mumis, pasiskaityk užsienio forumus... Pagal dokumentaciją SportPack važiuoklei, originaliai, yra didesnis išvirtimas. O ten, apart spyruoklių ir amortikų niekas nesiskiria.
-
Man jau atsibodo tą patį rašynėt :angry:
Domai, jomajo, perskaityk iki galo tą pačią temą, rasi paaiškinimą, kada virsta lauk, kada į vidų. Neketinu "užmirštukams" kartot.
ATSIBODOT :angry:
-
siulau pasimatuot skirtuma tarp ratlankio vidines dalies ir kelmo(toj vietoj kur kelmas eina link virsutines svirties).
Dar galimas reikalas amortizatoriaus shtokai gali būti (iš)linkę, tai ir įtakotų išvirtimą.
Kolegą čia matyt nori pasakyt, kad amortizatoriaus tvirtinimai, kur tvirtinas stebule, stabdžių diskas tt. linkę/pasislinkę. ta prasme amortizatorius tiesus kaip styga, o rato guolio tvirtinimas netaisiklingoj vietoj.
Logika sako tada yra dar variantas, kad guolis ore maskatuojas.
Kur autorius tą lavoną traukė ?
Spėju čia iš temos graži mašina 260 eurų, tai ir paėmiau. 2000m oda, kodėl ne.
-
Arba stupica lenkta arba virsutine sake. Vizuliai nieko nematyti bet vienas is situ bus linkes . Pradeciau nuo virsutines sakes.
-
Liudai - issitrink visas savo zinutes... ir mesk rukyt!!!
zeminant masina (156, 147, gt) isvirtimas dideja (eina i minusa).
Pas temos autoriu gali but ir kebulo geometrijos problema ir tiketina, kaip pas daugeli linkusi "namo" koja (swivel hub)
tai galima istaisyti, trumpai tariant "preso pagalba".
su galu - kita istorija, bet padaryt - viskas imanoma :)
-
Gal patys baikit traukt e-kalianus, ir pradėkit skaityti tekstą nuo iki, o ne tarp eilučių.
Čia šiaip, patarimas, no offence, piece.
Dar kartą "nenuoramoms"
Taip jūs teisūs, dažniausiai žeminimas didina išvirtimą, ratai virsta vidun. nuo 0 Camber tampa visdaugiau neigiamas. Taip yra ir pas Mito, ar Ghiulietta, kur nėra viršutinių šakių. Tačiau ne pas 156!
Alfa Romeo 156 modelis priekyje turi pakabą, su dvigubomis šakėmis viršuje ir apačioje. Su trumpesne spyruokle sutrumpėja atstumas tarp kelmo/amortizatoriaus atramų ir apatinės šakės skersinio sailentbloko/amortizatoriaus tvirtnimo. Tuo tarpu statramsčio/stoikės, ant kurio tvirtinasi rato guolis, stabdžiai, ir pats ratas ilgis nekinta.
(Dalis prie kurios apačioje tvirtinasi apatinės šakės šarnyras - viršuje, viršutinės šakės šarnyras)
Taigi sutrumpėjus spyruoklei, viršutinė šakės šarnyro pusė pakyla, o kadangi ji tvirtinasi skersai ir standartiškai "žiūri žemyn", v. šakės pusė pakilus šarnyro pusei, viršutinės šakės šarnyras atsiduria toliau nuo kėbulo pastumdamas ir viršutine statramsčio/stoikės dalį tolyn nuo kėbulo, taigi ratų išvirtimas sumažėja, tampa mažiau neigiamas nei org.
Neveltui taip geidžiamas upgrade po pakabos alfisti internacionali yra GTA stoikės, mat anos yra trumpesnės, ir
ratai +/- turi tokį pat išnešimą GTA, kaip ir Std. nors pakaba žeminta.
Nepamenu tiksliai bet priekį std. ~ -2 camber, po -35mm su trumpintu shtoku patapo ~ -1,8 Priekyje
(tiksliai nepamenu, popieriai atiduoti kartu su mašina)
Gale atvirkščiai neigiamas ( - ) kamber padidėjo tai yra tapo dar labiau neigiamas. Visvien nieks ten gumos negriaužia, guma griaužia BALTIC FAST ALFA :D
-x.xx camber, žargonu vadinamas išvirtimu ar suvirtimu vidun...
Leiskit paklaust, alfisti broliai, kurie čia apsirūkę a ? :D
Pridedama vaizdinės medžiagos:
1 foto, 156
2 foto, 159
3 foto, Mito
4 foto, Giulietta 2010
5 foto, 8c competizione 2007
-
Įdėčiau lapą su važiuoklės geometrijos duomenimis prieš ir po sužeminimo. Bet nematau reikalo. Kaip ir nematau reikalo perpasakoti žmogaus, kuris užsiima važiuokle nuo A iki Z kalbų, nes vistiek tau neįrodysi kitaip.
Užtektų nors į užsienio forumus nueiti ir suprastum, kad klysti. Kaip ir klydai su savo teorijom dėl priešrūkinių rėlės ir dar kažko, jau nebepamenu. Kartais tavo teorija prasilenkia su realybe ::)
-
nu logiskai mastant tai virsutine svirtis negali stupicos virsaus pastumti nuo saves. nes kylant virsutinui sarnyrui sakykim nuo cenntro y virsu, virsutines svirties petis gali tik mazeti(trumpeti), ko pasekoje stupica patraukia y save(kebulo link). tas pats turetu but ir ledziantis svirciai y apacia. didziausias petis turetu buti svirciai esant visiskai horizontalioje padetyje. gal klystu.....
-
Taip jūs teisūs, dažniausiai žeminimas didina išvirtimą, ratai virsta vidun. nuo 0 Camber tampa visdaugiau neigiamas. Taip yra ir pas Mito, ar Ghiulietta, kur nėra viršutinių šakių. Tačiau ne pas 156!
Arba atsakykit, mieli ponai, kam GTA trumpesnės stoikės tada ? :D
O ką garažai kalba man lygiai vienodai kalba WAG'ų prisižiūrėje, su 0 Camber :P
Išsiplaukit akis, ir pasižiūrėkit koks skirtumas su vienodu dropu prieki gale, o dropas tai geras, koks skirtumas išryškėjęs P. ir G.
(http://www.auto-news.de/webcore/data/content/Auto_Article_EXT/15754_1133430202755.jpg)
(http://familietas.nl/GT%20rechtachter%20BBS%20groot.jpg)
(http://images.caradisiac.com/images/0/7/6/6/10766/S0-Alfa-Romeo-GT-X-Supero-by-Novitec-Sports-bellissima-55168.jpg)
Čia koliai nustatyti prie 50-60 mm, mano asm pvz -35 mm amortikai trumpinti
Vanagiukų šaiką žodžiu
-
Nu priekis tikrai nesuvirtes y vidu kaip cia rase kad mazina isvirtima zeminimas. virsutinis sarnyras tam ir yra kad kompensuotu visus apatines sakes posvyrius ir stupica islaikytu vienodai vertikalioje padetyje. Teorisksai manau masina galetu buti be amortiku ir spyruokliu o ratu isvirtimas turetu islikti toks pat kaip su viskuo.
Asmeniskai kol maniske buvo zemintom spyruoklem ratai prieky buvo bisky issiskete, kai sudejau standarta ratai liko lygiai taip paciai biski issiskete.
P.s. Gal jau gana gincytis sita tema :) , bet ka veikt sitam forume kai alfos geros masinos ir negenda, tai ir nera apie ka diskutuoti, belieka gincytis, ratai skeciasi ar ne.......... :D
-
P.s. Gal jau gana gincytis sita tema :) , bet ka veikt sitam forume kai alfos geros masinos ir negenda, tai ir nera apie ka diskutuoti, belieka gincytis, ratai skeciasi ar ne.......... :D
:alaus:
-
Gal galima Liudukui koki baną, ar kažką..! už melą
-
Su tom pakabom chėbra įvairiai šneka. Vieniem patinka restauruot pakabą,kitiem naujai perkraut. Sakiau pabandysiu prieš tech. apžiūrą viršutinių šakių šarnyrus atrestauruot ir paskaičiuosiu kiek laikys.
-
Man pas Vilių atlaikė 10k km (8 mėn) Kaune, su žeminta 225/45R17. Dešinė pirma išsimalė, kairė po ~2 mėn (10 mėn).
-
Man tai tiesa sakant per ~60k km prieki apatines sakes keiciau 2 syk, virsutines 3syk. Pirma syk detos (noname), antra syk restauruotos, trecia syk (paskutini) apatines sudejau TRW, virsutines lemfiorderio. Pakolkas laiko, bet dar nedaug km prasukta...
-
Atsirinkit tik kur restoruot.
Nes restoruoja daug kur bet atrestoruoja mazai kur.
Pas taksistus reikia klaust tie zino geriausiai.
-
Atsirinkit tik kur restoruot.
Nes restoruoja daug kur bet atrestoruoja mazai kur.
Pas taksistus reikia klaust tie zino geriausiai.
Antra syk konkreciai as, restauravau saviskes "pas Viliu" Kaune. Atlaike ~20k km... Dabar ideta trw, lemfiorder, prasukta tik ~7k km - jokiu bedu.
-
Antra syk konkreciai as, restauravau saviskes "pas Viliu" Kaune. Atlaike ~20k km... Dabar ideta trw, lemfiorder, prasukta tik ~7k km - jokiu bedu.
O kaip del tu garantiju, 40k ar 60k girdejau dauguma duoda, nebandei kreiptis, kad tiek trumpai atlaike? Nes tiek ir fastbalt atlaiko ir kainuoja, daznai, pigiau :)
-
Paspaudinejus desnes puses sparna, kazkas girdisi girgzdejimas, o kaireje puseje vaziuojant per nelygumus siek tiek bilda. Gal galite pasakyti daugmaz kas gali buti blogai, kad varant i servisa neprikabintu makaronu, seip pries savaite TA pravaryta..
-
Daug čia variantų gali būti, šakių sailentai, šarnyrai, stabilizatoriaus įvorės...
-
Paspaudinejus desnes puses sparna, kazkas girdisi girgzdejimas, o kaireje puseje vaziuojant per nelygumus siek tiek bilda. Gal galite pasakyti daugmaz kas gali buti blogai, kad varant i servisa neprikabintu makaronu, seip pries savaite TA pravaryta..
Girgždėti gali sailentai, bildėti stabilizatorius arba taip pat išdilę sailentai. Nėra ten ką prikabint iš tų makaronų - arba mato kas kliba ir juda, arba ne. 8)
-
Paspaudinejus desnes puses sparna, kazkas girdisi girgzdejimas, o kaireje puseje vaziuojant per nelygumus siek tiek bilda. Gal galite pasakyti daugmaz kas gali buti blogai, kad varant i servisa neprikabintu makaronu, seip pries savaite TA pravaryta..
Na manau kad sailent blokai, nes netikiu kad taip judinsi kad stabilizatorius tarskes. Siaip sailentblokai cipia gumos garsu, o stabilizatoriaus tarpines siektiek duslesnis garsas... nors zinoma abiem atvejais bed ata pati-gumines tarpines trinasi..tai garsai panasus, bet is aptirties sakau, jog sailentblokai kai priekyje cipauja girdysi toks aukstesnio daznio cipavimas kai masina linguoja i virsu apacia.
-
Na manau kad sailent blokai, nes netikiu kad taip judinsi kad stabilizatorius tarskes. Siaip sailentblokai cipia gumos garsu, o stabilizatoriaus tarpines siektiek duslesnis garsas... nors zinoma abiem atvejais bed ata pati-gumines tarpines trinasi..tai garsai panasus, bet is aptirties sakau, jog sailentblokai kai priekyje cipauja girdysi toks aukstesnio daznio cipavimas kai masina linguoja i virsu apacia.
Tu neįsivaizduoji kaip gali girgždėt sailentai (ne cypt, bet šaižiai girgždėt). Ypač apatiniai... 8)
-
Tu neįsivaizduoji kaip gali girgždėt sailentai (ne cypt, bet šaižiai girgždėt). Ypač apatiniai... 8)
esu girdejes tik virsutinius :D Bet tia ir sakau kad sailentai cypauja, o stabilizatoriaus gumos..net nezinau koks cia zodis tiktu.. girgzda :D
-
Desinej, virsutine svirtis arba apatines sarnyras, kairej, stab trauke. :D
-
Paspaudinejus desnes puses sparna, kazkas girdisi girgzdejimas, o kaireje puseje vaziuojant per nelygumus siek tiek bilda. Gal galite pasakyti daugmaz kas gali buti blogai, kad varant i servisa neprikabintu makaronu, seip pries savaite TA pravaryta..
Uzsivariau ant duobes paziureti is apacios. Zodziu prichalturinta :)), stabilizatoriaus stanga buvo perpjauta per viduri kazkodel ir po to suvyrinta, tai dabar per ta siule ji pertrukus, cia gali buti tas visas tu garsu sprendimas? :)
-
Aišku gali, matyt tingėjo stabilizatoriaus įvores normaliai keisti, tai tokiu greitu pigiu būdu pakeitė...
-
Pirmadieni desiu sveika stabilizatoriu, parasysiu, kaip ten kas gausis, jei kam idomu :)
-
sveiki prasisuko priekinio rato varztas . tagi klausimas kokia ten detale keiciasi kad vel normaliai prisisuktu ?
-
šita:
(http://i.ebayimg.com/00/s/MzY3WDU5OQ==/$T2eC16JHJIkE9qU3iyHoBQYcErRkyQ~~60_35.JPG)
bandyk sriegį sutvarkyti, priešingu atveju keičiant pasikeisi ir guolį
-
Pirmadieni desiu sveika stabilizatoriu, parasysiu, kaip ten kas gausis, jei kam idomu :)
Zodziu po pakeitimo dingo tie visi bildejimai, musimai ir dungsejimai.. dabar liko tik girgzdesys, vaziuojant per kalniukus, tai cia gal kokios gumos ta garsa skleidzia? (tas girgzdejimas eina is priekio, o liko jis po stabilizatoriaus stangos pakeitimo (kuri buvo per puse trukusi), nors ir buvo pries tai )
-
o kam guoli keisti tas mane nesenai buvo geras skf idetas ? o imanoma ta sriegi sutvarkyti kazkaip ?
-
guolis turbut bus presuojamas ir isbyres keiciant reiskias reikia sriegti kazkaip ir storesni varzta deti . cia turbut vienintele iseitis
-
guolis turbut bus presuojamas ir isbyres keiciant reiskias reikia sriegti kazkaip ir storesni varzta deti . cia turbut vienintele iseitis
Taip, guolis presuojamas, ardant jį teks pjauti. Nebent kažkas moka išimt ne pjaunant. Iš naujo tegul prasriegia vidų ir storesnį varžtą dėk, bus pigiau tikrai.
-
Nesuk tu galvos del to vieno varzto, 4 kuo puikiausiai tau atliks savo darba. Tik prisisuk juos normaliai, o buna, zmones ir su 5 varztais buna ratus pameta, ne varztu skaiciuje esme :D
-
Kad tas guolis naudotas gal 20 Lt kainuodavo, pasikeiti ir ramu. Nerizikuočiau su 4-iais.
O perveržti varžtus žiauriai negerai. Lūžta jie tada labai greit. Jau teko pasimokyti, tiesa ne su alfa :D
-
iš 5-ių su 2-iem teko kažkada praminti Vilnius-Ryga ir nieko. o šiaip geriausiai būtų kokiem tekintojam visą tą "bandūrą" atiduoti - tegul pervirina per naują skylę ir prasriegia.
-
Sveiki. Kur Vilniuje geriausia tvarkytis važiuoklę? (sailentblokų restauravimas; būtų gerai variantai su poliuretanu ir pan.)
-
sveiki, radau nebloga puslapiuka, tiek, kad svedu kalba, bet vistiek, su video gidais, yra filmuku ir is vaziuokles keitime, svirciu, traukiu keitimas.
http://streetmec.com/category/byggtradar/
-
sveiki, radau nebloga puslapiuka, tiek, kad svedu kalba, bet vistiek, su video gidais, yra filmuku ir is vaziuokles keitime, svirciu, traukiu keitimas.
http://streetmec.com/category/byggtradar/
Svedu kalbu nesudetinga, no problem :D
-
Svedu kalbu nesudetinga, no problem :D
Galetum pavertijauti ir isversti.. :))
-
Neblogų video pamokų 156'toms yra youtube tų švedų. Sau stabilizatoriaus įvores pasikeičiau kiemo sąlygom ir sankabą. Sutaupyti kokie 150 eurų, o gal ir daugiau šiandieniniais servisų darbo įkainiais skaičiuojant :)
-
Cool :). Tik tiek, kad biski nedrasu pradeti viska ardyti.. man pvz reiktu pasikeisti gumas, kurios girgzda, tik paziurejau kiek ten visko reikia isardyti, kad prieiti prie svirciu ir stabilizatoriaus gumu, tai.. :/
-
Darbo ten sočiai, bet kaip sakoma: kantrybė-dorybė. Taip ir su Alfa. :D Turėk kuo pasiremt variklį, pavarinę, kai atlaisvinsi traversą (tam geriausia pakeliamos kojos) terkšlių, prailgintuvą, 13,15,18,21mm galvučių ir per pora dienų ramiai dirbant pasidarysi, o jei viskas tvarkoj ir per tą pačią dieną. Tik atsargiai su išmetimo koliko 4 varžtais. Jie dažniausiai gerai užkepę ir gali trūkt pats varžtas besukant ir likt sriegis kolike, va tada jau...Ten berods 12' diametro dvi veržlės ant sriegio užkontrinus dar įmanoma išsisukt. Nepagailėk ir WD40.
Va čia konrečiai šitie:
https://www.youtube.com/watch?v=f9Ilhwd-grM
https://www.youtube.com/watch?v=rKilTPfU0J0
-
Na, del stabilizatoriaus ivoriu (gumu) geriau ir nevargti ant kiemo, jei vien video gasdina. Yra ten ka veikti :D
-
O kaip žinia, visokiuse video, paveiksliukuose viskas atrodo dar palyginus paprastai, kol nepabandai praktiškai, va tada ir prasideda visokios imantrybės. :D Sankabos ir stabilizatoriaus keitimas užtruko, bet dabar nors galiu džiaugtis sklandžiais bėgiais, pūko lengvumo sankabos pedalu ir tyluma važiuojant per nelygumus. :)
Ir šiaip, kas dėl stabilizatoriaus įvorių (gumų), tai jos su laikikliais neparsiduoda, taip kad reikia nesupjaustyti tų metalinių laikiklių išmontuojant. Įdėjus į spaustuvą gražiai nusikala.
-
Sveiki. Noriu paklausti dėl viršutinių šakių.
Praėjo metai ir pradėjo girgždėti šakių sailentblokai. Stačiau Lemforderio šakes, iš Inter Carso. Ir iškilo klausimas ar kas nors yra bandęs šias šakes pirkti iš Auto bravos? Nes OE gamintojas kiek žinau yra Delphi, o Lemforderis pasižymi geresne kokybe nei Delphi.
Taigi ar yra prasmės mokėti dvigubai daugiau perkant iš atstovo, ar yra vilties ilgiau eksploatuoti tas priekines šakes, ar vieneri metai yra normalus periodas? :D
-
Sveiki. Noriu paklausti dėl viršutinių šakių.
Praėjo metai ir pradėjo girgždėti šakių sailentblokai. Stačiau Lemforderio šakes, iš Inter Carso. Ir iškilo klausimas ar kas nors yra bandęs šias šakes pirkti iš Auto bravos? Nes OE gamintojas kiek žinau yra Delphi, o Lemforderis pasižymi geresne kokybe nei Delphi.
Taigi ar yra prasmės mokėti dvigubai daugiau perkant iš atstovo, ar yra vilties ilgiau eksploatuoti tas priekines šakes, ar vieneri metai yra normalus periodas? :D
Autobravoj tik sumokėsi krūvą pinigų ir gausi jei ne tą patį, tai ir dar didesnį sh. Geriau jau ten nevažiuok 8)
-
TRW orginalas
-
Kaikam ir "original imperium " yra originalas :-D
-
Tai taip ir stabdžiai "būgniniai" :alaus:
-
Sveiki. Noriu paklausti dėl viršutinių šakių.
Praėjo metai ir pradėjo girgždėti šakių sailentblokai. Stačiau Lemforderio šakes, iš Inter Carso. Ir iškilo klausimas ar kas nors yra bandęs šias šakes pirkti iš Auto bravos? Nes OE gamintojas kiek žinau yra Delphi, o Lemforderis pasižymi geresne kokybe nei Delphi.
Taigi ar yra prasmės mokėti dvigubai daugiau perkant iš atstovo, ar yra vilties ilgiau eksploatuoti tas priekines šakes, ar vieneri metai yra normalus periodas? :D
Iš savo asmeninės patirties su AR156, galiu pasakyti, kad geriausias variantas yra TRW viršutinės svirtys. Kitų gamintojų keisdavau kartu su variklio tepalais, o dabar jau virš 20000km, ir nieko. Tiesa, žiemą buvo kelis kartus garsas, važiuojant per "gulintį policininką", bet tuo viskas ir baigėsi. Žodžiu, TRW optimaliausias variantas, tiek kainos, tiek kokybės prasme.
-
Iš savo asmeninės patirties su AR156, galiu pasakyti, kad geriausias variantas yra TRW viršutinės svirtys. Kitų gamintojų keisdavau kartu su variklio tepalais, o dabar jau virš 20000km, ir nieko. Tiesa, žiemą buvo kelis kartus garsas, važiuojant per "gulintį policininką", bet tuo viskas ir baigėsi. Žodžiu, TRW optimaliausias variantas, tiek kainos, tiek kokybės prasme.
Iš patirties galiu pasakyt tą patį - TRW geriausia, bet... Dabar tik sh į Lietuvą veža, kad net ir TRW nebegali pasitikėt. Nežinai ką gausi atidaręs pakuotę... 8)
-
TRW geriausia butu.
Pernai rudeniop isidejau viena deveta DELPHI virsutine svirti, galvojau uzteks per ziema, bet dar ir dabar nekliba ir negrigzda :)
-
Geriausia yra 147, net Wema pora metu atitarnavusi su visiskai sudevetu sarnyru jokiu garsu neskleide :D O 156 man TRW tuo ikyriu garsu girgzdejo po mazdaug 5000km, kaip ir ant 166. Pas autobrava net nevaziuok, nes jie, vistiek, tu svirciu vietoje netures, lieps laukti bent pora savaiciu, sumokesi 20-50lt/vnt brangiau, nei uz TRW ar Lemforder kazkur kitur, kur nereikes laukti ir gausi ta pati "S" ;)
-
I6 atminties, kalbant apie TRW
Noriimk.lt 180 Lt
Autobrava 220 Lt, visad vietoj turi
Nors buvo ir tokių vietų kurie po 300Lt prašė...
-
Visad vietoj turi, bet kiek norejau is ju isigyti tu svirciu po 220lt, o tai buvo bent du kartus, visada siule laukti apie pora savaiciu :)
-
Matyt tamstai nesiseka ir tiek, pats kadaise ten pirkau - nuvažiavau ir pasiėmiau.
-
Tamstai pasiseke. Vienas kartas gali buti ir atsitiktinumas, pasikartojanti situacija - desningumas :)
-
Iš patirties galiu pasakyt tą patį - TRW geriausia, bet... Dabar tik sh į Lietuvą veža, kad net ir TRW nebegali pasitikėt. Nežinai ką gausi atidaręs pakuotę... 8)
Taip, sutinku. Į LT kartais dalys keliauja ne vienetais, bet kilogramais :-) Šiaip pirkau iš "Inter cars'o", mokėjau apie 170,-Lt/vnt.
-
Man siuo metu keicia abidvi virsutines svirtis,TRW po 45 eurus uz vieneta,vakar apie pietus uzsake siandien ryte 9 00 jau buvo servize,kiek zinau is Lenkijos .Uzsakynejo lyg is intercar,bet neuzfiksavau tiksliai.
-
Man siuo metu keicia abidvi virsutines svirtis,TRW po 45 eurus uz vieneta,vakar apie pietus uzsake siandien ryte 9 00 jau buvo servize,kiek zinau is Lenkijos .Uzsakynejo lyg is intercar,bet neuzfiksavau tiksliai.
TRW 45 eurai? Kur čia tokios kainos? :o
-
INTERCARSO pagrindinis sandelis yra lenkijoj, todel is ten ir veza. Dar keliais eurais galima pigiau nupirkti AdBaltik.
-
fiatdalys.lt virsutine svirtis 88,53 e :D
-
fiatdalys.lt virsutine svirtis 88,53 e :D
Todėl ir sakau, kad kone dvigubai brangiau :D Dėl tokios kainos ir tikėjausi gauti stebuklingą daiktą, kuris bent kelerius metus leistų mėgautis pilnai komfortišku važiavimu - deja.. :D
O šiaip ką patys darot? Važinėjant girgždantys, keičiat kartu su tepalais, kaip kad sakė kažkas ankščiau, ar kišat poliuretaną?
-
ekperimento vardan idejau viena pigia svirti - gkn. sitas gamintojas pagrinde granatas gamina. daug kur eina kaip orginalas.
svirtis ne visai pamenu kiek kainavo, bet lyg iki 130 lt.
ideta rudens pabaigoje. jei gerai skaiciuoju, apie 7000 km nuvaziuota. na ir kol kas tyla. tuo paciu metu kitoj pusej idetas geras devetas delphi. ir kol kas abi nekelia problemu :)
aisku dazniausiai salciai parodo kas jau i pabaiga. bet vasara kol kas tylu ramu :)
-
Delphi naujos dabar š kažkoks, po to kai kinai juos nupirko, iškart kokybė suprastėjo...
-
mane kai uzkniso desines puses girgzdejimas tai nupirkau tik sailenus SIDEM fyrmos jau tikrai virs 20tkm ir nei menkiausio sugirgzdejimo.
-
sveiki ir vel vaziuokle girgza sakes visos naujos girgzda priekija gal kas isivaizduoja kas ten girgzda nes nelabai su tais girgzdejimais susidures ir atsekti neina lygtais kazkur prie stupicos
-
Girgzda arba virsutines svirtys, arba apatinis sarnyras.
-
nu ziurint kada tau girgzda, jei is po nakties per pirmas tris duobes o paskui dingsta tai virsutiniu sakiu sailenai, jei girgzda nuolat ar nuvaziavus kazkiek kilometru, tai apatiniai sarnyrai. jei siubuojant prieky rankomis ar sukinat vaira girdi girgzdejima tai tikrai apatiniai sarnyrai
-
ir dar atsirado dunksejimas kaip vaziuoji per duobes nieko bet kaip staigiai stabdai sudunksi priekija kaip ir sakiai vaziuokle kaip ir buvo sutvarkyta bet va islindo apatiniai sarnyrai sakiu tai dar gal kas bus .
-
Atėjo laikas tvarkytis viršutinius šarnyrus. Pats spendžiu tą dažną alfišką klausimą, geriau dėti naujus ar visgi restauruoti? Kiek paklausius išsakytų nuomonių, dabartinės šakės ateina į Lietuvą neaiškios kokybės, o kad po 12 k km pradeda girgždėti, tai net sunku kažką ir bepridurti, gėda net žmonėm pasakyt apie tokius dalykus šio modelio važiuoklės konstrukcijos (arba prastų detalių) šposų. Prieš 30 k km susidėjęs buvau vokiškus Ruville sailentus ir pačius šarnyrus atrestauravo, kaip ir minėjau 30 k km neturėjau nusiskundimų. Manau tikrai geras rezultatas, kai kai kuriem naujos šakės po 10-15 išklibėdavo. Bet kas dėl antros restauracijos viršutiniams šarnyrams ar tai galima?
-
antra restoracija tikrai pavyks. siaip sitos aliuminines tris karus galima.
-
sw kas galetu pasakyt kaip pakeist virsutine sake, ten reike mano nuomone spiruokle ir amortika isimt. ar yra koke kita gudrybe ta varsta istraukt
-
sunku, bet reikia ji istraukt traukimo budu :)
-
Viskas gan paprasta, bet pirma karta uztruksi. Rekomenduoju isigyti iranki sarnyras istraukti, nes uzsibusi ilgai juos kaldamas :)
Darbu eiga:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_wishbone_replacement.shtml
-
sw kas galetu pasakyt kaip pakeist virsutine sake, ten reike mano nuomone spiruokle ir amortika isimt. ar yra koke kita gudrybe ta varsta istraukt
Nereikia jokio amortiko ir spyruoklės traukt. Viskas gražiai išsiima. Reik pakalt per "alkūnę", kuri laiko šarnyrą. Yra tam žymės net, reik tik pastuksent ir atsilaisvins. Žinoma, turi visus varžtus atlaisvint prieš tai. Amortikas turi kabot ant savo svorio. Nukalsi nuo alkūnės ir gražiai "iškris" šarnyras. Su apačia tas pats. Tik gali reikėt reaktyvines traukes atlaisvint, kad pasiduotų šarnyras, bet amortiko nereikia išimt.
-
Issiimk posparne ir viskas issitrauks :-)
Išsiųsta naudojantis D6603 Tapatalk 4 Lt
-
kliba priekinis ratas, vaziuojant bilda. Kas isejo saibom? :/
-
Aš manau, kad priekinė važiuoklė... Arba kažkuris elementas. Nuvažiuoji iki belekurio serviso, jie pasikelia mašiną ir patikrina už kokius 5 eur.
-
nu dabar pinigu nelabai yra, tai nesmagu jei uz ta visa tvarkyma uzsikoses keliu simtu €..
-
nu dabar pinigu nelabai yra, tai nesmagu jei uz ta visa tvarkyma uzsikoses keliu simtu €..
Tai netvarkyk. Servise gi neliepia tvarkyt. Patikrins ir žinosi kas negerai. Šiandien alaus nepirk ir turėsi 5 eurus patikrai.
-
kliba priekinis ratas, vaziuojant bilda. Kas isejo saibom? :/
Greičiausiai viršutinių svirčių sailentblokai ir gal dar koks šarnyras. Svirtis apie 45-50 eur. kažkur kainuoja. 8)
-
Gal rato guolis. Variantu daug, tikrini pats arba i servisa :)
-
Gal rato guolis. Variantu daug, tikrini pats arba i servisa :)
Guolis paprastai ūžia.. ::)
-
O jei nepaprastai, tai dar ir kliba... ;)
-
apie 120 € restauracija abiejose pusese apacia ir vairuotojo virsus pareje.
-
Visumoje tai 156 vaizuokle popierine,jeigu reikia automobiliu vazinet daug tai ne Alfa,,per metus pravaziavau apie 65 t.Tokia stai nuomone susidare ,.Buvau cia daug prirases ,bet istryniau,.
-
Visumoje tai 156 vaizuokle popierine,jeigu reikia automobiliu vazinet daug tai ne Alfa,,per metus pravaziavau apie 65 t.Tokia stai nuomone susidare ,.Buvau cia daug prirases ,bet istryniau,.
Nu ziurint kokiom gatvem, keliais vazineji ir aplamai kaip vaziuoji, saugai/nesaugai masina, matai duobes, ar nelabai. Nu trasoj tai nemanau, kad jos vaziuokle byra..
Taip vaziuokle ne stebuklai, bet cia ne apie tai kalba eina. Visos masinos genda ir turi kazkokiu kaprizu, jei patinka ir myli savo auto, tai ir busi su juo iki galo :D
-
Matau ar nematau duobiu nesvarbu ,su visom vazinejau vienodai,as lyginu visas turetas masinas kuriu per 30 metu susidarytu apie 20 - 25 vnt,tai del vaziuokles laikymu galetu konkuruoti su dukrai nupirktu 4 Golf tas per 2 metus ir 70 t uzkniso dar labiau.Bet siuo atveju as ir lyginu su savo Alfa romeo crosswagon Q4 kurios vaziuokle ta pati kaip 156.
-
Hmm.. nu girdejau mita, kad 4 golfo vaziuokle paprasta, kaip du pirstai, turbut tik pezalai kazkieno cia buvo. Net nezinau.. vistiek nelabai tikiu, kad trasoje alfos vaziuokle taip pat devesi, kaip ir mieste. Nes netikiu, kad mieste tiek prasukai km.. zmogus kuris turejo alfa ir pats ja tvarkydavosi, sake kad cia plentine masina.
-
Matau ar nematau duobiu nesvarbu ,su visom vazinejau vienodai,as lyginu visas turetas masinas kuriu per 30 metu susidarytu apie 20 - 25 vnt,tai del vaziuokles laikymu galetu konkuruoti su dukrai nupirktu 4 Golf tas per 2 metus ir 70 t uzkniso dar labiau.Bet siuo atveju as ir lyginu su savo Alfa romeo crosswagon Q4 kurios vaziuokle ta pati kaip 156.
Per 7,5 metų su 156 pravažiavau apie 250k km. Ir viskas ten normaliai buvo. Nebuvo vien tik "ledinis" asfaltas - matė ir žvyro daug ir duobių ir pnš., bei važinėta ne pensininko režimu, o agresyviai, aukštais sūkiais, staigiais stabdymais ir pnš. Kaip prižiūrėsi - taip ir važiuosi. Kaip važiuosi - taip ir verksi paskui viešai. Kadangi niekad neverkiau viešai, tai reiškias, kad buvo gerai. 8)
Nieko asmeniško, bet susidaro nuomonė, kad esi nusivylęs gyvenimu ir viskuo, kas tik aplink jį sukasi, ir tiesiog nori tą negatyvą daugumai perteikt vienokiu ar kitokiu būdu... 8)
-
Nezinau kodel normalius dalykiskus patarimus suprantat taip suasmenintai,zmogus parase ,kad vaziuokle baladojasi,vietoje tvarkyk gerom detalem,parasiau kad vaziuokle silpna ,(tvarkyk kaip nori) pigiai tvarkysi bus visai sakes.Savo automobiliu visai patenkintas,buciau labai patenkintas jeigu ne vaziuokle ,kas du menesiai tai traukute tai sarnyras,tai vel stabilizatorius,ir taip isvien.Alfa romeo crosswagon Q4 paimiau nes daug misko keliais,zvyrkeliais vaziuoju,asfaltu retai kada vaziuoju maziau 120 .Kelia laiko gerai vaziuoja maloniai,kuro ima mazai.Del vaziuokles(visos iki to laike geriau)kuri daznai girgzda svarsciau i ka keisti,kaip varianta svarsciau XC 70 po 5 min atkrito,siubuoja ,nevaziuoja ,nelaiko kelio blogiau uz Volkswagen Tiguan. Vienu zodziu kolkas nera i ka keist.Masinose gaudausi,todel taip sunku issirinkt,o X6 dar brangokas arimais lakstyt.Ar dabar neatrodo kad varau ant Alfos.
-
nevarai, dabar pagirei ALFA 8) paragaves alfos tai dabar nerandi i ka pakeist :masina:
-
Netaisysiu pries tai rasytu savo komentaru ,bet teisingumo ir tos pacios informacijos pateikimo tikslais parasysiu del silpnos vaziuokles;tai kas sunervavo po to kai buvo sutvarkyta pilnai pries 30 t,galvojau kad kliba vairo koloneles trauke,pasirodo pati kolonele,kaip ir irgi vaziuokle bet auto pirkau su koloneles laisvumu kuri pasalino .bet idealiai nesigavo,na islindo, o vaziuokle tvarkoje.Na tik kolonele pasikeist reiks.Tai tiek.
-
Esme tokia.. restauravau priekine vaziuokle visa, ne pats bet servise, pries kelias savaites. Jau kelias dienas kazkas kaip ir bilda, bet tikrai ne vaziuokle, tai zodziu pakeliau kapota, atsekiau is kur garsas.. plastmases gabalas, atskiles nuo oro filtro dezes trankosi i metala. Dar gi maskatavo ta reliu dezute, ko anksciau lyg ir nebuvo, verzles vienos truko. Ir toks dabar klausimas: ar restauruojant vaziuokle priekine, reikia nuimti ir kazka aplamai daryti su ta oro filtro deze? Nes ji yra suskaldyta, matosi net pats filtras..
-
Esme tokia.. restauravau priekine vaziuokle visa, ne pats bet servise, pries kelias savaites. Jau kelias dienas kazkas kaip ir bilda, bet tikrai ne vaziuokle, tai zodziu pakeliau kapota, atsekiau is kur garsas.. plastmases gabalas, atskiles nuo oro filtro dezes trankosi i metala. Dar gi maskatavo ta reliu dezute, ko anksciau lyg ir nebuvo, verzles vienos truko. Ir toks dabar klausimas: ar restauruojant vaziuokle priekine, reikia nuimti ir kazka aplamai daryti su ta oro filtro deze? Nes ji yra suskaldyta, matosi net pats filtras..
Nieko nereikia su ja daryt, viskas ardosi iš po apačios nuėmus ratus kuo gražiausiai. Viršutinės svirtys atsilaisvina atsukus tris varžtus po kapotu ties amortizatoriaus atramom. Nežinau kaip tau jie tą dėžę galėjo sulaužyt arba pats nepastebėjai. Stabilizatoriaus įvorės keitė irgi? Jei taip, tada įmanomas variantas, gal posparnį lupdami (nors iš esmės posparnio net nereikia judint norint prie stabilizatoriaus prieit) apdaužė filtro dėžę. Bet jei prieš kelias savaites keitė servise, o girdi tik kelios dienos, pats gerai pagalvok ar neužkabinai kur nors iš po apačios į kokią šaką, ypač, jei neturi apatinės variklio apsaugos.
-
Esme tokia.. restauravau priekine vaziuokle visa, ne pats bet servise, pries kelias savaites. Jau kelias dienas kazkas kaip ir bilda, bet tikrai ne vaziuokle, tai zodziu pakeliau kapota, atsekiau is kur garsas.. plastmases gabalas, atskiles nuo oro filtro dezes trankosi i metala. Dar gi maskatavo ta reliu dezute, ko anksciau lyg ir nebuvo, verzles vienos truko. Ir toks dabar klausimas: ar restauruojant vaziuokle priekine, reikia nuimti ir kazka aplamai daryti su ta oro filtro deze? Nes ji yra suskaldyta, matosi net pats filtras..
Tvarkant važiuoklę pas 156, nėr ko ten lįst į tą pusę, todėl tikrai neįmanoma, kad būtų ten ką nors sugadinę. 8)
-
dekui uz atsakymus. Na vazineju mieste tik ir labai jau atsargiai, vengiu duobiu ir kitokio s.. net statydamas nebandau laimes borto pakisti po bamperiu. Keisciausia, kad as pries tai kelis kartus buvau palindes duobej po masina ir nemaciau to dalyko, kuris i akis tikrai krenta.. nu beveik mistika. Nelabai i tema sita vaziuokles, bet kiek daugmaz ta deze oro filtro galetu kainuoti ir ar trauka del to, kad zarna nepajungta net prie jos gali buti prasta?
-
dekui uz atsakymus. Na vazineju mieste tik ir labai jau atsargiai, vengiu duobiu ir kitokio s.. net statydamas nebandau laimes borto pakisti po bamperiu. Keisciausia, kad as pries tai kelis kartus buvau palindes duobej po masina ir nemaciau to dalyko, kuris i akis tikrai krenta.. nu beveik mistika. Nelabai i tema sita vaziuokles, bet kiek daugmaz ta deze oro filtro galetu kainuoti ir ar trauka del to, kad zarna nepajungta net prie jos gali buti prasta?
Gali būti suprastėjus trauka. 8)
-
dekui uz atsakymus. Na vazineju mieste tik ir labai jau atsargiai, vengiu duobiu ir kitokio s.. net statydamas nebandau laimes borto pakisti po bamperiu. Keisciausia, kad as pries tai kelis kartus buvau palindes duobej po masina ir nemaciau to dalyko, kuris i akis tikrai krenta.. nu beveik mistika. Nelabai i tema sita vaziuokles, bet kiek daugmaz ta deze oro filtro galetu kainuoti ir ar trauka del to, kad zarna nepajungta net prie jos gali buti prasta?
Ieškok dėvėtose dalyse, kitaip - šrotuose. Jei koks dyzelis, nebus sunku rast ir nebrangiai. Gali ir tauka būt bloga ir nesaugu taip važinėt, pagaus kokių š... ar vandens pro ta dėžę, filtas nepaims ir keliaus į kolektorių, o pasekmes pats gali nujaust.
-
Gal zinot ar skiriasi 156 (FL) JTD ir TS priekiniai traversai?
-
Gal zinot ar skiriasi 156 (FL) JTD ir TS priekiniai traversai?
Paneigimai/patvirtinimai toliau laukiami, bet kiek pavyko rasti vartant ivairius skelbimus placiojoje europoje, vienodu kodu 51 748 952 pardavinejami (deveti) ne tik 156 JTD ir TS, bet ir ivairiu variantu 147, bei GT traversai.
-
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?
-
Žeminta?
-
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?
Žeminta? Ratlankiai standartiniai? Rastafkių nėr kartais?
Kad buvo TA, dar nereiškia, kad tvarkinga - jie ten kartais esminių dalykų nepastebi ir koncentruojasi į ne tokius svarbius 8)
-
Žeminta? Ratlankiai standartiniai? Rastafkių nėr kartais?
Kad buvo TA, dar nereiškia, kad tvarkinga - jie ten kartais esminių dalykų nepastebi ir koncentruojasi į ne tokius svarbius 8)
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?
-
Žeminta? Ratlankiai standartiniai? Rastafkių nėr kartais?
Kad buvo TA, dar nereiškia, kad tvarkinga - jie ten kartais esminių dalykų nepastebi ir koncentruojasi į ne tokius svarbius 8)
Ratlankiai R6 standartiniai, rastafkiu nera, spyruokles standartas.
Paciam teko vaziuokle pries TA remontuot, tai nera ji nauja, bet ir neklibanti.
-
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?
Niekaip. ;)
Bet kai žemini išvirtimo kampas didėja ir jis dažnais atvejais nesireguliuoja, nebent perdarinėsi ir dėsi spec reguliuojamus varžtus.
Ratlankiai R6 standartiniai, rastafkiu nera, spyruokles standartas.
Paciam teko vaziuokle pries TA remontuot, tai nera ji nauja, bet ir neklibanti.
Esminis klausimas ar ant ašių šoninių ratų išvirtimo kampas vienodas? Jei vienodas nesuki sau galvos ir tos tavo spyruoklės greičiausiai "žemintas standartas" ;)
Galėsi kažką pradėt galvot nebent jei labai valgytų padangas - ko tau niekas tiksliai neišprognozuos kol nepavažinėsi ir pats nepamatysi. Bet if you ask me - niekas tų Alfų nežemintų jei tai būtų didelė problema.
PS. Na ir kas be ko, su išvirtimo kampu (jei vienodas) ratai kažkiek stabiliau laikosi kelio.
-
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?
tai ziurint kokios tos normos ir keliems ratams "neitelpa" . ar isivaizduoji ka reiskia "visa nauja vaziuokle" ? :D . parodyciau gal pradziai zmogui zinanciam kaip atrodo 156 vaziuokle ir priklausomai nuo 1 mano sakinio isvadu-rezultatu paaisketu ka verta daryt.
-
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?
jei smarkiai "isnesi" tai priklausomai nuo konstrukcijos kazkiek keiciasi, nes dideja apkrova spyruoklei(teorine mechanika studijave neleis sumeluot :)) . teko patirt, kai vos del keliu mm pradeda uzti silpnos sveikatos guolis.
-
jei smarkiai "isnesi" tai priklausomai nuo konstrukcijos kazkiek keiciasi, nes dideja apkrova spyruoklei(teorine mechanika studijave neleis sumeluot :)) . teko patirt, kai vos del keliu mm pradeda uzti silpnos sveikatos guolis.
manau 10" pločio ratlankių su nesveikais išnešimai ar rastafkių po 80mm nesidėjo žmogus. o dėl kokiu 20mm tai tikrai niekas nepasikeis. bus arba viršuj kažkas ne taip arba apačioje. dar įdomu būtų skaičius pamatyti, kad nebūtų taip, jog traversas blogai išcentruotas ir vienoj pusėj išvirtimas link teigiamos pusės, kitoj link neigiamos.
-
Niekaip. ;)
Bet kai žemini išvirtimo kampas didėja ir jis dažnais atvejais nesireguliuoja, nebent perdarinėsi ir dėsi spec reguliuojamus varžtus.
Esminis klausimas ar ant ašių šoninių ratų išvirtimo kampas vienodas? Jei vienodas nesuki sau galvos ir tos tavo spyruoklės greičiausiai "žemintas standartas" ;)
Galėsi kažką pradėt galvot nebent jei labai valgytų padangas - ko tau niekas tiksliai neišprognozuos kol nepavažinėsi ir pats nepamatysi. Bet if you ask me - niekas tų Alfų nežemintų jei tai būtų didelė problema.
PS. Na ir kas be ko, su išvirtimo kampu (jei vienodas) ratai kažkiek stabiliau laikosi kelio.
Sake, kad nevienodas isvirtimas. Kairys maziau, desnys daugiau (kaip tik siam keiciau virsutini sarnyra), skaiciu tikrai nepamenu, kazka kalbejo 1.5 ir 2 issiskete ratai (padangos naujos, tai nemaciau ar eda).
O galas issisketes labai daug, nes padangos apynaujes, o vidiniai krastai nuesti visiskai.