Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Giedrius159 2014-10-25 18:38
-
sveiki,
ar imanoma 159 bent kiek pakelti gala, nes per nelygumus vaziuojant jei kas gale sedi biski padangas arkos siekia.
-
sveiki,
ar imanoma 159 bent kiek pakelti gala, nes per nelygumus vaziuojant jei kas gale sedi biski padangas arkos siekia.
Tai gal pas tave spyruoklės mirusios arba lūžusios? Nes pas mane 159 SW buvo pakrauta normaliai su ekipažu ir niekas nieko nelietė.
Šiaip, gali bandyti tarp spyruoklių gumas dėti, bet labai sunku jų tik rasti tinkamo diametro. 8)
-
Kaip Pippas minėjo akreipk dėmesį į spyruokles, pas mane irgi buvo stirpokai galas "susėdes", tai pasirodo spyruoklė buvo viena lūžusi, dabar pakeitus spyruokles Alfos galas kilstelėjosi aukštyn :masina:
-
Neluzusios spiruokles, bet kemperi tampydavau, tai gal kiek ir pasedo, beto pdangos 235/55, bet jau tokias ziemai nupirkau , kaip tik norejosi aukstesniu, o cia turbut ir nepataikiau
-
per dideles ir placios padangos, dar pakelti galima dedant saibas po amortikais
-
per dideles ir placios padangos, dar pakelti galima dedant saibas po amortikais
Kiek žinau, galą galima pakelt "Viagra" pagalba.
Arba galima šaibas pakelt Buratino metodu, užkasant pinigus mėnesienoj...
Arba galima susimontuot padangas tokias, kokios priklauso ir nereikės kelt nei galo, nei šaibų 8)
-
per dideles ir placios padangos, dar pakelti galima dedant saibas po amortikais
Kiek žinau, galą galima pakel "Viagra" pagalba.
Arba galima šaibas pakelt Buratino metodu, užkasant pinigus mėnesienoj...
Arba galima susimontuot padangas tokias, kokios priklauso ir nereikės kelt nei galo, nei šaibų 8)
Pirmas ir antras variantai labai originalūs ir saviti pakėlimo būdai. ;D ;D ;D
-
Bandysiu i spiruokles gumas deti, ryt varau i krekenava, manau andrius su sia uzduotim lengvai sustvarkys. Beto ir su 225/50 tempent kemperi karts nuo karto liesdavo arkos ratus.
-
Nėra nieko ko krekenava bulgarkės ar svarkės pagalba nepadarytų, bet ar tai gerai? :)
-
Bandysiu i spiruokles gumas deti, ryt varau i krekenava, manau andrius su sia uzduotim lengvai sustvarkys. Beto ir su 225/50 tempent kemperi karts nuo karto liesdavo arkos ratus.
Pas mane tokių pat išmatavimų padangos uždėtos - jokių lietimų. Ir buvau normaliai pasikrovęs - nieko. Ieškok bėdų su spyruoklėm. 8)
-
O negali būti, kad amortizatorius trumpesnis, ko pasekoje sužemėja galas ir liečia arkas, jei jau sakai, kad spyruoklės tikrai ne lūžusios.
-
Siaip tai ten tikrai yra kazkas priburta pas tave, spyruokles gal pjaustytos ar idetos kokios nors minkstesnes, gal isvis nuo kito modelio pritaikytas, neisivaizduoju. Net Ti negirdejau, kad butu problemu su arku siekimu vien del 4-5 zmoniu masinoje. Gamintojas neisleistu i rinka tokio modelio orginalioj komplektacijoj, tai lenkiasi su sveika logika. Belieka kazka burti su gumom ir pan, arba keisti spyruokles, galbut ir + amortizatoriai i tokius, kokie priklauso :)
-
Viskas puikiai pavyko, pasikele 2-3cm
-
Mes neabejojame, bet ar saugu?
-
O tai kas ten gali buti nesaugu?
-
Bet tai vistiek, kas nors aiškinosi kodėl galas nusėdes?
Žmonos karutyje (A4/B5) tas pats buvo. Galvojau gumas dėti, bet pradžioje sakau išimam spyruokles pažiūrėt. Ir ką, abi skirtingo aukščio ir pagal kodų likučius matosi, kad įdėti nuo kažkokios kitos auto. Naujas spyruokles paėmus gavosi, kad šios ir aukštesnės ir vijos tankesnės. Nebus čia buvę panašiai?
-
Gali spyruoklės susėsti nuo pastovaus svorio vežiojimo ;)
-
Tai tikrai taip, beto kažkaip nemanau, kad naujos spyruokles kosmosą kainuoja. O įdėt gumas darbas tas pats :)
-
Na as pasikartosiu, tampau kemperi, jis vienos asies, gala kiek jis ir padejo spiruoklems susest,o dabar bus gerai, nes tiek nebesusispaus. Draugas auto priekaba tampo, irgi taip pat dare, nes kitaip neimanoma.beto ir kitas masinas akina sviesos tempent, kai suseda galas, nekart mirksejo.
-
kad neakint kitu yra toks dalykas kaip šviesu reguletorius, butent tam jis skirtas kai tampai visokias priekabas
-
kad neakint kitu yra toks dalykas kaip šviesu reguletorius, butent tam jis skirtas kai tampai visokias priekabas
Jeigu mašina turi self-level lempas, tai jokio reguliatoriaus nėr. 8)
-
kad neakint kitu yra toks dalykas kaip šviesu reguletorius, butent tam jis skirtas kai tampai visokias priekabas
Jeigu mašina turi self-level lempas, tai jokio reguliatoriaus nėr. 8)
Vadinasi jos ir neturi akint priekyje atvažiuojančių. Duotuoju atveju galima spręsti, kad toji Alfa ne su self-leveling lempomis ;)
-
Arba daviklio mentelė lūžus, užrūdyjus "traukutei" (jungties su pakaba nebėr)