Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2014-09-28 16:49
-
Sveiki,
1.6 senolei noriu pakeisti būgnų kaladėles, kartu ir rankinio trosus, o bet va kaip ir tikėtasi 'grėblys' pakeliui.. naujos kaladėlės be 'rankinio atšakos'..
kai užsakinėjau kaladėles mačiau, kad atšaka kai kur fotkėse yra, kai kur ne, nu galvoju imu Bosch kur viskas nupiešta, o ir prierašas yra: (su įdėklu), tik nžn ką tai reišk.. tik vat realiai tokio daikto neradau..
ir taip ir anaip nuo senų kaladėlių bandžiau aš tą 'įdėklą'/atšaką išlupt, ten kaip užpresuota, šiek tiek pavyko laužymo būdu praplėsti, bet deja ten gal tik metalas išsitempė..
nu žodžiu dabar turiu va ką..
gal kuris būgnų ekspertas susidūręs, ir patars, ar čia kažkaip eina išardyt, ar reik dapirkinėt?
reklam foto:
(http://s5.postimg.org/k5vtajcl3/bosch.jpg)
sena kaladėlė su rankinio atšaka:
(http://s5.postimg.org/9lqh5oxh3/brake_old.jpg)
nauja Bosch kaladėlė:
(http://s5.postimg.org/bowazm7w7/brake_new.jpg)
-
tai kad turetu nesunkiai nusiimti... buna tokia spyruokline perversta saiba - ja su atsuktuvu nukrapstai ir petis nusiima.. nebent kazkas priburta..
o siaip, tai nugrezk ir pastatyk ant, tarkim varztelio, ar dar ko sugalvosi :)
-
vadinasi kažkas gal paburta, arba kažkoks vientisas komplektas sudėtas, gal gamyklinis..
dėkui, tuomet bandysiu nupjauti sujungimą.
-
yra tokios ir tokios kaladės. TRW, LPR, ABE brangesnės eina su rankinio svertuku tuom, pigesnės - be. šiaip ePER'e neišskyria atskirai
-
As saviskei kai keiciau, pirkau prizmej, ten iskart pasiule su ta svirtim pirkt, tai tokias ir nusipirkau, kainos skirtumas buvo gal 15lt :smilie:
-
na va, taip stengiaus su ta svirtim nupirkt, ir še tau ;D deja negaliu grąžinti, nes iš gamintojo tiesiai užsakinėjo o ir laiko jau praėjo gal mėnesis, kol prisiruošiau ardyt :) na tereik dabar sugalvoti kaip sutvirtinti reikės seną svirtį su nauja kaladėle, koks nors varžtelis gi atsisuks, gal ten su locktite ar kuom sutvirtint.
-
Srieginiai klijai yra
-
galima senaja asi panaudot, uzkalant ja, butu kaip kniede, arba varztas ir srieginiai klijai
-
nu vyrai, dar patarkit.
tuo pačiu keičiu ir galinį guolį, kadangi stabdžiai būgniniai, tai gal niuansai irgi 'būgniniai', tad klausiu čia :)
senas guolis dalimis iškeliavo, liko šitos dvi šaibos, viena užsideda iki galio, kita mažesnio skersmens.
man jas abi panaudoti dedant naują guolį?
Edit: na kiek supratau didžioji šaiba ("spacer"), reikalinga, kad besisukantis guolis nesiliestu prie skardos, o mažesnė šaiba tai kaip poveržlė didžiąjai veržlei :) tik dėl apsaugos guolio raudonąjai pusei neramu, bet gal ką sumeistrausiu :)
(http://s5.postimg.org/q0nnxf2if/guolis.jpg) (http://s5.postimg.org/kdrazxzzr/guolis2.jpg)
-
i did it :smilie:
eolte nupirkau kokių tai extra super sriegio klijų, paveržiau tiek, kad dar gan laisvai atšaka judėtu, tad manau rankinis ilgam :)
tik nepagaunu dar to "automatinio stabdžių įtempimo" reguliatoriaus veikimo, tai man jį atsukti dabar kažkiek, kad būgnas dar galėtu užsidėti.. tada uždėjus pamygt stabdžius ir vėl nuėmus pasukti tiek, kad vėl užsidėtu būgnas?
(http://s5.postimg.org/nm4z4h113/brakes_new2.jpg)
-
tiesiog uzdek bugna ir tiek, jis susireguliuos automatiskai. Tik isitikink, kad tas mechanizmas neuzpuves ir laisvai juda visos detales ;)
-
Nelabai ten kas susireguliuos savaime. Per varsto skyle deikia isest kalades su atviorka sukant
-
taigi, na jei iki galo 'damušt' temą apie būgnus, tai štai realus vaizdelis. sprendžiant iš to ką matau, trūksta dalies nr. 9 kuri lyg ir turi sukti ratuką nr. 3, t.y. automatiškai išplėsti kaladėles.
niekad nebuvo to 9 nei vienoj nei kitoj pusėj, bet kažkaip atvažinėjau. dabar tiesiog su atsuktuvu/pirštais pasukau ratuką kol jis pradėjo remtis į kaladėles, ir jei jausiu, kad būgnai/galas stabdyti pradeda vėliau, reikės dar pasukti :)
Steponai, kaip supratau nenuėmus būgno jį pasukus iki ratuko vietos ten per mažą skylutę jį bandyti pasukti su kokiu smulkiu atsuktuvu ane :) ai nors ta skylutė ant būgno labai jau krašte, kažin ar skirta ratuką sukinėt..
(http://s5.postimg.org/tz73b0n07/brakes1.jpg)
(http://s5.postimg.org/r6dvqzmnr/brakes2.jpg)
-
jei ten #9 detalės tikrai nėra, tai neveikia automatinis rankinio reguliavimas. nusidėvės kaladėlės ir nestabdys normaliai.
šiaip neseniai tvarkiau Peugeot 806 galinius bugnus tai ten principas tas pats - gali būti ir visa detalė vienoda. jei teks ieškoti gali pažėti iš pirmų eurovanų (806, ulyse, evasion, zeta)
PS ant naujesnio modelio bugnai reguliuojasi berods iš galo, kaip Steponas ir sakė
PSS jei nepaslaptis iš kur šitą diagramą paėmei?
-
aišku, na nebus sunku kartais paveržti ir rankiniu būdu :)
jei esi registruotas, tai visi manualai čia:
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=1173
stabdžių pdf įmečiau į zippyshare jei bėdos su registracija:
http://www17.zippyshare.com/v/52703664/file.html
-
žioplis gi aš. iškart prie rankinio žiūrėjau, o ten dar atskiras skyrius reguliatoriui yra. tada viskas OK - šitą visą turiu. alfa145.com lankausi irgi ;)
na jei priėjimas pakankamas tai galima pasireguliuoti, bet šiaip pabandyčiau susitvarkyti - kai jis veikia ir nestringa, tai pamiršti visą tą reikalą. tik kas kokius 3-4 metus išsiardau dulkes pravalyti viduj