Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: TwinTurbo 2014-09-16 22:18
-
Sveiki, atsirado problemėlė. Nežinau ko tikėtis iš diagnostikos, nes dar nedariau, bet teks. O kol kas parašau čia, gal kas buvot susidūrę. Tad simptomai tokie: variklis pasiekia darbinę 90C temperatūrą, o norint užvesti po kelių minučių susidaro vaizdas, kad akumuliatorius vos gyvas, vos užveda. Pastovėjus pora valandų užsiveda be jokių problemų - iš karto, kaip kad ir pastovėjus per naktį. Akumas tikrai geras. Kas gali būt? Holo daviklis, starteris srovę nuima?
-
Sveiki, atsirado problemėlė. Nežinau ko tikėtis iš diagnostikos, nes dar nedariau, bet teks. O kol kas parašau čia, gal kas buvot susidūrę. Tad simptomai tokie: variklis pasiekia darbinę 90C temperatūrą, o norint užvesti po kelių minučių susidaro vaizdas, kad akumuliatorius vos gyvas, vos užveda. Pastovėjus pora valandų užsiveda be jokių problemų - iš karto, kaip kad ir pastovėjus per naktį. Akumas tikrai geras. Kas gali būt? Holo daviklis, starteris srovę nuima?
95 proc. kad holo daviklis. Man taip buvo kažkada. Atvažiavau prie parduotuvės, per kelias minutes susisukau ir nebesiveda. Išsikviečiau Taxių, kad atvažiuotų patempt, o kol jis atvažiavo atvėso ir užsivedė. Ir taip kelis kartus, kol pavyko iki serviso nuvažiuot. 8)
-
O man taip buvo Liepojoj ;D jausmas tikrai nekoks, kai pradeda lįst mintys į galvą: "O gal teks iki namų ant karučio pargrįžt..?" :D Ir aš dėl šito galvoju, nes ir panašu į tai. Kas įdomiausia, jei neužšildau labai mašinos, trumpais atstumais važinėjant užkuriu visada.
-
.. variklis pasiekia darbinę 90C temperatūrą, o norint užvesti po kelių minučių susidaro vaizdas, kad akumuliatorius vos gyvas, vos užveda...
-
Nebūtinai akumas. Yra buve su 166 tokie dalykai, kai vasara karštomis dienomis, po ilgesnių pavažiavimų norint pakartotinai užvest auto jis tai padarydavo labai nenoriai. Akumuliatorius, generatorius ir starteris buvo įsigyti,atrestauruoti metų bėgyje. Perdaug neieškant sliekų, vieną dieną nutariau profilaktiškai sužiūrėti visus "-" laidus variklio skyriuje. Buvo rasta tikrai nemažai užsioksidavusių laidų ir vieną teko pakeisti kuris ant greičių dėžės prisisuka - automobilis pradėjo kurtis geriau iškart, o tiap pat dingo ir sunkus pakartotinis užkūrimas. Vėliau žiemą ženkliai geriau užsikurdavo net žvarbios Suomijos sąlygomis.
Siūlau pabandyti profilaktiškai patikrinti srovės tekėjimo vietas, galbūt pagelbės, o jeigu nepagelbės tai nepakenks ;)
-
Starteri tai tikrai bent profilaktiskai patikrinciau. Tuo labiau ji gal ir nuimt nesunku, nezinau kaip ten TS yra. Gali buti ivores visiskai sausos, varikliui ikaitus metalas pasiplecia ir sunkiai prasuka. O siaip jei sunkiai suka, tai holo daviklis visai ne prie ko. Nebent kuriasi normaliai "s pol oborota", tai nelabai ir supranti ar cia gerai suka starteris, o kai karstai holo daviklis pradeda bludyti, jau reikia pasukt ilgiau ir jau matosi kad sunkiai suka starteris.