Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Esnyper 2014-09-02 22:02
-
Galvoju profilaktiškai purkštukus pravalyti su wynns diesel system purge. Gal kas esat darę?
Klausimai kilo:
- Kaip atjungti kuro siurblį esantį bake (kad nevarytų dyzelio be reikalo)?
- Kurios tiksliai šlangos yra grįžtamos ir įeinamos? 77kw dyzelis 156
-
Nepavyks taip paprastai. Sneketa jau buvo kazkada, nepasiima auksto slegio siurblys to purge
-
Tiek Volvo, tiek Vagenai be problemų pasiima, kodėl JTD negali pasiimti?
-
Aš bandžiau, tai niekaip nepriverčiau aukšto spaudimo siurblio paimt to brūdo. Pas mane 20v, bet konstrukcija manau ta pati. Bandžiau net benzininį siurbliuką pajungt, bet neužtenka spaudimo, kuriasi ir iškart užgęsta. Bako siurblys sukelia nemažą spaudimą, teko įsitikint kai pamiršau šlanga pajungt :(
-
Tai gal per baką kažkaip pavyktų? Išimt siurblį ir įdėti į kitą talpą su tuo skysčiu. Bet tada klausimas kaip su kuro filtru?
-
Nežinau kodėl, bet Alfa jo tiesiog nenori paimt paprastuoju būdu kaip Volvo ar Vag'ai. Reikalingas spec. agregatas kuris įterpiamas į sistemą, kurio jaučiu niekas Lietuvoje neturi. Kai man nepavyko ant savo to padaryti pabandžiau ant draugo Passato, kuris be jokių problemų suvartojo tą gėralą kaip rodo visi filmukai youtube :D
-
Yra tas oporatas ant LT, ir jau turbūt ne vienas. Gyvai esu jį matęs, kai iš Vokietijos buvom parvežę klientui.
-
Papasakok kur, jeigu žinai vietas :smilie:
-
Kažkur skaičiau, kad už tokį pusantros valandos darbelį prašo 300-400 Lt + medžiagos ;D Juokinga, kai žinai kiek tai užima darbo.
-
Papasakok kur, jeigu žinai vietas :smilie:
Tas buvo labai senai, gal kokie 6 ar 7 metai atgal, nebepamenu to serviso pavadinimo.