Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: MIG 2014-08-30 02:28
-
Na ka, siandiena isvaziavau is Tech apziuros, niekam nenorejau nieko rasyti kol nepatikrinau visko.
Grizau prie AR 147 Selespeed, kol ziema GTV ilsesis garaze, sita dirbs per pusnis ziema :)
Gera komplektacija, oda, CD changeris, ir zinoma viskas kas priklauso AR147.
Tech apziuros nepraleido del vieno posukio kuris sparne dedasi (Labai jo reikia jei kas nors turite atliekama) bei vienos lempos varikliukas neveikia (aukstyn zemyn)
Kadangi tech pase neirasyta dujos, teks eiti pakartotina apziura, na o tuomet vaziuoti.
Siaip sita automobili siulau forumieciams kas iesko 147 gero selespeedo. (ta prasme parduodu)
Visi dirzai yra mano asmeniskai pakeista pries 10,000Km. Yra saskaitos.
Veliau pridesiu daugiau foto.
-
Posukiu Kaune Zerutyje ieskok, autoakstej ir daugelyje kitu firmu, kurios zibintais prekiauja, Kaune bent 3 yra tokios, kas nors tikrai tures. O kam tu ji parduodi, jei pirkai spec ziemai, yra pasleptu defektu? ;D
-
Na ka, siandiena isvaziavau is Tech apziuros, niekam nenorejau nieko rasyti kol nepatikrinau visko.
Grizau prie AR 147 Selespeed, kol ziema GTV ilsesis garaze, sita dirbs per pusnis ziema :)
Gera komplektacija, oda, CD changeris, ir zinoma viskas kas priklauso AR147.
Tech apziuros nepraleido del vieno posukio kuris sparne dedasi (Labai jo reikia jei kas nors turite atliekama) bei vienos lempos varikliukas neveikia (aukstyn zemyn)
Kadangi tech pase neirasyta dujos, teks eiti pakartotina apziura, na o tuomet vaziuoti.
Siaip sita automobili siulau forumieciams kas iesko 147 gero selespeedo. (ta prasme parduodu)
Visi dirzai yra mano asmeniskai pakeista pries 10,000Km. Yra saskaitos.
Veliau pridesiu daugiau foto.
Varikliukų lempoms turi Filtas (Klaipėda) / Robetas (kiti miestai).
Bus ne Bosch'as, bet veikia taip pat :-).
Kaina 50-60 Lt.
-
Sito automobilio nepirkau, o gavau is brolio.
Man jis kaip ir nereikalingas, kol kas nors nupirks vazinesiu, nes pigiau biski nei su GTV :)
Pasleptu nieko ner, galiu net garantija duoti.
+ detaliu kalnas nes seniau ardziau 2 selespeed'us.
Reiktu susitvarkyti dugno rudis bei prieki stabdziu diskus pasikeist.
Ikeliu pap. foto.
Dekui uz patarimus, teks nuvaziuoti kita sav.
-
dar foto
-
o tai šita pardaves su kuom žiema dirbsi? pestute mindžiosi ;D
-
Kaip bus taip bus, gal ir su GTV vaziuosiu, daug nevazineju ziema, dazniausiai naudojuosi lektuvais i siltus krastus :)
Bet kokiu atveju, sakau, kam reik GTV V6 Turbo arba Selespeed, rinkites viena ! Abi tikrai geros, ner ko meluoti, o jei forumietis nupirks tai bent jau zinos kad ne lavona ima.
-
obana tai ir GTV nebereikalinga tapo :o kaip gala kad neturiu garažo, turėčiau tvarkinga V6 TB :)
-
GTV pas panas vazineti :) bet sakau, kadangi turbininiu daug nera, tegu stovi garaze, gal kainos pakils :) vasara biski pavazinesim... o naujos detales juk labai nedyla stovint garaze. Galiu su visu garazu atiduoti :D Kaune.
Garazo nuoma 100LT men. Centre.
-
Alfukas pries keleta savaiteliu praejo tech apziura, na paeksplotavus man ji menesiuka, supratau kad smagus jis masiniukas, todel siandiena nuvariau sutvarkyti rudziu i viena servisiuka, zinoma uzlaikys masina 2 savaites, bet uztai nerudys dugnas bei arkos, kuriuose jau yra siokios tokios rudeles.
Duju sanaudas ismatavau taip pat, uzmiestyje suvartoja 8-9 litrus, miesta apie 11, vidurkis gaunasi 10Litru.
Ji vis dar iskelta pardavime, bet zinoma uz tokia ir kaina kiek as skaitau ji ir yra verta. Kas iesko 147, prasom atvaziuokit i svecius :)
-
Kokios dujos pas tave sudetos?
-
Vienu Zodziu, lekiau i Druskininkus is Kauno, biskuti spustelejau na 18... ir po kurio laiko nuleidus gaza.... pradejo kalenti variklis. Prasuko indeklus ko gero del apkrovos.
Vienu zodziu, truksta zodziu.... manau kad teks iseiti is alfa gerbeju klubo,nes manes tos masinos nemyli... varikliai visi luzta ir neatlaiko mano vaziavimo, nors prieziura tikrai gera, tepalai laiku keiciami.
Kaip manote kiek imanoma butu gauti uz visa automobili su Kalanciu varikliu + dujos.
TA katik praeita.
-
Tai ką jau antra Alfa pabyrėjo? Nežinau koks pas tave važiavimas, bet šiaip sau kad ir TSai tikrai nelūžinėja... Nebent kas antrą dieną tais 180 lakstai, tada įmanoma ir V6 užkalt.
Reik nuo kompektacijos žiūrėt. Šiaip optimistiškai skaičiuojant, kad kažkam ji tokia bus reikalinga, tai nuo realiai įvertintos auto kainos nusimesk maždaug 3000Lt už padorų kapitalinį ir gausi norimą sumą kiek gali prašyt.
-
Vienu Zodziu, lekiau i Druskininkus is Kauno, biskuti spustelejau na 18... ir po kurio laiko nuleidus gaza.... pradejo kalenti variklis. Prasuko indeklus ko gero del apkrovos.
Vienu zodziu, truksta zodziu.... manau kad teks iseiti is alfa gerbeju klubo,nes manes tos masinos nemyli... varikliai visi luzta ir neatlaiko mano vaziavimo, nors prieziura tikrai gera, tepalai laiku keiciami.
Kaip manote kiek imanoma butu gauti uz visa automobili su Kalanciu varikliu + dujos.
TA katik praeita.
Užuojauta. Labai priklauso, kaip buvo prižiūrėta buvusio savininko(-ų), kažkur nepasirūpino, o pasėkmes srėbt jau tau. Daug negausi, labiau apsimoka pačiam keisti variklį, ne tokie jie ir brangūs. Arba, jei nori garantijos - kapitalinis.
-
Užuojauta dėl mašinos... :(
Nebent kas antrą dieną tais 180 lakstai, tada įmanoma ir V6 užkalt.
Nežinau, nuo kada lakstymas tapo byrėjimo priežastimi, bet bent man dyzelinė nuo tokių greičių nepabiro. ;D
-
Meistriukas sako kad tikriausiai brolis su saltu varikliu iskart vaziuodavo, tik tiek kad jis daugiau 100km i val nevaziuodavo su ja, todel ir nesigirdejo, pateko i mano rankas, viskas islindo... nors vazinejau va visa menesi ramiai...
Tai va svarstau, ar kapitalini ar i srota.... o dujas i V6 Turbo gal susideti :D :D :D
Nors ir ta jau nemiela darosi... baisu... 2 alfa uzmusiau...
-
Turiu tikrai gyva, 140k km begusi motora..2.0ts 110kw is 147 :)
-
Tikrai tikrai gyvas? :) sudomino, kokia butu kaina? gal duok savo kontaktus, ryt pasiskambinciau.
-
tikrai ;) 860043148, apie kaina pakalbesim telefonu.
-
Vyksta variklio keitimas mano AR147.
Prasidejo fokusai, isimtas variklis pasirodo ne 2.0 o 1.8 arba 1.6! todel man ji tokia buka buvo.... bet keista kaip ten pritaike selespeed!!!! zinoma netraukdavo, ir zinoma neatlaike greicio motoriuks..
Matysim kaip vaziuosim su nauja sirdele.
-
Vyksta variklio keitimas mano AR147.
Prasidejo fokusai, isimtas variklis pasirodo ne 2.0 o 1.8 arba 1.6! todel man ji tokia buka buvo.... bet keista kaip ten pritaike selespeed!!!! zinoma netraukdavo, ir zinoma neatlaike greicio motoriuks..
Matysim kaip vaziuosim su nauja sirdele.
Na, 1.8 nuo 2.0 praktiškai niekuo nesiskiria, ypač kas liečia galią.
O ir šiaip, 2.0 nuo 1.8 ir 1.6 atpažinti galima pagal tai, ar yra aksesuarų diržas, ar jo nėra. Iš viršaus visi trys varikliai atrodo vienodai. 8)
-
Joa... :lol:
-
O tai kaip kompas veikia? Juk 2.0 ir 1.6 skirtingi stovi, o čia dar selespeedas
-
Kas as zinociau, kaip supratau pavaru deze tinka ant abieju varikliu,,, o kaip visa kita... matysim kai susitvarkys, manau jau ryt vaziuos...
-
Deze ten 1:1 kaip ir mechaniniam TS, tik sankaba yra automatine. Gali buti, kad ir ecu toks pats, kaip manuale tik sankaba turi savo kompa siaip ar taip, tai paaiskintu pritaikyma kito variklio. Teorija is pasalies, nezinau, kaip ten su tais kompais yra, bet labai abejoju, kad kazkas is auksarankiu uzsiimtu perrasineti toki, pavadinkim vienetini ecu, vienetiniam atvejui, vien tam, kad ikisti mazesnes kubaturos varikli, kurie apskritai nera joks deficitas. Variklis greiciausiai bus 1.8, jei nera balansyriniu velenu, jam labiau tinka deze nuo 2.0, 1.6-iems.
-
Nu va isriedejo alfukas is Garazo.... traukia normaliai, dar dujas reikes pasijungti pirmadieni ir paziuresim po kokiu 1000km ar viskas gerai vaziuojasi su juo :)
Keitimas variklio su dirzais ir guoliais (kurie netiko nuo pries tai buvusio variklio) atsistojo 1100LT. + variklio kaina.
-
Tai visgi buvo 1.6, ar 1.8? Kas padėjo tai suprasti?
-
Taip, papasakok esmini dalyka del to variklio, kas ten per chaltura buvo? Nelabai cia idemiau viska sekiau, bet regis tau si masina turbut, kaip liaudis sako "auksine" pataps, rudys, variklis, kas toliau? ;D
-
Taip, papasakok esmini dalyka del to variklio, kas ten per chaltura buvo? Nelabai cia idemiau viska sekiau, bet regis tau si masina turbut, kaip liaudis sako "auksine" pataps, rudys, variklis, kas toliau? ;D
toliau turetu buti deze selespeedo arba pakaba ;D
-
Pakabos pas jas ir taip žaislinės, kas metus "renovuot" reikia kaip ir 156. Tai sitai nesiskaičiuoja į išlaidas, daugiau kaip einamosios sąnaudos: tepalai, padangos, kuras, akumuliatorius. ;D
O vat už dėžę šitą niekada negali būt garantuotas..
-
Variklio neapziurejau iki galo, pirmadieni pasiimsiu, nesimato kodas. Siaip alfa ji yra gimus kaip selespeed 2.0, tik kazkada kazkas matyt idejo kazkoki kitoki motora.
Ne jokia ji man auksine, na ikisau keleta 1000lt ir vazinesiu sau toliau, kam reik nusipirks.
O del pakabos niekada gyvenime su alfu pakaba nesiskundziau, kaip tik manau ir iki siol kad patvari pakaba ju. Tik varikliai nelaiko ir tiek.
Tai va yra dabar 1 auksine GTV kita sidabrine 147 :masina:
-
O tai kompas ir visa kita tiko?
-
Zinok neisivaizduoju, pirmadieni susirinksiu visus zaislus is serviso ir paziuresiu ka ten keite...
-
O tai kompas ir visa kita tiko?
o kodel turetu netikti, nes visa pravodke liko sena tik varikli pakeite :D
-
Todėl, kad 2.0 ir 1.8 nėra tas pats. Į audi 80 gal ir nėra skirtumo ką įdėt, bet Alfos kiek gudriau buvo daromos, tad skyrėsi ir patys borto kompai ir drįsčiau teigti, kad ne vien jie iš elektrininės dalies. Vienas pilietis forume bandė kažkada čia pabūt gudresnis už pačius gamintojus ir į 156 kur gamyklškai stovėjo 2,0 grūdo 1,8 (kam to reikėjo, tik jis pats žino), o paskui vargo vakarienę valgė norėdamas tą variklį užkurt jau įdėtą. ;D Mašinos likimas ir liko neaiškus... Tad ir MIG'o atveju, keista, kas ir kaip ten ką pribūrė, nes 1,8 dar su selespeed, kai ėjo tik su 2.0 gamykliškai. Svarbu, kad įdėtas naujai 2,0 važiuoja be problemų. Gal meistrai apsiriko dėl kito įdėto buvusio variklio ir erezijas čia paskleidė, o kaip buvo 2,0 ir tebėra.
-
Na as ryt pasiimsiu ta sena varikli, nufotkinsiu is visu pusiu, galesite nuspresti koks jis.
O keite Zazas, Alfa RS servise. Manau jie tikrai atskiria kur 2 litru o kur kazkoks kitoks :)
Siaip nebenoriu as tos alfos, jau bloga nuo jos gedimu, nors dabar traukia smagiai, bet tiesiog lieku prie GTV o Selespeed pardavineju kuo greiciau. Nepasitikiu daugiau as tai TS varikliais, jau 3 uzlenkiau, o nr 4 masinoj....
-
Sveiki,
Reikia patarimo, ka reikia nufotkinti kad suprasti koks buvo variklis? ar yra kazkoks kodas ant to variklio? ryt nusveisciau is nufotkinciau, siandiena perveziau ta varikli pas drauga i garaza.
Ryt nustatytume visi kas ten per velnias buvo.
-
2.0 atskirti paprasta, bet kaip del 1.6 ar 1.8 geras klausimas, turbut variklio numeri ziureti ir pagal ji panarsyti po eper.
-
Kurioje vietoje jis randasi? meginsiu surasti zinoma, patarimas praverstu.
-
Dabar tiksliai neatsimenu, lyg ir prikineje bloko dalyje stovi. Apziurek visa varikli ir rasi, siaip jis turetu buti matomas vien kapota atidarius, bet gali buti rudim ar dar kokiom apnasom apsineses,pvz senu tepalu :)
-
O ne paprasčiau buvo Zazo užklaust? ;D
-
Nenustate Zazas. Sake 1,8 arba 1,6 kaip kad rasiau seniau, siandiena nespejau aplankyti garazo, tai ryte uzsuksiu butinai.
-
Vakar Alfa buvo parduota...moteriskos lyties atstove nupirko :alaus:
-
Liko Lietuvoj ar iškeliavo kažkur pas kaimynus?
-
Senojo variklio rebuso taip ir nepavyko isspresti?
-
Automobilis liko kaune, realiai nieko jame blogo, nemažai parudyje slenksčiai, ir pakeistam gyvam varikliui (kaip forumietis pardavėjas rašė kuris man ji pardavė) dažnai tenka patikrinti tepalus.
Rebuso neišsprendžiau. Varikli palikau pas draugą kuris jį tikriausiai į metalą nuvežė.