Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: h3ll 2014-08-20 20:35

Antraštė: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: h3ll 2014-08-20 20:35
Sveiki visi,
netiketai isigijau AR156 ir turiu klausimu, tikiuosi galesit padeti.

Dega airbag lemputes abi,  nesvarbu ar su rakteliu isjungi keleivio airbag ar ne. Nuo ko pradeti ieskot? Airbagas neissoves, apziurejau po dangteliu.

Ar termostatas keiciasi tik su visu korpusu ar galima kazkaip isigyti atskirai?

Modelis 1.8TS, ziurejau keleta kitu modeliu taip pat su ale carbon imitacijos apdailom r16 ratais ir panasiai.. Man pasirode, kad jos zemesnes. Ar yra skirtingu auksciu standartiniu spyruokliu ar turetu visos vienodos buti?

Kokiais metodais galima padaryti, kad geriau trauktu iki 3000 rpm? Sport filtras ir ismesti katalizatoriu? Ar dar kanors galima padaryti?


Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: Dancius 2014-08-20 20:51
Del airbagu junk prie kompo,alfose originalus termostatas keiciasi tik su visu korpusu.zemesne pakaba buna sportpack, del traukos Nieko nepadyri,benzas pradeda traukt nuo 3000 rpm dyzelis iki tokiu sukiu. Sport filtra pastates nieko neislosi ,o katalyzas kazi ar dar yra :)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: KLIFF 2014-08-20 20:53
Citata
Dega airbag lemputes abi,  nesvarbu ar su rakteliu isjungi keleivio airbag ar ne. Nuo ko pradeti ieskot? Airbagas neissoves, apziurejau po dangteliu.
Pasijunkti diagnostine programa per pc ir ziureti, del ko ji dega.

Citata
Ar termostatas keiciasi tik su visu korpusu ar galima kazkaip isigyti atskirai?
Galima zaisti kisant i slanga kazka is Reno, bet jei esi pakankamai suauges pirk su visu korpusu, nereikes gaisti laiko ir gadinti nervu :)

Citata
Modelis 1.8TS, ziurejau keleta kitu modeliu taip pat su ale carbon imitacijos apdailom r16 ratais ir panasiai.. Man pasirode, kad jos zemesnes. Ar yra skirtingu auksciu standartiniu spyruokliu ar turetu visos vienodos buti?
Carbon apdaila buvo pas Sportpack komplektacijas, kaip ir zemintos spyruokles.

Citata
Kokiais metodais galima padaryti, kad geriau trauktu iki 3000 rpm? Sport filtras ir ismesti katalizatoriu? Ar dar kanors galima padaryti?
Isideti nauja (orginalia) oro srauto matuokle, pagrindinis budas. Toliau, geras "sportinis" oro filtras pagelbetu, bet tik ne tie gariunu/aleksoto style :) Turejau sport filtra 146, idejus atgal standartini tikrai akivaizdziai pasijaute traukos suprastejimas. Turejau ir kazkoki neaisku "sportini" 156-oi tai su orginaliu netgi geresne trauka buvo.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: PiPPas 2014-08-21 00:45
Sveiki visi,
netiketai isigijau AR156 ir turiu klausimu, tikiuosi galesit padeti.

Dega airbag lemputes abi,  nesvarbu ar su rakteliu isjungi keleivio airbag ar ne. Nuo ko pradeti ieskot? Airbagas neissoves, apziurejau po dangteliu.

Ar termostatas keiciasi tik su visu korpusu ar galima kazkaip isigyti atskirai?

Modelis 1.8TS, ziurejau keleta kitu modeliu taip pat su ale carbon imitacijos apdailom r16 ratais ir panasiai.. Man pasirode, kad jos zemesnes. Ar yra skirtingu auksciu standartiniu spyruokliu ar turetu visos vienodos buti?

Kokiais metodais galima padaryti, kad geriau trauktu iki 3000 rpm? Sport filtras ir ismesti katalizatoriu? Ar dar kanors galima padaryti?

Airbag gali užsidegti ir pervažiavus didesnę duobę ar pajudinus sėdynę - čia visų 156'ų problema.

Yra trys SportPack (SP) lygmenys. Keli iš jų turėjo ir žemintas spyruokles.

Pas mane 1.8 TS irgi. Išpjautas katalizatorius, įdėtas sūkurinis rezonatorius vietoj jo ir plokščias galinis sportinis bakelis, bei sportinis NETEPAMAS filtras į standartinę oro dėžę. Nebeliko to "lago" iki 3000 rpm. Bet užtai visi girdi kaip atvažiuoju dar už kelių kvartalų, o ir TA praeiti su tokiu išmetimu sunku jau dabar. Įdėjus standartinį trapecijos formos galinį baką mašina kiek sunkiau renka apsukas iki 3000 rpm, nepaisant rezonatoriaus ir sportinio filtro.

Kitaip sakant - Twin Sparkai iki 3000 rpm gan buki, bet užtai paskui tik vairą laikyk. ^-^
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: stasius 2014-08-21 10:55
tiks į temą - pas mane irgi 1.8 ts  :smilie:
katalizas yra. kartais pamąstau ar verta jį pašalinti. dėčiau sukūrinį rezonatorių.
tačiau man pagrindinis klausimas ar nepasikeis garsas? suprantu, kad gali keistis, bet kiek stipriai? nesinorėtų kažkokio papildomo blerbalo ant laisvų ar padidėjusio garso užmiesty.
kitas klausimas dėl TA. jei išimamas katalizas ir vietoj jo dedamas rezonatorius ar gerb.inspektoriai gali prie to kabintis, jei išmetimas atitinka visas normas?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: KLIFF 2014-08-21 11:08
Del TA, ziurekis TA temoje, ten yra data to naujo istatymo, nuo kada reikalaujama, kad butu katalizatorius, egr,dpf ir kiti panasus gamintojo nustatyti dalykai, jei masina registruota LIETUVOJE 1-a karta, po istatymo priemimo datos, katalizatorius privaletu buti, jei iki jos, negali reikalauti. Ta tvarka, berods, nuo pernai balandzio-kovo isigaliojo, ar nuo uzpernai, nebepamenu, labai greitai tas laikas bega :)
Del garso, Petras gali pakonsultuoti, bet manau ir nuo rezonatoriaus labai priklauso garso lygis, ivairiu ju buna. Nuo saves galiu tik tiek prideti, kad katalizatorius be galo daug reiksmes duoda garso slopinimui, buvau kazkada vietoj jo vamzdi istates 146-ai (trys bakeliai uz jo), garsas pojutis ant laisvu buvo, lyg visa ismetimo sistema nuimta butu, o su rezonatorium "kazkokiu" tiesiog kriokdavo, ypac virs 3000rm. Su katalizatorium, tylu, ramu. O kam tau ji salinti, jei tik siaip, tai neverta, nebent del krizes :)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: stasius 2014-08-21 11:19
auto lietuvoj registruota nuo 2013 m. rugpjūčio. matyt jau galiojo "griesžtesnė" tvarka. ji lyg nuo 2013 kovo įsigaliojo. irgi nepamenu  :smilie: vadinasi, nelabai verta rizikuot.
o mintys lenda, ne dėl krizės, o tiesiog dėl to, kad nuo susikaupusių metų katalizas jau nėra pirmos jaunystės, tad neaišku ar jis padeda ar jau kenkia  :smilie:
na ir dėl garso reiškia nieko gero. lai būna ir toliau tas daiktas pas mane  :alaus:
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: PiPPas 2014-08-21 11:26
tiks į temą - pas mane irgi 1.8 ts  :smilie:
katalizas yra. kartais pamąstau ar verta jį pašalinti. dėčiau sukūrinį rezonatorių.
tačiau man pagrindinis klausimas ar nepasikeis garsas? suprantu, kad gali keistis, bet kiek stipriai? nesinorėtų kažkokio papildomo blerbalo ant laisvų ar padidėjusio garso užmiesty.
kitas klausimas dėl TA. jei išimamas katalizas ir vietoj jo dedamas rezonatorius ar gerb.inspektoriai gali prie to kabintis, jei išmetimas atitinka visas normas?


Garsas pasikeis. Taps žemesniu ir sodresniu. Be to - priklauso ir nuo rezonatoriaus ilgio. Kuo ilgesnis, tuo didesnis garsas bus. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: TwinTurbo 2014-08-21 12:31
Iš patirties pasisakysiu ir aš. Pas mane taip pat rezonatorius (nesukūrinis) įkomplektuotas vietoj katalizatoriaus. Mašina vienareikšmiškai pasikeitė traukoje į gerą pusę, bet garsas tikrai tapo aštresnis, nuo 3k rpm pradeda taip šniokšt, kad toks jausmas, kad būtų super turbo Ragazzoni "sportinis" išmetimas padarytas  :D nors taip tikrai nėra. Bet, kad blerbtų kaip kaimiečių bmve, tai tikrai taip nėra. Garsas aštrus, bet tikrai primena normalų sportinį išmetimą kas man patinka. Ant laisvų apsukų tik kad kiek garsiau dirba. TA (jau du kartus varyta po operacijos) niekada nesikabinėjo prie to.
Stasiau, aš tavo vietoj labiau jaudinčiausi ne kiek dėl TA, o dėl to, kad pas tave CF-3 berods variklis, kartais ne 2 lambdos po katalizatoriaus stovi ir viena prieš jį? To pasekoj įdėjus rezonatorių kompas gali pradėt nesugaudyt dujų pertekliaus, bet nesu tikras. Kažkada buvo apie tai kalbėta čia.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: stasius 2014-08-21 13:23
dėl lemdų - taikliai. taip, pas mane jos dvi. turbūt tikrai neverta žaist.
maniškis net euro 4 tempia, nors ir 2003 metų
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: naujoko klausimai:
Parašė: Dancius 2014-08-22 07:07
tiks į temą - pas mane irgi 1.8 ts  :smilie:
katalizas yra. kartais pamąstau ar verta jį pašalinti. dėčiau sukūrinį rezonatorių.
tačiau man pagrindinis klausimas ar nepasikeis garsas? suprantu, kad gali keistis, bet kiek stipriai? nesinorėtų kažkokio papildomo blerbalo ant laisvų ar padidėjusio garso užmiesty.
kitas klausimas dėl TA. jei išimamas katalizas ir vietoj jo dedamas rezonatorius ar gerb.inspektoriai gali prie to kabintis, jei išmetimas atitinka visas normas?


Garsas pasikeis. Taps žemesniu ir sodresniu. Be to - priklauso ir nuo rezonatoriaus ilgio. Kuo ilgesnis, tuo didesnis garsas bus. 8)
jei ne sukurinis  tai kuo ilgesnis tuo tilesnis turi but