Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Silver Sportwagon156 2014-08-12 03:19

Antraštė: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Silver Sportwagon156 2014-08-12 03:19
supuvo dugnas ir slenkstis desines puses , taip , kad net baisoka ir ant dankrato kelt , gal turejot tokia problema ir zinot , kaika kas uz padoria kaina tai sutvarkytu? :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: brumbrum 2014-08-12 19:24
Brangu tvarkyti, pagalvok ar verta... Nes kapitališkai labai sunku dugną pervirinti ir t.t.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Silver Sportwagon156 2014-08-13 16:30
na net nezinau , siaip su masina planuoju dar vazinet , nes pardavus nieko labai uz ja negausiu , o visa kita veikia puikiausiai jokiu problemu , nemanau , kad apsimoka ja parduot uz centus. :smilie:
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: brumbrum 2014-08-13 19:40
Tada pabandyk parašyti forumiečiui kasper ;)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Esnyper 2014-08-13 20:54
Aptvarkyk savom rankom, kiek įmanoma. Normaliai sutvarkyti bent keliem metam į priekį kainuos panašiai, kaip naują su tvarkingu kėbulu paimti.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Vovervoras 2016-02-12 18:59
Pirmiausia, viltis, jog forume dar yra gyvu, galinciu suteikti pagalbos ir informacijos gaivinantiems mirstancias 156..
Esme tokia, isgelbejau nuo preso 156 98m 1.8 ts.
Pagrindine problema, kaip ir daugumos - supuve slenksciai.
Vienas padarytas, ne itin kokybiskai, bet tech apziura praeis, taciau beda kairiajame slenkstyje, jis supuves BAISIAI ir ji reikia tiesiog pakeisti.. Signeda 156 slenksciu virinimui neturi, gal turit kad ideju, kur dar galima ieskoti slenksciu virinimui? Miestas nelabai svarbu bet geriausia butu kaunas..
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: montezumijus 2016-02-12 19:16
Pirmiausia, viltis, jog forume dar yra gyvu, galinciu suteikti pagalbos ir informacijos gaivinantiems mirstancias 156..
Esme tokia, isgelbejau nuo preso 156 98m 1.8 ts.
Pagrindine problema, kaip ir daugumos - supuve slenksciai.
Vienas padarytas, ne itin kokybiskai, bet tech apziura praeis, taciau beda kairiajame slenkstyje, jis supuves BAISIAI ir ji reikia tiesiog pakeisti.. Signeda 156 slenksciu virinimui neturi, gal turit kad ideju, kur dar galima ieskoti slenksciu virinimui? Miestas nelabai svarbu bet geriausia butu kaunas..

Man rudenį keitė slenkstį. Radau www.garbus.lt . Tik reikėjo savaitę palaukt, nes vietoj neturėjo.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Vovervoras 2016-02-12 19:58
O geras! Dekui :) pirmadieni pabandysiu pasiskambint :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Dancius 2016-02-12 22:06
Turiu meistreili Elektrenuose kuris gali sutvarkyt,islakstyt detale is cinkuotos skardos ir privirint ,padengt antikorozine ir t.t
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Vovervoras 2016-02-12 22:37
Meistreli ir as turiu, esme, kad man reikia slenkscio :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Dancius 2016-02-12 22:42
Geras meisras gali ji ir pagamint . bent jau mano porai exkliusivu ta padare sekmingai
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Esnyper 2016-02-12 22:45
Man ir gamino, bet būtų pigiau ir geriau gauti jau pagamintą dalį ir ją įvirinti.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: TwinTurbo 2016-02-13 12:45
Man rudenį keitė slenkstį. Radau www.garbus.lt . Tik reikėjo savaitę palaukt, nes vietoj neturėjo.

Ta prasme visą slenkstį turėjo? Pataisykit gal klystu, bet slenkstis nuėmus priekinį ir galinį sparnus yra vientisa, nekeičiama kėbulo dalis, negi tokį daiktą turėjo pardavime? Jei taip, jaučiu iš aš įsigysiu, korozija kažkokiu tai būdu įsimetė prie galinių ratų esančiose vietose ties domkrato kėlimo taškais. Nebaisu, bet ilgainiui gali rimtai išrudyt.  Matomai kaupėsi po plastikiniu slenkčiu dregmė ir va turiu džiaugsmą nuėmęs..

Jaučiu tik rūdis nušveitus iki švaraus metalo, užgruntavus ir padengus kokiu Dinitroliu bėda išlystų..? Bėda tame, kad ten dėsis plastikinis slenkstis ir nesimatys kokia pačio metalinio sleksčio kokybė. Gal kas turit minčių ką daryt. Ar spjaut dalį ir virint kitą? Užsisakynėt visą slenkstį? Ar tiesiog šveist, gruntuot, padengt antikozorine ir melstis, kad neišpus po kiek laiko kiauriai? 
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Esnyper 2016-02-13 13:01
Taip, šiomis dalimis prekiaujama. Išpjauna sena kėbulo dalis ir į ją įvirinama nauja. Tik būtinai reikia LABAI gerai paruošti tiek pačią dalį, tiek aplink kėbulą.

Jeigu nėra visiško prarūdijimo (skylės), tada dar galima žaisti su šveitimais ir gruntavimais. Nors didelė tikimybė, kad vos tik pradėjus šveisti skylė pasirodys visu savo gražumu.

Kiek teko stebėti senų vertingų automobilių restauracijos procesus, tai jei tik yra parūdiję, praktiškai visada yra išpjauna ta vieta ir virinama nauja pagaminta dalis.

Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: KLIFF 2016-02-13 13:04
Orginaliai taip, bet kai reikia keisti, tai ispjauna tau sena ir ivirina nauja, kazkiek euro ncap zvaigzduciu netenki, lyginant su orginalu, bet kokia viena susigrazini lyginant su skyletu :D
O prarudijo tau jis ne del plastikines apdailos, o del ac kondensato begusio i salona po vairuotojo kojom. Tai 156 modeliu vezys. Visu pirma siulau pradeti nuo dugno apziuros, paprastai 156 slenkstis supuva tik po to, kai rudys ji pasiekia jau is supuvusio dugno. Supuves slenkstis, tai jau viena paskutiniuju to vezio stadiju, paprastai iki kol tu pamatai, kad jis kiauras, jau seniausiai buna skyle po vairuotojo kojom, o neretai ir po priekinio keleivio, bei netoli kiaurymes ir po galinio vairuotojos puses keleivio kojom. Apsiziurek, nes tiketina, kad tau tikrai neapsimokes nieko remontuoti, net ir suremontavus, tai bus daugiau vizualinis remontas metams-dviems, daug rudziu tu dar nepamatysi, o jos netruks islysti :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Vovervoras 2016-02-13 13:13
Man asmeniskai porai metu ir reikia, darau, kad ta nesikabintu ir galeciau ramiai vazineti..
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Esnyper 2016-02-13 13:14
Pas mane '98 modelis buvo su AC, bet dugnas buvo pradėjęs rūdyti būtent dėl slenksčių. O plastmasinių slenksčių nebuvo iki surūdijimo. Aišku kai jau sugalvojau tvarkyti, tai į slenkstį visą ranką be jokių problemų galėjai sukišti :D

O dėl viso kito, pilnai sutinku ir paantrinu KLIFF'ui. Rūdys neišgydomos, jas gali tik pristabdyti.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: TwinTurbo 2016-02-13 14:58
Kliff, pas mane priekinė slenksčio dalis kaip nauja, neskaitant akmenukų apdaužymų ties kantuku, dugnas taip pat gražus, padengtas prieš kelis metus antikorozine danga. Kaip rašiau, korozijos dėmės išlindo prie galinių ratų ties galinių durelių apačia. Skylės tikrai nėra ir kiek pašveičiau, metalas svarutėlis, tik tokios slykštokos dėmės dažus pakėlusios, nušveičiau, sumirkinau su rūdžių surišėju, dabar laukiu džiuvimo garaže. Ryt padengsiu Dinitroliu tą vietą. Plastikinio slenksčio teks nebedėt iš naujo, kaip tik laiku atsiklijavo.. Jaučiu reiks ieškot gero suvirintojo ar kėbulisto, nes taip nenoriu palikt ir užsimerkęs klijuot slenkstį iš naujo.

Enspyer, turi omeny ieškot šrote sveiko kėbulo, išpjauti reikiamą dalį ir virinti į savąją?

Apsimoka ar ne, jau seniai aš dėl jos neskaičiuoju, investuoju kiek reikia. Mašina valgyt neprašo, naudoju pagal nuotaiką, ko jau ko, o paradavinėt už kapeikas tikrai neketinu, žadu turėt kad ir n metų dar į priekį kaip ir 155. Alfaligė joms neišgydoma  :D
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: KLIFF 2016-02-13 15:04
Is to, ka pradzioje parasiai, atrodo, kad slenksciui visai kapiec, is to ka dabar parasiai, regis, nieko ten baisaus nera :D Gal net slenkscio viso neverta ieskoti, nuvaryk pas kebulista normalu, ir jis padarys, ka reikia, iskirps skardos kokios reikia, ivirins ir vazinesi tuos pora metu dar.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: PiPPas 2016-02-13 15:09
Pas mane net AC nebuvo, o slenksčiai surūdyjo belekaip... Ir pradėjo dar rūdyt prieš tai, kai plastmasinius uždėjom. Tiesiog čia jų tokia beda ir tiek - labai plonas ir prastai apsaugotas metalas. 8)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: TwinTurbo 2016-02-13 15:15
Is to, ka pradzioje parasiai, atrodo, kad slenksciui visai kapiec, is to ka dabar parasiai, regis, nieko ten baisaus nera :D Gal net slenkscio viso neverta ieskoti, nuvaryk pas kebulista normalu, ir jis padarys, ka reikia, iskirps skardos kokios reikia, ivirins ir vazinesi tuos pora metu dar.

Buvo stipriai dažai iškelti, atrodė, kad gali būt ir kiauriai. Šiek tiek švitrinio, dažų skiediklio ir pasimatė, kad nieko baisaus. Tik va problema, ar toliau nelys tos pačios rudys toj vietoj, o kai uždėsiu plastiką, nematysiu ir su laiku, kad neišpūtų kiauriai.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: montezumijus 2016-02-13 15:43
Ta prasme visą slenkstį turėjo? Pataisykit gal klystu, bet slenkstis nuėmus priekinį ir galinį sparnus yra vientisa, nekeičiama kėbulo dalis, negi tokį daiktą turėjo pardavime? 
Taip, yra abiejų pusių slenksčiai. Gali jų puslapio kataloge susirasti. Taip, norint pakeisti reikia pjauti/virinti. Pridedu foto apie ką eina kalba.

Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Dancius 2016-02-13 16:27
Kliff, pas mane priekinė slenksčio dalis kaip nauja, neskaitant akmenukų apdaužymų ties kantuku, dugnas taip pat gražus, padengtas prieš kelis metus antikorozine danga. Kaip rašiau, korozijos dėmės išlindo prie galinių ratų ties galinių durelių apačia. Skylės tikrai nėra ir kiek pašveičiau, metalas svarutėlis, tik tokios slykštokos dėmės dažus pakėlusios, nušveičiau, sumirkinau su rūdžių surišėju, dabar laukiu džiuvimo garaže. Ryt padengsiu Dinitroliu tą vietą. Plastikinio slenksčio teks nebedėt iš naujo, kaip tik laiku atsiklijavo.. Jaučiu reiks ieškot gero suvirintojo ar kėbulisto, nes taip nenoriu palikt ir užsimerkęs klijuot slenkstį iš naujo.

Enspyer, turi omeny ieškot šrote sveiko kėbulo, išpjauti reikiamą dalį ir virinti į savąją?

Apsimoka ar ne, jau seniai aš dėl jos neskaičiuoju, investuoju kiek reikia. Mašina valgyt neprašo, naudoju pagal nuotaiką, ko jau ko, o paradavinėt už kapeikas tikrai neketinu, žadu turėt kad ir n metų dar į priekį kaip ir 155. Alfaligė joms neišgydoma  :D
Kai prasveiti iki metalo negalima palikt taip reikia iskart dengt rudziu suriseju.Ta ir patarciau naudot gera,bet ne dinitrolo. Permatex geresnes kokybes. Rudziu suriseju padengt reikia tolygiai kokius tris sluoksnius .Kai gerai isdziuna tada dengiat epoksidiniu gruntu. Poto paprastu ir tik tada dazai lakuoji ar terlioji savo dinitrolu.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: MISA0901 2016-02-14 09:00
siaip is wurfo neblogas surisejas,dab gan populiarus
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: marius3000 2016-02-16 12:03
O tai kas gali paaiskinti kuo skiriasi slenksciu bukle su AC ir be?
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: Esnyper 2016-02-16 12:25
Kaip pasiseks. Pas tėvą 8 metai Lietuvoj su AC ir jokių rudžių slenksčiuose. Tiesa, dar ~6 metus su plastmasiniais slenksčiais važinėja.
Mano pirmoji Lietuvoj 2 metus pabuvojus su AC - ranką iki alkūnės galėjai įkišti į slenkstį.
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: KLIFF 2016-02-16 12:54
Su AC pirmiausia atsiras skyle po kojom, veliau pereis i slenkscius. Skyle gali buti ir tada, kai slenksciai dar grazus.
O kei slenksciai rudija be AC, tai gal kazkur jie pazeisti buvo? Nors pats variantas, kad nebutu AC 156-oj labai retas, tokias mates gal dvi, Pippo ir bendradarbis turejo porai menesiu nusipirkes.
Visur daugumoj su AC, ir 90% ju buvo su skyle po kojom, arba skyle+slenksciai :D
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: PiPPas 2016-02-16 14:03
Su AC pirmiausia atsiras skyle po kojom, veliau pereis i slenkscius. Skyle gali buti ir tada, kai slenksciai dar grazus.
O kei slenksciai rudija be AC, tai gal kazkur jie pazeisti buvo? Nors pats variantas, kad nebutu AC 156-oj labai retas, tokias mates gal dvi, Pippo ir bendradarbis turejo porai menesiu nusipirkes.
Visur daugumoj su AC, ir 90% ju buvo su skyle po kojom, arba skyle+slenksciai :D

Maniškės dugnas visas buvo kaip rėtis pabaigoje, ne tik slenksčiai. Čia per durną galvą pirmaisiais metais po pirkimo ją laikyt žiemą, po pasivažinėjimo druskuotomis gatvėmis, šiltame garaže ar požeminėje stovėjimo aišktelėje, kur pliusinė temperatūra pastovi. Užtai 159'os nebekišu į garažą beveik niekad arba tik tada, kai sausa būna lauke ir/arba išplauta mašina būna. 8)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: sciroccio 2016-03-10 21:03
Toks retorinis klausimas.Jei (kai) nusipirksiu AR 156,tik laiko klausimas kada ji surūdys? Išliekamosios "vertės" ji tiesiog nepajėgi išsaugoti?Nėra jokiu priemoniu tam procesui sustabdyti? ar tas procesas "užprogramuotas" pačioje AR metalo struktūroje,jo surinkime ir antikorozinio apdirbimo technologijoje?
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: MISA0901 2016-03-10 21:45
isvazinejas su 156 kelis metus,nerudyjo,kaip jum rudyja,tai reiskia daustos virytos tampytos metalai pazeisti ,natada rudyja,nzn cia gal man vienam pasitake buvo kad nerudijo :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: PiPPas 2016-03-10 22:00
isvazinejas su 156 kelis metus,nerudyjo,kaip jum rudyja,tai reiskia daustos virytos tampytos metalai pazeisti ,natada rudyja,nzn cia gal man vienam pasitake buvo kad nerudijo :)

Gal visada lauke tik laikei? Nes man surūdyjo tada, kai garaže žiemos metu palaikydavau po druskų. Užtai 159 garažą tik kelis kartus mačius per du metus, ir tai tik tada, kai sausa lauke būdavo, o ji nuplauta. 8)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: MISA0901 2016-03-10 22:24
nataip,laukia.159ta taippat visada laukia,gal pripazystu tik medinius garazus kur oruojasi,teisingai,muriniam kaip vakume ;)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: TwinTurbo 2016-04-04 20:55
Reikalingas kėbulistas/suvirintojas. Gal kas galit tokį rekomenduot Klaipėdoj?  :)
Antraštė: Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
Parašė: zornikas 2016-09-29 16:11
Sveiki, turiu alfa romeo 156 ir ant slenksčiu, tiesiai po durim, jau lenda paviršutinės rudys, prieš žiemą noriu sutvarkyti. Gal žinot kur Vilniuje galėčiau kokybiškai ir patikimai tai atlikti?