Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: vaicius 2014-08-08 19:24
-
Sveiki iškilo bėda. Užkūrus automobili jis neima gazo. Neisijungia turbina. Traukos nulis visiškai. Vakumelis kuris valdo turbina ( ant oro filtro ) veikia. Pūslė prie turbinos vaikšto. Po kiek laiko automobilis pradeda traukti lyg niekur nieko. Kame šaknys. Jokia lemputė skydelyje nedega.
Automobilis AR 166 2,4 JTD 103kw 2001m.
-
Sveiki iškilo bėda. Užkūrus automobili jis neima gazo. Neisijungia turbina. Traukos nulis visiškai. Vakumelis kuris valdo turbina ( ant oro filtro ) veikia. Pūslė prie turbinos vaikšto. Po kiek laiko automobilis pradeda traukti lyg niekur nieko. Kame šaknys.
Automobilis AR 166 2,4 JTD 103kw 2001m.
Čia aš aišku buriu iš kavos tirščių, bet ar nebus gazo pedalo potenciometrui paskutinioji atėjus.
-
Aš į kuro slėgio daviklį bedžių pirštą :)
-
Truputėli dar papildysiu.
Kai automobilis pradeda traukti ji uzgesinus ir užkūrus iš naujo turba neisijungia kol nepergazuoji 1-2 kartus. Kuo ilgiau stovi poto tuo ilgiau netraukia.
-
Šiaip diagnostika turėtų pasakyti kas blogai ;)
-
Manau jog be jos niekaip.
-
Jei gazo potenciometras, tai užsidegtų check'as, kada netrauktų.
-
Naujas pastebėjimas. Kai variklio temperatūra pasiekia 85 laipsnius tada įsijungia turbina ir atsiranda trauka.
-
man tai patinka tas pasakymas turba isijungia nuo tam tikru sūkiu :) mano atsakymas būtu toks, jai tamsta elementaraus dalyko nežino,kad turba "isijungia" užvedus variklį,"atsijungia" jį užgesinus. Nuo kokiu sūkiu atsidaro vožtuvas ir orą iš turbos pučia į isiurbimo kolektoriu vėl reik žiūrėt.
-
Kam reikėjo tas suprato. Jei neturi ką pasakyti tai kam be reikalo postinti.
-
Cia mintis del tavo 166 netraukimo,gal voztuvas stringa ? Ar esi kada wesgate judines ranka?
Sent from my GT-I9070 using Tapatalk
-
Taip judinta. Tik jo eiga nėra didelė nežinau kokia turi būti. Pakeičiau turbinos valdymo vožtuvėlį ( nežinau kaip tiksliai vadinasi, bet kalba eina apie ta kur stovi ant oro filtro dėžės ) jokių pokyčiu. Na ryt bandysim jungti prie kompo ir žiūrėsim.
-
ar turbinos kintama geometrija neuzstrigus?
-
Vasario mėnesi tūrba buvo pilnai išvalyta.
-
Šiandien pasijungta prie kompo. Surado 2 klaidas.
1 AGR vožtuvas.
2 Oro srauto matuoklė.
Toks klausimas. Oro srauto matuoklės klaidą gali rodyti dėl kiauros turbinos oro įsiurbimo žarnos???
-
traukos nebuna ir del kiauros zarnos juolab jei ta zarna kiaura uz turbinos ir del oro matuokles jei ji neveikia ar blogai veikia.
-
Pradedi nuo pigesnių mazgų tikrinimo, kaip kad ir minėjo:
1. Turbos- IC šlangos;
2. Turbinos aktuatoriaus vakumo vamzdelis;
3. Turbinos slėgio daviklis;
4. Turbinos aktuatoriaus;
5. Oro srauto matuoklė;
6. EGR vožtuvo;
7. Turbinos diagnostika.
-
atsijunk oro srauto matuoklę ir pažiūrėk kaip be jos auto elgiasi
-
Išvalytas AGR. Pedalas esant šaltam motorui reaguoja į paspaudimą iškart. Dabar laukiam pirmadienio, ir naujos oro srauto matuoklės. ;D
-
Na ka. Pakeitėm seną oro srauto matuokle į naują ir pasibaigė nesamonės. ;D
-
stebuklai
-
Suprantu apie ką šneki, man buvo lygiai tokia pat problema, turbina atsijungdavo, poto lyg niekur nieko įsijungdavo. Tik man kuro slėgio reguliatorius buvo kaltas ;)