Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: valdis 2014-07-14 21:52
-
Boxer146 . 96m.gimimo 1.6l po remonto kažkas su temperatūros parodymais . Rodyklė rodo apie 83 - 86 laipsnius , tačiau dega kontrolinė lemputė prietaisų skydelyje . Ventiliatoriai įsijungia abu kartu ir kokioms 5s. Aušinimo skystis - max. Kad pompa veikia - matosi . Pečiukas šildo iš pasiutimo . Kuom skiriasi temperatūros parodymai rodykle ir kontroline lempute ? Yra tokia mintis - gal yra oro kamštis , tik nežinau kaip tai patikrinti ir jei taip yra , kaip jį išvaryti .
-
hi,
o jin ta kontrolinė lemputė (tikiuosi kalbi apie lemputę, kuri virš temp rodyklės?), užsidega vos užsikūrus/pasukus raktelį? jei taip, tai 100proc bėda su davikliu/laidais.
tai atskiri davikliai (temp ir max.temp).
daviklis randasi ant galvos, vietoje, kuri yra prie alyvos filtro, toks mėlynas kvadratukas prisuktas prie galvos vienu varžteliu. į jį kišasi fyškė rausvu laidu. gal tiesiog sumaišėt laidus, nes ten keli panašūs.
dar gali būti, kad pažeistas tas laidelis ir liečiasi prie masės, to užtenka, kad degtu lemputė.
arba blogas tas daviklis..
kiek teko dirbti prie aušinimo tai niekad nebuvo jokių oro kamščių, viskas ten puikiai momentaliai nusiorina.
o ką būtent remontavot? :smilie:
-
Pagrindinis remontas , tai sankabos keitimas , sankabos cilindro ir karterio keitimas . Na dar šis tas važiuoklei . O kontrolinė lemputė užsidega temperatūrai pasiekus apie 85 laipsnius . Iki remonto nieko panašaus nebuvo .
-
pasimatuok dėl visa ko L7 varžą ar maždaug atitinka skydelio parodymus.
-
Pamatuočiau , tačiau niekaip neįkertu , kur ji randasi
-
turėjau omenyje L7 daviklio varžą.
nu ok, štai graži foto:
kairėje randasi tas L7 už termostato šlangos, fotkėj šlanga jį užstoja. geriausia matosi jei žiūrėsi nuo akumo pusės. taipogi ten dar arčiau tepalo filtro bus L5, kuris reaguoja įžiebia "kontrolinę lemputę".
dešinėje yra kitas daviklis, jis jau čia truputi matosi, jis siunčia signalą tiesiai į kompą.
(tai ką mato kompas ir tai ką tu matai skydelyje siunčia šie atskiri davikliai, todėl tai ką matai nebūtinai tiesa).
vertėtu abu pamatuoti ką rodo. geriausia esant darbinei temp jei rankų nenusvilsi, bet ir šaltai ok :)
(multimetrą nustatai ant OMŲ, nuimi fyškę, multimetrą jungi prie daviklio išlindusio geležiuko, kita prie akumo minuso arba saugiau bus jei kur šalia korpusą priliesi tiesiog.)
-
L5 varža esant šaltam varikliui yra 149 Kom. Bandysiu pamatuoti karštą .
-
Pas mane L7 įjungia kontrolinę tepalo slėgio lemputę prietaisų skydelyje . L5 įjungia kontrolinę temperatūros lemputę skydelyje . JI užsidegė esant apie 78 : 80 laipsnių . Daviklio varža buvo 31 , 3 Om. Prie dabartinės lauko temperatūros , jo varža didelė - keli šimtai Kom.
-
kosmosas kažkoks, kažkaip ne tuos matuoji man rodos.
tas L5 dirba ON/OFF rėžimu, arba žemė yra arba nėra, tie 149 kohm kaip ir skaitos nėra grandinės, nu bet nžn, galėsiu savo prie progos pamatuot.
o dėl kito, tai ten tepalo max slėgio fyškę numovei ir matavai o ne aušinimo skysčio, per toli kažkur tu ten. nu pasistudijuok, pagal laidų spalvas gal atrasi galus, štai manualai (1.6 buvo dvi versijos, bet daugumoj pravodkė panaši, kai kurių laidų spalvos skiriasi):
1.6 Rochester
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/Rochester%20Injection%20and%20Ignition%20-%20Boxer%201.6.PDF
1.6 Motronic:
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/Injection%20&%20Ignition%20Boxer%20-%201.6%20-%20Motronic%20MP3.1.PDF
prietaisų skydelis:
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Instrument%20Cluster.PDF
-
Labai dėkui . Dabar turėsiu ką veikti , o tai pas mane dar ir spidometras neveikia .