Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: vanagiux 2014-05-23 16:24

Antraštė: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-23 16:24
Ieskojau forume, bet niekas turbut nebuvo susidures ar tiesiog nekreipia demesio i esama beda. Motorai Twin Spark. Turi jie tokius dalykus kaip balansirinius velenelius (aisku tikslas ju varyklyje buvimo nera labai aiskiai suprantamas, bet kad tie veleneliai pridaro dideliu bedu tai faktas). Teko girdeti, kad del ju isdilimo daznai dingsta tepalo spaudimas, bet beda issprendziama juos isemus, apvirinus ir aptekinus ir sukalus atgal i motora, t.y. ju "uzglusinimas", po to variklyje niekas nepasikeicia. Zinau jau neviena TS kuriam taip isbandyta padaryti ir vaziuoja jis kuo puikiausiai. Bet as ne apie tai, as apie tai kad tie veleneliai uzkisti is variklio galo (is tos puses kur stovi deze) tokiomis "zagluskemis", t.y. riebokslio principas, bet tik kad jis aklinas, be skyles per viduri ir kiek teko matyti TS motoru, ten siek tiek padreke buna ar net lasa tepalas. Patarimas buvo vienas - nuemi deze, juos isemi (issiima jie sunkiai), isvalai ten, isriebalini, tepi hermetiku ir kisi atgal ir bedos nelieka, bet man idomu - ar imanoma tu "rieboksliu-zagluskiu" gauti nauju - niekur niekas nesupranta apie ka kalba eina ir jokie katalogai nieko nerodo :) Prikabinu foto kur stovi tos "zagluskes".

p.s. Reikalinga kompetetinga konsultacija :)
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: ZX 2014-05-23 17:45
Tvarkiau pries menesi...variklis buvo isimtas, nuemiau balansyru skriemulius, riebokslius su korpusais, balansyrus ismusiau kartu su tais kamsciais, patikrinau ar nesudrozti per atramini zieda- indekla...norint uzglusint nieko virint nereikia, uztektu ta zieda pakeist tokiu paciu be skyliu...o kamsciai yra corteco, jei reik galiu nurasyt koda ir ismatavimus...bega dazniausiai tas kur ismetimo pusei, tai tiesiog nuo kito variklio paemiau is isiurbimo puses, nesudziuvusi ir su hermetiku sukaliau i vieta...viskas sausa dabar...tiesa balansyrinio dirzo nedejau ir isbandes neketinu to daryti...
p.s gal kam reikia 8k km naudotu dirzu, guoliu ir zvakiu komplekto?...koki 40procentu pigiau nei uz juos mokejo rs servise parduociau...
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: Eddie_Romeo 2014-05-23 19:04
Realybėj nebandęs, skaičiau kažkur, kad balansyriniai diržai ant 2L TS variklio dėti tam, kad sumažintų variklio vibraciją aukštuose sūkiuose. Juos nuėmus turėtų rinkti apsukas lengviau, kas iš esmės yra smagus dalykas motorui :)

Edit:
O štai ir tema, kurioje žmonės pasisako išbandę: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/265653-balance-belt-what-the-point.html
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: ZX 2014-05-23 20:58
Paskaitinejau ten ir kitur tai ir nusprendziau pabandyt..labai norint kazka imanoma pajust gal ties 3-4k, toliau nelabai...tiesa skaiciau, kad labiau subalansuotuose ramiam vaziavimui 156, 166 vibracija gali labiau jaustis...
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: KLIFF 2014-05-23 23:14
Kai pernai keiciau 2ts dirza pas Gintarini, buvo uzsimines, kad ten pas juos prie juru mariu, vardan taupumo buvo atsisakusiuju to balansyrinio dirzo. Viskas be jo tvarkoj, apart vibracijos prie aukstesniu sukiu.
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-24 14:34
Kad eina Corteco ten tai tikiu, nes visame variklyje stovi vien corteco rieboksliai, o kur suzinoti to riebokslio koda? :smilie: pas mane siek tiek parasoje kaip ir sakei ten kur ismetimo kolektorius toje puseje, nenoriu deti devetu, kad po to nebutu kazkokiu bedu, tuo paciu jei keisiu juos pakeisiu ir variklio ir dezes salnikus del ateities, o ir sankaba turiu gave pusnauja, tai turbut ir ja idesiu, kad nebereketu ateityje listi ;)

Del apvirinimo balansiriniu velenu - ten kur virino ir tekino taip dare, nes jie buvo labai sudile ir nelaike tepalo spaudimo visiskai ;)

O tie rieboksliai apie kuriuos kalbam skiriasi nuo 1,6 ar 1,8 TS 16v nuo pirmojo 2.0 TS 16v (110kW), nes patys variklis kaip ir naujesnis ar jokio skirtumo?
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: shpuncik 2014-05-25 01:07
blogai ieškai ;) viskas ten yra su visais Alfa kodais. žiūrėk ePER'o 10101 grupėj pagal savo motorą.

o apie balansyrinius velenus ir harmoninius svyravimus bent jau pradžiai: http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft


PS kiek teko domėtis tai tik I6, V12 ir visi boxer'iai yra išbalansuoti iš saves - visiem kitiem reik galvoti kaip pašalinti pašalines vibracijas.
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-25 09:43
Nu ePER nesinaudojau niekada, bet radau ten :) dabar bus misle, kur uzsisakyti ji :smilie:
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: shpuncik 2014-05-25 12:01
o tai Autobrava kuom blogai?
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-25 13:26
o tai Autobrava kuom blogai?

Pas juos kataloge nerodo tokios detales, jei susisnekesiu su jais - tai tikrai tiks ;)
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: shpuncik 2014-05-25 13:42
atrodo lyg ir ne botanikas, ir patarimus dalina apie Alfas. o ePER nesinaudoja, detalės kodo Autobravaj sudiktuoti paskambines negali.
...neturiu ka daugiau pridurti  :o  :D
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-25 22:55
atrodo lyg ir ne botanikas, ir patarimus dalina apie Alfas. o ePER nesinaudoja, detalės kodo Autobravaj sudiktuoti paskambines negali.
...neturiu ka daugiau pridurti  :o  :D

As labiau garaze bunu, nei prie interneto :D ePER, autodata ir pan, znau kad egzistuoja, esu lankesis, bet tai labai retas reiskinys :) retai kazko nerandu paprastai per parduotuviu tinklalapius ziurint :)
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: liuduks 2014-05-26 13:48
Dar viena vieta kur rasot gali - pats dangtelis iš viršaus, paskirtis nelabai aiški, nebent pažiūrėt ar nenuplyšo diržas. Pas mane kampas dangtelio buvo užsilenkęs (mesch. pažeidimas, gal kas su atviorke sulankstė vokiečiuos tikrindamas ar ne nutrūkęs diržas :lol: )
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: Ciudikas 2014-05-26 17:04
nestebuklas tos zagluskes - rasi autoprizmej - tik jie plesia nemazai uz jas, ar tik ne 45lt vienetas (matau prizmes ceki bet isblukes padla :)).
gralis ju neturi, sake tekina metalines jei reikia ir sukala. na dar robete gali paklaust.. arba nuo kazko kito pritaikyt pagal dydi :)
del sudilusio balansinio veleno spaudimo negali nelaikyt nes jis nesitepa sleginiais kanalais kaip alkuninis ar paskirstymo velenelis, keik pamenu, tiesiog ant jo tepalas nuo galvos per drenaza bega ir tiek....

nors gal ir klystu :/
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: vanagiux 2014-05-27 15:07
Zodziu Panevezyje originalios dvi "zaglushkes" - 40lt, uzsakiau, atves per savaite.

Kodas jos - 771634 ;) eina jis daug kur - ir Lancia Kappa ir pan.
Antraštė: Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
Parašė: fa175 2014-12-16 17:02
sveiki ,ar pavyko kam be balansyru pasileisti ? kaip su tepimu i galva daret kur balansyro indeklas stovi ?