Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Esnyper 2014-05-09 23:42
-
Kaip su aptarnavimais V6? Brangu? Kiek ryja mieste? 20l manau tikrai paima (važinėjant ne pensininko režimu)?
-
Kaip su aptarnavimais V6? Brangu? Kiek ryja mieste? 20l manau tikrai paima (važinėjant ne pensininko režimu)?
16-20 kažkur. Priklauso nuo variklio ar 2.5 ar 3.0/3.2. O aptarnavimas, tai žinoma, kad brangesnis truputį - juk visko daugiau. 8)
-
Kad brangiau, tai man praktiškai nieko nesako. Būtų įdomu sužinoti iš tų kas yra susidūrę su tuo ir gali įvardinti +/- tikslią sumą.
Variklis 2.5 V6 24V.
-
Manau kad nedaugiau kaip mano, o mano valgo vidurkis 10Ltr, jei jau labai atsargiai vazineji tai telpu ir i 8ltr, zinoma gal ir klystu.
-
Na jei aš į JTD 10 pilu, tai su V6 tikrai nevažinėsiu labai atsargiai. Ne tam ji būtų perkama.
-
Važiuosi visvien greičiau ramiai su V6, nei spauzdamas su savają, tai nieko ir kaip ir neprarasi ;D
2,5 automats tikrai krito mano akyse, teko su tokiu pagainiot šiandien.
Darom išvada imt GT su 3,2 reik ;D
-
O kas buvo su automatu, kas nepatiko?
As siaip vazineju pagal taisykles, na todel manau kad mano V6 yra tikrai ne benzino siurblys :) reikia ir pagazuoju kad paklausyti variklio murkimo
-
Na jei aš į JTD 10 pilu, tai su V6 tikrai nevažinėsiu labai atsargiai. Ne tam ji būtų perkama.
As minimum i 13 tilpdavau su 3.0, maksimum man 17-18, trasoje 10~.
-
Nežinau kas čia man vakar trinktelėjo per galvą, bet kažkaip atsirado noras nusipirkti benzą. Būtent V6. Trumpai pasidomėjus reziume gaunasi toks:
1. Pagr. diržas keičiasi kas 120'000 km arba 5 metus, diržo komplektas ~900 Lt be nuolaidų.
2. Draudimas kainuoja 60 Lt brangiau, nei dabartinio JTD.
3. Kuras: ant benzo ~80Lt/100km, ant dujų ~40Lt/100km (visai kaip mano JTD). Aišku dujos įsijungia ne iš karto, tačiau nemanau, kad pajusčiau labai didelį skirtumą persėdęs iš JTD.
Gal kažką praleidžiu dar? Nes kažkaip skamba per gerai ;D
Dabar keli neatsakyti klausimai:
1. Yra variantas su trūkusiu diržu, ko galima tikėtis? Kiek tai galėtų atsieiti pinigais?
2. Automato keitimas į manual. Pažįstamas 525 keitė irgi automatą, tai tilpo į 800 Lt su visom detalėm ir t. t. Tačiau su alfa kiek skaičiau kituose forumuose yra labai daug vargo. Pradedant nuo pagrindinio kompo, baigiant gazo pedalo davikliais ir visu laidynu...
-
nesuprantu kam nori ta dėže keist? nejaugi rinkoje nera v6 su mechanika?
-
Ir kam dujos i toki gera motora?
-
Ir kam dujos i toki gera motora?
Turbut tam, kad tureti gera trauka ir garsa ir uz kura moketi, kaip uz 1.9 JTD moketum ;)
-
nesuprantu kam nori ta dėže keist? nejaugi rinkoje nera v6 su mechanika?
Pakankamai geras variantas yra išlindęs. Be to automatai dažnu atveju būna geresnės būklės, nei mechanika.
Ir kam dujos i toki gera motora?
O kuom dujos blogai tokiam geram motore? Naktim negalėsi miegot ar vertė nukris? Čia kompaktinės klasės automobilis su ėdriu ir galingu benzininiu varikliu, tai why not? Tuo labiau, kad automobiliui daugiau nei 10 metų...
-
Na vienintelis dalykas blogas, dujos sugadins gražius oro paėmimo vamzdžius :)
http://rheine-autogas.de/ag24/wp-content/uploads/2007/12/ak800_suc30006.JPG
-
Jo, čia minusas... ;D Bet gyvent galima :lol:
-
Na vienintelis dalykas blogas, dujos sugadins gražius oro paėmimo vamzdžius :)
http://rheine-autogas.de/ag24/wp-content/uploads/2007/12/ak800_suc30006.JPG
Nu tai atsidares kapota gi nevazinesi ir nemanau, kad des persvieciama, o jei taip sugalvos, tai belieka - "slangines" dujos - ten pasistengus suslepti galima viska ;D ;D ;D ;D
-
Tik klausimas kaip tos šlanginės dujos draugaus su V6 24V.
-
Vėl nukrypstam nuo temos... Toks jausmas, kad į supermamų forumą užeini. Paklausi apie tvorą, tema gaunasi apie orą. ???
-
sita imsi?
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-156-2-5-l-universalas-2001-benzinas-3531168.html
o kodel nenori su automatine vazineti?
-
Ne, ne apie šitą galvoju. Bet kai tokia kaina reiks bent apžiūrėti prie progos. Įdomu net kaip atrodo mašina už telefono kainą ;D
-
Ne, ne apie šitą galvoju. Bet kai tokia kaina reiks bent apžiūrėti prie progos. Įdomu net kaip atrodo mašina už telefono kainą ;D
Ka žinau, geras telefonas kainuoja daugiau ;D
V6 taisyt brangiau. Komplektas 900 su genero dirzu ir itempejais? pats nepasikeisi, darbo daug, uz darba ims brangiai. Net zvakiu ten lengvai nepasikeisi ;D
Bet motoras smagus. Su 1,9 JTD nepalyginsi.
-
Skambinau tam savininkui, dar buvau sumastes prigriebt, bet kai nieko konkretaus nepasake tai ir nevaziavau. O gal del to, kad bijau automato kuro sanaudu :D
-
Esu matęs ne kartą tą 156 SW 2.5 Vilniuje ir ne kartą apsilenkęs. Atrodo gyvai ji tikrai pavargus. Labai panašu, kad ir galiniai amortikai pas ją pavargę, nes labai jau žemai nusileidus vis būdavo...
-
Tai, kad tas automatas velnio neštas ir pamestas. O kol nešė dar ir dvi pavaras spėjo išmest ;D Jeigu ir pirkt tokį variantą tai su sąlyga, kad bus keičiama į mechaniką.
Bus matyt, galvoju apie naujesnę FL su 2.5 V6, bet pasirinkimas apgailėtinas + kainos kažkodėl tikrai nedraugiškos.
-
sita imsi?
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-156-2-5-l-universalas-2001-benzinas-3531168.html
o kodel nenori su automatine vazineti?
ta daikta jau maziausiai metus parduoda, kaina svyruoja 1600-2500(matyt per perekupu rankas eina ;D) anksciau buvo su automato problemom ir graziais ratais, "tvarkinga", bet be TA :)
-
Tas daiktas kurį laiką išvis nevažiavo, dėl to paties automato, po pusmečio jau atsirado 1 ir R, dabar nežinau, tik galiu pasakyt, kad ten tikrai dežė nebus perrinkta normaliai už tokią kainą. O iš vaizdo gale mirę novimatai - čia amortikų su spyruoklėm reiks
-
tai cia beveik sroto kaina, nereikia kazko noret :) o tas kreminis salonas , tai lyg ir nieko atrodo ..
mazum, kooperuojames ant daliu !? :D , kas motora, kas salona, gal skardu kam kokiu reikes...
-
Tai pasak pardavejo, stovi nenaudojama du metus. Kada keisti motoro dirzai nezino. Norejau tik del motoro, bet kazko abejones kyla ir del jo bukles :D
-
Mieli kolegos! Jeigu Jums vienas iš pagrindinių klausimų apie eksploatacijos kaštus yra kuro sąnaudos, tai apie 2.5, 3.0 ar 3.2 variklius nuoširdžiai rekomenduoju pamiršti ;D
-
Tai, kad tas automatas velnio neštas ir pamestas. O kol nešė dar ir dvi pavaras spėjo išmest ;D Jeigu ir pirkt tokį variantą tai su sąlyga, kad bus keičiama į mechaniką.
Bus matyt, galvoju apie naujesnę FL su 2.5 V6, bet pasirinkimas apgailėtinas + kainos kažkodėl tikrai nedraugiškos.
dar paskaiciuok ant duju irangos 2000lt ir dirzai, tepalai ir kt. kokie 2000lt,
gal geriau FL ieskotis dyzelio?
-
Bus matyt, priklausys nuo variantų. O skubėt neskubu.
-
Ko jūs čia tas virykles visi kišat, gal žmogus planuoja mažiau 5t per metus nubegt, kam jam ta virytklė, kuri atsipirks po 6 metų su tokiu prabėgu.
-
Na aš pravažiuoju kur kas daugiau, todėl dujos su tokiu nepasotinamu V6 yra must have.
-
O kas ten tokio nepasotinamo tam v6? Isvietos nesmaugi ir sankaba laiko ir kuro sutaupai
-
Na 18 litrų mieste pagal gamintoją iš 2.5 variklio yra tikrai daugokai.
-
Na 18 litrų mieste pagal gamintoją iš 2.5 variklio yra tikrai daugokai.
Su wikipediškais teiginiais atsargiau, nes gausi kruopų kaip kai kurie :)
Šiaip tu ne ten žiūri kažką kažkur, nes manuale daug mielesni širdžiai skaišiai.
todėl dujos su tokiu nepasotinamu V6 yra must have.
-1 :lol:
Nežinau kaip jums, bet viena iš priežasčių kodėl toks apmąstomas v6 yra vaizdas pakėlus kapotą, ir netam kad pačiam paspoksot, bet kietiems parodyt, kaip turi atrodyt variklis, ką reiškia Alfa Romeo, ir kad mirtų visi vagenai iš pavydo, arba kitaip:
Respectint Alfa Romeo mūsų keliuose (uh oficialiai kaip nuskambėjo :))
-
Blm, nusileiskit ant žemės... Nafik nedėt dujų į 156'tą?
-
Gal jau ne ačiū ;D
1. Sulėks čia visi V6 "žinovai" ir dujininkai prieštaraut neargumentuotai, to V6 netik neturėje, bet ir nesedėję tokiam.
2. Pysktu už rytinį postą kažkur naujoj temoj
Pasakysiu tik tiek. Aš skersas ir visais galais nestoju prieš dujas, bet reik įvertint kur kas daugiau faktorių nei dujų kaina kolonėlėj su alfos V6 yra dar mažiausiai 1.
-
Nedejau ir nedesiu duju i v6, mano manymu reik galvot pries perkant. Daug vaziuosi, nori ekonomijos imk dyzeli. Jai vaziuoji nedaug ir tik tada kada reikia tai imsi ir dziugsies su tokiu motoru. Dujas nieko pries, bet kadangi pats nededu nes mazai vaziuoju, o neperku nes bijau :D
-
Jau nesuprantu jusu ginco esmes bet; 15 metu atgal turejau Chevrolet Camaro ZR1 pastaciau slangines dujas per 2 metus jokio aptarnavimo pili vaziuoji,sanaudu neprisimenu,2004 paimiau Audi A8 (D3) 3.7 quattro pastaciau tiesiogini ipurskima,vazinejau rusijoje su prastesnem dujom dingdavo dinamika isvazineji uzpili kitu ir vel skrendi,daugiausiai vaziuodavau uzmiesti per 7 men 40000 km vazinejau labai greitai sanaudos budavo 18-25 l/100km. Jeigu variklio apsisukimai neperlipdavo 4000 per minute greitis iki 160 sanaudos budavo apie 13-14 duju,Lietuvoje vidurkis budavo 12-16. Mieste dazniausiai vazinedavau kitu automobiliu.Nuo 2005 vien tik dyzeliniai auto bet neziurint kai kuriu nepatogumu su dujomis,dujom vaziuoti gal net ir taupiau.
-
Ne apie ekonomija ar duju irangu problemas diskusija. Visi puikiai supranta, kad siais laikais dujos veikia be menkiausiu problemu ir ekonomijos atzvilgiai yra puiki alternatyva. Kalba eina apie tai, kad Alfa Romeo mums ne tik automobilis is tasko A i taska B ir mums grazu ne tik jos isore ar salonas, mums, kai kuriems, ir V6 pakelus kapota atrodo, kaip meno kurinys, jo net neuzvedus. Ir visos tos duju slangos ant jo, tolygu spoileriui nuo kokio subaru impreza ant 166 galo, arba "predator" tiurlingui ant 156. Mes butent tai ir bandom pasakyti, bent jau as asmeniskai. As nebesu pries dujas i koki sena ts, kaip ir i dujas kokioj audi S8, bet gaila ziureti, kai niokojamas kulturinis paveldas, paskutinis tikras Alfa Romeo V6 ir dar tarp "alfistu". Pirkit ta V6, kur jau idetos dujos :D
-
Ne apie ekonomija ar duju irangu problemas diskusija. Visi puikiai supranta, kad siais laikais dujos veikia be menkiausiu problemu ir ekonomijos atzvilgiai yra puiki alternatyva. Kalba eina apie tai, kad Alfa Romeo mums ne tik automobilis is tasko A i taska B ir mums grazu ne tik jos isore ar salonas, mums, kai kuriems, ir V6 pakelus kapota atrodo, kaip meno kurinys, jo net neuzvedus. Ir visos tos duju slangos ant jo, tolygu spoileriui nuo kokio subaru impreza ant 166 galo, arba "predator" tiurlingui ant 156. Mes butent tai ir bandom pasakyti, bent jau as asmeniskai. As nebesu pries dujas i koki sena ts, kaip ir i dujas kokioj audi S8, bet gaila ziureti, kai niokojamas kulturinis paveldas, paskutinis tikras Alfa Romeo V6 ir dar tarp "alfistu". Pirkit ta V6, kur jau idetos dujos :D
taip sutinku, bet kur kas liudnesnis vaizdas kai tie meno kuriniai, muzikos instrumentai ir puikus galios ir emociju saltiniai parduodami uz kapeikas ir atsiduria metalo supirktuvese, kartu su dar mazdaug tona ar daugiau metalo...nes tu entuziastu norinciu investuot pinigus i "sena" masina, "brangiai", neadekvaciai rinkos vertei ja priziuret ir dar pilt mieste po 14-19ltr/100km benzo tiesiog nera...
-
Neisvengiamas senejimo procesas, laikui begant netgi duodantis siokios tokios naudos, ypac tam tikru nykstanciu modeliu savininkams. Kolkas entuziastai, kurie tikrai turi lesu, visiskai neziuri i tokius modelius, kaip 156, entuziastai dazniausiai renkasi, gerokai senesnius, retesnius ir savo verte jau turincius "aparatus". Ateis ir 156 i entuziastu garazus, bet tai bus maziausiai po 10-15 metu ir tas visas slangas su "predator" reikes ismontuoti ;D
Is kitos puses, zvelgiant i ta ateiti, del pacios hobby-classic cars kulturos lietuvoje "nebuvimo", ypac, kas liecia italiskas markes, greiciausiai nei viena is siai dienai egzistuojanciu lietuviskos registraciju 156 nesulauks tu dienu, kad taptu tuo hobby ir classic, o kai bus laikas, galima bus is italu ka nors tokio parsivezti, zymiai geresnes bukles. Jei priimtina pastaroji nuomone, dujos valdo. Bet, tas dujinis V6, kaip sau norit, bet man niekada nebus TIKRAS V6. Ir alfsitu su virykle, kapota pakeles, nenustebinsi :D Daugiau nieko, siuo klausimu, nebeirodinesiu ir man nieko taip pat neirodysit. V6 turi buti V6 ir dvokti benzinu del maksimaliu emociju :D
-
Sitoi vietoi sutinku su kliffu. Kitas dalykas alfu su v6 bent jau senesniu. Modeliu net nera pasiulos, paklausa dar siokia tokia dominuoja. Manau butent del pigios explotacijos su dujom savininkai jom maziau rupinasi ir galu gale masina belieka tinkama srotui. Tas buvo su 155 su 164.Siuo metu tokiu modeliu net nera pardavime, o jai atsiranda neblogai islaikytas greit suranda savo pirkeja. Kiek teko pastebet tas pats vyksta ir su 156, 166, manau praejus kokiem 4 metam ar daugiau dings jie isskelbimu, o jai ir atsiras tvarkingas skirtas markes gerbejui tai kaina nebus maza.
-
Na su KLIFF'o argumentais negaliu nesutikti.
Anyway, į parodas nesiruošiu važinėti, nes tai bus daily drive automobilis. Dujos kuro sąnaudas braukia praktiškai pusiau, ko pasekoje aš geriau „sutaupytus“ pinigus išleisiu ant kelionių po pasaulį, nei graužiuosi, kad po kapoto atsirado papildomų šlangų ar už alfos būsimo palikimo išniekinimą sekančiam gyvenime važinėsiu su Golf ;D
Galiausiai, jei automobilis būtų perkamas pramogai (savaitgaliams) - apie dujas net minčių nekiltų.
Manau tema kaip ir išsemta šiuo klausimu. Gaila, kad į temą praktiškai nebuvo atsakymų :(
-
as su tuo V6 hobby-clasic pries kelis metus dar tampiau priekaba pakrauta 600kg ir prie sviesoforo antra juosta uzimdavau, kad netrukdomai aplenkt leciau issijudinancius ;D ...pora tokiu egzemplioriu, savo pirmaja alfa 164 89m 12v jau laikau 10metu sausam garaze, kita 93m 24v nenaudojama nuo 2010m, trecia kur krovinine buvo rimtai sugedo ir jau dabar supuvus visai kaime guli...bet ketinu dar po keliu metu tas pirmasias 2 naudot, kai atsiras laiko remontams ir pinigu benzinui "del meno" ;D
-
Vokietijoje kiek teko važinėtis irgi kiek kitaip žmonės žiūri į mašinas. Savo akim mačiau kaip pensininkai su BMW Z4 kabrioletu tempė priekabą pilną malkų. Problem? ;D
-
Imi v6, dujinį ir važiuoji išsišiepęs ;) ką čia daugiau diskutuoti?
-
Aš kursuodavau vilnius-sudervė-vilnius 6 d per savaitę, blin tikrai atrodė daug, bet kai paskaičiuoji tai tik beveik 10k, kai pasakydavau 10k visi žvengdavo, kad čia kapeikos. Leiskit paklaust kiek jūs nuvažiuojat ir važinėjat, įvardijant maršrutą, o gal kurjerius su alfa savo dirbat ? ;D
Kliiff labai teisingai čia išvardijo viską :alaus:
Aš asmeniškai prieš dujas neturiu nieko prieš, labai geras produktas švarus, nes nereikalingas apdirbimas, ir principe švaresnis nei bet koks hibridas ar elektrokaras iš rozetės kraunamas, tačiau.....
Seniai baigės laikai kada dujos kainavo stipriai mažiau nei du kart, dabar tik arti dviejų.
Dujų reik 1,5-2.0 daugiau pilt jei nori važiuot taip pat kaip su benzu, ekvivalentčios sąnaudos paprasčiausiai "nivalit".
Dujos ėda žvakes, ir joks iridis tau nepagelbės ir kiek ilgai netarnaus be priekaištų kaip vien benzu, taip yra ale spec kosminės dujoms, o jos nepigios, ir visvien tiek netarnauja kiek su benzu koks iridis + esu įsitikinęs, kad netvarkingų žvakių naudojimas dar kirs laike ir per žvaklaidžius ir babinas.
Visi kažkodėl neima į galva pačios įrangos kainos ar ima včiot žigulinės second hand kaina - total apsiskaičiavimas, gera nauja įranga kainuoja mažiausiai 5 kart tiek.
Tos įrangos pastatymas ir reguliavimas, visiškai pamirštama.
+ pastovūs jos perreguliavimai
Įrangos statymas, jei nenori kad matytu aplinkiniai, sudetingėja ir brangėja instaliacija, o jei dar variklio skyriui tai nulups paskutinius rūbus, juk dar su alfa.
Kėbulo drąskymas, stipriai kilstels tikimybe korozijos, grežiot cinkuotas skardas mano supratimu yra mazohizmas. nieks nesako, kad žmoniškai nepadaroma, ale kas padarys žmoniškai ? nebent patys, su dideliu gal, nes jei dar neprivertė, tai privers to važiuot pas dujininkus, nes savadarbės TUV'e nepravarysi. O ten bele greičiau ir pigiau atsikratyt kliento pilna programa nulupus.
Įsidėjęs dujas atsisakai zapaskės, arba bagažinėj vietos. tos zapaskės dažniausiai ir prireikia kai ją laikinai pasidedi kambarį :)
Saugumas - asmeniškai aš šiknoj važiotis bombos visiškai nenoriu, avarijos atveju, kai koks užsimiegojęs pacukas kals šiknon, (pasidomėjus gaisrai ir sprogimai įvyksta ne taip jau retai).
+ savaiminio užsiliepsnojimo atvėjai, nekalbam apie griuvenas ir visiška nepriežiūrą, bet šlangelė, ar kokia junktis pareit gali mygom ir net nepastebėsi, kaip viskas virs pelenai (esu matęs kelis kart savo akim - šiurpu)
+ uždaro ir pusiau uždaros stovėjimo aišktelės - statymas draudžiamas, vėl gi juk neveltui, jau minėta.
Aišku visi stato ir važiuoja visvien, gerai jei negali ištemt,
tačiau pas mus jau prasideda aklėjamos akcijos name: dažnai toks pxuizmas duininkų prasideda valytuvų atlenkimu, o baigias nuleistom padangom, nulaižtais valytuvai ir tt. Pas mus jau lempą paskutinį kart iškalė, po n kartu atlenktų valytuvų, kažkam niekaip nedašuto matyt, tai kažkam kantrybė truko.
Žodžiu ekonomistai gerai susiskaičiuokit ar realiai kažką sutaupysit su tom dujom + moraliniai dalykai ir nepatogumai, ar joms tos viryklės reikia, juolab kad kalba eina apie 2.5, o ne apie kokį V10 ???
Asmeniškai aš susidėjęs geras dujas vos nusipirkęs alfutę tik dabar pradėčiau realiai kažką taupyt, na šito reik ?
-
Moralinę traumą už sumenkusį Busso V6 motoro įvaizdį gali iš dalies atpirkti tas, kad nuvažiavęs į kolonėlę pilną baką užsipili už ~100lt, vietoj kokių 250-300lt :D Aišku šiek tiek dažniau tai darai, bet vėlgi suvokiama kuro vertė ar benzas, ar dujos, ar dyzelis labai nesikeičia, todėl mažiau mokėti - tiesiog maloniau.
Ir matematika vėl pasikeičia jeigu nuperki auto jau su dujų įranga, ir tada atsipirkimas vyksta vos ne iškart nes nei vienam auto sudėta dujų įranga nepakels kainos, pilna įrangos kaina, kad ji ir vakar būtų sudėta. O tokių modelių busso v6+LPG nėra taip sunku rasti tokiose europos šalyse, kur tai gan populiaru ir kur beveik garantuota, kad ta įranga ne iš seno golfo įdėta (tarkim Olandija)...
Dėl įdėjimo tai tikrai yra vietų Kaune, kur deda tvarkingai, su padengimais antikoriziniais ir visa kita, tik kainų nežinau tikslių :)
-
Aš Esnyper vietoj imčiau V6 su jau įdėtomis dujomis dėl anksčiau išvardintų priežasčių (pigiau nei pačiam dėtis + šiaip ar taip jau sugadinta ;D ). Aišku, gerai pasakyta, kad alfistų tu su LPG nesužavėsi, bet jei šiaip mergoms rodysi chromą po kapotu, tai manau nė viena pirštu nebes į dujų įrangą ir nesijuoks ;D
-
liuduks nors daug laiko tam straipsniui sugaisai, bet dar paredaguok bent jau tas nesamones apie 1.5-2.0kartus ir nevalinima ir netik...kai kas tiesa...bet kai i automobili ar koki kita mechanizma ziuri ne kaip i tamsu miska kuriam reik prikabint naujus itempejus, pakeist dirzelius, zvakes ir ipilt tepalu, o tiesiog kaip i dideli Lego, kuriam galima sumontuot lpg, cng, azota, pakeist alkunini velena ir tuo paciu darbini turi, uzmaut turbina, perdaryt paemima ar ka tik nori, tai tie visi isvedziojimai tokie labai vaikiski, kad neidomu nieko irodinet...nors galeciau ir su pavyzdziais, kaip kebule nera nei vienos papildomos skylutes, nieko nesimato nei vidui, nei isorei, o per 3 metus sutaupytu pinigu uztektu pavargusiai 3.2 GT...
-
Karoli, teko pasivažinėti su benzu ir kažkaip visai kitas važiavimas. O kai pasiskaičiuoji, kad ne ką brangiau ten gausis galutinėj sumoj - kodėl gi ne?
Liudukai, pradedi atsibosti. Turiu kelis pažįstamus kurie su dujom važinėja. Puikiai žinau situaciją. V6 su dujom ne vieną ir ne dvi važinėja ir kažkaip nelabai girdėjausi, kad kas skųstųsi. Apskritai, perėjus per forumus, su dujom daugiausiai problemų kyla tiems, kas net neturi jų ;D
-
Aš neketinu nieko perkalbėt, juolab prisiekusio viryklės šoferio, gali jam pistoletą įremt į galvą, jis visvien garsiai dujų trūkumų nepripažins..kartodamas litras pigus.. Parašiau kuo susiduriama ir ko mokaus būdamas gudras iš kitų aplink, o ne protingas kad mokyčiausi iš aplinkinių.
-
Esnyper, o kuom blogai 2,4 salerka su 24 vožtuvais? Aišku, benzas visada ir liks benzu, ar su dujom ar be jų. Jei geras motoras, dujos tikrai tvarkingos - why not. O jei motoras neprižiūrėtas, tai jokio skirtumo kuom jis varomas.
-
Niekuom neblogas, tiesiog kaip pats sakei benzas yra benzas. Norisi spustelt iki raudonos žymės ir klausytis simfonijos, o ne kriokimo ;D
-
Aš neketinu nieko perkalbėt, juolab prisiekusio viryklės šoferio, gali jam pistoletą įremt į galvą, jis visvien garsiai dujų trūkumų nepripažins..kartodamas litras pigus.. Parašiau kuo susiduriama ir ko mokaus būdamas gudras iš kitų aplink, o ne protingas kad mokyčiausi iš aplinkinių.
Nu pas tave gavos visas baubų rinkinys. ;D Preliminariai 33% +- teisingi, 33% iš tiesų realiai nelabai kreiptini dėmesio, o 33% - kilę iš šiknarankių/šiknapročių kasdienybės bei nuotykių ;D
-
NU o bet juk tokia realybė
arba man jau taip nesiseka pamatyt geresnės aplink :'(
-
Esnyper, o kuom blogai 2,4 salerka su 24 vožtuvais? Aišku, benzas visada ir liks benzu, ar su dujom ar be jų. Jei geras motoras, dujos tikrai tvarkingos - why not. O jei motoras neprižiūrėtas, tai jokio skirtumo kuom jis varomas.
Voztuvu 20 2.4 turi ;)
-
Na as nevarysiu ant to vienintelio kaip visi,bet su visais rasiusiais sutinku.Pasikartosiu paskutiniai 13 metu dyzeliai iki dabartinio AR crossvagon 6 metai A6 3.0 TDI 4 metai VW Tiguan bet vazinejau su dujom viskas ten normaliai net ir dziugino,Dar pridesiu; Neliskit patys prie automobiliu ir jie vaziuos.Pilna servizu kur normaliai remontuoja masinas taip pat ir stato dujas ,lygiai taip pat kaip ir ne visos Alfos super automobiliai prie kuriu tu prisilietei.Sekmes visiems .Placiau gyvenkit ir kuo daugiau bandykit,viska ka jus darot tik i gera,jeigu ne kokybe tai bent jau patirtim.
-
NU o bet juk tokia realybė
arba man jau taip nesiseka pamatyt geresnės aplink :'(
nu jo liuduks kaip ir savu laiku prezidentas paksas- nekaltas, aplinka kalta :)
-
Aš neketinu nieko perkalbėt, juolab prisiekusio viryklės šoferio, gali jam pistoletą įremt į galvą, jis visvien garsiai dujų trūkumų nepripažins..kartodamas litras pigus.. Parašiau kuo susiduriama ir ko mokaus būdamas gudras iš kitų aplink, o ne protingas kad mokyčiausi iš aplinkinių.
Nu pas tave gavos visas baubų rinkinys. ;D Preliminariai 33% +- teisingi, 33% iš tiesų realiai nelabai kreiptini dėmesio, o 33% - kilę iš šiknarankių/šiknapročių kasdienybės bei nuotykių ;D
Aleliuja!
-
Esnyper, o kuom blogai 2,4 salerka su 24 vožtuvais? Aišku, benzas visada ir liks benzu, ar su dujom ar be jų. Jei geras motoras, dujos tikrai tvarkingos - why not. O jei motoras neprižiūrėtas, tai jokio skirtumo kuom jis varomas.
Voztuvu 20 2.4 turi ;)
Ale tikrai. Ot žioplys...
-
Kad ir 20 vožtuvų, vistiek 24 gražiau groja :)
-
Kas ten V6 norėjo? Va kaip tik Italijoj pardavinėja už neblogą kainą. ^-^ ;D
http://www.subito.it/vi/85071592.htm
-
Praktiškai už dyką ;D
-
I'll take two please! ;D
-
Ivertinant, kad rida iki 4999km, tai nera brangu. Palauks dar 10 metu, parduos uz 50000eur ;D
-
Po 10 metu gali pasirodyt kad stovedama gavo dregmes ir supuvo.
-
O tai kokie dar didesni eksploatacijos kastai? Pagrindiniai kastai ir yra kuras, nebent megsti kasmet varikli perrinkt. Sakykim nuvaziuoji 10 tkm su ~12 l/100 km (5500 Lt.)ir ~8 (3700 Lt.), skirtumas beveik 2000 Lt, sakykim metams tai labai nedidelis atstumas. Ka turime uz tuos papildomus pinigus? Garsa, nors man labai nieko ir TS garsas, na gal V6 kazkiek patikimesni, na galios kazkiek daugiau... Aisku, jei tai sekmadieninis auto, gali i tai nekreipti demesio.
-
Labai tuo abejoju, vargu ar ja dregnam sklepe be ventiliacijos laiko ;D
-
Sutinku su Cili,jeigu sneketi apie tvarkingus automobilius tai pravaziavus 60 000 km pakeiti tepalus filtrus 4 kart ,1 kart stabdziu kaladeles,dar padangas, na gal dar ka nors ,o siaip tik kuras ir sudaro pagrinda.
-
Nereikėtų pamiršti, kad laikas nuo laiko reikia pakeisti visus eksploatacinius skysčius, ne tik tepalus. Bet kalba ne apie tai. Gal kiek netiksliai išsireiškiau. Aš tiesiog manau, kad, renkantis automobilį, reikia įvertinti savo piniginės storį. Ir jeigu nori ~3 litrų benzo, tai klausimas apie kuro sąnaudas yra juokingas. Bent jau man. Neseniai apturėjau malonumą pardavinėti MB S630 AMG. Jeigu besidomintysis klausdavo kuro sąnaudų, tai siūsdavau jį gražioj formoj kur toliau :-)
Šioje situacijoje man patiko KG Group vadovo gerb. Barščio komentaras. Kai jo paklausė, kiek degalų vartoja jo malūnsparnis kelionei iš Kauno į Vilnių, šis atsakė: "Jums dar anksti galvoti apie malūnsparnį".
-
Kad brangiau, tai man praktiškai nieko nesako. Būtų įdomu sužinoti iš tų kas yra susidūr™ su tuo ir gali įvardinti +/- tiksli… sum….
Variklis 2.5 V6 24V.
Kokiu tau sumu reik? Kainos skirtingu gamintoju skiresi net iki triju kartu. Darbu kainos vel kaip kur. Sekantis dalykas tamstos sugebejimas deretis :)
-
Man įdomiausia kiek kainuotų einamasis remontas nusipirkus mašiną (tepalai, žvakės, diržai, įtempėjai ir t. t.). Detales gaunu galima sakyti savikaina.
-
Nu tai atsidarai pvz koki tanagros tinklapi ir ziuri. Pries keleta metu uz viska sukisau apie 2k. Dabar dalis kai gaunu kaip didmenininkas tai butu gerokai pigiau
-
Šioje situacijoje man patiko KG Group vadovo gerb. Barščio komentaras. Kai jo paklausė, kiek degalų vartoja jo malūnsparnis kelionei iš Kauno į Vilnių, šis atsakė: "Jums dar anksti galvoti apie malūnsparnį".
Cia Kalmanovicius (jei nemaisau) dar iki Barscio taip sake, kai jo klause, kiek jam lektuvo islaikymas kainuoja :)
-
Man įdomiausia kiek kainuotų einamasis remontas nusipirkus mašiną (tepalai, žvakės, diržai, įtempėjai ir t. t.). Detales gaunu galima sakyti savikaina.
2k Lt drąsiai.
Cia Kalmanovicius (jei nemaisau) dar iki Barscio taip sake, kai jo klause, kiek jam lektuvo islaikymas kainuoja :)
ir pažiūrėkit kur jis dabar... :o
-
Man įdomiausia kiek kainuotų einamasis remontas nusipirkus mašiną (tepalai, žvakės, diržai, įtempėjai ir t. t.). Detales gaunu galima sakyti savikaina.
sitais dalykais galima dometis perkant apynauja masina, geriau pasidomek kiek kainuoja riebokslio po smagraciu arba indeklu patikrinimas-keitimas...manau 80% perskaiciusiuju nesuprato ka cia noriu pasakyti, bet kai n kartu esu pirkes auto su variklio ar kitais akivaizdziais defektais ir ardydamas matau, kad vietoj investuot protingai ir vaziuot toliau, buvo investuota i vat tokius isvardintus "einamus" remontus...zodziu siulau keist ir tvarkyti, tai ka reikia, o ne tai ka galima...
-
Paskaitau ka rasot ir baisu darosi,su kokiais tri.....riais Alfistai vazineja.As perku tvarkinga automobili idedu 800- 1500 litu ir sekancius 50-80 tuks tik tepalai ir kuras,bent jau taip buvo iki Alfos.
-
ir pažiūrėkit kur jis dabar... :o
O kur jis?, del bendro isprusimo idomu :)
-
Cia Kalmanovicius (jei nemaisau) dar iki Barscio taip sake, kai jo klause, kiek jam lektuvo islaikymas kainuoja :)
ir pažiūrėkit kur jis dabar... :o
O kur jis?, del bendro isprusimo idomu :)
susaudytas automobilyje, kartu su didele grynuju suma...
-
Paskaitau ka rasot ir baisu darosi,su kokiais tri.....riais Alfistai vazineja.As perku tvarkinga automobili idedu 800- 1500 litu ir sekancius 50-80 tuks tik tepalai ir kuras,bent jau taip buvo iki Alfos.
seniai jau nieks negamina automobiliu kurie atlaiko be remontu 50-80k, "siuolaikiski" pabyra vos garantijai pasibaigus...
-
Pasikartosiu;Su Audi A6 2005 3.0 TDI per 6 metus 320 tuks stabilizatoriu pasageles 2 po 40 litu viena kart,ir po 270 sarnyras su sake imiau pigiausia 160 litu,kaladeles laikydavo mazdaug 50-80 tuks nuo kokybes,tepalus keisdavau pradzioje kaip priklauso po 30 bet po dvieju keitimu pasirode kad labai daznai pradejau keist kas 45-55 tuks, kartu keisdavau filtrus,kuro filtra keisdavau dazniau ,kai jausdavau kad trauka dingdavo ,nes lempute kuro sistemos gedimas ,uzsidegdavo greit 4-6 men po kuro filtro keitimo,uzgezdavo po keitimo,kuro koloneleje nepirkdavau.Kai pirkau buvo 3 metu pravaziavus 80 tuks.Parasiau viska ka dariau,pardaviau geram stovi ,nupirko perekupai iskarto,na nesigilinsiu labai,masinu turejau daug budavo gedimu ,nu bet kai paskaitau,Vw Tiguan nuo naujo pravaziavus 27 tuks nuejo oro srauto daviklis,gedimas pasikartojo 89 tuks,kartu pakeite kardana nauja buvo iplysusi pakabinamo guma ir lyg sarnyra,ziema paimdavau is zmonos daznai,sniegynuose maltis varydavau kaip per telika rodo kaip per atobusus sokineja,tai panasiai skraidziau,po sutvarkymo pagal garantini grust nustojau,zmona pravaziavo 146 pardaviau del tos pacios priezasties kaip ir savo audi sanaudos ir viena ir kita 9-10 vidurkis, iki to turejau A8 dvi A6 103 kw turejau Vektra 2000 89 metu visos 4x4 ir netgi Opelis per 2 metus nekele bedu.
-
Dukrai buvau nupirkes Vw Golf IV TDI tikrai papuole prastas,kas 2 savaites i serviza,sitas tai uzkniso per du metus 67 tuks remontui ir prieziurai nuejo kokie 3-4 tuks litu,pardaviau nes jau neistempiau tiek remontuot.Bet tai gal vienintele tokia masina buvo .
-
Dukrai buvau nupirkes Vw Golf IV TDI tikrai papuole prastas,kas 2 savaites i serviza,sitas tai uzkniso per du metus 67 tuks remontui ir prieziurai nuejo kokie 3-4 tuks litu,pardaviau nes jau neistempiau tiek remontuot.Bet tai gal vienintele tokia masina buvo .
o kaip crosswagonas daug islaidu reikalauja?
Enespyriui del v6 ir kitu pirkimo, tai reikia masina pirkti pagal kysene, kad nusipirkus turetum dar kurui, remontui ir mergoms dar liktu ;D
-
Tai ir skaičiuoju, ar įtelpu į savo biudžetą. Nesinori visų pinigų mašinai skirti ;D
-
Crossvagon paemiau ne visiskai tvarkinga ,bet nebrangiai apsitvarkiau vaziuokle,vaziavimas patinka ,vaziuoja maloniai na ir pigiai,kardano kauskejimo dar nedariau,dar nezinau kas kauska,todel ir nedarau,ketvirtadieni keisiu priek amortikus,islindo kad desinys linkes,pradejo kausket ,is vaziuokles dariau beveik viska desinio sono prieki ,matosi kad kazka siuo ratu buvo pagaves,vaziuokle kainavo iki tukstancio,dabar amortikai su darbu bus dar 220-240,amortikas vienas 80 litu,(turiu draugu).Kolkas per 2 men pravaziavau tik 9 t tai sunku pasakyt,siaip is tokio tipo auto nebuvo is ko rinktis,galima buvo paimt skoda oktavia scout, bet kaina ant 10 daugiau
-
Jei vazineji daug ir lyginsi, ka pili i JTD ir ka pilsi i V6, tai i V6 tikrai pilsi zyyymiai daugiau. Ir vazinejimas kainuos zyyymiai daugiau. Ir skaiciuok neskaiciaves ant popieriaus viskas gali atrodyti labai graziai, bet realiai i JTD uzpili ir pamirsti, o i V6 pili, pili ir pili. Vienas bakas nuvaziuot iki Palangos, vienas grizt atgal ir dar vienas pavazinet Alfature. Bet nuo tada kai Spideri issitraukiau po ziemos, su 156 gal 500km nuvaziavau.
Kazkada turejau as 166 3,0 ir vazinejau kasdien is Vilniaus i Kauna. Kurui isleisdavau belekiek ir po kiekvienos minties apie persedima i dyzeli kildavo mintis "nesamone, bus keliais litais pigiau, kam to reik", bet kai prispyre reikalas ir persedau i dyzeli, buvo tarsi nusvitimas :)
Taip kad siulau neskubet su V6, ypac jei galvoji apie sanaudas.
-
Kartą atėjo gana pasiturintis pilietis lėktuvo pirkti ir uždavė iš pažiūros banalų klausimą - "a kiek anas kuro vartoja?!" Atsiprašome, gebiamas, jums dar nereikia lėktuvo - atsakė aero kompanija. Jūs tam dar nesubrendote...
Apie aš čia? Aaaa... Tai kiek tas V6 kuro vartoja?
-
Siaip nemegstu ant patsoso eit,bet Zhalias labai taikliai parase,cia tiktu visiems trakdejininkams ir bombintojams.....
-
Tas kas neskaiciuoja pinigu - labai abejoju ar pirks alfa V6 ;) vistiek tai pigesnis automobilis, pigesne klase, nei ivairus konkurentai su V8 ar pan. motorais :smilie:
-
Tas kas neskaiciuoja pinigu - labai abejoju ar pirks alfa V6 ;) vistiek tai pigesnis automobilis, pigesne klase, nei ivairus konkurentai su V8 ar pan. motorais :smilie:
be tokio komentaro nebutume issiverte...
-
Ramiai pasėdėjus ir susistačius prioritetus į savo vietas grįžau prie „ekonominio“ varianto. Tik dar neapsisprendžiau kurio modelio noriu ;D Bet čia jau kita tema.
-
Tai kad nera tas V6 toks krokodilas,su protu vazinejant vidurkis iki 10 be jokiu problemu galima tilp
-
Turbūt gamintojas eilinį kartą suklydo įrašydamas skaičius į manual'ą... Lietuva - stebuklų šalis ;D
Anyway, paaiškinkit man, kam pirkti V6 ir po to važinėt pensininko rėžimu? :-X
-
Sveikas, o pirkdamas V6 ruosiesi vien lenktyninko rezimu vezintis? ;D
-
Nevazineju as pencininko rezimu bet ir nelaxtau kaip akis isdeges. Nuo sankryzu tapkes niekad neminu,o begejuos svelniai,stabdymus ir planuoju ir nedarau jokiu staigiu manevru. 166 su v6 pirkau del patogumo.Man tai seimyninis komfortiskas sedanas su patikimu motoru.Jai su juo laxtyciau kaip akis isdeges tai mano mazoji dukra vemtu kas kilometra ir sviesaus odinio salono chemini valyma tektu daryt daznai. Esnyper manau dar tamstai reiktu subrest V6 motorui.
-
Niekas nesako, kad reik akis išdegus važinėti. Tačiau nusipirkti galingą automobilį ir taupyti kiekvieną litrą, bandyt įtilpti į mažesnį, nei gamintojas nurodo vidurkį - kažkaip nelogiška.
Diskusija jau išsemta, nelabai supratau kam ją reikėjo prikelti :)
-
Sveikas, o pirkdamas V6 ruosiesi vien lenktyninko rezimu vezintis? ;D
Esme yra tame, kad jis net nevaziuojant lenktynininko rezimu vartoja daug, skirtingai nei koks 20v ar 16v JTD, kuris dinaminemis savybemis ne ka stipriai ir nusileidzia, bet reikalui esant gali vaziuot su 5-6l/100km. Jei visa laika minsi dugnais, tada tikrai nematau, kodel nesirinkt V6, bet jei kartais reik nuvaziuot didesnius atstumus, darbo reikalais, tada V6 sudaro tik papildomas islaidas.
-
Kiekvienam pagal poreikius,kadangi as asmeniskai su ja vaziuoju iki 15000 per metus tai manes tokio motoro kuro sanaudos negasdina. Seimoi yra ir dyzelis su hdi,bet paskutiniu metu jo ekonomija pradejo lyst per kita gala remontams.
-
Dinamika dyzelio ir benzino, kardinaliai skyriasi jei dyzelis nebombintas ;) net 2.4 159 variklis nelyginamas su 1998 V6 3.0 ;)
-
Dinamika dyzelio ir benzino, kardinaliai skyriasi jei dyzelis nebombintas ;) net 2.4 159 variklis nelyginamas su 1998 V6 3.0 ;)
turiu pripazinti, kad taip, bet pacipuot JTD jau vos ne standartas yra :) Cipuota ji tikrai ne ka prasciau sukasi.
-
.... uzpili ir pamirsti, o i V6 pili, pili ir pili. Vienas bakas nuvaziuot iki Palangos, vienas grizt atgal ir dar vienas pavazinet Alfature. Bet nuo tada kai Spideri issitraukiau po ziemos, su 156 gal 500km nuvaziavau.
Keista iš tavęs girdėt :)
Na aš irgi į TS'ą pildžiau 2 kart, bet tai po 100lt, o ne pilną baką, kaip spėju ir jūs. ~850 suvažinėta sumoje su 9,2l/100 (78,19L), a nu bet ~600km apsukos nekrito 4k, o kondiškė tik šeštadienio rytą neveikė iki Kryžkalnio.
Norit pasakyt, kad su V6 180L/850km išgėrėt :o ;D ?
Negazdink, a teks pakeist paieškos objektą.
(rašiau truputi su ironija, sorry)
-
Rasot apie ta V6 kaip apie pabaisa ryjanti pinigus ir kura. Pirma mano masina buvo su V6 ir tikrai nesigailiu ir nebuvo gaila pilti i ja nes tai atsipirkdavo malonumu isedus ir ja uzvedus. Vieniem geriau isleist 1000lt ant daliu dyzeliui kitiem ta tukstanteli kuriui. Taip kad renkames patys ko norim :alaus:
-
.... uzpili ir pamirsti, o i V6 pili, pili ir pili. Vienas bakas nuvaziuot iki Palangos, vienas grizt atgal ir dar vienas pavazinet Alfature. Bet nuo tada kai Spideri issitraukiau po ziemos, su 156 gal 500km nuvaziavau.
Keista iš tav™s gird—t :)
Na aš irgi į TS'… pildžiau 2 kart, bet tai po 100lt, o ne piln… bak…, kaip sp—ju ir jūs. ~850 suvažin—ta sumoje su 9,2l/100 (78,19L), a nu bet ~600km apsukos nekrito 4k, o kondišk— tik šeštadienio ryt… neveik— iki Kryžkalnio.
Norit pasakyt, kad su V6 180L/850km išg—r—t :o ;D ?
Negazdink, a teks pakeist paieškos objekt….
(rašiau truputi su ironija, sorry)
Man trasoje gtv valgė 9ltr kažkur, tai tokio ralio sąlygomis apie 12-13 būtų ;)
-
Na gal 24v truputi ekonomiskesnis, nei 12v, nes maniskis, su 6begiu deze net arti 10l nepasiekia, kad ir kaip vaziuoji :) Kas keista yra tai, kad su 6pavaru deze apsuku buna daugiau prie to paties greicio, nei su 5pavaru deze. Nezinau, kiek GTV valgo, as su 166 kiek pamenu, maziausiai ka pavyko isspaust, vaziuojant 80km/h, pastoviu greiciu, su kruizo kontrole, uzlenkus veidrodelius ir viska isjungus, buvo 8,8l/100km.
-
Hmm mes su edvino 166 nieko nedarydami, tik važiuodami apie 90km/h išspaudėme 7.3ltr, tiesa pas jį variklis 2.5 ;)
-
Viskas čia aišku, ralį Telšiai-Vokė-gargždai iki 9l/100 sugirdoma 3.0
Asmeniškai abejoju ar bučiau supylęs kažką daugiau jei būčiau, iki, radęs tinkamą V6.....
Pamenu su savuoju TS'u per 100metį 8,6 supyliau, bet važiuota be kondiškės (ilga story, kondikas šiaip veikė) tik todėl, kad tada r16 205 buvo, o ir į priekį kolonoj paskui 1,9 važiavom, tai iki 4k rmp buvo toli (greitis)
Tai jau organizuojam v6 group buy ? 8)
-
Aš dabar ties v8 apsistojęs, o 159'tai v6 nekyla ranka...
-
O kaip stipriai taikos kolega, respect :o
Tai kurį planuoji, Montreal, retenybe GTV8 ar 8C ?
Ai, pl. atsiėmu savo žodžius - Lord of Rings :)
Kita vertus, puikiai kolega suprantu, pats užpuoliau: švedas 2,3 turbo cabrio su 270 už GT v6 kainą, svarbiausia, kad taksiuku pasiekiamas ir nereik belstis per visą europe, arba tema iš strities: galvos skausmas.
Pasidomėt daugiau tais JTS'ais, ir pakyla rankos, a be tik 159 nesinori man nors tu ką.
-
O kaip stipriai taikos kolega, respect :o
Tai kurį planuoji, Montreal, retenybe GTV8 ar 8C ?
Ai, pl. atsiėmu savo žodžius - Lord of Rings :)
Kita vertus, puikiai kolega suprantu, pats užpuoliau: švedas 2,3 turbo cabrio su 270 už GT v6 kainą, svarbiausia, kad taksiuku pasiekiamas ir nereik belstis per visą europe, arba tema iš strities: galvos skausmas.
Pasidomėt daugiau tais JTS'ais, ir pakyla rankos, a be tik 159 nesinori man nors tu ką.
Tai, kad šūds tie JTS'ai 159'oj including V6. Grandinės trūkinėja kada nori - taip negali ir neturi būti normaliam variklyje. Jei 159 su benzu, tai tik 1750 TBi rinktis - daugiau nėra ką. 8) Būkim biedni, bet teisingi - tikri V6 baigėsi su paskutiniu GT modeliu 2008 metais. Ir tai jau tie 3.2 turėjo kažką ne to. Patikimiausias 3.0 V6 24v. 8)
-
Hmm mes su edvino 166 nieko nedarydami, tik važiuodami apie 90km/h išspaudėme 7.3ltr, tiesa pas jį variklis 2.5 ;)
Pas man panasios sanaudos,tiesa deze 5begiu.nors rekordas buvo 6,7 :)
-
Petrai, pirma tai prašom nesikeikt :mzp: ;D
Tikint bobučių pasakom, alfa toks ..... kad nebent jei jokių kitų nebutų gali pirkt, o pasigilinus neralus auto.
Kas link Jts 159 grandinių trūkinėjančių, pasiimk nuo 2008 (po update) ir nebus bėdų, maža to, net ir senesniam dabar pakeitus grandinę su visais aksesais, spėju bus tas pats variantas, nes netikiu, kad jie butų kur giliau lindę su savo atnaujinimais, arba tas pats kas su variatorium TS'ui.
-
Petrai, pirma tai prašom nesikeikt :mzp: ;D
Tikint bobučių pasakom, alfa toks ..... kad nebent jei jokių kitų nebutų gali pirkt, o pasigilinus neralus auto.
Kas link Jts 159 grandinių trūkinėjančių, pasiimk nuo 2008 (po update) ir nebus bėdų, maža to, net ir senesniam dabar pakeitus grandinę su visais aksesais, spėju bus tas pats variantas, nes netikiu, kad jie butų kur giliau lindę su savo atnaujinimais, arba tas pats kas su variatorium TS'ui.
Tavo argumentai pagrįsti tik skaitalais ir plika teorija. Kai turėsi konkrečius atvejus ir pavyzdžius - tada galėsim kalbėt. O kolkas, aš laikysiuos savo anksčiau parašytos nuomonės. 8)
Ir jeigu būčiau iš "viena boba sakė" kaimo kilęs - Alfos jau seniai nevairuočiau ir manęs čia tiesiog nebūtų. 8)
-
(http://forumas.i-klubas.lt/images/smilies/popcorn.gif)
-
perskaiciu viska ;D ;D ;D ;D ;D
1.9 tdj ir 3.0 v6 pats tas palyginymui :DDD
mano 2.0 ts 12 ryja :D nzn kaip ten jusu 6v telpa i 10 :D nebent nuo kalno :D
-
Dar vienas gyvenime neturejas alfos su v6 prabilo.nemaisyk dvieju motoru.2,5 ir 3,0 paciam pirmam poste klausimas yra apie 2.5 motora. Kitas dalykas kaip vazineji.as rasiau kaip telpu ir nesunkei. Ir dar vienas,atsimink kad paemus 166 ar 156 tam tikrais atvejais gali su galingesniu motoru ekonomiskiau pravaziuot nei su silpnesniu.
-
Trasoje 10 galima išspausti laisvai neviršijant 100km/h greičio su v6, mieste man ir 17 pasiimdavo ;)
-
o kaip tada apie 2.0 v6 TB ? mieste skaiciai kosminiai, trasoj net visai ekonomiska :D
-
Sekmadieni vaziavau i Vilniu is Elektrenu temperatura lauke apie 30 visa kelia iki senamiescio su ijungta kondiske,trasoi greitis 110 su autopilotu borto kompas rode 7,9 vidutines sanaudas . motoras 2,5 cf 1. Nors kiek pilu tai panasiai ir gaunas. Tik kai rode likuti 0.00 is traku gryzau i elektrenus ,apie 35 km .
-
Čia galit pažiūrėt vid. kuro statistikas pagal realias sąnaudas, kurias fiksuoja žmonės: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/0-Alle_Modelle.html
-
nei daug nei mazai :D 14-15l/100km :D
-
Nu cia kur vaziuoji ir kaip vaziuoji
-
Važiuok tu kaip nori, bet benzas 3.0l oru nevažiuos, anksčiau Delta benzininė 2l trasoj be 8l niekur nevažiavo, o čia trilitris su 6... :)
-
Dar vienas su trilitriu. Klausimas buvo apie 2.5
-
o pas mane dvilitre, tai ka, jau ir pasmalsaut uzdrausta :D
-
Neuzdrausta, bet tokio pacio motoro sanaudos gali skirtis zenkliai,priklauso nuo vairavimo charakterio. Pries 4 metus tureta 164 su 2.0 imdavo ta pati ka dabartine 166 su 2.5 . saab su 2.0turbo po nupirkimo vidutines buvo 15l po keliu men tilpau lengvai i 9 . Zmona su senesniu saab bet tokiu pat 2.0 t mieste lysdavo i tas pacias sanaudas. Vaziavimo stilius turi didele itaka kuro sanaudoms.
-
Ir stovėjimas kamščiuose ;)
-
Va butent, kadangi musu kaime kamsciu nera tai ir mieste sanaudos padorios .
-
Danciau,pravaziavai idealiom salygom (ant stalo) nedideli atstuma ir cia klaidini liaudi,kad 2,5 ima tik ~8-9 litrus...Kas yra vidutines sanaudos?tai naudojimas automobilio uzmiesty ir mieste,su lenkimais ir be ju,kamsciuose ir t.t. zodziu kasdiene rutina uz vairo,o ne bandymas isspausti min. sanaudas paimant viena atkarpa....tai tiek ;)
-
paskutini vaziavima parasiau ir kur vaziavau ir kaip vaziavau, bet nerasiau,kad vidutines 8-9 man vidutines gaunas apie 10-10,5