Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Pavas 2014-05-07 22:26
-
Sveiki. Turiu Alfa 159 qtronic 2.4. Galingas padarem egr ir dpf atjungimus,salinima, uzdaryma viskas okey. Padarem ir siek tiek chip tuning - 169 kw ir 440 nM. Bet viena bedele liko - ant laisvu stovint siek tiek apsukos pulsuoja na ir mieste kompas rodo daugokai - 15 - 16 litriuku ??? Del vaziavimo stiliaus - eksperimentiskai vaziavau labai ramiai, apsuku auksciau 2300 nekeldamas...ir tokie rodmenys. Trauka gera, viskas toliau ok. Gal zinot kas vilniuj paziet man matuokle galetu ? Nenoriu keist siaip is spelioniu :)
-
Vitomos servisas turėtų padėti tau. 8)
-
Plesikai ar nelabai ? :)
-
Plesikai ar nelabai ? :)
Ne garažiniai - manau, kad va taip tik galiu atsakyt. Tai normalus servisas į kurį važiuoja pusė klubo. Ir tai vienas iš kelių Vilniuje likusių patikimų servisų, kurie supranta AR. Ir bene vienintelis normalus servisas, kuriame moka elgtis su 159. 8)
Kainos normalios - moki už kokybę, o ne už sh. 8)
-
Jeigu eina kalba apie Stepono kainas, tai nei brangu, nei pigu. O ir dažnu atveju gali sutaupyti, nes žmonės žino tipines šių modelių problemas ir gali pasiūlyti pigesnį/greitesnį sprendimą.
Bet čia su sąlyga, kad persikėlus į kitą miestą nepakilo kainos ;)
-
Jeigu eina kalba apie Stepono kainas, tai nei brangu, nei pigu. O ir dažnu atveju gali sutaupyti, nes žmonės žino tipines šių modelių problemas ir gali pasiūlyti pigesnį/greitesnį sprendimą.
Bet čia su sąlyga, kad persikėlus į kitą miestą nepakilo kainos ;)
Stepas nebedirba "sau". Jis yra Vitomos serviso komandos dalis ir kainos yra Vitomos serviso, o ne Stepo. Tiesiog klubo nariams pritaikomos šiokios tokios nuolaidos, tačiau tikrai ne tokios jau didelės, kaip gali pasirodyti kartais. Bet, kaip jau buvo minėta - žmonės dirba žino šitą markę (ypač Stepas) ir moka su ja elgtis kitaip, nei daugumoje servisų, kur tai vis dar yra egzotika savotiška. 8)
-
Na naujienos ne kokios. Vitomos servisas sako, kad purkstukas trecias perpilyneja. Gerokai virs normos. Ka daryt ? Kur kreiptis ?
-
Na naujienos ne kokios. Vitomos servisas sako, kad purkstukas trecias perpilyneja. Gerokai virs normos. Ka daryt ? Kur kreiptis ?
O kodėl nenori pas Vimota palikti, kad jie patys viską sutvarkytų? Ar jie nenori apsiimti?
-
Cia vimota, o vitoma.
-
Cia vimota, o vitoma.
Na taip, aš juos pastoviai maišau dėl labai panašaus pavadinimo.
-
Gal kas turit rekomendaciju kur remontuot ? Vilnius.
-
Nėr ten ką remontuoti, keisti purkštuką į naują arba naudotą ;)
-
Na bet jei ten jau tikrai kazkas negerai su juo, ar neturetu uzsidgt check engine? Klaidas rodyt kazkokias ? Purkstuku warningas buna pas kitas masinas, nerandu ar cia yra ar ne. Nes dabar nieks nedega ir klaidu nera. Ir idomu, kad skirtingi kompai rode skirtingai...vienas 2, kitas trecia purkstuka. Galingas.lt kompas rode kad nedaug virsyja, o vitomos kompas parode kad vos ne -5 ten. Hmm.suprantu kad reikia keist, bet po to ir programuot juk reik, garaze nepasikeisiu pats gi. Todel ir klausiu kur kreiptis geriau.
-
Buvo tema apie tai. Ir jei neklystu, kažkas minėjo, kad Vilniaus Skuba remontuoja, plauna ultragarsu, turi stendą patikrai.
Palandžiok po forumo temas, turėtum rasti.
-
Ne tik skuba, vikrus servisas irgi ;)
-
Na, bet dabar turiu dar 300 km kelione priesaky ir tvarkymu galesiu uzsiimti tik pirmadieni. Nedega check engine ir jokiu labai akivaizdziu problemu vaziuojant nesijaucia (apart kuro sanaudu didoku ir pulsuojanciu apsuku ant laisvo), tai gal dar nenutiks nieko labai baisaus ? Zinau, kad gali pradegint stumokli ir etc, bet cia kiek zinau jau blogiausias scenarijus yra, turetu buti gal jau akyvaizdesniu pozymiu jei tokia kritiska bukle butu ? Ir kas idomu, tai kad Galingas.lt ir Vitomos parodymai buvo nevienodi...pas galinga tilpo dar i normas, bet buvo nukrypimu. O va Vitoma jau prigasdino, kad cia visiskai blogai vienam purkstukui. Ir zinok tu dabar zmogau :/
-
Taip pat gal kas nors įsivaizduojat kokios kainos purkštukų ? Nes man nepavyksta atkapstyt tokios informacijos. Tikiuosi, kad tokie patys purkštukai ant 1.9 ir 2.4...nes tuomet neturėtų būti brangūs labai.
-
Check engine nedega nes pats purkštukas veikia, bet dar vadinamose normos ribose ;) dėl purkštukų skambink į autobravą ir į šortus, būtų gerai kodą sužinoti, jei koks fiatas tokius pačius naudoja, tai jie būtų pigesni :)
-
Niekada nepirkau dyzelio del ekonomijos. Pirkau del nM.
-
NM - geras dalykas :smilie:
Tikrai pripazistu, kad nelabai daug sutaupau is dyzelio...tiesiog dyzelinis variantas geras islindo ir paemiau :o
-
Fiat dar montuoja tokį patį variklį į vieną modelį. Patarčiau pradžiai bandyti tą purkštuką prikelti pas meistrus, kurie remontuoja juos. Tuo pačiu ir purkštuko kodą sužinosi ir jei meistras pasakęs, kad jam gili koma - ieškotis naujo pagal kodą.
-
Naujas kainuos kosmonautiskai daug, speju kokus 2-5k lt. fiatdalys lt gali pasiziureti kiek naujas kainuoja ir koda jo susirasti, o tada su kodu gali ebay pasizvalgyti ir po srotus.
-
Restauruoti tikiuosi gal uzteks...ar kokius antgalius pakeist. :( negasdink. Nerandu niekaip purkstuku tokiu kokie cia yra.
-
Pavas, važiuok pas žmones, kurie tvarko purkštukus ir jie tau viską pasakys. Ir nepanikuok :D
-
Taip ir darysiu. Tik reik pirmadienio laukt nes jau dbr neprieme niekas. Ir masima reikalinga savaitgali. Tad nesmaugsiu ir tikiuosi nepradegins stumoklio, a tai garaziniai prigasdino, kad cia jau visai zopa ::)
-
Uzsireginau i www.purkstukai.lt kazkur savanoriu prospekte. Ka nors zinot ? Paziurejau kad turi stendus originalius, tame specializuojasi tai patikejau.
-
Na va, nuvažiuosi ir bus manau daug aiškiau kokios bėdos ir kiek kainuoja. O apie problemos priežastį, jos sprendimą, darbų kokIbę tikiuosi parašysi čia ;)
-
Zinoma ;)
-
Tai va, nuvaziavau i UAB "Oro Srautas''. Patikrino purkstukus visus ant stendo - purkstukai yra idealus. Tuo paciu pamatavo ir kompresija...taigi pasirodo, kad kompresija yra nevienoda. O nuo ko tai gali buti - nebepasake :( 1,2,3 cilindrai kompresija ok mazdaug 28, bet va 4 cilindras - 20, o 5 - 24. Skirtumas pakankamai didelis. Todel net nezinau ko cia ieskoti dabar, ar tiesiog vaziuot ir apsimest, kad viskas yra gerai. :'(
Ka galvojat ? As manau, kad tiesiog vaziuosiu toliau ir nesuksiu makaules. Pofik, traukia gerai, nesipurto ir nedusta, o toliau tai aaai, kai islys kazkas aiskaus, tada ir bus matyt.
-
Tai kaip čia dabar suprasti, Vitomos servisas sako blogi purkštukai, o va stendas parodo atvirkščiai... Būtum išleidęs krūvą pinigų ir efektas tas pats... Visad sakiau, kad universalus diagnostiniai kompai yra š...
-
Brumbrum visiskai teisu ,del stendu universalumo puse remontu yra bereikalo.O del kompresijos skirtumo nesuk galvos daug masinu turi tokias problemas ju net nezinodami,kazkuriuo metu buvo neprieziura taip susidroze, kol nukris iki 15 atmosferu dzin ,nes po to jau jausis stipriau kad netolygiai dirba,bet tas kompresijos kritimas gali taip ir likti toje pacioje vietoje.Buna priedu,rimtu priedu kurie siek tiek atpoliruoja cilindra( pats naudojau) po panaudojimo pravaziavus gal 1000 km kompresija suvienodejo ir vel grizo atgal tik po 50-60 tukstanciu,bet tai nepades jeigu pridege voztuvai,taip kad vazinek ir nesuk smegenu,geri dalykai ateina patys.
-
Okey mano nuomone tokia pat !
O kad universalus diagngostiniai kompai sudu kruva jau seniai pasitvirtino man :(
-
Taigi vazineju toliau kaip sakiau, tik dabar pastebejau, kad kuriasi sunkiai saltas variklis. Kartais is 2-3 karto tok ir spjauna nemazai dumu lauk uzkurimo metu. Vaziuojant ir susilus viskas okey, trauka superine, pasaliniu garsu lyg ir nera, kartais gal kazkas cypteli nezymiai, bet nieko baisaus. Bet dumeliu uzvedant paspjaudo geroookai :o pilkai melyni dumai, nevisai tokie kaip degancio tepalo
-
pabandyk atgal originalia programa isimest,kompresija netolygiam darbui ne prie ko...
-
pabandyk atgal originalia programa isimest,kompresija netolygiam darbui ne prie ko...
kaip tai ne prie ko!? Aisku, kad turi itaka. Ir - kai kompresija nera vienoda, kompas purkstuku pagalba bando bet kazkiek susvelninti motoro darba, todel yra tokie purkstuku parametrai, nors jie ir yra geri, tikrinant ant stendo.
-
Manau, kad dar teks savaitgali ir zvakes issisukt apziuret, nes dabar ziuriu net ir siltu oru zvakiu pakaitinimas pakankamai ilgai dega ir kuriasi ne is pirmo karto kol saltas motoras. Kazkaip daug ligu visokiu cia uzejo :begam:
-
Na galvojau, kad nesukdamas galvos vaziuosiu, bet matau, kad taip neprotinga gaunasi. Nes kuro sanaudos absudas. Na suprantu kad 10+ mieste gali but. Bet as su 60 litru (62.35 l) nuvaziavau 610 km. Is kuriu buvo 450 uzmiestis (110-140) ir tik 150 mieste. Sport mygtuko nelieciau net.. ji ijungus ir pasportavus akyse rodykle krenta. Visgi kompresijos trukumas daro daug problemu. Ir teks ieskoti bedos
-
Na galvojau, kad nesukdamas galvos vaziuosiu, bet matau, kad taip neprotinga gaunasi. Nes kuro sanaudos absudas. Na suprantu kad 10+ mieste gali but. Bet as su 60 litru (62.35 l) nuvaziavau 610 km. Is kuriu buvo 450 uzmiestis (110-140) ir tik 150 mieste. Sport mygtuko nelieciau net.. ji ijungus ir pasportavus akyse rodykle krenta. Visgi kompresijos trukumas daro daug problemu. Ir teks ieskoti bedos
Pabandyk koki revetalizanta supilti, xado ar dar koki mazu pades. Nes kompresija = variklio skerdimas.
-
Na taip, zinau, kad tam reikia varikli isrinkti... eh :/ o ridos tik 175k yra. Ir zinau, kad tikra...ir patikrinta, ir serviso knyga yra. O kompresija eme ir dingo. :(
-
Na taip, zinau, kad tam reikia varikli isrinkti... eh :/ o ridos tik 175k yra. Ir zinau, kad tikra...ir patikrinta, ir serviso knyga yra. O kompresija eme ir dingo. :(
Matai rida ridai nelygu, vienas priziuri masina ir su 300k geriau islaikytas automobilis, nei kito kurio 100k, bet tepalai keisti kas 50k :)
-
Nesiginčysiu... Galbūt dar ir nėra didelis skirtumas cilindruose kompresijos, gal dar galėtų būti bėda su įsiurbimo kolektoriaus sklendėm ? Gal dar verta žvakes išsitraukt apžiūrėt ?
-
Nesiginčysiu... Galbūt dar ir nėra didelis skirtumas cilindruose kompresijos, gal dar galėtų būti bėda su įsiurbimo kolektoriaus sklendėm ? Gal dar verta žvakes išsitraukt apžiūrėt ?
As siulyciau, egr ir dpf kastracija, isprogramavimas, kokio priedo uzpilimas i tepala kompresijai atstatyti, xado ar kaip ten jis rvs kazkas tokio, zvakes irgi manau jau atgyveno paskutines savo gyvenimo minutes atidavusios, nes pas situs variklius ir prie pliuso jos kaitina ;)
-
Tai va DPF,EGR ir remap'as padarytas, su lengvesniu chip tuning (iki 430 nM, kad greiciu dezes nekamuot).
Kur ieskoti tokiu priedu ir ar jie saugus naudot ?
-
Tai va DPF,EGR ir remap'as padarytas, su lengvesniu chip tuning (iki 430 nM, kad greiciu dezes nekamuot).
Kur ieskoti tokiu priedu ir ar jie saugus naudot ?
Blogiau nebus, xado.lt bandyk.
-
Hmm. Dabar skaitinejuos, tačiau nesuprantu kaip jie naudojami, cia vistiek reikia variklį išrinkti ar jie visi pilasi į salerką ? Nežinau, kažkaip atrodo kaip apgavystė.
Pradžiai įlysiu prie žvakių. Dabar kompe degančios mišrios sąnaudos 10,2. Didesnė dalis buvo užmiesčio ir magistralės, važiuoju pakankamai ramiai. Galbūt perdaug aš iš jos noriu. :)
-
Pilasi į tepalą ;)
-
Pilasi į tepalą ;)
Jau išskaičiau ir pats. Bet tai blemba, kažkoks skystimas už 179 litus...net baisu pagalvot O.o
-
Hmm. Dabar skaitinejuos, tačiau nesuprantu kaip jie naudojami, cia vistiek reikia variklį išrinkti ar jie visi pilasi į salerką ? Nežinau, kažkaip atrodo kaip apgavystė.
Pradžiai įlysiu prie žvakių. Dabar kompe degančios mišrios sąnaudos 10,2. Didesnė dalis buvo užmiesčio ir magistralės, važiuoju pakankamai ramiai. Galbūt perdaug aš iš jos noriu. :)
Tu momentines žiūri ar galutines? Nes jeigu galutinės, tai jos dalinasi iš nuvažiuotų km skaičiaus. Bet jeigu užmiestyje daugiausia, tai gerokai per daug. Maniškė įjungus autopilotą Vilnius-Kaunas ant 115 km/h pagal kompą sunaudoja 7 litrus. Tai jei tavo 10, tai čia gerokai per daug. 8)
-
Ne ziuriu vidutines ir kiek is bako iseina km...tai max 650 gaunu. Is kuriu mieste vaziuoju kokius 250 ir tada 400 uzmiescio :) kompas vidurki rodo lygiai 10. Cia vidurkis yra is 1100 km.
-
O,pries kastravima dpf ir cipavima irgi pulsavo apsukos ir daug ryjo saliaros?
-
Teip. nedaug suspejau pravaziuoti, bet vidurkis buvo dar didesnis, rodydavo 12. Tos pulsuojancios apsukos islieka tik kol variklis saltas...susilus jos praeina. Cia beda del kompresijos nevienodos yra, jau patikrinta. Klausimas ka paprastesnio padaryt galima, kas daro itaka kuro ekonomijai.
-
Teip. nedaug suspejau pravaziuoti, bet vidurkis buvo dar didesnis, rodydavo 12. Tos pulsuojancios apsukos islieka tik kol variklis saltas...susilus jos praeina. Cia beda del kompresijos nevienodos yra, jau patikrinta. Klausimas ka paprastesnio padaryt galima, kas daro itaka kuro ekonomijai.
Eco ecu remap, kaip sunkvezimiams daro ;)
-
Pilasi į tepalą ;)
Jau išskaičiau ir pats. Bet tai blemba, kažkoks skystimas už 179 litus...net baisu pagalvot O.o
aš esu šitą supylęs į Hondą (f20 ) variklį. Buvo dingusi trauka, tepalą rijo, sunkiai kūrėsi, tai po supilto priedo ir nuvažiuotų ~300-400 Km grįžo trauka, tepalo praktiškai nerijo. Man patirtimi, tai priedas, kurį verta išmėgint prieš nukeliant galvą.
-
Nusipirkau xado revitalizanta...paemiau geriausia, nepigus, 150 litu, bet surizikusiu. Pilu Alfai vaistukus ir pats einu alaus gert, ziuresim koks bus efektas. :du: pravaziaves kazkiek kilometru duosiu zinot ! :loud:
Pirmi ispudziai supylus - variklis nustojo pulsuot ant laisvu ir dingo vibracija. Negaliu patiket, bet bent jau kolkas panasu, kad kazkoki efekta duoda :D net juokinga, bet panasu kad ne vanduo buvo viduje :D
-
Jei nesunku, tai gal gali papasakoti, kokią sąskaitą teko apmokėti apsilankius pas UAB Oro srautas? Manau tokia info yra ganėtinai aktuali ne vien tik 159 Alfų turėtojams ;)
-
Jei nesunku, tai gal gali papasakoti, kokią sąskaitą teko apmokėti apsilankius pas UAB Oro srautas? Manau tokia info yra ganėtinai aktuali ne vien tik 159 Alfų turėtojams ;)
Galiu zinoma, UAB ,,Oro Srautas'' uz visu purkstuku isemima ir patikrinima ant stendo+tarpines+kompresijos matavimas paeme 450 litu, kadangi 5 cilindriukai yra. Pats turiu servisa nuosava Kedainiuose, tai manau, kad nepigu, bet darba normaliai atliko, rezultatus atspausdino, keleta patarimu dave ir siaip bendravo maloniai. :) P.S. su jai galima pasidereti. Labai kieta moteriskaite dirba administratore, tai su ja ten dar nuderejau kelis litus. Na, o siaip, tai procedura sudetinga , iranga brangi, sakyciau pakankamai teisinga kaina uz tiek darbu, turint omenyje, kad Vilnius :)
-
Ačiū už info. Klausiu dėl to, kad lygtai yra poreikis SAAB'a patikrinti, nes sunkokai vedasi prie nulinės ar kažkiek žemesnės temperatūros. Įtariu irgi purkštukus + kolektoriaus sklendes, kurios greičiausiai bus jau užstrigę ir reikalauja būti pašalintos.
-
Ačiū už info. Klausiu dėl to, kad lygtai yra poreikis SAAB'a patikrinti, nes sunkokai vedasi prie nulinės ar kažkiek žemesnės temperatūros. Įtariu irgi purkštukus + kolektoriaus sklendes, kurios greičiausiai bus jau užstrigę ir reikalauja būti pašalintos.
Taip, del sklendziu pas savo 159 as irgi neesu tikras. Tiesiog nezinau kokie simptomai ju yra :idea:
-
Įdomu ar tos sklendės šalinasi pas 159 :)
-
Imanoma. Sunku, brungu ir dazniausiai nereikia
-
Po 1500km pasimatuok blogam cilindre kompresiją, ok, būtų įdomu pokyčiai po xado ;) ypač domina 4 cilindro duomenis ;)
-
Įdomu ar tos sklendės šalinasi pas 159 :)
Jūs, gerbiamasai, turbūt norėjote pasakyti apie 2,4 JTDm motorą, taip?
-
Po 1500km pasimatuok blogam cilindre kompresiją, ok, būtų įdomu pokyčiai po xado ;) ypač domina 4 cilindro duomenis ;)
Na nebent draugai alfistai susimesit ant mano cilindru patikrinimo :D vel 400 litu nemokesiu, jei pasijaus kazkas, tai bus smagu...:)
-
Tai tik vieną cilindrą, čia juk purkštukų išimti nereikia ir ant stendo statyti...
-
per zvake gi matuoja.. zaprasta
-
per zvake gi matuoja.. zaprasta
Na tada pabandysim, bet tos zvakes irgi giliai juk ?
Na kolkas nebesuku galvos del situ bedu, vaziuoja neblogai. Vienintelis dalykas kas kamuoja, tai, kad kuro sanaudos visgi idiotiskos :/ Vidurkis dega 10,4, pravaziavus 250 km uzmiescio ir 200 km miesto. Faktiskai taip ir yra, nes ipyles 60 litru nenuriedu daugiau kaip 600 - 630 km. Toks vaizdas, kad gerai spustelejus kelis kartus matai, kaip rodykle kuro pakrito. (nejuokauju, is tiesu) :D Na mieste manau sanaudos iseina kokie 14 litru, kas manau yra perdaug, nes tikrai lengva koja vazineju. Kazkur beda vis dar slypi, kuri naudoja kura neefektyviai :( Tai manau, kad teks ieskoti bedos, nes taip vazinejant tai tik i minusa... :idea:
-
Manau atgailėk N sumą pinigų ir nuvažiuok Kaune į Alfa RS servisą. Ten manau daugiau pasakys kame problemos.
-
Kadangi buvo egr uzstriges, tai ir isiurbimo kolektorius manau bus pilnas sudo...reikia ardyt ji ziuret o ten tai bus manau dielos nemazai, servisas ardys kelias valandas tikrai. Kaip ji pati isvalyt geriausia butu ?
-
Kad nuimti kolektorių, reikia nuimt skirstymo dirza, siurbli.. labai daug reikalu
-
Kad nuimti kolektorių, reikia nuimt skirstymo dirza, siurbli.. labai daug reikalu
Tai sakytum, kad tai nebus viena is dideliu kuro sanaudu priezasciu ? Siandien isvedziau vidurki (realu, pagal degalu kieki ir nuvaziuotus km) ir is 50 litru gavau 463 km. Tao buvo kelione vln - kedainiai ir atgal (260 km). Kiti 200 km buvo miestas. Vidurkis gavosi 10.7 l/100km. Todel ir panikuoju, nes visur kiek skaiciau zmones vidurki turi mazesni...bent jau iki 10. Kompas rodo 10.2
-
Kadangi buvo egr uzstriges, tai ir isiurbimo kolektorius manau bus pilnas sudo...reikia ardyt ji ziuret o ten tai bus manau dielos nemazai, servisas ardys kelias valandas tikrai. Kaip ji pati isvalyt geriausia butu ?
tvarkant EGR'ą atnaujintą tarpinę pastatei tikiuosi
-
Egr yra programiskai atjungtas ir uzdarytas., nes buvo open padety uzstriges.
-
Įsitikinęs, kad uždarytas mechaniškai, nes būna uždaro programiškai, o jis pastrigęs mechaniškai ;)
-
Kad nuimti kolektorių, reikia nuimt skirstymo dirza, siurbli.. labai daug reikalu
Tai sakytum, kad tai nebus viena is dideliu kuro sanaudu priezasciu ? Siandien isvedziau vidurki (realu, pagal degalu kieki ir nuvaziuotus km) ir is 50 litru gavau 463 km. Tao buvo kelione vln - kedainiai ir atgal (260 km). Kiti 200 km buvo miestas. Vidurkis gavosi 10.7 l/100km. Todel ir panikuoju, nes visur kiek skaiciau zmones vidurki turi mazesni...bent jau iki 10. Kompas rodo 10.2
Vilnius - Kėdainiai - Vilnius greitis ~ 130-140 km/h vidutinės gavos 6,5 l/100
Kas liečia įsiurbimo koliką, tai mano valytas, nes kai parodė foto servise kaip apsinešęs buvo, tai ~1cm suodžių ant sienelių. Jei keisi diržą ir t.t kas priklauso, nepagailėk papildomų 200 Lt ir išsivalyk, gali būt kad padės. Oro trūkumas ir tau sąnaudos gaunas..
p.s. egr ir pdf išpjauti ir išprogramuoti
-
Brumbrum : na taip, pas save servise uzdarem. Idejom plokstele. Tik is vienos puses. Nezinojau is kurios puses uzdaryt
-
Brumbrum : na taip, pas save servise uzdarem. Idejom plokstele. Tik is vienos puses. Nezinojau is kurios puses uzdaryt
Tada liuks, nes mates po "uzdaryto" programiskai kas dejosi kolektoriuje, nes buvo mechaniskai pastriges ir "siko" viska i vidu, suodziais apaugo per metus tiek, kad net nebeuzsivede automobilis :)
-
Tao va as del to ir pagalvojau kad reiktu i kolektoriu gal ilist, nes nezinia kiek laiko pries atjungima egr buvo uzsikimses ir pastriges atidarytoj padety.
Greiciu deze gali itakot sanaudas ? Bet kad ji gerai veikia. Net nezinau is kur tas vidurkis 10.7 litro :o ir ne kompiuterinis cia.
-
Tao va as del to ir pagalvojau kad reiktu i kolektoriu gal ilist, nes nezinia kiek laiko pries atjungima egr buvo uzsikimses ir pastriges atidarytoj padety.
Greiciu deze gali itakot sanaudas ? Bet kad ji gerai veikia. Net nezinau is kur tas vidurkis 10.7 litro :o ir ne kompiuterinis cia.
Расход топлива в городе на 100 км 11,4 л
Расход топлива на шоссе на 100 км 5,8 л
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км 7,9 л
Na jei butu tiek mieste, tai realu, bet trasoje/mieste 50/50 apie 8ltr simtui turi buti...
-
Tao va as del to ir pagalvojau kad reiktu i kolektoriu gal ilist, nes nezinia kiek laiko pries atjungima egr buvo uzsikimses ir pastriges atidarytoj padety.
Greiciu deze gali itakot sanaudas ? Bet kad ji gerai veikia. Net nezinau is kur tas vidurkis 10.7 litro :o ir ne kompiuterinis cia.
Расход топлива в городе на 100 км 11,4 л
Расход топлива на шоссе на 100 км 5,8 л
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км 7,9 л
Na jei butu tiek mieste, tai realu, bet trasoje/mieste 50/50 apie 8ltr simtui turi buti...
na ziuresim toliau, gal ten tik vienas bakas toks nevykes gavosi. Ziuresim kas bus sia savaite :)
-
Tao va as del to ir pagalvojau kad reiktu i kolektoriu gal ilist, nes nezinia kiek laiko pries atjungima egr buvo uzsikimses ir pastriges atidarytoj padety.
Greiciu deze gali itakot sanaudas ? Bet kad ji gerai veikia. Net nezinau is kur tas vidurkis 10.7 litro :o ir ne kompiuterinis cia.
Расход топлива в городе на 100 км 11,4 л
Расход топлива на шоссе на 100 км 5,8 л
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км 7,9 л
Na jei butu tiek mieste, tai realu, bet trasoje/mieste 50/50 apie 8ltr simtui turi buti...
na ziuresim toliau, gal ten tik vienas bakas toks nevykes gavosi. Ziuresim kas bus sia savaite :)
Taip pat, Alfa Owner forume, kazkoks italiukstis pasake, kad jam buvo ta pati beda, ir sprendimas buvo valyt voztuvus, nes jie buvo ''koksu'' stipriai uzsinese. Bet kiek mano mechanikos zinios nesa tai ju neisvalysi ju neisimdamas, o juos isimti bus daugiau darbo, nei nuimti isiurbimo kolektoriu. :idea:
-
Voztuvus valo didesnes apsukos laikomos ilgesni laika,zemesniais begiais pavazinek viena diena,dar yra priedai i kura kad padetu valyt,gal klystu pataisykit,bet geras priedas kurui ipylus zibalo,jis sausas turetu padet,kiek pilt pajieskok internete.
-
Žibalas gerai ir dyzelinių automobilių aukšto slėgio kuro siurblius žudo ;) vožtuvus valai, bet siurblį žudai ;)
-
Žibalas gerai ir dyzelinių automobilių aukšto slėgio kuro siurblius žudo ;) vožtuvus valai, bet siurblį žudai ;)
Del to paties as irgi norejau sakyt, kad naujiems varikliams cia kiek pasenes metodas man atrodo... kaip ir kuro priedai visokie, viena valo, bet kitur visas slamstas nukeliauja :/
-
Jeigu zibalo 10/1 proporcija ar priedai kurie dazniausiai naudojami voztuvu valymui ir yra pagrindine sudetis dazniausiai zibalas yra senovinis budas ,tai naujoviskas tikriausiai voztuvu keitimas ;D.
-
Tai ir žieminiame kūrė žibalo pakankamai ;) bet tai nereiškia, kad reikia piktnaudžiauti, o vožtuvų valikliai į kurą matęs ir su nuliu žibalo ;) pvz valvoline ;)
-
Tai ir žieminiame kūrė žibalo pakankamai ;) bet tai nereiškia, kad reikia piktnaudžiauti, o vožtuvų valikliai į kurą matęs ir su nuliu žibalo ;) pvz valvoline ;)
Sakai saugu butu toki ipilti ? Kur ieskoti ?
-
Stokker matęs ;)
-
Aciu visiems pasisakiusiems uz pagalba ! Tikiuosi pavyks artimiausiu metu prilekt i koki jusu meeta ir gyvai parodyt savo pilkaja gulbe :du:
Didelis dekui, kad neissisaipet ir padejot ! :alaus:
-
Dar niekas taip delikačiai alaus nestatė :D
-
Dar niekas taip delikačiai alaus nestatė :D
na ir įzvalgumas tamstos :D
-
Po perkunais, busiu prisikarksejes tikriausiai... :begam:
-
Niekas už liežuvio netempė ;)
-
Atgaivinu temą dėl XADO poveikio !
Taigi, supyliau XADO Revitalizanta (sita : http://xado.lt/revitalizantai/atominiai-metalo-kondicionieriai/atominis-metalo-kondicionierius-xado-maximum-1-stage ) is labai mandros pakuotes su daug mandru zodziu ir skaiciu, sumokejau 179 pinigu ir jau tada jauciausi kaip apgautas pensininkas, kuriam ka tik pardavejas per duris pardave koki 'ab rocket' uz keturis kart per didele kaina. Na supyliau ir nuvaziavau 1000km. Taigi rezultatas toks :
1. Vibracija ir pulsavimas ant laisvu sumazejo zymiai, dabar vibruoja tik kol saltas ir pastovejes kelias dienas motoriukas.
2. Sanaudos, kaip bebutu keista, vienu litru pakrito. Buvo 10.7 vidurkis, dabar liko 9.7 (na tai 1.0 litro nuo vidurkio numust yra neblogai). Vidurkis realus, skaiciuotas pilantis kura, ne pagal kompa. Pagal kompa rodo 9.9 (2500+ km tripas).
3. Tai, kad auto sunkiai vedasi kartais kol saltas, bus lengvai isspresta pakeitus akuma ir zvakes, kadangi idetas mano maziausias matytas akumas pas dyzeli - 70 ah, ir jis vargselis po valandos muzikos klausymo jau pradejo koset. Nustatem, kad vis dar gamyklinis, tai kaip ir normalu, kad po 6 metu smierčius jam atejo.
4. Zvakes pries ziema pakeisiu profilaktiskai, nes niekada nekeistos irgi taip numanau..o ir nedaug kainuoja. Savo senosios 156 2.,4 dyzeliuko (129 kw) prie -18 ir maziau net nebandydavau vest, viskas buvo aisku. :D
Taigi kolkas tiek. Kompresijos nematavom dar, bet jauciama efekta XADO dave, todel manau, pas ka rimtesnes problemos pradeda list, pabandykit is pradziu sita priemone - blogiau nebus, o mano atveju net gi pasidare zenkliai geriau. :du:
Magija ! :star:
-
Džiugu girdėti ;)
-
tas xado labai laikinas, daugiau psichologinis poveikis. išmetei pinigus, daugiau nieko, ir dar kitiem patari. na, aišku vienam durnium būt nefaina, reik kitus pritraukt :)
tvarkyt reik priežastis, nes jos niekur nedingo, ir joks xado jų nepašalins.
Niekas nesako, kad dingo, as sakau geriau, ir kiek ilgam - nezinau. O durnium irgi nesijauciu. Taip, kad nekarksek taip garsiai ;) kitu isbandyti irgi neverciu, tik zmones prase pasakyt kas bus. As ir sakau :)
-
Pvz smt yra išbandytas 1000km lenktyn—se ir pasiteisino ;) bet jo paskirtis truputį kitokia.
-
Et visgi kazkas negerai...ant laisvu garsa lyg nedirbtu cilindras, variklis vibruoja netolygiai, apsukos sokcioja. Uzkuriant salta buna kad uzsikuria ir is karto gesta. Ismeta daug dumu uzkurus salta, bet ne melyni, stipriai smirda dyzeliu. Nezinau ka daryti. Traukia lyg ir neblogai. Gal voztuvai ar kolektorius ? Nujauciu kad kainuos brangiai...
-
Kompresija not ok viename cilindre, matyt kuras neužsidega jame, todėl ir smirda dyzelinu, dūmai balti?
-
Ne dumai labiau melyni ir sodrus. Kompresija vienam cilindre gerokai mazesne, 22, kai tureru but 28. Salta kuriant dabar uzsikuria ir is karto gesta jei gazo neduod gerai. Pries galingas.lt vizita buvo egr uzstriges ant 'open' - gal i kolektoriu meslo privare ?
-
Gali, nes mėšlo ten pakankamai varo... Bet va kompresija irgi neramina...
-
Et visgi kazkas negerai...ant laisvu garsa lyg nedirbtu cilindras, variklis vibruoja netolygiai, apsukos sokcioja. Uzkuriant salta buna kad uzsikuria ir is karto gesta. Ismeta daug dumu uzkurus salta, bet ne melyni, stipriai smirda dyzeliu. Nezinau ka daryti. Traukia lyg ir neblogai. Gal voztuvai ar kolektorius ? Nujauciu kad kainuos brangiai...
dar pasitikrink kuro slangutes aplink varikli, gal ora gaudo kur?
-
Oras pro šalį nemanau, kad bus pagrindinis kaltininkas.
O kaip prieš čipavimą važiavo? Purtėsi irgi, ar nieko nebuvo? Nors, nemanau, kad čia bus labai susiję su čipu. Čia daugiau bus mechaninė bėda ir turbūt būtent tam cilindre, kuriam mažiausia kompresijos. Ar tik nereikės galvos kelt...
-
Pries cipavima ir egr dpf isemima, tai turbo slegis sokinejo, purtydavosi vaziuojant (dpf uzsikimses) ir ta pati vibracija buvo. Idoomu tai, kad jeigu zvakes pakaitini kokius penkis kart - uzkuria is karto. Bet dumu vistiek yra. Zvakes verta gal traukt ar akoma kita pabandyt ? Siulykit kas turit paprastesniu ideju, as turiu savo autoservisa, paprastus variklio darbus padarom, bet siaip ne su varikliais dirbam. Galvos nenukelsim, bet tokias pvz zvakes istraukt galim.
-
Žvakės kaitinamos šituose varikliuose ir prie pliusinės temperatūros, tad jas tikrai verta pasikeisti ;) užvedimo problemą išspręsi, bet dėl purtimosi tai jau sunkiau ką patarsime
-
Uzkuriant ant salto ismetamas lauk nemazas kiekis melynu dumu. Veliau jie dingsta. Faktas, kad stovint masinai neuzvestak kaskokiu budu varva tepalas i cilindrus. Mandzetai ? Galva reik nuimt kad iki ju ir voztuvu prieit ?
Taip pat is kurios puses cilindrai pagal eiliskuma eina ? Nezinau kuri yra ketvirtas.
-
Greičiausiai tai bus 1 2 3 4 5. Pirmas pagal mane arčiau diržų.
-
O tų dūmų kvapas tepalo?
-
Aha, melynas sodrus tepalas. Kai variklis saltas. Ir nemazai patenka nes pastovejo 20 min ir vel buvo toks pat kiekis uzkurus. Bet tik uzkurimo metu issipjaudo ir baigias.
-
del kompresijos cia bus..
-
Faktas kad del to. Bet norisi bent preliminariai liga nustatyt, kad nereiktu viso variklio paleist dalim beieskant.
-
nekuriant naujos temos. pas mane 1.9 110kw, pastebejau kad apsuku pulsavimas saltam varikliui progresuoja. Buvau kompa pajunges sake purkstukai kazkaip nevienodai dirba, didelis skirtumas ten tarp skaiciu kazkoks :D , sakau gal pamegint kokios chemijos i kura kur purkstukus valo? nieks nesusidure?
-
As ir galvojau kad purkstukai, bet beda yra ariklio kompresija. Purkstukus tikrinom buvo kaip nauji, skirtumas del to kad jie kompensuoja vienas kita. O kame beda dar nezinau net.
-
Na žodžiu bėdos nesibaigia, o tik labiau lenda į paviršių.
Dabar užkūrinėjant kol šalta, jeigu nepaduodi gazo - iš kart gesta, toks jausmas, kad cilindre kažkuriam tepalo būtų daug, nes išmeta tokį tirštą debesį dūmų su tepalo smarve. Po to pradega viskas ir pasidaro gerai. Ką daryt :( Kažkaip tepalas patenka į cilindrą.
-
Kaip tai ką daryti? Variklį tvarkyti. Šiti visi myžaliukai pilami į variklį yra laikinas problemos nutolinimas.
-
Dabar reikėtų gerai apsidairyti ir paieškoti už kurio kampo stovi personažas pavadinimu "imam galvą ir ieškom problemos iš pagrindų". ;)
-
Dar reiktų leak down testą padaryti ir tada jau galvą nuiiminėt ;)