Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Edvis 2014-04-16 14:57

Antraštė: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-04-16 14:57
Sveiki, :)
Nepykit, kad teko palaukt  ..  Pasirodo nepavyks padaryt super duper straipsnio del dingusiu nuotrauku :(  Bet  anyway …
Edvis pristato   AF 156  1.9JTD 77kw
(http://oi60.tinypic.com/dlsqyb.jpg)
  Taigi, su alfa eina antri metai  naudojimo I pabaiga.. Ir as Jums pasakysiu, kad nesigailiu nei dienos ! Neesme, kad masina nebuvo tobulos kondicijos,  bet  bandysim prie tokios priarteti.
Buvo ir pakabos   tvarkymu ,pora ‘’ bum ‘’, tada  kebulo detaliu keitimu  ir , o ,   bet , taciau  ,   laikom kardana ir vaziuojam toliau !  Na , paskutinis darytas dalykas tai stabdziu  disku, bei kaladeliu keitimas, suportu   restauravimas ( keista bet bosh diskai su bosh kaladelem nelabai draugauja ).
.   Realiai neturiu kieme duobes, ir negaliu praleist laiko prie masiniuko tiek kiek noreciau, bet  po truputi apsipazistu su agregatu ..
 Kolkas artimiausi planai:
                Priekiniu amortizatoriu keitimas + atraminiai guoliai
                Variklio apsauga
           Kazko durniuoja posukiu rele
      Rankinio trosu keitimas
      Lietu disku keitimas
      Butu gerai truputi korpusa atitiesint ;
      Bamperio keitimas
                Kilimo Cheminis
      Slenksciu tvarkymas
      Kilimo cheminis
      Pasiziureti kas darosi po kilimu
      Signalizacijos idejimas
      Zibintu  keitimas , sureguliavimas
                Pagalviu lemputes nugesinimas
                Stabdziu slanguciu keitimas

 :star:
 ok, einam i turgeli apsiprekint   ;)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-05-01 21:12
Mazum turit minciu del ko  ~1 metu radiatorius galejo paleisti  ? ar realu gauti koki akmeni is po rato  jei nera dugno apsaugos ? 
(http://www.part.lt/img/d9ed68ad0733f6cdee86d98998eaa833455.jpg)
Laikinai sulituotas, bet turbut laiko klausimas kaip ilgai laikys...
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: PiPPas 2014-05-01 21:27
Tai kad pas tave ne tik dugno apsaugos nėr, bet ir buferio grotelių. O šiaip tai visai tikėtina. Be to - užsidėk apsaugą, nes purvai ant diržų keliauja, o tai gali baigtis labai liūdnai (ne visada, bet būna juk visko). 8)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: MIG 2014-05-01 21:42
Sveikas Atvykes i Foruma Edvinai! :) Lauksiu foto su Ratais :)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Esnyper 2014-05-01 22:18
Berods turiu priekines groteles ir priešrūkinius ;D
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-05-02 14:37
skambes gal ir kvailai , bet nedesiu as jau nieko i sita bamperi,  eina jis peklon...  
tiesa, vasara arteja, davai pasiorganizuokim greiciau   marskinelius uzsisakyt   ;)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: PiPPas 2014-05-02 16:14
skambes gal ir kvailai , bet nedesiu as jau nieko i sita bamperi,  eina jis peklon...  
tiesa, vasara arteja, davai pasiorganizuokim greiciau   marskinelius uzsisakyt   ;)

Nėr pagrindinio asmens, kuris už tai atsakingas. Kai tik bus - pasiorganizuosim. 8)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-05-14 07:49
gerieji zmones, o pas jus 36 mm rato verzle irgi su kazkokiais uzkalimais padaryta ?  Ir apskritai ja imanoma atsukt namu garazo salygom ?  ten gal atbulinis sriegis koks ?
 (Kad ir kaip bebutu,  nej krust ji pas mane ...)
 Antra kart prasedejau  gal 8 h  bebandymas pakeisti amortikus,  dar planuose buvo ir granatos apsaugas pasikeist,  bet ....
 Pasakysiu idomu dalyka, tas sarnyru istraukejas, bent jau universalus 20-22mm tikrai geras padargas. |Si kart pavyko atjungti du sarnyrus - traukes ir virsutines sakes. bet tas apatines sakes nepasidave, nes jis lyg ir platesnis ir maniskis sarnyru istraukejas buvo bejegis... :angry:
  Na, bent jau rankinio trosus pavyko pasikeist  :alaus: ;)
 P.s. Nuotrauku kaip ir nera, nes darbas kaip ir  patyre fiasko
P.p.s.  po ~16 praleistu valandu prie vienos puses ardymo, turiu pripazint pralaimejima
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: AnR92 2014-05-14 08:38
Veržlė užkontruota , kaip ir pas dauguma . Atsukti paprasta , bet reikia turėt specifinę galvutę su konusu , bo paprastos nenori lyst , na ir 2 metrų vamzdį   :D
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: KLIFF 2014-05-14 09:34
Atsisuka joi gan nesunkiai. O galvute turi buti tokia...."Terksles", ypac raktu komplektuose, dazniausiai buna triju dydziu (is pastebejimo), mazyte, vidutine, didziausia. Reikia naudoti vidutinei tinkama galvute, jei desi didziausia ji netilps, del storu sieneliu. Uzspaudzia stabi vienas, kitas suka.
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-09-17 10:28
ahoy,  :)
 Na ,ka.. Pakeiciau pirekines faras, . naujas priekinis bamperis, uzsidejau plienine durgno apsauga ( sheriff )  dugna apvalytas nuo rudziu, pavirintas, nutepliotas antikoroziniu , pakeistos abi radiatoriaus varzos,  Nupirkti R17 ratai , nauji varztai ( tereikia padangu :( ) , pakeista priekine vairuotojo puses stebule, ir guolis, pakeisti priekiniai amortzatoriai, spyruokles, bei  atraminiai guoliai,
 tai vat, siek tiek, apsitaisem pries ziema  :masina: :du:   
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: KLIFF 2014-09-17 10:38
Kur apsauga pirkai?
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-09-17 10:42
autovega, vilniuj savanoriu prospekte , gal valanda uztruko .. :)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: KLIFF 2014-09-17 11:55
Tai jie ten gatavai jas gamina, tik uzsakyma prieme, ar tu cia eileje konsultanto valanda laukei? :)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: TwinTurbo 2014-09-17 13:08
Jei dar nepasikeitei pagrindinių mazgų (pagrindinis, aksesuarų diržas, filtrai, priekinė važiuoklė), tai į puošimą, tavim dėtas, nežiūrėčiau. Juk nebus noro žiūrėt į gražią mašiną po trūkusio diržo ir užlakstytų vožtuvų.  ;) O pagražinti visada spėsi.  :alaus:
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-09-18 08:36
visi dirzai keisti kazkur pries 25k km .Oro ,tepalu  filtrai, ir tepalai ~ kazkur pries 5 k km..  
tepala naudoju shell ultra diesel, 5w40
 vairo stiprintuvo, ir stabdziu skysciai  pries 10 k km ..  
 Na tai cia toks ir puosimas, kad susitvarkiau  variklio temperaturos problema,   apsauga nuo purvo , amortizatoriai ir  spyruokles irgi ne del grozio deti , stebules su guoliu  irgi  nesimato ..   :) tai buvo toks daugiau praktinis aptarnavimas.Na aisku pamirsau svarbiausia dalyka- zenkliuka :(
P.s. del apsaugos, paskambinau , susitariau , nuvaziavau, valanda laiko uztruko .. bet laikas greit prabego, ten salia pavalgyt galima, paskui zveju parduotuvele toj pacioj vietoj yra  , tai prie meskeriu prisiliest galima ;)

 
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: TwinTurbo 2014-09-18 11:53
Pataisyk, jei klystu, bet apsauga 2mm plieno, kaina 506Lt?
O ko pas tave tas priekis toks neproporcingas? Ypatingai dešine fara, atrodo, kad smūgį turėjus į piekinę dalį. Gal pabandyk noro ir pinigų turint į kokį kėbulo geometrijos reguliavimą nuvežt, iš karto pagyvėtų automobiliukas.  ;)
Antraštė: Ats: Made in Italy, perfected in LT
Parašė: Edvis 2014-09-18 15:19
tamsta teisus... pamirsau pamineti, kad, prie viso to, ir prieki atstate i vieta  :)
  nu taip, ta pati ...

O  gal zinot kaip tiksliai  kazkoks blokas vadinasi ?  signalizacija sherff berods 900 / 1050,  tiksliau ryt parasysiu .. nuveziau masiniuka pas signalizaciju montuotoja  o jis man sako, kad cia dar kazkokio bloko reikia, kuris apie 300Lt kainuoja .Sake be to bloko apsauga veiktu tik 20 - 30 % pajegumu .. . :( , gal kam teko susidurti ?

P.s.  va per ziema reikia pribaigti tvarkyti  masiniuka ir kitais metais,su tikrais vyrais,  i alfa tura leistis :)