Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: marius3000 2014-04-02 17:08
-
Sveiki,gal kas turit tokia detale: Detale yra plasmasine,lenkta(nezinau kaip tiksliai vadinasi)jungianti dvi slangas viena iseinancia is variklio,kita iseinancia is oro srauto.Buciau dekingas uz pagalba ;)
AR 156 1.9jtd 77kw
-
bent jau paveiksleli ikelti galejai is cia - www.fiatdalys.lt o ir daliu ten yra.
-
nera pavadinimo tos detales ir ji nepazimeta jokiu skaiciuku tai nezinau kaip kitaip paaiskinti ji yara virs zarnos pazymetos 8 numeriu ir aiskiai matoma.Sory kitaip nezinau kaip paaiskint,tikiuosi supratot apie ka kalba eina.
-
O tai vizualikos nepavyksta pasitelkti? Nuotrauką padaryti kas kur kaip, ar iš interneto išsitraukti variklio foto ir pažymėti ko reik? Juk tiek daug variantų yra, nes dabar lyg pasagos ieškotume šiene... 8)
-
Kaip cia ta foto idet?
-
http://bit.ly/1ksDSH8
-
Atsakyti, Papildomi nustatymai, Prikabinti skiltyje- Parinkti...
-
detale kurios reikia pazymeta rodykle ;)
-
gofra, oro žarna (nuo dežės), tinka nuo visų 1,9 2,4 156, GTd tokia pat (pataisys jei klystu kas nors)
-
Jau nupirkta ;) o gal kas turit oro FILTRO DEZES DANGTI SVEIKA i kuri statosi oro srauto matuokle?
-
Čia toks exkliuzyvas, kaip SZ gatvėj pamatyt
(turėjau garbės dar tada kada nesuvokiau kas per Alfa, o Alfa buvo dzin, nes sunkiai pedalus pasiekiau, ką jau ten maigyt)
Užsrigusius varžtus, persisukančius siūlau raut lauk su gera stanbia drėle su perforatorium, ten varžtai sukasi į metalinius cilindriukus kurie persisuka ir nebeatsisuka. Išlupsi pilnai jei pasiseks, tada liks tik tas plokšteles mandriau įstatyt.
-
deze pati gera,tik vat tas dangtis kuris uzsideda tai jo auseles nuluzusios ir neina jo pritvirtinti niekaip :smilie:
-
Kad nekutr naujos temos, kur gaut galima vamzdi nuo IC i varykli?
-
Kad nekutr naujos temos, kur gaut galima vamzdi nuo IC i varykli?
Gal slanga, o ne vamzdi? As emiau is Autobravos. Gali pirkt silikonine is ebay, atseit geriau laiko.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Autogralis. Berods 150 Lt kainuoja (be nuolaidos). Prieš tai tris šlangas pasikeičiau, dabar ramu jau 6 mėnesius. Vairavimo stilius nepasikeitė.
-
tas shlangas tai uzpiso, pakeiciau viena, pist vel tas pats. o tai kokia kaina silikoninio?
-
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=alfa+romeo+silicone+upper+hose&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xalfa+romeo+silicone+upper+turbo+hose&_nkw=alfa+romeo+silicone+upper+turbo+hose&_sacat=0
http://newalfaparts.co.uk/128-diesel-19-jtd-24-jtd
-
Nėra reikalo silikono pirkt. Tiesiog nebepirk senų šlangų ir problema išsispręs. Per ~8 mėnesius pakeičiau 3-is šlangas (visos iš šroto/naudotos). Rudenį įsidėjau naują iš autogralio. Iki dabar laiko puikiai, nors teko per tą laiką ir porą kartų iki 190km/h paspaust.
Tėvas 85kw gavo jau su perpjauta intecoolerio šlanga (lietuvių pirkimo užsienyje ypatumai...) iš kart pasikeitė į naują ir jau 6+ metų važinėja ir nesuka galvos.
Kiek kalbėjau su Giedrium iš Autogralio, tai kas nusiperka naują šlangą atgal nebegrįžta.
-
aciu tau. tai gal kokia nuolaidda turi ten? dar del turbinos noreciau paklaust , gal zinai kiek didesne turbina kainuotu? :)
-
Deja Deja, nuolaidos tik miške :'(
Čia ne WW, tai turbo servise kokiam neturės sutvarkytos ant lentynos.
Šrote ~500 + galimas tvarkymas ~800, ar bent taip kalba.
Nežinau kokia ta didesnė, gal tu gTB Breros turi omeny, ar dar ką mandriau (naujos kainuos kaip dvi neblogos alfos), Pasiruošęs "kelnes" nuleist ? ;D
P.S. Alfos ne savo ;)
-
Matai, pinigai tai neproblema, man siulo uz 1200lt saltus vydurius padaryt kiek tik galma maximuma. Bet ir tai, kolkas is 1.9jtd noriu isspaust apie 150kw, ir tai tikiuosiu padaryt si men, arba kita. nes dabar pakolkas tik 100kw. Ir ant tu 100kw greiciau vaziuoja neigu bmw 320 100kw ;D
-
150kw iš 77kw tu išspausi nebent perrinkęs visą mašiną. Nepamirštam, kad yra tokie dalykai kaip sankaba, smagratis, pavarų dėžė. Tie 1200 Lt pataps centais, kai pradėsi rimčiau ruoštis.
Iniciatyva sveikintina, tačiau nemanau, kad šis modelis to vertas. Geriau pasitaupyti ir pirktis 1.9 JTD 16V 110kw, kuriam 150kw yra visai realus skaičius su sąlyginai mažom išlaidom.
-
Matai, pinigai tai neproblema, man siulo uz 1200lt saltus vydurius padaryt kiek tik galma maximuma. Bet ir tai, kolkas is 1.9jtd noriu isspaust apie 150kw, ir tai tikiuosiu padaryt si men, arba kita. nes dabar pakolkas tik 100kw. Ir ant tu 100kw greiciau vaziuoja neigu bmw 320 100kw ;D
Gali pradėti ieškotis naujos sportinės sankabos, smagračio ir net greičių dėžės. O prie to pačio dar pridėti ir normalesnę stabdžių sistemą, nes kiek pamenu, tai 77kW variantuose buvo neventiliuojami stabdžiai.
Kitą vertus - gal tiesiog iškart ieškokis kito automobilio...
-
Na matai, kitos ieskot nelabai nori, sita alfa visai nebloga, varyklis dabar ardomas, viska daroma po biski, uz tuos pinigus kurios as paimai alfa su gana tikrai geru varykliu tai galima ir kist. tie 110 kw jie nera labai geri, 77 patikimesni. Sankaba ir pakaba atvaziuos is JAV, del smagracio dar net nezinau kur ieskot. Kaip viska skaiciavau kad isspaust is sito varyklio 150kw man prireiks apie 9350lt. Taip galiu uz ta kaina paimt kita afla su daugiau kw. Bet visvien ikisus tiek i sita masina ir padares 150 kw jinai vaziuos geriau negu 110kw sucipuota iki 150kw. Pazystamas dabar daro sau vien alfa 156 1.9jtd , buvo sutvarkes iki 170kw, dabar pasykele iki 200kw. Manau, kad masinukas mano turetu uz geru 3 men pasirodyt kelyje.
-
Gal dar zinai kur gerai ir nebrangiai dazo?
-
Kažkaip panašu į kosmonautikos sritį. Kas dėl patikimumo, tai neša į VBS (viena bobutė sakė). Esmė tame, kad antrosios kartos JTD (77kw-85kw) naudojo EDC15xx kompą, o naujieji - EDC16xx. Ir norint daugiau išspausti - pastarojo galimybės ženkliai didesnės.
Sankaba ir pakaba iš JAV? Gali plačiau, kam europietiškai mašinai reikalingos dalys iš štatų?
110kw nesusičipuoja iki 150kw, be mechaninių pakitimų. Tačiau pasiekti 150kw jai nėra problemų ir tam net nereikia lysti į variklį. Vienas anglas yra pasidaręs 166kw, be didesnio vargo. Taigi klausimas kas geriau ir kas turi daugiau potencialo :)
Kas dėl dažymo - kasper.
-
Paprasta 77 kW jtd jei sugebesi uzpust iki bent 150, tikrai nebebus patikimas. Isivaizduoju, tam reikes naujos dideles sraiges, naujo interkulerio po bamperiu, sankaba, deze, apie kompa nebekalbu, jei planuoji tam biudzeta beveik 10 tLt, gali uz tiek visa alfa su 110 kW ir remapinimu iki 150 nupirkt. O galiu paklaust: ka isvis darysi su tokiu galingumu? kur planuoji isnaudot? street race'nimui pries bmw?
-
jopapai, nestabdykit zmogaus ryzto ! :masina:
-
Kostai nušluostyk nosį, ir padaryk, kas suplanuota :alaus:
Niekaip nesuprantu kaip tai pasieksi.
Kad 150ag išlupt su FMIC ir tuštiintu išmetimu realu iš 77kw.
150kw is 77kw labai abejotina;
1. Kaip ketini tiek kuro paduot ?
turima nei pompa, nei kuro reguliatorius (nesupras reikaimo slėgio), na ir aišku purkštukai (fyzika), nesugebės parūpint kiek reik. Gal turi receptą, ką pritaikysi, man fantazijos trūksta ?
2. VNT(N75) kompas nesupranta (visad galima perdaryt mandra sraige į mechaniką bet....)
3. Sankaba, pvz kokia RACE kevlarinė, tik pradžia, jei sankaba ir nemirs, mirs smagratis, jei čia išspręsi mirs dėžė, galimai pusašiai, po smagračio, reiks Q2 ar Quaife, stipresnis mazgas nei org diferencialas + bus LSD :)
Smagratis - nesiūlau ieškot ir sukt galvos apie stiprintus dvimasius, tai tik artėjimas prie viemasio, stipresnės spyruoklės, (komfortas mažės)
(reikia tikrint info ir dar kart tikrint) vienmasių smagračius galima panaudot, nuo fiat coupe 20vt, gal ir nuo 16vt (sankabos lyg vienodos), taip pat GTA, nors ten 12 varžtų tvirtinimas, liks 6 skylės, galėsi girtis, kad lengvintas smagratis tipo :) Čia bolt on.
Girdėta, kad ir TS'o galima užkabint, bet ten, kažką jau reik perdirbt nežymiai.
Su visu tuo yra kelios man nesuprantamos problemos, tai pačio sankabos pedalo eiga, nes visi išvardinti smagračiai yra kiek plonesni, nei gimtas dvimasis, Kažkiek laisvos eigos gaunas ?
Kosmosas labai sąlyginis, ner čia ko tyčiotis
Vo, koks monstras, beveik 200kw (275ag)
http://www.alfatuning.sk/projekt_gt_262k.php?lang=en :masina:
Aišku be mano minėtos Breros GTB sraigės neapsieita :)
Tai Garet 154kw, ne verner KKK 147kw sraigė ir tai 16v JTDm
Dėl kebulo kaip jau ir sakė - Kasper 86 56 80 124
-
As 300kw uzsipuciau is 1.9jtdm ir dar pakelsiu daugiau,pala ainu dar samanes ipiest ir tada....
-
Ir ko čia pavadauotojau tyčiotis ir floodint ? - patylėtum, atrodytum protingesnis, ypač dėl 300kw
Specialiai įdėjau 260ag+ pvz.
Ant 8v visad galima uždėt 16v galvą, tai atliktą ne kartą,
beveik tikras ir tuom, kad tiek degimo kamera tiek purkštukų pozicija ir tvirtinimai/skylės vienodos, kitaip sakant galima sukišt JTDm 16v "pirštukus" į 8v. VNT savireguliacija kažko daug neduoda, kalbant apie max galią, tai leidžia tiksliau reguliuot galios augimą ir panaudojimą ir mišinį visame sūkių diapazone, su mandru boost controleriu (jungiamu kartu su rmp daciku) galima tai atkartot.
P.S. ta pati 77kw turbą reguliuojama tik ne ECU, tai sunku nuspėt kiek trumpint, dėl norimo slėgio prie piko apsukų, siekiant ~150ag išspaust.
-
Liuduk,pasakysiu tiesiai sviesiai:uz tave cia didesnio svaigalo,nebuvo ir turbut nebus!Gogle visi moka naudotis taip kad sa. Paaukit chebra,nes cia jusu filosofavimai be praktiniu irodymu niekam neidomus...Kai pamatysiu reza tada,pirmas nukelsiu kepure ir pasakysiu: klydau bicas respect...o dabar.... :-\
-
Dabar apie alfa, kalbama su zmonem kurie tikrai toi sriti nusimano. Kodel detales is jav, nes ten man iseina pigiau nei is ebay. Del visko kito, kai darbas bus pradetas bus ir nuotraukos. 150kw tai tikrai nera daug. Del sankob ir smagracio , viskas bus daroma tikrai kokybiskai kad nelektu detales kai pas viena pazystama su corrado. Viskam reikia tik geros galvos, babkiu, ir ranku kurie auga ne is syknos :) Del nuomones dekui, kiekvieno is jusu nuomone yra tikrai svarbi, ir pastabos irgi.
-
OK, lauksim dyno testo protokolo su 200 kW, alfa 1,9 jtd 8V. 16V negalioja.