Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2014-03-23 18:58
-
1.6 8v boxeris
gal kas žinotumėt, kodėl čia taip nutiko?
po galvų remonto sudėjus naujus riebokšlius (ar salnikus nžn kaip juos pavadint LT, laikėsi tvirtai), per test draivą netekau kelių litrų tepalo.. viskas išvarė nafig per juos ant išmetimo kolektoriaus.. ;D
čia turėtu būti kokis tai fiksatorius, 1.7 16v variklyje tai galinio dangtelio skylės mažesnės ir savaime jau sulaiko "netyčinį" riebokšlio išvirtimą, o pas 1.6 skylės deja didesnės.
kolei kas sudėjau dideles šaibas kurios iš dviejų pusių sulaiko, bet jei versis į pusę kur šaibos nėr.. nu vėl tas pats.. gamintis aišku metalinę plokštelę galima su skyle velenėliui.
žodžiu užmeskit akį kas turit foto ar variklį po ranka, gal čia kažko trūksta kas jį sulaikytu.
(http://s5.postimg.org/btnabxlvb/camshaft_seal_RH.jpg)
(http://s5.postimg.org/9b1lb9053/camshaft_seal_LH.jpg)
-
gavau patarimą, kad greičiausiai dėl susidariusio slėgio bloke, o kadangi maniškis laisvų apsukų alsuoklio galiukas nulūžęs tai laikinai užglušinau kol atsarginį gausiu, nu ir va rezultatas.
-
Pas.kui ir atsiranda snekos apie blogas masinas
-
Man du kartus tą riebokšlį keitė, irgi tepalo nemažai praradau. Turbūt kažkoks konstrukcijos defektas.
-
susitvarkiau karterio vakuumą na ir kolei kas be fokusų važinėju.. nors gal tiesiog dėl šaibų tvirčiau.
vėliau dėsiu metalinę plokštelę, kad tvirčiau laikytu, nes ne vien aplink garažą visad važinėju ;D