Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Katamaranas 2014-02-21 22:09
-
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?
-
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?
O kodėl iškart prie alkūninio veleno keliauji? Gal visai ne jame problema. Ir ar šimtu procentu įsitikinęs, kad kala variklis? Gal variatorius sugedo ar kompensatoriai sudilo.. 8)
-
Gal kas patartu ka daryti,kokia kaina butu alkuninio veleno remontas?
O kodėl iškart prie alkūninio veleno keliauji? Gal visai ne jame problema. Ir ar šimtu procentu įsitikinęs, kad kala variklis? Gal variatorius sugedo ar kompensatoriai sudilo.. 8)
Nes uzvedus varikli padidinus apsukas garsas didelis kalimo ir ant mazu apsuku garsas kalimo yra bet nedidelis,supratau tada kaip an ledo tvenkinio ziema apsuku biski daviau mashinai ir atsirado garsas varikli bet mazas db. jau kaip dvi savaites ir garsas atsirado didelis ,traukos nebera ir dusta mashina ant sankrizu.Gal prasukau ta velena ar kas ten nutiko net nezinau.
-
Važiuok į servisą ir pasakys kame problema. Galbūt ne alkūninis velenas, o stūmoklis skilo ar cilindras pažeistas.
Bet kuriuo atveju kapitalinis remontas reikalingas bus varikliui.
-
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.
nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..
o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
-
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.
nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..
o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
deja kai ko kito truksta, bet ne varikliui, jei su tokiu vazineja ir kazka apie remontus galvoja...baigsis skyle bloke, tokius metalo supirktuvei ima po ~0.60Lt/kg...tuscias blokas ~ 43kg, velenas ~17kg....uzvakar po 2vnt pridaviau ;D
-
kol dar užsiveda:
http://www.youtube.com/watch?v=xyG_3Qlnuek
-
nu jei prasukai alkūnės įdėklus ir dar važinėji, tai malačius :smilie:
kiekvienas veleno apsisukimas važinėjant remonto kaštus tokiu atveju tik dvigubina. poliruoti nebeliks ko, o nauja alkūnė vėl kainuos.
jei kalena kompensatoriai, nu tai velenelius suvarysi, vėl kaina..
jei barška vožtuvai pradegę, nu suvarysi galvą, stumoklius, cilindrus nuolaužos subraižys.
nu žodžiu net kapitalinio neliks ant ko daryti, beliks ieškot kito "naujo" dėvėto variklio :)
o kapitaliai sutvarkytas variklis šimtą kart patikimiau ir dinamiškiau už tą "naują dėvėtą"..
o gal tepalo tiesiog trūksta? :)
Siandiena pas meistriuka masina nuvariau,variklius renka jau 15 metu gal but sutvarkys.Tas kalenimas buvo labai mazas maniau kompensatorei,tepalo buvo ant mazos normos dapyliau tepalo ir ishkarto mashina pradiejo dusti.
-
reikejo klaust ar turi alfiniu specialtool'u ir ar yra toki varikliuka tvarkes, nes zinau pavyzdziu, kur "galbut sutvarkys" baigiasi tik pinigu isleidimu ir alfu prakeikimu...bet kokiu atveju indeklai, balansyru indeklai(ziedai), maziausiai 1 svaistiklis, gal koks stumoklis, tarpines, slifavimai, valymai, plovimai, isemimai-surinkimai gausis "galbut" maziausiai 1500-2000Lt...
-
reikejo klaust ar turi alfiniu specialtool'u ir ar yra toki varikliuka tvarkes, nes zinau pavyzdziu, kur "galbut sutvarkys" baigiasi tik pinigu isleidimu ir alfu prakeikimu...bet kokiu atveju indeklai, balansyru indeklai(ziedai), maziausiai 1 svaistiklis, gal koks stumoklis, tarpines, slifavimai, valymai, plovimai, isemimai-surinkimai gausis "galbut" maziausiai 1500-2000Lt...
Tikrai taip. Pats kažkada panašiai vos nenudegiau, kai dėdė pasiūlė savo patikimo meistro paslaugas mano 156'ai. Viskas baigėsi tuo, kad meistras pats nieko nedar varikliui, tik nuėmė velenėlių dangtelį, pažiūrėjo, kad bus per daug nesuprantamų dalykų, pakeitė radiatorių (ji reikėjo keisti) ir pasakė, kad netvarkys tokio variklio, nes nesupranta jo ir neturi reikiamų įrankių. Taip ir susipažinau su Zazu tada... Ačiū Dievui, kad bent jau meistras sąžiningas pasitaikė ir nedarė ko nesuprato. 8)
Todėl, dabar visiems siūlau važiuoti tvarkyt tokius dalykus tik ten, kur jau užsiema būtent tokių variklių remontais, o ne pirmam pasitaikiusiam (ne)pažįstamam meistrui eksperimentuoti.
-
Zazas pries keleta metu taike toki greita varikliu remonta - ivertines defektus, keisdavo varikli i turima gera su garantija, bent man taip siule, aisku, skirtuma sumokant. Tai galbut nesigauna pigiau, bet daug greiciau. O laiko uzima nemazai - veleno slifavimas, detaliu paieska ir t.t. pora savaiciu kaip min., o varikli pakeist gerose dirbtuvese per diena galima. Manau iskart kreipkis, nes jei pats ieskosi meistru, pirksi detales, pinigais kainuos tikrai brangiau ir laiko bele kiek, be to, su kuo vazinesi? O cia realiai reiks tik buksyro iki Kauno, parvaziuosi pats, dar ir po pilnos bendros diagnostikos.
-
Radau meistra uz 1500 lt su detalem viska sutvarko,siulo varikli pakeisti bet neturiu tam laiko ieshkoti to variklio.Prasukau velena, labai stiprei nieko nepadariau varikliui .
-
Man keleno irgi, galvojau voztuvai, o gavosi kad ne ta tepala pyliau ir ziedai apsivele kazkokia juoda sudegusia derva, taigi, negavo tepimo ir pradejo bruzinti velena bei stumoklio cilindra. Taigi remontas apie 3,500LT, paleidau alfa ant detaliu. Ieskau kitos :)
-
Papasakok, ką pylei.
-
Man keleno irgi, galvojau voztuvai, o gavosi kad ne ta tepala pyliau ir ziedai apsivele kazkokia juoda sudegusia derva, taigi, negavo tepimo ir pradejo bruzinti velena bei stumoklio cilindra. Taigi remontas apie 3,500LT, paleidau alfa ant detaliu. Ieskau kitos :)
skamba panasiai kaip "starter popal v karter"...kokie ziedai koki tau velena bruzino? ;D
-
Bruzino pirmiausia cilindra, tada gaves apkrovos sudilo ir velenas, todel pradejo kalenti! Mechanikoj dar orientuojuosi.
Pyliau 5w -30 sintetika Ardeca, kai priklauso 10w-60 arba 5w - 50, zinoma ta suzinojau tik kai pamaciau kad kazkas negerai ir pradejau dometis. Taigi, nesumaisykite tepalu kolegos ! :)
-
Bruzino pirmiausia cilindra, tada gaves apkrovos sudilo ir velenas, todel pradejo kalenti! Mechanikoj dar orientuojuosi.
Pyliau 5w -30 sintetika Ardeca, kai priklauso 10w-60 arba 5w - 50, zinoma ta suzinojau tik kai pamaciau kad kazkas negerai ir pradejau dometis. Taigi, nesumaisykite tepalu kolegos ! :)
Tu čia į TS'ą taip? TS'ui per akis užtenka 5w40 full synth. 10w60 pilti apsimoka tik tuo atveju, jeigu sportuoti labai patinka. Kitu atveju tokio tikrai nereik - kasdienai per akis 5w40. 5w50 nepažįstu tokio dalyko. 8)
-
Pyliau 5w30 elfa, gal keturis metus is eiles ir jokiu bedu neturejau
-
Bruzino pirmiausia cilindra, tada gaves apkrovos sudilo ir velenas, todel pradejo kalenti! Mechanikoj dar orientuojuosi.
Pyliau 5w -30 sintetika Ardeca, kai priklauso 10w-60 arba 5w - 50, zinoma ta suzinojau tik kai pamaciau kad kazkas negerai ir pradejau dometis. Taigi, nesumaisykite tepalu kolegos ! :)
gerai kad orientuojiesi, bet tavo teorija nelogiska, kaltini tam tikrus tepalus nesuprasdamas variklio tepimo sistemos...
-
Ar nebus, kad tik alkuninio/svaistiklio indeklai, kazkurio cilindro sudilo. Cia visiskai paprastas remontas, nuimi karteri, pakeiti indeklus ir vaizuoji toliau smagiai. Is patirties pastebejimas, turejom viena 156 ts eco, buvo kalimas didinant apsukas, vieno cilindro indeklai buvo su vagomis, pakeite, pasaliniu garsu nebeliko. Kaina remonto praktiskai kaip karterio nuemimas/uzdejimas.
-
Vazinejau ne po miesta, Kaunas - klaipeda - kaunas, budavo ir po 200km/h.. apkrovas gerai laike ir trumpom distancijom kol viena diena barsket pradejo. Nieko, nusipirksim didesniu varikliu AR tuoj, neprades barsketi taip greit :)
O siaip sakau kad del tepalu viskas, nes meistras kuris remontavo vienas is geriausiu kaune varikliu meistru.
-
O siaip sakau kad del tepalu viskas, nes meistras kuris remontavo vienas is geriausiu kaune varikliu meistru.
Čia kuris toks? 8)
-
Siaip didzioji dauguma gedimu variklio ivyksta del dideles ridos arba prastos kokybes tepalu ar ju trukumo :)
-
O siaip sakau kad del tepalu viskas, nes meistras kuris remontavo vienas is geriausiu kaune varikliu meistru.
Čia kuris toks? 8)
Jei parasysiu tai visi prades rasyti apie savo meistrus kokie jie geri, taip kad susilaikysiu.
-
Jei parasysiu tai visi prades rasyti apie savo meistrus kokie jie geri, taip kad susilaikysiu.
Oho, kokios čia valstybinės paslaptys slepiasi... Nu tarkim..
-
Jei reiketu twin spark'a tvarkyti tai patikeciau arba zazui is kauno arba andriui is krekenavos, bet yra ir daugiau manau kurie toki motora suremontuoti sugebetu :)
-
Asmeniskai pazystamas su Zazu, viskas gerai pas ji, bet tvarkiausi Miesto Servise, ant parodos kalno pas DARIU.
Tokia ir paslaptis, nuvaziuokit, pabendraukit, pamatysit kokiu auto variklius tvarko, tik eile keletas menesiu i prieki :)
-
Nieko blogo tame nematau ;D Per pora mėnesių išeis pasitaupyt kažkiek daugiau pinigų ir susitvarkyt pilnai motorą ir važiuot su juo ilgai ir nenuobodžiai.
-
Ar nebus, kad tik alkuninio/svaistiklio indeklai, kazkurio cilindro sudilo. Cia visiskai paprastas remontas, nuimi karteri, pakeiti indeklus ir vaizuoji toliau smagiai. Is patirties pastebejimas, turejom viena 156 ts eco, buvo kalimas didinant apsukas, vieno cilindro indeklai buvo su vagomis, pakeite, pasaliniu garsu nebeliko. Kaina remonto praktiskai kaip karterio nuemimas/uzdejimas.
Indeklai taip paprastai nesudyla, tuo labiau vieno cilindro - jei butu gamybos brokas islistu daug greiciau. Jei sudilo indeklai, velenas taip pat bus padiles ("kiausinis"), indeklu keitimas pades tik trumpam. TS taip neremontuociau.
-
Suremontavom, praejo jau kokie metai, ir negirdeti, kad kazkas butu blogo buve, bet jau garantiniu laikotarpiu. TS svaistikliai kartais islenda per bloka labai paprastai ir netiketai, taip jau buna. Jei turi lesu ir noro del menkiausios smulkmenos gali varikli kaskart persirinkti, bet jei nera reikalo, tai kam visa tai daryti?