Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: adulcia 2014-02-16 19:26
-
sveiki turiu alfa 1.8 ir palei 2tukstancius apsuku dingsta galia ir masina tampa buka, gal kam buvo teke susidurt su tokia problema ? ir gal kas esanciu is kauno galetu atlikti diagnostika?
-
Greičiausiai oro srauto matuoklė numirė.
http://www.alfaracing.lt/ - tau padės. 8)
-
Buvau nuvares tai sake kad reikia degima sureguluoti, nusipirkau specialius yrankius pagavau degima bet vistiek traukos nera , o nuo 2.5 pradeda jau traukti
-
Buvau nuvares tai sake kad reikia degima sureguluoti, nusipirkau specialius yrankius pagavau degima bet vistiek traukos nera , o nuo 2.5 pradeda jau traukti
Nu tai važiuok vėl ir tegul tikrina vėl iš naujo. ir dar žiūrint kaip tą "traukos nėra" tu pats traktuoji. TS varikliai tokie jau yra, kad iki 2500-3000 rpm yra gan buki, o paskui atsigauna. Čia ne japoniškos skarbonkės, kur ant žemų apsukų traukia, o ant aukštesnių pridūsta.
Aš vistiek manau, kad oro srauto matuoklė pas tave nėra labai gyva, todėl ir nelabai nori važiuoti mašina.
-
apsukos visados laikos 1stuka maziau nenukrenta ir nuo kokiu 1.8stuku ligi kokiu 2.2 stukos masina tampa visai buka
-
apsukos visados laikos 1stuka maziau nenukrenta ir nuo kokiu 1.8stuku ligi kokiu 2.2 stukos masina tampa visai buka
Nu tai normaliai laisvomis apsukomis dirbant mašinai ir turi būti 1000 rpm. O lagas savotiškas TS'ui būna apie 2000 rpm.
Manau, kad ten viskas tada tvarkoj pas tave. 8)
-
liginanat su tuo kaip as je pirkau ir kaip trauke ir kaip dabar tai viskai du skirtingi dalykai
-
kas nors gal galetu atlikti diagnostika kaune arba paskolinta oro srauto matuokle pravaziavimuj ?
-
Pradžioj prasivalyk oro padavimą, ten būna brudo nemažai prisikaupę, išsivalyk droselinę sklendę. Man ant 2,0 TS panašiai buvo. Išsivaliau - atsigavo. Oro srauto matuoklę galima patikrint atjungus fyškę nuo jos. Jei trauka atsiranda - keisk matuoklę. O šiaip tai čia forume paieška pasinaudok, turėtum rasti atsakymus.
-
atjungus matuokle taip pat vazuoje
-
apsukos visados laikos 1stuka maziau nenukrenta ir nuo kokiu 1.8stuku ligi kokiu 2.2 stukos masina tampa visai buka
pagal Autodat laisvos apsukos turetu but 850 +-30 rpm :)
-
pagal Autodat laisvos apsukos turetu but 850 +-30 rpm :)
Nežinau ką ten autodatoj kas rašė, bet 7 metus turiu benzininę 156 su 1,8 TS varikliu ir apsukos stabiliai įkaltos ties 1000 rpm dirbant laisvais sūkiais. 8)
-
pagal Autodat laisvos apsukos turetu but 850 +-30 rpm :)
Nežinau ką ten autodatoj kas rašė, bet 7 metus turiu benzininę 156 su 1,8 TS varikliu ir apsukos stabiliai įkaltos ties 1000 rpm dirbant laisvais sūkiais. 8)
per daug 1000prm. bet kokiam siltam motoriui turi but 900prm, cia standartas visu tipu motoram
-
Is mano patirties:
2.5 TD - 1000rpm kaip ikalta (tiek saltas, tiek karstas);
2.0 TS - 850 rpm visiems kiek turejau (uzsilus, saltas kazkur 1050-1100);
1.9/2.4 JTD - 800 rpm (saltas, gal kokie 900).
-
per daug 1000prm. bet kokiam siltam motoriui turi but 900prm, cia standartas visu tipu motoram
Pas mane nei žemiau, nei aukščiau laisvomis - visada kaip įkalta. Sakyčiau, kad sugedęs gal apsukų daviklis ar tachometras, bet viskas tvarkoje - reaguoja į pedalą iškart. Ir taip buvo tik nupirkus bei niekas nepasikeitė po Zazo kapitalinio remonto.
Iš kitos operos - tėvuko Mitsubishi Grandis 2,4 Mivec benzas - 1000 irgi kaip įkalta.
O vat maniškė 159 2,4, jau sukasi ant 900 laisvomis. 8)
-
apsukas galima sureguliuot kad butu 1500prm ir daugiau , bet tuomet bus nežmoniškos kuro suvartojimas važioujant. tad optimaliausia yra 900prm
-
apsukas galima sureguliuot kad butu 1500prm ir daugiau , bet tuomet bus nežmoniškos kuro suvartojimas važioujant. tad optimaliausia yra 900prm
Tą žinau. Bet pas mane nerijo labai baisiai, o ir važiavo smagiai. Gal Zazas specialiai taip sureguliavęs buvo - nežinau, bet žinau, kad ir prieš jį taip buvo. Tėvuko Mitsas tuo tarpu serviso nematęs ir vistiek 1000.
Na, bet tema ne apie tai. 8)
-
dar pastebejau kad vazuoje lygiai neminkant pedalo mazdauk 2.1k apsuku masina trukcioje, ir pasilus atsiranda is variklio puses pergazavus normaliai kaip turbinos garsas
-
dar pastebejau kad vazuoje lygiai neminkant pedalo mazdauk 2.1k apsuku masina trukcioje, ir pasilus atsiranda is variklio puses pergazavus normaliai kaip turbinos garsas
Pasitikrink oro paėmimo šlangas - gali būti mažas įtrūkimas, ko pasekoje ir nenori mašina traukti. Kad pasitikrinsi, blogiau nebus. 8)
-
dar karteli klausiu gal galetu kas nors atlikti diagnostika arba bent jau paskolinti arba isnuomoti kabeli ?
-
diagnostika nerodo oro srauto matuokles. Susirask is pazystamo normalia, veikiancia oro srauto matuokle ir pasikeisk pabandymui. Galimiausias variants, jog parejo butent ji.
-
diagnostika nerodo oro srauto matuokles. Susirask is pazystamo normalia, veikiancia oro srauto matuokle ir pasikeisk pabandymui. Galimiausias variants, jog parejo butent ji.
Prasta diagnostika, jeigu nerodo oro srauto matuoklės. 8)
-
Trukusio slango tikrai nerodo diagnostika, nebent pagal salutinius pozymius. Panasu i slango trukima, paziurek uz MAF'o rimciau. Pozymiai lb. panasus. MAF'as mires matytusi pagal "purkstuka" deganti ir netolygias apsukas tuscia eiga.
-
neatmesk ir lemda zondo kurio nors
kiek zinau, 1 stovi. Del liambdos nebutu provalu, visame diapazone bugintu, ir diagnostika rodytu.
-
liambda zondas stovi universalus ir jisai veikia gerai, o srauto matuokle atjungus usidega purkstukas, uskurus masina kaip usikuria pora sekundziu dar dega purkstukas poto uzgesta, ir masina stovint ant tuscios eigos nezymus pulsavimas jauciasi is variklio
-
tai diagnostiką pasijungei? klaidas turi? ar čia mums visiems dabar eiti kavos virtis ir burti iš tirščių kokios ten pas tave bėdos...
-
pasijungus universalu kompa (maxidas) klaidu nemeta bet neradau kaip rasti paziuret parametrus nes neleidzia poto kitur jungesi kompa bet irgi universalu tai mate lambda ir dar pora bet viso variklio nemato kaip sensoriai kaip kas dirba tai del to ir prasau kad kas nors padarytu diagnostika arba isnuomuotu laida
-
o tai tu negali nuvaryt i rimta servisa kur daro rimtas diagnostikas? as savo varo visad i specelizuota servisa, ir visad man pasakydawo kas negerai, net superstas akseleratoriaus sensorius pasake kelintas i gala, nenumires o i gala. va cia yra rimta diagnostika. o ne kai pasijunge meta jiem klaidas o jie nezino ka tos klaidos reiskia, ir reikia jungti butent ant alfos laido o ne ant universlaus.
-
tame ir reikalas kad negaliu nuvaryt i specialu alfos servisa nes pats dirbu ir darbo metu neisleidzia ir jeigu niekas netures kabelio teks paciam nusipirkti specialiai alfai
-
ar susitvarkei jau auto? kokie gedimai?
-
dar nesusitvarkiau, perrinkau isiurbimo kolektoriu nes strigo viduj ten tas kolektorius kur vaiksto, siandien kaip tik eisiu matuot vakuma
-
pasimatavau vakuma tai buna paliai -6 o kada nuspaudi dugna nukrenta ligi 0 ar turetu taip but gal kas susiduria ?
-
Kur matuoji vakuuma ir kam? Ka tai rodo, kaip galvoji? Apie koki kolektoriu kalbi, kas ten vaiksto? Ten tik sklende darinejasi, ir ner ko ten ardyt, nesurinksi/nepastatysi padeties daviklio teisingai, bus isvis chana.
-
pasimatavau vakuma tai buna paliai -6 o kada nuspaudi dugna nukrenta ligi 0 ar turetu taip but gal kas susiduria ?
a cia -6 kokiais vienetais? psi? :D nes tikrai ne barais...
-
-0.6 apie isiurbimo kolektoriu kalbejau ir jeme yra dar vienas kolektorius kuris pas mane strigo ji valdo salenojdas esant kaireje puse kolektoriaus, o ir isiurbimo sklende perrinkau nieko nepasikeite ir nieko nepablogejo