Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: cili 2014-02-11 00:22
-
Zodis tapo kunu, po neilgo ieskojimo paimta 156 1,8 TS su mintimi pabandyti pusiau rimtai ir svarbiausia, linksmai padalyvauti susiburimuose, patobulinti vairavimo igudzius ne gatveje ir saugiai pasikrauti teigiamos energijos. Apie cuore sportivo garsinima trasose nekalbu, yra, kas tai daro geriau, svarbu nors neapsijuokti is pradziu.
-
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?
-
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?
O kas yra - ar aplamai nekyla daugiau, ar tarsi "blokuoja" ir po to "atsigauna", t.y. leidžia kelti apsukas?
Ar yra skirtumas, ar šaltas ar karštas variklis?
Pas mane taip buvo, kai meistrai vieno masės laido nepriveržė su veržle normaliai, tai kai variklis įkaisdavo, persijungdavo į "servisinį" ir neleisdavo kelti apsukų daugiau kaip 3.000.
-
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?
Yra be kondicionieriaus. Pas mane toks variantas. Stovi vienas radiatorius ir belekiek erdvės po kapotu. 8)
Dėl apsukų gali būti apsukų daviklis, gali būti gazo padėties daviklis. Pasijunk prie kompo - turėtų rodyti. ;)
-
tai,kad ten gazas ant troso
-
tai,kad ten gazas ant troso
Aišku, nežinojau.
-
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
-
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
Aš irgi tą patį galvočiau.
O apskritai manau, kad sumanyta puiki idėja, lauksiu progreso :)
-
Ideja tikrai sveikintina, bet as buciau uz 2.5 V6, kad ir prastesnio stovio, na bet pirmai pradziai pats tas ;)
-
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
Aš irgi tą patį galvočiau.
O apskritai manau, kad sumanyta puiki idėja, lauksiu progreso :)
Idėja šauni, lauksim išsamios temos Alfa garaže, su nuotraukom nuo pradžių ir tobulėjimo proceso aprašymu :)
-
MAF'a tikrinau, atjungus reaguoja, uzsidega purkstukas ir apsukos plaukioja... Siandien bandem kompa pasijungt diagnostikai, bet kai pirrmakart, ne kazkas aisku, problemu nemazai meta. Siaip kas Vilniuje padarytu diagnostika?
-
Trink lauk klaidas ir žiūrėk ar kažkas pasikeitė. Jei reiks aš planuoju penktadienį arba pirmadienį lėkti į Vilnių, tai galėčiau prisijungti prie kompo, pratrint klaidas.
-
Ideja tikrai sveikintina, bet as buciau uz 2.5 V6, kad ir prastesnio stovio, na bet pirmai pradziai pats tas ;)
Pradziai manau uzteks, ne draguose lenktyniausim, kai pajausim, kad meistriskumas didesnis uz varikli, keisim, be to, nelabai metosi tu 2,5 V6 bet kokio stovio, velgi + grubiai apie 100 kg, pagrinde ant priekio, ir siaip 2,5 jau aukstesne klase, kitokie auto, prasideda turbo ir kt. Jei vaziuot i trasa su 2,5, reikia stipriai modint, kad vaziuot pagal galimybes, standartas nelaikys nei keliu ratu. O siai manau pradziai tik priekinius stabdziu diskus pakeist i ventiliuojamus ir ismest viska kas nereikalinga.
-
Trink lauk klaidas ir žiūrėk ar kažkas pasikeitė. Jei reiks aš planuoju penktadienį arba pirmadienį lėkti į Vilnių, tai galėčiau prisijungti prie kompo, pratrint klaidas.
Bandysiu ryt patrint, gal darbo eigoj kas paaiskes. Jei ka, atsiusk tel. i PM, susisieksim, aciu uz pasisiulyma.
-
T. Sparkas gali nelaikyti kelių ratų, o ne V6. Aišku išlieka viena sąlyga - variklio gyvumas. Tačiau užmušti V6 yra kur kas sunkiau, nei T. Spark'ą.
-
T. Sparkas gali nelaikyti kelių ratų, o ne V6. Aišku išlieka viena sąlyga - variklio gyvumas. Tačiau užmušti V6 yra kur kas sunkiau, nei T. Spark'ą.
Pritariu, kazkaip itariu, kad ant standartinio 2.5 V6 uzmovus turbina jis trasoj laikytu ilgiau nei standartinis TS be turbinos ;D bet pagyvensim pamatysim. Gal zmogui TS taip patiks, kad nebijos problemu :)
-
MAF'a tikrinau, atjungus reaguoja, uzsidega purkstukas ir apsukos plaukioja... Siandien bandem kompa pasijungt diagnostikai, bet kai pirrmakart, ne kazkas aisku, problemu nemazai meta. Siaip kas Vilniuje padarytu diagnostika?
Ar as kazka maisau, ar tu ne Panevezyje gyvenai seniau? :)
-
Miegu ir dabar dar Panevezyje, bet kas antra diena Vilniuje, ten ir salygos geresnes krapstytis, kartu su sunum.
Del v6 keliu ratu nelaikymo turejau minty standartine vaziuokle/stabdzius, ne varikli. Apie extra turbas turiu isvis savo nuomone, kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Man darymas del darymo per brangus, turiu kur pinigus ir laika det, tuo labiau kad nesiekiu kazkokiu rezultatu su simtosiomis sekundes dalimis. Sakykim, uzmeti turba, kartu variklio perrinkimas - suspaudimo laipsnio mazinimas, naujas kompas: suma apie 10 tLt maziausiai, tada absoliuciai nebelaiko vaziuokle ir transmisija, nauja sportine sankaba+sustiprinta deze ir reduktorius+LSD+pusasiai: kiek$??? pakabos ir stabdziu rekonstrukcija??? Tada jau ir lanku reikia, ir prasideda... gal kas nori pasponsoriaut kokius 50 tLt. ir padet kokius 5-6 menesius? Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.
-
Pakabinsi turbina ant TS, suspaudima padidinti ir stumoklius, su svaistikliais susirinksi nuo gatves po keliu vaziavimu :) manau tai pritars visi, reiketu kaltiniu stumokliu, svaistikliu, tada turba gal ir laikys.
-
kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.
Nu labas! Musolinio 75 visada buvo turbo! 1,8 turbo. Jis buvo padares turbo + supercharger, tas variantas gal ir nelaike, nes jo atsisake. O kaip V6 turbo variklis? Buvo tu alfu turbininiu. Ne kaip saabu, bet buvo :)
-
kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.
Nu labas! Musolinio 75 visada buvo turbo! 1,8 turbo. Jis buvo padares turbo + supercharger, tas variantas gal ir nelaike, nes jo atsisake. O kaip V6 turbo variklis? Buvo tu alfu turbininiu. Ne kaip saabu, bet buvo :)
Dar pamirsai pamineti 2.0 I4 turbo kuris buvo 164 ir nz ar toks pat 155 Q4
-
alfa neturėjo tubininiu motoru panašiai iki '80m nuo tada atsirdo giulietta nuova turbodelta, 75 turbo, 164 turbo, v6 turbo, 155q4, gtv/spider v6 turbo, 166 v6 turbo, 159 bera/spider 1750 tbi va kiek buvo :)
-
My bad, del Musolinio gal klydau, rimtai nesekiau jo projekto, uzstrigo tik, kad keikesi del kompo nesuderinamumo su turba, o gal su chargeriu.
O kas del alfa turbo, I4 turbo buvo skolintas is lancia, 2,0 V6 irgi naudotas minimaliai, neatrodo kad alfa butu didziavusis tuo varikliu, taip kad isimtys tik patvirtina taisykle, pagrindiniai varikliai buvo V6 ir twin sparkas, tiesa, dar boxeriai geri buvo...
-
75 turbo buvo pagaminta 6536 vnt. is 375000, kiti turbo modeliai irgi gan reti, sakyciau daugiau eksperimentiniai, ir kazkaip atrodo, kad alfa klestejimo laikais ju nereikejo, pvz. alfetta (33, 75, 90, giuljetta) laikotarpiu turbo buvo reikalingi tik homologacijai lenktyniniu modeliu, 145, 146, 156, 166 kol buvo gerai parduodami, irgi nereikejo, iki buvo sukurti tbi varikliai.
-
Miegu ir dabar dar Panevezyje, bet kas antra diena Vilniuje, ten ir salygos geresnes krapstytis, kartu su sunum.
Del v6 keliu ratu nelaikymo turejau minty standartine vaziuokle/stabdzius, ne varikli. Apie extra turbas turiu isvis savo nuomone, kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Man darymas del darymo per brangus, turiu kur pinigus ir laika det, tuo labiau kad nesiekiu kazkokiu rezultatu su simtosiomis sekundes dalimis. Sakykim, uzmeti turba, kartu variklio perrinkimas - suspaudimo laipsnio mazinimas, naujas kompas: suma apie 10 tLt maziausiai, tada absoliuciai nebelaiko vaziuokle ir transmisija, nauja sportine sankaba+sustiprinta deze ir reduktorius+LSD+pusasiai: kiek$??? pakabos ir stabdziu rekonstrukcija??? Tada jau ir lanku reikia, ir prasideda... gal kas nori pasponsoriaut kokius 50 tLt. ir padet kokius 5-6 menesius? Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.
Prastos žinios. Turėjo turbininių variklių ir ne vieną. Į 75 alfą buvo montuojamas 1,8 Turbo, į GTV/Spider ir 166 buvo montuojami 2.0 V6 Turbo, o į 155 modelį buvo montuojamas 2.0 Turbo kartu su Q4 pavara. 8)
-
200-220 ag is TS su T25 kriaukle nereikalingas joks programuojamas kompas :loud:
Važinėja tokiu custom ne vienas ir ne du, be problemų, ir surinkti garaželiuose
Gal nusiraminkit, tema ne apie kriaukles ;D