Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Wojszwillo 2014-01-26 00:39

Antraštė: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Wojszwillo 2014-01-26 00:39
Kaip atitaikote keičiant priekinius amortizatorius viršutinės plokštelės "pasisukimo vietą" bei viršutinio guminio apvalaus "kamščio" vietą?
Ar amortizatoriaus "kojos" ilgį reikia reguliuot?
Keičiu pirmą kartą, sorry, jei klausimai atrodys "žali".
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Wojszwillo 2014-01-26 17:29
Negi nė vienas nesat keitę :-) ? Čiagi tas pats ir 147, ir 156, ir GT.
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: shpuncik 2014-01-26 19:25
keitę esam ir ne karta, bet matyt klausimas nelabai aiškus :D
kaip viską nuėmi, taip atgal sudedi. jei ram'o mažai, visada galima nusifotkinti/pasižymėti kaip buvo ;)
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Wojszwillo 2014-01-26 19:38
RAM'o uztenka su kaupu  :D. "Glaz almaz" principas pazistamas, bet galvoju turetu buti kitu budu. Centrinis "deklas" is gumos "glaz almaz" principu gali "neatsisesti" ten kur reikia ir tada amortizatorius neilys i virsu. Tai negi nuimt - uzdet pakoregavus n kartu? Ar spyruokle atleisti tik tada, kai amortizatoriaus virsus "idetas" i virsutine aliuminio stoike?
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: shpuncik 2014-01-26 20:14
koks dar centrinis "dėklas", ką ten su ta spyruokle ruošies daryti?

papunkčiui, kiek pamenu pagal 156'os pakaba:
1) pasikeli ratus, geriausiai abu, nes reikės atsukti stabilizatoriaus traukes;
2) nusiimi ratus, atsuki stabil. traukes nuo amortiko "šakutės";
3) atsuki amortiko "šakutę" nuo apatinio wishbone'o ir pačio amortiko ir ją išėmi. gali būti užkirmijęs varžtas kur prie amortiko - tada teks kapanotis jo neatsukant.
4) atjungti viršutinio wishbone'o šarnyrą;
5) prilaikydamas amortiką atsuki du varžtus viršuj iš variklio skyriaus pusės kur arčiau amortiko centro vienas priešais kita ir išsiėmi visą amo stoikę su spyruokle;
6) naudoji suspaudėjus ir ardai amortiką;
7) viską išvalom, sutepam ir sudedam atbuline tvarka atgal;
8) atsidarom alų
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Wojszwillo 2014-01-26 22:00
Blyn, tiek daug prirasei bet ne apie tai, ko klausiu  :alaus:
Kaip amortiko stoike nusiimt plius ta "padla" varzta (ypac is kaires puses) atsukti, kur alien varzto galva ir aliuminio apverstos U formos "strut'as" tas aisku, praeitas etapas keiciant apatines ir virsutines svirtis  ^-^
Eina kalba apie teisinga pozicija apvalios gumines amortizatoriaus "caskes", kuri dedasi ant virsutines ploksteles (kur du varztai virsuje priverzimui), ir per ja praeina amortizatoriaus "koja", bei prisisuka verzle. Kaip tos "caskes" pozicija atitaikot?
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Paulius 2014-01-27 10:29
Daug rašai,bet nepyk aš irgi nelabai suprantu ką ten bandai pataikyt. Ten iš esmės nėra ką taikyt ir nėra kaip blogai surinkt. Jeigu amortikas surinktas t.ty su spyruokle ir atraminius guoliu, o tau netinka apatinė dalis tai atveržk tą varžtą ir pasistatyk tą amortiko šakę į vietą, kad galėtum prisisukt prie šakės ir psio.
Antraštė: Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
Parašė: Wojszwillo 2014-01-27 11:53
Puikiai supratai, aciu uz info, t.y. "prisimatavimas" reikalingas.
Atraminis guolis (nezinojau, kaip vadinasi), bent jau mano atveju, kai spyruokles "pakrypusios i sona" neatsistoja tiksliai per viduri skyleje. Pati "kampa", kad prisukus virsuje 2 verzles atitiktu U formos strut'a apacioje irgi reikia atitaikineti.
Galvojau, gal yra kas gudriau, pasirodo - ne.