Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Meduolis 2014-01-23 11:33
-
Sveiki, turiu problemą : automobilis trūkčioja. Pradžioj galvojau, kad oro srauto matuoklė nes ir diagnostika pasakė tapatį. Tai pasikeičiau ir įsidėjau naują nuo Lance Thesis 3l benzino. Pasikeičiau tik pačią fiškę. Vizuoaliai ji buvo identiška manajai. Tapati vakara bandžiau važinėti, tai visvien toliau dar trūkčiojo, porą kartų gerai pavaikiau ir po to atsirado trauka ir dingo trukčiojimai, uzgęso engine check lemputė. Vėl nuvažiavau i diagnostiką su oro srauto matuokle nebebuvo problemos, pasak diagnostikos, tik patarė prasivalyt EGR nes dūmina. Pavažinėjau porą dienų ir vėl taspats.
Trauka dabar yra, bet trūkčiojimas išlieka, tiesa dar kai užkminu daugiau gazo apsukos virs 2500 tai apsipilu juodu dūmu.
Tai dabar klausimas, ar vėl keisti oro srauto matuoklę ? (pačią fiškę) tik jau pirkti iš parduotuvės už 400 pinigų ar gali būti bėda dėl įtrūkusios kokios žarnos? ar EGR gal ?
Jei kas turit minčių prašau pasidalinkit :))
-
paprasciausei kuro filtra pabandyk pasikeist :) buna del uzsikisusio gerai trukcioja. nedidele investicija vistiek.
-
Jei nori pazet, ar oro srauto matuokle jau nebedirba savo, tai ja atjunk ir pamegink pasivazinet, visada geriau pradeda trauk, kuro sanaudos didesnes, ir dumu daugiau, nes viska degina, nebera ko matuot :D o jei atjungus, tas pats, trukcioja, gal tikrai kas uzsikise, gal katalizatoriu pravalyk ar ispjauk, arba ta pati EGR nusiimk, ten tik 4 varztai stovi, uzsidaryk ji pats, issikarpes 2 ploksteles ir uzsuk vel. :)
-
Man kažkaip atrodo kad 20v kaip ir 16v mišiniui reguliuoti pagrinde MAP (Manifold Absolute Pressure) naudoja, (įsiurbimo kolike), klausimas toks, ką sakė tau tas diagnozuotojas, kad bloga oro srauto matuoklė, čia ta kur prieš turbą, tarp filtro, ar kad trūksta oro varikliui ir dūsta dėl to ? Ar aklai pamatęs klaidą apie MAF liepė pasikeist ?
Kaip ir kolegos sakė, pirma reik pasitikrint ar šlangos veikos, ir pasitikrint ar EGR neblūdija (laikinai užglūšinus mechaniškai užsidegs CHECK ENGINE, jei nori palikt, teks išprogramuot), tada tik giliau kapstytis ir ieškot, keitaliojant visus daviklius ar pan.
Čia iš kur tokios žinios kad Thesis 3l maf tinka jtd 20v ?
Ar čia tipo supratimas fyziškai toks pat, tai tinka ? :D
-
Pradžiai reikėtų pastatyti bent jau pabandymui naują oro srauto matuoklę, kuri skirta būtent 20v motorui. Jei dūmai ir trukčiojimas dingsta - problema aiški kaip ant delno. Jei nedingsta - vadinasi problema kažkur giliau. Man su 10v motoru buvo panašiai, pakeičiau oro srauto matuoklę nauja ir visos bėdos išgaravo.
-
Čia iš kur tokios žinios kad Thesis 3l maf tinka jtd 20v ?
Ar čia tipo supratimas fyziškai toks pat, tai tinka ? :D
Liuduks, gal ir nepatikėsi, tačiau pagal katalogus MAF'as nuo 3L V6 nuo Kappos ir nuo 166tos Alfos tinka 2,4 JTD 20v 129 Kw varikliui. Matuoklės kodas kitas, tačiau vidurių kodas identiškas.
-
dėl dumų, tai intercooler'io žarną pažiurek ar nėra plyšusi kur, nauja iki 200lt, pats pirkau, dėl EGR'o tai asmeniškai man tik trauka išnykdavo.
-
Dar vienas dalikelis, kuro slegio reguliatorius, gal dar jis, pakrapstyk.
-
Liuduks, gal ir nepatikėsi, tačiau pagal katalogus MAF'as nuo 3L V6 nuo Kappos ir nuo 166tos Alfos tinka 2,4 JTD 20v 129 Kw varikliui. Matuoklės kodas kitas, tačiau vidurių kodas identiškas.
Jokios nuostabos nekelia toks faktas, tiesiog indomu ar vidurių kodas tikrintas ar čiaip ore kas nors lyginta.
Tinka Thesis tai :alaus: