Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: KLIFF 2014-01-22 15:48
-
147 1.9 85kw, varva dyzelis. Uzkures masina ziurejau aplink kuro filtra, slangutes kurios matosi prie jo, viskas ok, bet pasilenkus po apacia matosi, kaip jis varva dideliais lasais nuo karterio 3-4 vietose. Atrodo, lyg slanga butu trukusi ir kuras begtu ne ten kur reikia, o tiesiog ant karterio. Gal ten yra kokia specifine vieta, sujungimas ar kazkas tokio.
Gal atsiras, kam taip buvo nutike ir gales ka nors patarti, kokiu detaliu ieskotis.
Beje, auto silpnai dauztas i prieki, taip silnpnai, kad linko kapotas, bamperis, radiatorius pasislinko is savo vietos, bet masina vedasi ir vaziuoja, gal tai gali buti susije, nors kiek zinau, po avarijos, kuras kaip tik buna blokuojamas nuo siurblio.
-
kuras blokuojamas jeigu suveikia mygtukas po sėdyne, tai jeigu po avarijos tau jo nereikejo paspausti, kad atblokuoti, tai vadinasi neblokavo. Siūlyčiau arba ant keltuvo arba ant duobės užsivaryti ir turėtų pasimatyti iš kur bėga
-
Pro siurbli buna dreksta kai saltukas paspaudzia, betbegt neturetu
-
Bet siublys ar ne bake stovi, o cia varva tiesiai nuo karterio apatines dalies ir truputi per sonus galinius, o is virsaus nesimato, kad kazkas begtu ar varvetu. Idomu, kas ten stovi susijusio su kuro tekejimu variklio galineje dalyje. Gal varva per sujungima ties paciu kuro paskirstymu purkstukams, reiketu dangti nusiemus dar paziureti.
-
žiūrėk atidžiai aplink kūro filtrą ir nuo filtro kur eina žarnelės į aukšto slėgio siurblį - sujungimai ant jo gali leisti
-
Kuro filtras, kaip jau rasiau viskas ok, yra pozymiu, kad kazkada gal ir bego, nes apsinese vamzdeliai, bet dabar ten ne zenklo, kad kazkas prie jo begtu. O kur tas auksto slegio siurblys stovi?
-
kūro filtro apačioj dar vandens daviklis įsuktas - pro ten gali leisti.
o siurblis tai prie matuoklės - nusiimk viršutinę variklio apdailą ir pamatysi - gi visos žarnelės nuo filtro sueina.
-
Nuimk variklio apdaila,ir patikrink,ar nera kur nusimovusi ar kiaura griztamos magistrales slangute.Visas variklis is virsaus turi buti sausas.
-
Buvo trukusi slangute nuo filtro i auksto slegio siurbli. Nukirpau trukusia dali ir prijungiau vel. Siandiem ta pati slangute truko prie kuro filtro. Kaip greitai ir paprastai isspresti sia problema, ar cia padeti gali tik kokia autobrava? Slangute, ta, kur nuotraukoje prie tepalo matuokles, filtras-siurblys. Klausimu kyla del jungties i filtra, nebutu jos, nebutu problemos.
-
tai diametrą pasimatuok ir paprastą šlangutę pastatyk. teko ir pačiam pjauti nes pajudinus pradėjo leisti.
-
Pas mane chaltūros šitoj vietoj kažkieno irgi pridaryta. Paliktas tik pats galas origanalios šlangutės, ant jo užmauta storesnė šlanga ir užspausta chamutu. Taip kelios vietose. Matyt nerado pakeitimui, bet norėjo tuos modernius sujungimus palikti.
-
Gal ir nebloga mintis, reikes pasiziureti "sujungimo".
-
147 1.9 85kw, varva dyzelis. Uzkures masina ziurejau aplink kuro filtra, slangutes kurios matosi prie jo, viskas ok, bet pasilenkus po apacia matosi, kaip jis varva dideliais lasais nuo karterio 3-4 vietose. Atrodo, lyg slanga butu trukusi ir kuras begtu ne ten kur reikia, o tiesiog ant karterio. Gal ten yra kokia specifine vieta, sujungimas ar kazkas tokio.
Gal atsiras, kam taip buvo nutike ir gales ka nors patarti, kokiu detaliu ieskotis.
Beje, auto silpnai dauztas i prieki, taip silnpnai, kad linko kapotas, bamperis, radiatorius pasislinko is savo vietos, bet masina vedasi ir vaziuoja, gal tai gali buti susije, nors kiek zinau, po avarijos, kuras kaip tik buna blokuojamas nuo siurblio.
auksto slegio siurblys leidzia, man taip buvo, is virsaus jis kaip ir sausas buvo o apacioj is po vieno dangtelio leido, visa varikli apsiko, problemos sprendimas, arba ieskot siurblio gero srote, arba atiduot restauruoti. restauravimo kaina apie 700 lt. na dar galima banyt ieskot remkomplekto, betkiek domejaus nieks apie toki negirdejes
-
Problema ispresta pigiau ir paprasciau, nei atrode. Nereikia jokiu sujungimu, nereikia aukstuju technologiju jungciu, kokias gamintojas buvo sudejes. Atjungus ta fyske prie filtro, lieka paprasta slangos jungtis, gal 1mm storesne uz siublio jungti, bet realiai tai visiskai nieko nereiskia. Slangutes skyles diametras 7mm, slangute skirta spec degalams. Remonto samata bent 10 kartu pigiau, uz orginalia slangute (ebay apie 10lt/0,5m slangutes, uztenka dviems keitimams) ;D
Beje, kol isigijau 7mm slangute, laikinai buvau uzdejes gerokai storesne, apie 9mm ir stipriai suspaudes ja chamutais, atitarnavo apie savaite, be jokiu problemu, bet kasdien tikrindavau ar viskas tvarkoje. Gal ateityje kam nors sis problemos sprendimo budas.
-
Hansa flexe pilną tokių šlangelių ;)
-
oh, prie to pačio, kaip ten su ta HansaFlex, jie užsiima su vienetinėm šlangelėm kad pagaminti? nors kartais nieko gaminti nereik, gal vietoj turi, sakysim sankabos hidraulikos sriegiai Male M12 ilgis 60 cm, vienas du ir gauni? :)
važiuot į naugarduko gt ofisan ar kur kitur ar viską telefonu galima sutart?
-
Pasiskambink, bet kiek žinau jie daro ir vienetinius, pagal pavyzdį.
-
Radau, kad aukšto slėgio siurblys drėgnas, apibėgęs dyzeliu. Kadangi nerasta šlanga iš kurios bėga, profilaktiškai pakeisti visų šlangelių chamutai. Po kelių dienų lyg ir viskas tvarkoje buvo, tačiau po šiandienos kelionės į Vilnių ir atgal, (vidutinis greitis 110-120km/h), suryjo ~25 litrus kuro, važiuojant tiesiog akyse leidosi kuro rodyklė :D. Ties siurbliu - aitrus dyzelio kvapas. Yra kokios etatinės vietos ties kuriom leidžia kurą? Tiesa, ardant siurblį būtina pagrindinį diržą nuimt?
-
Radau, kad aukšto slėgio siurblys drėgnas, apibėgęs dyzeliu. Kadangi nerasta šlanga iš kurios bėga, profilaktiškai pakeisti visų šlangelių chamutai. Po kelių dienų lyg ir viskas tvarkoje buvo, tačiau po šiandienos kelionės į Vilnių ir atgal, (vidutinis greitis 110-120km/h), suryjo ~25 litrus kuro, važiuojant tiesiog akyse leidosi kuro rodyklė :D. Ties siurbliu - aitrus dyzelio kvapas. Yra kokios etatinės vietos ties kuriom leidžia kurą? Tiesa, ardant siurblį būtina pagrindinį diržą nuimt?
tai apiplauk su kokiu brake-cleaner'iu siurblį ir žiūrėk pro kur pradės leisti kūrą. ten tik dvi guminės žarnos ir te pasijungia. veržimas jau nepadės - keisi žarneles.
norint siurblį nuimti, reik mesti diržą žemėn.
-
Heh, būtent su brake cleaneriu ir buvo nuvalyta viskas, lyg ir viršuje nebėra dyzelio. Bet labai aitrus kvapas (realiai vos tik atsidarius kapotą) vis tiek liko. Ir pagal sąnaudas bei kurimasi po ilgesnio pastovėjimo įtariu siurblį. Bandysiu rebuild'ą daryt...