Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Katamaranas 2014-01-14 23:10

Antraštė: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-14 23:10
Labas visiems,turiu problemike.Prie minusines temperaturos nepersimeta antra pavara turiu ilgai shilditi mashina kad butu galima ja permesti,kashkas uzsala ten ar kas ten nelabai susigaudau gal butu galima gauti patarima kaip pashalinti ta problema?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Fragziukas 2014-01-14 23:56
yra du variantai arba durniuoja solenoidas arba solenoido padeties daviklis...
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-15 00:10
yra du variantai arba durniuoja solenoidas arba solenoido padeties daviklis...
O kur randasi tas solenoidas?Del solenoido gali but kad trukcioja masina ,pavaros blogaii sinxronizojasi?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-15 12:20
Taigi prie -7  šalčio visos iskyrus atbuline pavaros ilgam uzsala,šildau mashina 15 min kad butu galima imesti pavara ir pajudet ryte i darba. Variator ir solenoids tas pats mehanizmas???
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: PiPPas 2014-01-15 13:55
Taigi prie -7  šalčio visos iskyrus atbuline pavaros ilgam uzsala,šildau mashina 15 min kad butu galima imesti pavara ir pajudet ryte i darba. Variator ir solenoids tas pats mehanizmas???

Variatorius stovi variklyje. Ne tas pats dalykas šiuo atveju. 8)
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių d—ž—s problema
Parašė: montezumijus 2014-01-15 15:06
Taigi prie -7  šalčio visos iskyrus atbuline pavaros ilgam uzsala,šildau mashina 15 min kad butu galima imesti pavara ir pajudet ryte i darba. Variator ir solenoids tas pats mehanizmas???
Nenori pasikeist selespeedo skyscio?


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių d—ž—s problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-15 17:30
Taigi prie -7  šalčio visos iskyrus atbuline pavaros ilgam uzsala,šildau mashina 15 min kad butu galima imesti pavara ir pajudet ryte i darba. Variator ir solenoids tas pats mehanizmas???
Nenori pasikeist selespeedo skyscio?


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Tas skystis gal tepalas?pilasi i greiciu deze?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Fragziukas 2014-01-15 20:34
solenoidas randasi ant selespeed mechanizmo bei ju yra man rodos 4 vnt plius 4 padeties davilkliai ir t.t. tikrai nenupasakosiu kaip ji rast nes ten geras gyvatynas tas selespeed mechanizmas

selespeedo mechanizmo skystis tai ne greiciu dezes tepalas... i greiciu deze pilasi atsukus varzta ir i pacia deze, o selespeedo skystis pilasi i bakeli po kapotu prie kaires puses sparno
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-15 22:02
solenoidas randasi ant selespeed mechanizmo bei ju yra man rodos 4 vnt plius 4 padeties davilkliai ir t.t. tikrai nenupasakosiu kaip ji rast nes ten geras gyvatynas tas selespeed mechanizmas

selespeedo mechanizmo skystis tai ne greiciu dezes tepalas... i greiciu deze pilasi atsukus varzta ir i pacia deze, o selespeedo skystis pilasi i bakeli po kapotu prie kaires puses sparno

gal nuoroda kokia butu galima gauti kur ta skysti nusipirkti?Gal tas skystis vadinasi    Transmisinis tepalas?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-15 23:00
Db gausiu ta skysti ispilti sena lauk, bet kaip tai padaryti gal kas nusimano?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-16 17:28


selespeedo mechanizmo skystis tai ne greiciu dezes tepalas... i greiciu deze pilasi atsukus varzta ir i pacia deze, o selespeedo skystis pilasi i bakeli po kapotu prie kaires puses sparno

servize paishkino tipo bakelis tai dapilimas tos greiciu dezes,kai truksta tepalo,kaip sakant tas bakelis matoklis greiciu dezes.Tepala radau kashkoki analoga pigesnis 40 litu uz litra o shitas 80 litu uz litra (TUTELA CS SPEED).
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: montezumijus 2014-01-16 18:19
Greičių dėžės ir selespeed'o skysčiai ne vienas ir tas pats. Spėju, servise nugrybavo su patarimu, jei tokią alfą pirmą kartą mato. Susirask eLearn savo alfos ir pasiskaityk apie visą procedūrą.
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-16 20:54
Greičių dėžės ir selespeed'o skysčiai ne vienas ir tas pats. Spėju, servise nugrybavo su patarimu, jei tokią alfą pirmą kartą mato. Susirask eLearn savo alfos ir pasiskaityk apie visą procedūrą.
Tai jai zinot kad ne tie patis ,tai kokie tada pilasi?
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: PiPPas 2014-01-16 21:42
Tai jai zinot kad ne tie patis ,tai kokie tada pilasi?

Selespeed skystis. Taip ir vadinasi. Važiuok į kokį Eoltą ir galbūt pavyks rasti. Jei ne ten, tai gal padės Autogralis.

(11 eilutė nuo apačios, virš kuro bako talpos)
http://www.alfaklubas.lt/modeliai/156/139-alfa-romeo-156-1997-1999-informacija
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: shpuncik 2014-01-16 21:54
tai kokį nors tepalų gamintojo puslapį internete sunku atsiversti ir pažėti kas rekomenduojama.

http://liqui-moly.lubricantadvisor.com/
http://kroon-oil.com/
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Katamaranas 2014-01-16 22:13
Aciu labai db zinau kad skirtingi tepalai pilasi i ta bakeli ir i pavaru deze)
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: cili 2014-01-19 22:51
Kadangi selenia kainos kandziojasi nemotyvuotai (musu fiat servisas paprase 80 Lt.), naudojau lyg tai total atitikmeni, sae75w, dabar citroen c4 su panasia deze taip pat, kaina 26 Lt., kiek pamenu. Sintetinis, kokybe total nemanau kad prastesne uz selenia, tuo labiau kad jo funkcija tik kaip hidroskyscio.
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Wojszwillo 2014-01-20 00:58
Kadangi selenia kainos kandziojasi nemotyvuotai (musu fiat servisas paprase 80 Lt.), naudojau lyg tai total atitikmeni, sae75w, dabar citroen c4 su panasia deze taip pat, kaina 26 Lt., kiek pamenu. Sintetinis, kokybe total nemanau kad prastesne uz selenia, tuo labiau kad jo funkcija tik kaip hidroskyscio.
Selenia = Agip kitame įpakavime.
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: cili 2014-01-21 00:01
Agip nebera, dabar eni.
Antraštė: Ats: AR 147 2.0 selespeed: greičių dėžės problema
Parašė: Wojszwillo 2014-01-21 00:43
Agip nebera, dabar eni.
Na Eni, tai Eni. Ar Eni, ar Agip, ar Selenia, vis vien pyliau Castrol'į ir dar žinau kur gaut :-).