Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: KLIFF 2014-01-12 19:23
-
Ar daug reikalu, keiciant seno modelio prieki i FL. Klausimas kilo ar tinka naujo modelio sparnai tose vietose, ties "stoikem" , ar kaip jas pavadinti. Ties ta vieta, kur sparnas jungiasi su "stogo koja". Bei durelemis.
-
prie stoikiu turi viskas tikti,bet tvirtinimas bamperio prieki,turetu skirtis. atvarik ir 147 viska pritaikisim
-
Ar daug reikalu, keiciant seno modelio prieki i FL. Klausimas kilo ar tinka naujo modelio sparnai tose vietose, ties "stoikem" , ar kaip jas pavadinti. Ties ta vieta, kur sparnas jungiasi su "stogo koja". Bei durelemis.
Tinka.
Reikalu daug nera, tik donoro reikia ir tiek. Priekyje apsvietimo/posukiu kabeliai kitaip pravedzioti, bet cia smulkmena. Priekyje panele taip pat reikia keisti (kur kapoto spyna ir kt), pati spyna tinka.
-
Del skirtingo kabeliu suvedziojimo ar nebus taip, kad pas FL posukiai stovi zibintuose, priesrukiniai apacioje bamperyje, o pas sena modeli priesrukiniai paciam zibinte(kaip pas GT), o posukiai atskiri zemiau bampeyje, taip?
Panele (traversas) pas mane siaip ar taip keisis, kaip ir visi zibintai, bamperis, kapotas, taip ir kilo mintis, gal sudeti naujesni prieki, siaip ar taip visa pagrinda reikes keisti. Tik tu FL donoru ne taip jau lengva rasti.
-
Del skirtingo kabeliu suvedziojimo ar nebus taip, kad pas FL posukiai stovi zibintuose, priesrukiniai apacioje bamperyje, o pas sena modeli priesrukiniai paciam zibinte(kaip pas GT), o posukiai atskiri zemiau bampeyje, taip?
Panele (traversas) pas mane siaip ar taip keisis, kaip ir visi zibintai, bamperis, kapotas, taip ir kilo mintis, gal sudeti naujesni prieki, siaip ar taip visa pagrinda reikes keisti. Tik tu FL donoru ne taip jau lengva rasti.
Butent taip. Posukiai - perkelti is buferio i zibintus, priesrukiniai perkelti is zibintu i buferi.
-
Does it make sense??? Detales manau kainuos brangiau, metu nepajauninsi, ir svarbiausia - man asmeniskai senesnio 147 priekis daug grazesnis, fl kazkoks neryskus, neisskirtinis ir apskritai panasus i seat ar whatever, vienzo, nepavykes, kitaip negu 156.
-
Does it make sense??? Detales manau kainuos brangiau, metu nepajauninsi, ir svarbiausia - man asmeniskai senesnio 147 priekis daug grazesnis, fl kazkoks neryskus, neisskirtinis ir apskritai panasus i seat ar whatever, vienzo, nepavykes, kitaip negu 156.
Na kaip sako rusai: "na vkus i cvet tovariščej net".
Man patinka. Netgi labai. Žmonai irgi.
Pakeisti priekį kainuos mažiau, nei nupirkti padorią GT, o išvaizda pasikeis.
Žodžiu, kol nėra noro "atsikratyti" 147'ta yra noras jai "patempti raukšles".
-
O man tas naujesnis priekis primena ufonauta ateivi, ypac jei su priesrukiniais buna ;D Nepasakyciau, kad man jis grazus, bet taip pat nepasakyciau, kad ir senesnis man grazus, aplamai 147 niekada nelaikiau grazia masina :D
Bet gryztant prie temos, gal Wojszwillo domejosi, kaip su tuo traversu virsuje, ar jis tinka nuo visu modeliu, juk, i ji radiatorius tvirtinasi (ar klystu), o tu radiatoriu variaciju buvo bent dvi skirtingos vien jtd varikliams, kuri skiriasi matmenimis, tad ar nebus taip kad netiks radiatoriaus tvritinimas bandant uzdeti traversa nuo kokio ts ant jtd ar atvirksciai?
-
Bet gryztant prie temos, gal Wojszwillo domejosi, kaip su tuo traversu virsuje, ar jis tinka nuo visu modeliu, juk, i ji radiatorius tvirtinasi (ar klystu), o tu radiatoriu variaciju buvo bent dvi skirtingos vien jtd varikliams, kuri skiriasi matmenimis, tad ar nebus taip kad netiks radiatoriaus tvritinimas bandant uzdeti traversa nuo kokio ts ant jtd ar atvirksciai?
Šito nežinau, nesidomėjau. Pažiūrėsiu eper'yje ką duoda benzinui ir dyzeliams.
-
Siandien ardziausi savaja, nepanasu, kad tas traversas radiatoriu tvirtintu, bent jau fiksuotu vietu nesimato, taip iseitu, kad radiatrorius laikosi tik i dvi skyles apacioj istatytas, kiek is dauztu priekio pavyko suprasti.
-
Na kiek radau - benzino nuo dyzelio FL priekio detalės "po kapotu" nesiskiria.
Detalės brėžinyje Nr.:
3. 46745191 kodo detalė skiriasi ne FL nuo FL. 60693960 kodo detalė (nuo 2004-07-05) nesiskiria ne FL nuo FL.
4. Skiriasi ne FL nuo FL.
5. Nesiskiria ne FL nuo FL, išskyrus MY2007.
6. Nesiskiria ne FL nuo FL, išskyrus MY2007. Detalė su kodu 46835174 nesiskiria FL ir FL MY2007.
9. Skiriasi ne FL nuo FL.
Žodžiu, visumoje skiriasi FL nuo ne FL 3, 4 (abiejose pusėse) ir 9 detalės.
-
Papildymas:
1 - rašo apie pakeitimus (NCAP reinforcement 2003-12-15, new wheelhouse nuo 2002-10-15), tačiau modelių neišskiria.
2 - skiriasi FL nuo ne FL, išskyrus ne FL nuo 2004-07-05. Čia gali būti skirtumai dėl 4 detalės tvirtinimo.
-
Siandien ardziausi savaja, nepanasu, kad tas traversas radiatoriu tvirtintu, bent jau fiksuotu vietu nesimato, taip iseitu, kad radiatrorius laikosi tik i dvi skyles apacioj istatytas, kiek is dauztu priekio pavyko suprasti.
dar radiatorių turėtų laikyti tokia U formos plastmasė su guma viršuje, kuri prisisuka prie #9 detalės tavo dalių paveiksliuke iš ePER'o
-
Siandien ardziausi savaja, nepanasu, kad tas traversas radiatoriu tvirtintu, bent jau fiksuotu vietu nesimato, taip iseitu, kad radiatrorius laikosi tik i dvi skyles apacioj istatytas, kiek is dauztu priekio pavyko suprasti.
dar radiatorių turėtų laikyti tokia U formos plastmasė su guma viršuje, kuri prisisuka prie #9 detalės tavo dalių paveiksliuke iš ePER'o
9 detalė iš prieš tai buvusių brėžinių, kaip ir rašiau skiriasi FL ir ne FL, o benzinas ar dyzelis nesiskiria.
Skiriasi tik tvirtinimas prie jos.
Skiriasi benzinų ir dyzelių šiuose brėžiniuose 2 detalė - vadinama "Crossrail".
Benzinas: M1 (1,6TS 76kW), M5 (1,6TS 88 kW), M10 (2,0TS) tvirtinasi kitaip nei dyzeliai ir M20 (GTA).
-
Dyzeliai CF3 ir CF4 tvirtinasi iš esmės taip pat, tik CF3 dyzeliams yra skirtingi detalių kodai (U formos + gumos) Valeo ir Denso, o CF4 dyzeliams eina jau tik ta pati detalė, kaip CF3 Denso.
M14-M19 - CF3 dyzeliai, M87,88,91,92,94 - CF4 dyzeliai.