Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Alfa-Vyras 2014-01-12 17:46
-
Sveiki isigijau Alfa, 85kw gerai bet noretusi daugiau, ka manote ar vesti pas tips kur padaro ideda ir paims pinigu, ar paciam bandyta siuostis ir pasijungti? Aciu
-
Vaziuoji i galingas.lt ir nesuki galvos
-
O kokios nuomonės apie Vimotą? Bent ankščiau, tai jie turėjo dyno stendą ir prieš remap'ą padarydavo diagnostiką, kurios duomenis perduodavo programuotojui ir jis į juos atsižvelgęs perrašydavo programą. Na, o galingas.lt darydavo paprasčiau - atvažiuoji, įpučia naują programą. Pravažiuoji, pažiūri dūmingumą ir jei viskas tvarkoj paleidžia namo. Dar kitas dalykas, kad galingas.lt buvo išbanintas iš garsaus chiptuning forumo už nelegalios programinės įrangos naudojimą.
Gal kas pasikeitė per tą laiką?
Pats asmeniškai nesu susidūręs nei su vimota, nei su galingas.lt.
-
Stasius yra pas vimotą daręs savo alfas, tai jis manau gali daugiau papasakot
-
Aš apakęs, kad per 5m. naujų žodžių taip ir neišmokot (galingas.lt ir Vimota) :o
Meto dabar tuos standartinius mapus kas netingi; Gibona, Insane, Lapinas (audio ir signalizacija),Dyzeliudiagnostika.lt ir tt ir tt.
Kol niekas neįrodė, kad sugeba daugiau, nei privert įpukšt kuro į cilindrus, savo dyzeliuko (nors tokio neturiu) niekam nepatikėčiau.
Geriau gerą dėžę nusipirkt, tai bent atjungt galėsi kada nori, ir diagnostika pilną pasidaryt, reikalui esant.
-
Kaip tai negali priverst? Dedi našesnius purkštukus ir turi daugiau kuro... Vimota tuo užsiima. Tokia pasaulinė praktika, nelabai girdėjau, kad kas su malonumu apsiimtu stock'ines detales tobulinti. Matomai kainos/rezultato santykis netenkina.
Aišku čia galima belevyzgavoti kiek nori, tačiau, nei aš, nei tu normaliai su tuo nesam susidūrę. Apie box'us tai iš vis tyliu, jei labai reik, parašyk Eimantui, gal dar turi. Atiduos už kelis litus be problemų. Berods yra žodeliai SUPER ir POWER, tai kaip minimum 20 AG ir 10 reputacijos rajone pridės.
-
Prie ko čia pukštuku keitimas ? nei galingas pukštukus ar turbinas keičia nei Vimota, nei kas kitas :D
Pirmas dalykas nuo ko pradedama tai kuro padavimo reguliavimas, tai pukštuku atsiverimo laiko ilginimas, ir siurblio slėgioo pakėlimas, tik aš įtariu, kad tuom viskas Lietuvėlei ir baigias.
Ne ką blogiau ir akmens amžiaus varžų rinkinys susitvarko su tokia problema :)
-
Kažkaip man čia panašu į pagiežą, kad dyzeliam su minimaliom išlaidom atsisuka galia, o benzinam dažniausiai to nepavyksta pakartoti.
Dedi normalų programuojamą kompą ir turi visus reguliavimus po ranka. Bet pažiūrėjus į kainą visi šiti sapaliojimai greitai praeina, nes mašina tai gatvinė. Niekas su ja į trasą nevažiuos. Tokiu atveju pilnai užtenka tvarkingo remap'o. O kad remap'as visais atvejais geriau už box'ą. Na abejoju ar aiškinti bereikia :)
Nori, kad tau kokybiškai išspaustų viską iš variklio? Susimokėk normaliai. O tokie remap'ai skirti mėgėjams, o ne profesionalams...
-
Dyzeliam kaip ir benzui nieko neatsisuka (seniams be turbos) o turbo benzui atsisuska ir dar daugiau nei turbo dyzeliui. :idea:
Esnyper, tu žiūriu per daug Greitų įsiutūsiu žiūri, reguliuojamas kompas, purkštukų keitimai ir tt ;D
Kalbu apie chipavimo paslaugas siūlomas Lietuvoj ! Mechaninę kažkokia intervensija ar tiuningas kažkuria prasme tai daugų daugiausia EGR, catalazatoriaus kokio (jei apkarstytas liamdom) ar PDF išmetimas.
Jei kas įrodys, ir paaiškins, kad aklai per visą sūkių diapazoną keliais mililitrias daugiau įpukšto dyzelio ir kiek prisukto turbos slėgio (dėl dujų didesnio kiekio) nisebaigia tie jū chipavimai, tada pirmas begų ir perku 16v/20v dyzeliuką, o kolkas man tik domina jų paslaugos kas liečia mano TS liamdos galinės išprogamavimą
yra tokiu terminu kaip:
Boots pyke
Overboost
ir tt
Atsidaryk google ^^
Tie dalykkai yra apriboti kompo (limituoti) o kas būna kai jie tampa nebesuvaldomi po netinkamų pakeitimų, patylėsiu.
-
Liudai, tu su savo kai kuriais pareiškimais turbūt ir NASA mokslininkus nustebintum, ir priverstum šatlą perkonstruoti. Tik neaišku ko tuom siekiama ;)
-
Kažkaip gaila laiko žinok šitom belevyzgom. Man užtenka tvarkingo remap'o. Ties tuo ir baigiam.
-
Kažkaip gaila laiko žinok šitom belevyzgom. Man užtenka tvarkingo remap'o. Ties tuo ir baigiam.
chipavęs savo 77kw ? neklausiu nieko toliau nes tikrai užkniso čia, visa esmė paskutiniam sakinį.
Karoli, Kosmonautu, galėsi vadint kai bent išsivaizduosi, kas kompo vidui softo atžvilgiu yra, ir kaip viskas atrodo ten, ir kiek kompas įvairiausių korekcijų atlieka, ir kiek gero mapo atžvilgiu turėtų būt atlikta (Aš žinau, o jūs ?)
Ar bent kuris pas vimotą, ar galingą ar dar kur buvę žinot tiksliai kur kokių korekcijų pas jus padaryta ?
Kur kas daugiau turi būti pakoreguota, nei tik pvz. +5% kuro +10% tolygiai visam sūkių diapazonui. O čia aš ir abejoju ^^
Taip kad gerai pasidomėkit, kas ką daro ir kaip, prieš atsisveikindami su savo pinigėliais, kad negaut "kalmaro" pravardės ;D
-
Pradedi panašėt į kai kuriuos kitus šio forumo budulius. ;)
-
Pradedi panašėt į kai kuriuos kitus šio forumo budulius. ;)
Mažiau tu mėtykis savo smaikščiais būdvardžiais, o geriau pasiskaitytum ir apsišviestum.
Geras map v.s. dežutė, tikrai taip, o dėl anksčiau jau minėtų priežasčių abejoju gerumu.
Ag/nm ant stendo ir dežutė rodo pas turbinį variklį (aš kalbu, ne apie varžas ant oro matuoklės)
-
turejau,du automobilius,cipuotus pas vitolda (vimota),nu ir ka...problemu neturejau,galios prieaugis jautesi,be to jis gali "atsukti" pagal norus,stipriau maziau:) Apie galinga.lt negaliu nieko pasakyt,bet cia yra keletas forumieciu kurie naudojosi galingas paslaugom,kaip ir blogu atsiliepimu negirdeti.Taip kad temos autoriau,tavo pasirinkimas kur vaziuot....
-
chipavęs savo 77kw ? neklausiu nieko toliau nes tikrai užkniso čia, visa esmė paskutiniam sakinį.
Ne, buvau jau susitaręs pas „garažinį“, tačiau atkalbėjo pažįstami. Paskutiniame sakinyje yra esmė, kurios tu nelabai supranti. Aš neruošiu mašinos sportui, aš nedarysiu su ja jokių rekordų, aš net neplanuoju iš jos dugną spausti. Tam paprasto kokybiško remap'o užtenka ir taškas.
Karoli, Kosmonautu, galėsi vadint kai bent išsivaizduosi, kas kompo vidui softo atžvilgiu yra, ir kaip viskas atrodo ten, ir kiek kompas įvairiausių korekcijų atlieka, ir kiek gero mapo atžvilgiu turėtų būt atlikta (Aš žinau, o jūs ?)
Nežinau, bet pastebėjai, kad tavo teorijos dažnai prasilenkia su praktika? Neatrodo keista? Dabar geriausias klausimas: kokia tavo patirtis? Internetinės knygos, draugų pasakos? Forumas?
Ar bent kuris pas vimotą, ar galingą ar dar kur buvę žinot tiksliai kur kokių korekcijų pas jus padaryta ?
Ne, nu. Iš medžio iškritai? Imsiu aš dabar ir sakysiu savo skaniausio pyrago slaptą receptą? Kam, kad pats pasidarytum susipirkęs produktus ir dar kitiem draugam papasakotum? Esmė yra rezultatas ir tiesą pasakius nelabai įdomu kaip jis jį pasiekė. Svarbu, kad laikytų ir važiuotų tvarkingai. Vimota ir Galingas to nepadaro?
Kur kas daugiau turi būti pakoreguota, nei tik pvz. +5% kuro +10% tolygiai visam sūkių diapazonui. O čia aš ir abejoju ^^
Aha, atsisiunti fw iš ecu, atsidarai vlc tipo programėlę (tik vietoj garso - galingumas, o vietoj laiko - kuro sąnaudos reguliuojasi) pasukinėji pagal poreikius ir viskas? Turbūt taip ir įsivaizduoji viską ;D
Bent vimotą atlika keletą skirtingų fw versijų bandymų ant stendo ir išrenka geriausią variantą. Garažinis įpučia jam duotą programą ir paleidžia namo. Toks ir skirtumas.
Taip kad gerai pasidomėkit, kas ką daro ir kaip, prieš atsisveikindami su savo pinigėliais, kad negaut "kalmaro" pravardės ;D
Susitvarkyt pirma mašiną reikia, o po to į vimotas ar galingus važiuoji. Turbūt nustebsi sužinojęs, kad net čipuoti dyzeliai praeina TA. Su sąlyga - jei tvarkingas.
Vsio, baigiam. Parodei savo teorinę išmintį. Likau sužavėtas. So entellekt :) O gavosi kaip visada (priešrūkinių rėlė, jei dar pameni).
-
Esnyper: Tavo žodžiuose labai daug tiesos. ;D :alaus: