Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: KLIFF 2014-01-05 22:22

Antraštė: Masinos dazymas
Parašė: KLIFF 2014-01-05 22:22
Taigi, kaip ir buvau suplanaves dazyti 146. Kadangi planai yra tokie, kad ji pas mane uzsibus ilgus metus ir kada nors taps "Classic car", bei garantuotai reikalaus dar vieno dazymo, susimasciau. Kazkada kazkur girdejau, kad kuo daugiau dazai, tuo labiau kencia to dazymo rezultatas. Mazdaug dazai nebenusisveicia taip gerai ir paruosimas dazymui nebe tas ir t.t. Ar tai tiesa ar tai tik bobu pletkai? Gal geriau dabar nedazyti ir atideti visa ta dalyka ateiciai, kai masina taps 100% savaitgaline?
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: Zhalias 2014-01-05 23:06
Taigi, kaip ir buvau suplanaves dazyti 146. Kadangi planai yra tokie, kad ji pas mane uzsibus ilgus metus ir kada nors taps "Classic car", bei garantuotai reikalaus dar vieno dazymo, susimasciau. Kazkada kazkur girdejau, kad kuo daugiau dazai, tuo labiau kencia to dazymo rezultatas. Mazdaug dazai nebenusisveicia taip gerai ir paruosimas dazymui nebe tas ir t.t. Ar tai tiesa ar tai tik bobu pletkai? Gal geriau dabar nedazyti ir atideti visa ta dalyka ateiciai, kai masina taps 100% savaitgaline?
Jei galima nedažyti, tai geriau nedažyti - ypatingai norint išlaikyti mašinos vertę. Bet koks perdažymas "classic car'ui" tik numuš vertę. O kas tokio atsitiko, kad nori persidažyt - aprūdijo, nubluko ar kas kito nutiko? Jei nieko baisaus, tai gi galima atgaivint spalvą ir kitais būdais...
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: kasper 2014-01-05 23:32
faktiskai juokio skirtumo kiek kartu auto dazytas,svarbu,kad tai butu gerai padarita. nes broka perdarinet visada sunkiau ir brangiau
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: KLIFF 2014-01-06 19:32
Nieko siaubingo nenutiko, bet del orginaliu dazu isblukimo dvejos durys geroje sviesoje matosi, kad jau yra dazytos. Taip pat kapotas akmenuku apdauzytas, del kuriu noretusi bent jo perdazymo ir abieju sparnu kampuose dazai nusilupe, kuriuos butina sutvarkyti. Zodziu galvoju ar zaisti tepliojant ten po kampuka ir detale ar stumti visa tiesiai i dazymo kamera pilnam nupurksimui.
Dar vienas variantas galvoj bandyti poliruoti seniau dazytas detales, gal jos supanasetu, su naujai dazytom, bet, kad visiskai pilnai abejoju. Vienu atspalviu svieciantis kapotas, durys, bamperis, o likusios vietos kitu atspalviu kazkaip irgi nesiziuri. Kitu budu del spalvos atnaujinimo tiesiog nesu girdejes.
Del dazymo kokybes pasirinkimo, jei dazysiu, tai siandien dienai pasirinkimas tik pas Kasper, nebent jis pasakytu, kad dazo blogai ir pasiulytu vaziuoti kazkur, kur dazo geriau :)
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: kasper 2014-01-06 19:53
pazeistus dazus rekomenduociau nudazyt ,kapota irgi,o visa kita galima nupoliruoti.
P.S hebra,as dazyt nemoku,as tik patepliotojas:)))))))))))))))))),bet 22 metus jau tai darau:))))
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: KLIFF 2014-01-06 21:05
Reikes apsilankyti, jei ne dazymui, tai bent patepliojimui. Man svarbiausias buvo klausimas, kaip ten su tuo "dazno" dazymo naudingumo koenficiento mazejimu kas kart dazant :)
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: kasper 2014-01-06 22:04
reikia gyvai pamatit,kas ten ir kaip
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: Ciudikas 2014-01-07 09:37
Reikes apsilankyti, jei ne dazymui, tai bent patepliojimui. Man svarbiausias buvo klausimas, kaip ten su tuo "dazno" dazymo naudingumo koenficiento mazejimu kas kart dazant :)
mano nuomone visiskas apsurdas. vienintelis kainos kritimas gali buti, kai masina dazoma pirma karta (po gamyklos aisku), o toliau jau nesvarbu,tai tiesiog yra dazytas automobilis (nebent spalva buvo raudona,po to dazai melyna, tada geltona, tada zalia, tada juoda, tada balta... :) tada gal ir krenta tos masinos verte su kiekvienu dazymu :) )
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: brumbrum 2014-01-07 12:49
Reikes apsilankyti, jei ne dazymui, tai bent patepliojimui. Man svarbiausias buvo klausimas, kaip ten su tuo "dazno" dazymo naudingumo koenficiento mazejimu kas kart dazant :)
mano nuomone visiskas apsurdas. vienintelis kainos kritimas gali buti, kai masina dazoma pirma karta (po gamyklos aisku), o toliau jau nesvarbu,tai tiesiog yra dazytas automobilis (nebent spalva buvo raudona,po to dazai melyna, tada geltona, tada zalia, tada juoda, tada balta... :) tada gal ir krenta tos masinos verte su kiekvienu dazymu :) )


Jei tai yra antikvarinis automobilis, perdazymas irgi numusa kaina, originalus dazymas iskaitomas i verte ir kuo senesnis automobilis tuo labiau vertinama ;)
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: ZX 2014-01-07 16:38
kai susikaupia storas dazu sluoksnis, viskas nuvaloma iki metalo...aisku jei kazkas dazyta, tai jau ne 100% originalumas...daug sluoksniu tai tik papildoma tikimybe, kad kazkas nusilups, atsoks, pusles atsiras ir panasiai...man idomu kada tikiesi, kad 146 taps vertinga ir bus galima ja parduot uz atitinkamus pinigus?...baigta gaminti 2000, antikvarine taps 2025...
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: vanagiux 2014-01-07 17:03
Antikvaras yra laikoma kai automobiliui (arba daiktui) 50 ir daugiau metu, o daugiau yra skirtingi etapai, cia daug kur pasaulyje ir Lietuvoje. Tai manau ~2050 jinai tures nemaza verte. Pagal Lietuvos istatymus kazkaip buvo svarstoma, tik nezinau ar patvirtino padaryti, kad antikvarinis automobilis buti 25 metu ir senesnis, kazkas tokio, tai visokie golf 2, audi 80, opel kadett... jau tuoj bus ar jau yra "lietuviski klasikiniai" automobiliai ir bus lygiaverciai su Alfa Romeo 75, GTV6, Spider 115 ir t.t. Juokinga, bet graudu :D
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: Audrius 2014-01-07 17:49
Antikvaras yra laikoma kai automobiliui (arba daiktui) 50 ir daugiau metu, o daugiau yra skirtingi etapai, cia daug kur pasaulyje ir Lietuvoje. Tai manau ~2050 jinai tures nemaza verte. Pagal Lietuvos istatymus kazkaip buvo svarstoma, tik nezinau ar patvirtino padaryti, kad antikvarinis automobilis buti 25 metu ir senesnis, kazkas tokio, tai visokie golf 2, audi 80, opel kadett... jau tuoj bus ar jau yra "lietuviski klasikiniai" automobiliai ir bus lygiaverciai su Alfa Romeo 75, GTV6, Spider 115 ir t.t. Juokinga, bet graudu :D

Įstatymas buvo priimtas, tereikia detaliau pasiskaityt: http://retromobile.lt/index.php?option=com_content&view=category&id=47&Itemid=66
Tavo teiginys apie "lietuviškus klasikinius" automobilius nėra visiškai teisingas. Klasikinio automobilio statusas gali būti suteikiamas ne tiktai nuo tam tikro automobilio amžiaus, bet ir jo autentiškumo ir originalumo išlaikymo.
Taigi, tai nereiškia, kad kaimynų Olegas, važinėjantis perpuvusiu I-os kartos Kadetu turės lygias teises kaip išpuoselėta, tų pačių metų Alfeta, ko linkiu p. Juliui. :)
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: vanagiux 2014-01-07 19:34
Idomus kriterijus vienas - "bet nenaudojama kasdieninems reikmems". Idomu kaip ta kriteriju jie ivertina. Kaip bebutu norit toki sertifikata gauti automobilis turi buti nenaujesnis nei 1984 m. ir to modelio gamyba turi buti nutraukta 1999 m. arba seniau., t.y. Audi 100 idealios bukles, originaliai islaikyta, kaip ir Golf 2 jau gali bandyti tame dalyvauti, o jei dar kokios nors retos komplektacijos modelis, tai sansu dar daugiau gauti ta sertifikata :)
Antraštė: Ats: Masinos dazymas
Parašė: KLIFF 2014-01-07 21:29
Kadangi daugumai svarbu, kaip brangiai as ja parduosiu 2050, tai noreciau isiterpti, kad man visiskai nerupi kiek as uz ja gausiu 2050, net negalvoju apie tai ir parduoti neplanuoju. Darau tai del saves, ne del pardavimo. Taip, kad baigiam vertinti visa si reikala kaip verslo projekta.
Del veteranu kriteriju, norvegai turi tvarka labai paprasta, sukanka masinai 30metu ir jau veteranas. Turima 146 veteranu taps jau 2030. Masinai tapus veteranu, nemoki metinio mokescio "uz ora", importo muitai tokioms auto simboliniai, draudimas taip pat simboliska kaina. Kita vertus ten niekas neislaiko cia minimu kaimyno Olego supuvusiu kadetu, golfu ir bulku 30 metu iki veteranu lygio, per brangu butu mokestine prasme. Ir paciam savininkui, manau, butu mazu maziausia absurdiska ir geda pries gimines ir kaimynus su tokiu vaziuoti, tas irgi daug ka reiksia ;D Beto ir paciu veteranu savininku bei ju gerbeju labai daug, tad ir poziuris i visa si reikala absoliuciai kitoks.
Bet gryzkim prie dazymo naudingumo ir nanaudingumo paciai dazu kokybei, ne masinos vertei. Pabandysiu nupoliruoti visa masina, o tada pagal rezultata nuspresiu, dazyti visa, ar tik tai kas butina :)