Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: rramas 2013-12-19 18:59

Antraštė: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: rramas 2013-12-19 18:59
Sveiki. Bevaziuojant staiga pradingo visos pavaros. Sankaba spaudinejasi, kaip anksciau- svirtele variklio skyriuje juda graziai (sankabos komplektas pakeistas pries 21000km). Pavaras junginejant- pavaru svirtele po kapotu taipogi vaiksto, kaip ir anksciau. Trumpai snekant nesijaucia jokiu pokyciu isskyrus tai, kad dingo pavaros- t.y. bandant pajudet is vietos ijungus begi bei atleidus sankaba automobilis nereaguoja... Beje sis pokstas istiko bandant apsisukti kelio apsisukime susukus vaira iki pat krasto, o tai sukelia itarima, jog issinere pusasio sarnyras (granata). Gal kam nors is forumieciu yra kazkas panasaus nutike? Ar mano itarimai pagristi bei ar imanoma kiemo salygomis patikrinti ar tai butent sis gedimas?

Sis ivykis nutiko su AR 166 2.4jtd 110kw modeliu. Beje pries 12 dienu servise buvo pakeistas pagrindinis variklio dirzas- kiek suprantu sios proceduros metu buvo atsuktos variklio pagalves bei kilsteletas variklis? Ar ne? Ar tai gali buti pusasio sarnyro issinerimo priezastimi? Gal neprisuko kokios variklio pagalves ko pasekoje darant staigu posuki 360 laipsniu kampu ir isniro granata? Siaip kazkokios papildomos vibracijos po dirzo keitimo nesijaute...
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: JustasM 2013-12-19 22:13
Jei liko granatos dalis ant greičiu dėžės ašies tai jungi 5 pavara ir begėjies iki 200, klausant tikrai girdėsis kaip sukasi granata. O šiaip domkratas, plytos ir lendi po tačka :) Kiek žinau vienas pusašis prailgintas, o kitas garanata su granata sujungta. Jei šitas išsinertu, tai matytum pusašį kabant. Gal nusišnekėjau, bet nors bus apie ką toliau galvot :)
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Fragziukas 2013-12-19 23:22
lysk po masina ir ziurek.. vairuotojo pusej vidine granata ijungus begi ar sukasi? jei sukasi o pusasis ne tai turi gedima... is keleivio puses ziurek i vidine granata jei ji sukasi o pusasis ne tai viskas aisq... siaip dazniausiai issineria isorines granatos tai turetum matyt besisukanti pusasi
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: rramas 2013-12-19 23:37
Jei liko granatos dalis ant greičiu dėžės ašies tai jungi 5 pavara ir begėjies iki 200, klausant tikrai girdėsis kaip sukasi granata. O šiaip domkratas, plytos ir lendi po tačka :) Kiek žinau vienas pusašis prailgintas, o kitas garanata su granata sujungta. Jei šitas išsinertu, tai matytum pusašį kabant. Gal nusišnekėjau, bet nors bus apie ką toliau galvot :)
Buvo ir man kilusi mintis isibeget iki kokiu 200, bet va beda- be pavaru gan kebloka tai igyvendinti...  ;D
O jei rimciau- aplamai sie gedimo pozymiai ar atitinka isnirusios granatos beda? Gal ne ten slieku ieskot?
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: rramas 2013-12-19 23:48
lysk po masina ir ziurek.. vairuotojo pusej vidine granata ijungus begi ar sukasi? jei sukasi o pusasis ne tai turi gedima... is keleivio puses ziurek i vidine granata jei ji sukasi o pusasis ne tai viskas aisq... siaip dazniausiai issineria isorines granatos tai turetum matyt besisukanti pusasi
Tamsta gan painiai (nes be skyrybos zenklu...) isaiskino...  Jei esti issinerusi butent kazkuri vidine granata- tai kokiu budu as isvysiu besisukanti pusasi, jei nebus kam jo sukt? Si paskutine fraze neaiski... O del viso kito tai logiska... Tik va beda- kaip po Alfa palyst kiemo salygom, kad kazka isvysti...
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: rramas 2013-12-20 00:05
Ir dar vienas klausimas iskilo- ar automobili su isnirusia granata galima vilkti tokiu budu transportuojant ji iki serviso? Ta prasme ar velkant nepribaigsiu granatos galutinai? O gal galima vilkti tik su neuzvestu varikliu? Ir ar galejo pagrindinio dirzo keitimo metu isjudintas variklis itakoti si gedima?
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Disco_V 2013-12-20 10:34
Vilkti galima netgi užvedus variklį su išjungta pavara. Greičiausiai bus išsinėrusi granata. Man atrodo, kad netgi su užgesintu varikliu ir įjungta pavara tempiant mašiną turėtų nebūti pasipriešinimo, nes kažkuris ratas nesujungtas su pavarų dėže. Dar vienas variantas kaip patikrinti, tai būtų užvedus variklį ir įjungus tarkim pirmą pavarą žiūrėti po kapotu ar sukasi kažkuris pusašis. Jei kažkuris sukasi laisvai, o mašina stovi vietoj - vadinasi granata. Tik nelabai žinau kaip pamatyt pusašius iš viršaus, kai po kapotu viskas plastmasėm uždengta, o ir šiaip ten vietos nėra daug apžvalgai... Daug gazuot su išnerta granata aš nedrįsčiau, nes laisvai besisukanti granata nežinia ką gali padaryti kitiems agregatams. Geriausias variantas būtų kabinti "šlipsą" ir į servisą, ten ant pakelėjo turėtų viskas puikiai matytis.
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: rramas 2013-12-20 15:08
Pavyko siandien kazkiek iziuret dienos sviesoj pro susuktu ratu plysius bei pro tarpus po kapotu. Situacija tokia- uzvedus varikli kaires puses pusasis sukasi, o desines- ne. Ijungus pavara bei atleidus sankaba pasigirsta gan aiskus duslokas garsas- akivaizdu, jog kazkur ne vietoj atsiradusi trintis. Garso saltinio lokalizuoti nepavyko, bo nenorejau ilgai birbint, kad galutinai nesugadinciau ka dar butu imanoma sutaisyt... Svarbiausia, jog itarimai pasitvirtino- vis tik problema esti pusasio sarnyre...
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Fragziukas 2013-12-20 18:54
jei sukasi kaires puses pusasis o ratas stovi vietoje, tai kaires puses isorines granatos problema.... gal issinerus gal isbyrejus, gal pusasis nuluzes prie granatos, arba slicai pusasio nuciunkti...
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Skaidrius 2014-07-14 10:24
Bevaziuojant paspaudus stipriau akseleratoriu pradejo kilti apsukos 166 JTD. Sustojus atidariau kapota is po variklio apacios ejo dumai ir kvapas kaip kad degtu sankaba. Dar pavaziavau 50km ant 60 km/h daugiau neleido apsukos.Tada visai dingo begiai ir masina sustojo.Laukiu jusu nuomones. Aciu. 
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: vanagiux 2014-07-14 11:00
Nu galima speti visiskai, kad sudege sankaba, o begiai niekur nedingo, tiesiog juos jungineji ir kadangi neveikia sakaba tai tas pats kas juos jungnetum uzgesintai masinai ;)
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Skaidrius 2014-07-14 11:38
Kodel rieda masina palikta ant begio.
Antraštė: Ats: AR 166 2.4 JTD: greičių dėžės gedimas: dingo pavaros
Parašė: Esnyper 2014-07-14 13:28
Todėl, kad sankaba nesukabina.