Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: liuduks 2013-12-16 22:04
-
Kur skirtumai jtd 1.9 16v 103 ir 110kw ? Kas skirias fuziškai/mechaniškai ar tiesiog mapas kitas ?
-
Kur skirtumai jtd 1.9 1v 103 ir 110kw ? Kas skirias fuziškai/mechaniškai ar tiesiog mapas kitas ?
Nuo kada dyzeliais pradėjai domėtis? ;D
Kiek pamenu map'as arba/ir neesminiai skirtumai.
-
Kur skirtumai jtd 1.9 16v 103 ir 110kw ? Kas skirias fuziškai/mechaniškai ar tiesiog mapas kitas ?
skirtumai, kaip ir 2,4 jtd 103 ir 110, map ir tiek
-
Kur skirtumai jtd 1.9 16v 103 ir 110kw ? Kas skirias fuziškai/mechaniškai ar tiesiog mapas kitas ?
skirtumai, kaip ir 2,4 jtd 103 ir 110, map ir tiek
Ar tikrai esat tuo 100 proc. tikri? Kiek pamenu lentelėse (vimotoj ar Galingas) nurodoma, jog skirtingi rezultatai gaunasi po čipavimo šitų dviejų variklių. Gal visgi skiriasi kokie nors komponentai (pvz., Maf ar pan)? Aš nors ir turiu tokį variklį, bet nesigilinau, tai ir nežinau, iš tikrųjų kaip ten yra. Žinau tik, kad 103 kw ir 110 kw skirtingoms Europos rinkoms dėl mokestinių reikalavimų buvo. Stasius gal žinos, jis daugiausiai susidūręs su Alfų mappinimu.
-
gal ne daugiausiai susidūręs, bet vis tiek nežinau :smilie: net pagoogl'inau ta proga greituoju būdu, bet nieko neužtikau.
vis tieknebūčiau tikras, kad tik map'u skiriasi. manau yra kažkokių komponentų, kurie skiriasi.
-
Kolkas atkasiau tiek, kad buvo:
JTD 1,9 16V 103kw
JTD 1,9 16V 110kv
JTD-M 1,9 16v 110kv
Nesiparinam iir prisimenam, jog M - modifika, regis tik GT nuo 06 ar 07, su mažesne emisija (pukštukai (injectors) su 5 skylių vietoj 3) {Gal kas pataisys jei klystu} ???
Officilios info išvis nėra, toks vaizdas apie skirtumus variklių. Forumuose irgi ne kažkas;
Visi mini "Just remaped 103", kad tai tiesiog mapas, tarsi skirtingom rinkom, kaip Toshkaz sakė.
Idomu tai, kad 103 kažkodėl montuot pradėtas daug anksčiau nei 110kw pvz 147 tik fl buvo 110kw, o "švaresnio" 110kw 156 net nebuvo.
-
Dar idomu tai, kad chipavimo "kontoros" 110kw versija deklaruoja, kad atsduka ~10NM daugiau nei 103kw. Nors AG vienodai
-
110 kw kiek naujesnis. kaip ir pats sakai - "švaresnis". gali būt maf kitu numeriu, gal egr kitaip valdomas, gal katalizas "švaresnis", tačiau esminio skirtumo turbūt nėra. nors kita vertus - 110 kw ėjo jau ir į 159. gal ten jau euro IV.
bendrai - kame klausimas? dėl sportinio intereso ar renkiesi sau auto su tokiu varikliu?
-
Dėl čipavimo nepamirštam, kad tie jų išankstiniai deklaravimai yra labai abstraktūs ir manau remiasi tik teoriniais paskaičiavimais. Jeigu peržvelgus visas kreives manau vaizdas būtų visiškai kitoks.
-
JTDm, JTDM, M-Jet, JTD 16v - kas kaip nori, taip ir vadina kataloguose ir visur kitur, esmė ta pati.
Aš daug nekapstęs atradau, jog viršutinė turbo guma skirias 103 ir 110 kw. Gal ir pati turbina skiriasi?
-
Malonu, aišku, kad tema iškelta kaip aktuali atskirai, tik tas pavadinimas kiek klaidinantis :-\
Mano skurdžiom žiniom JTDM ( "M" didelė ) badg"inti Gliulkos 1,6 ir 2,0
kai rašom apie 110kw nepamirškim, kad jų buvo "mažiausiai" 2 variantai.
JTD 1,9 16v 110kw euro3 176g (pasilieku kelių gramų paklaidą, iš atminties) montuotas tik FL modeiuose 147 156 ir GT (147 orginaliu snukučiu buvo 1,9 16v 103kw) nors FL'e buvo ir 103 ir 110kw, tas kelia juoką.
JTDm 1,9 16v 110kw euro4 165g (pasilieku kelių gramų paklaidą, iš atminties) montuotas į 147 ir GT nuo 06 ar 07 , jau su "m" raide, ir tikiu dentiškas iki paskutinės šaibos, randamam 159-oje 1,9 110kw euro4
šitas Euro4 ir šipuojasi geriau, pasak Red Dot Tuning (Alfaowner klube narystė)
"JTD 1,9 110kw good as far to 190hp, JTD-M 1,9 110kw good as far to 200hp"
Čia kažkas palietė chipavimą, tai pasimėgukit, pasisielėkit ir naktį neužmikit:
http://www.alfatuning.sk/projekt_gt_262k.php?lang=en
o ir šiaip daug info ir faktų apie chipavimą Alfų variklių
Aš vis dar nesu įsitikinęs, kad 103 ir 110kw (euro3) skiriasi vien tik Map'u; vinis - turbos VGT valdymas
-
manau pats atsakei į klausimą.. 103 ir 110 kw euro 3, tikėtina vienodi, apart map'o, o 110 kw euro 4, kur pradėjo montuoti į 159 jau kiek update'inti. jie ir atsisuka smagiau. forume kažkada buvo įmesta nuotrauka po dyno pas vimota. atsisuko iki apie 190 ag ir lyg apie 380 nm :o euro 3 vien programos pagalba tikėtina tiek netempia. bent neesu matęs tokios kreivės kiek kažkada kai domėjausi. tikėtina tiek dėl pačio kompo, tiek dėl agregatų parametrų.
-
"JTD M-Jet". Taip teisingai vadinasi šie motorai. Į Giulietta eina "JTD M-Jet 2".
M-Jet=Multijet.
-
Taip taip Rimvydai, didelė "M" čia nauji iš esmės 1,6 ir 2,0 dyzeliukai, dėkui už patikslinimą "nakleikėj"
-
[Edited and fullfilled]
Tęsiam galvosūkį apie JTDm 103 ir 110kw 147/GT kėbule (156 tik JTD)
Kadangi officialios info nėra, tenka rinkt info iš kitų šaltinių, taigi naudosiu žodelį "tikėtina" arba tai ką radau.
1. užtikrintai kiti pukštukai, jau račiau.
Įdomumo dėlei: 147 Ducati Corsa versija (taip pat 1,9 JTDm) 170ag, dar mandresni pukštukai, ne tik "chip tuning" taip pat GT "Special edision"
Idomu kaip su GT Quadrifoglio Verde, legenda sako, kad tai 170ag su Q2 ir sport knopke (STR kaip pas 166 2,5), o bet esu matęs brošiūra Quadrifoglio Verde, tai tiek Q2 ir "Sport" už nemenkus pinigus papildomai ???
hmm tai buvo 2 skirtingi GT Quadrifoglio Verde ?
170 + Q2 + sport
150 + $$$ + $$$
Ar tas Sport buton tai ne tik STR bet ir perjungimas map'o ??? :o ?
Gal kas žinot tiksliau ta tema ?
2. tikėtina kita turba, nors kažin, minimalūs kažkokie pakitimai, tai visvien GT1749v tačiau kataloguose rašo:
Family Turbo Turbo Code OEM Turbo Code
147 JTD - 140HP 02- 1.9L D 140HP AR192A5 GT1749V 716665-5002S 55191934
147 JTD - 150HP 03- 1.9L D 150HP AR192A5 GT1749V 716665-5002S 55191934
147 JTD - 150HP 04- 1.9L D 150HP 1.9JTD 16v GT1749V 760497-5002S 55205370
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V (http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V)
Atnaujinta 2014 05
, tik kad va kažkas rašė, kad nepanaudojo 103 - tims nuo 110kw, gal pardoj padavė JTDm :-\ ir šiaip daug kas mini tarp pokyčių turba. Matyt kažkas skirias vamzdyne padavimo ir tiek, JTDm juk vėjakreipias kolike turi.
"Tikėtina" trint nesiryžtu, tai perbraukiau, nors manau drąsiai galima trint viską apie turbų "skirtumus" :lol:
:idea: ePer JTDm rodo 55214063 tiek 1.9 16v CF4 150hp, 1.9 16v CF4 170hp ir lyg Belgiškas detunintas 136hp turbos vienodos - QV ar DucatiCorse 170 hp turbos nesiskiria. Tai JTD 16v irgi nesiskirs.[/i]
3. JTDm (147/gt) jau turi "Swirl Flaps", vožtuvai colektoriuie geresniam oro paskirstymui cilindruose.
159 1,9 tokius tikrai turi, kiek supratu JTDm 147/GT irgi turi, skirias medžiagos ir pats dizainas.
Na o kas nutinka mechaniškai atidirbusiems, geriausiai žino Bymeristai, labai jau POP tema forumuose pas juos.
Čia 159 vagšės foto ir blevyzgų ta tama.
(http://www.alfaowner.com/Forum/attachment.php?attachmentid=241674&stc=1&thumb=1&d=1383911482)
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/487258-swirl-flap-why.html (http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/487258-swirl-flap-why.html)
beveik tikras. kad 103/110 euro3 neturėjo tokių mandrybių, kaip ir 8v (euro2-3)
Kad ir kaip Alfose šita liga reta bebutų...
4. Užtikrintai kitas ECU; EDC16C39 nebe EDC16C8
5. tikėtina kitas maf
6. tikėtina DPF, beveik tikras tuom. Nežinau visi kaip taisyklė, ar čia nuo šalių reglamentų priklauso, ar čia po atnaujinimų nežimių 147/GT atsirado, bet C0x nepasikeitė, visur 165g ??? pridedu 07 galo GT foto, gal kas iš vaizdo nustatys kas ten, DPF ar tiesiog mandras catalizatorius.
-
Apie įsiurbimo kolektoriaus sklendes nebūtinai vien bemvistai žino daugiau. Jie gal tik daugiau su tuo reikalų turėjo, nes bemsų ant svieto daugiau. Kiek žinau Skandinaviška technika jau irgi tokius dalykus turi. Tiksliai nežinau kam jie skirti, bet kiek teko domėtis, tai viena iš paskirčių būtų, kad greičiau sušiltų variklis. Manau, kad tos sklendės dar ir daugiau turi paskirčių. Turimas Saab 1,9 TTID su Fiat 132 kW varikliu jau tokį reikalą turi. Tik kolkas nežinau, ar jos iš operuotos, ar dar "savo" vietose. Kiek yra tekę skaityti Saab/Volvo forumą dažniausiai i LT atvažiuoja mašinos jau su išklerusiom sklendėm... Tai tiek. Sorry už OT
-
manau vertėtų pavartyti kokį ePER'ą ir palyginti pvz. turbinų, paskirstymo velenėlių kodus, motoro blokų, galvos ir bus aiškiau ar ten tik softo klausimas ar ir geležis skiriasi.
swirl flap'ai bėdų tokių kaip bmw neperdaugiausiai girdėjau kad turėtų - pasitaiko, bet tikrai retokai. vėlgi pvz. saab 9-3 naudoja tą patį 1,9JTD 88/110/132 (sitas twin turbo gerulis :D ) kW tai tik 88kW neturi swirl flap'ų. kiti turi ir pvz. kažkuriuo metu buvo net atnaujinta detalė, bet vėlgi kad kristų masiškai niekas neaimanuoja, kaip kad bmw.
-
pagal eLearm, tai tuos swirl flaps/throttle body turėjo ir 166 110kw tikriausiai(Euro 3 specifikacijos). Jis padėdavo sumažinti kratymasi variklio gesinimo momentu - staigiai užsidarydavo išjungus degimą. Visais kitais atvejais sklendė atidaryta būna. Ir didžiausia problema kiek teko AlfaOwneryje skaityti tai tiesiog ta sklendės vieta užsineša lygiai taip pat kaip EGR ir prašosi pravalymo šlykštaus.
Tai tikėtina, kad į daugumą dyzelių nuo kokiu 02-03metų pradėdavo dėti tas sklendes dėl purtymosi sumažinimo. Gal vėliau pasikeitė dizainas - vietoj vienos didelės sklendės prieš kolektorių į daug mažesnių sklendžių pačiame kolektoriuje triūbose, kas man atrodo ir tampa vienas iš tų faktorių kodėl jos kaikuriuose varikliuose būna tokios trapios ir krenta į variklį.
-
jei ūkiškai tai tikslas jų įsiurbiamo oro sraute sudaryti sukurius, kad gauti kuo didesnį air/fuel ratio ir galios efektyvumą.
paprastai pro jas net uždarytas oras praeina, nes jos neaklinai užsidaro. didinant apsukas, jos atidaromos vis daugiau. BMW atveju pradžioj ten naudojo varžtelius jų tvirtinimui ant ašies ir jie su laiku atsisukdavo su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. vėliau pakeitė dizaina, ir jei neklystu nuo 2009 metų nenaudoja visai savo dyzeliuose.
benzinai tai jau senokai daudoja tokį dalyką kaip kintamos geometrijos įsiurbimo kolektorius - net TS/JTS turi. tikslas pagrinde tas pats - sukurti sukurius kad kuras kuo geriau maisytusi.
-
jei ūkiškai tai tikslas jų įsiurbiamo oro sraute sudaryti sukurius, kad gauti kuo didesnį air/fuel ratio ir galios efektyvumą.
paprastai pro jas net uždarytas oras praeina, nes jos neaklinai užsidaro. didinant apsukas, jos atidaromos vis daugiau. BMW atveju pradžioj ten naudojo varžtelius jų tvirtinimui ant ašies ir jie su laiku atsisukdavo su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. vėliau pakeitė dizaina, ir jei neklystu nuo 2009 metų nenaudoja visai savo dyzeliuose.
benzinai tai jau senokai daudoja tokį dalyką kaip kintamos geometrijos įsiurbimo kolektorius - net TS/JTS turi. tikslas pagrinde tas pats - sukurti sukurius kad kuras kuo geriau maisytusi.
BMW sklendes buvo ant aliuminiu kniedziu kurios su laiku atitrukdavo ir sklendes i degimo kamera sulekdavo, tam tas sklendes reikia lupti lauk.
-
Nu skirtinguose varikliuose ju paskirtis gali keistis. Elearn'e 166 alfos parasyta tos sklendes paskirtis tokia kad sumazina drebejima gesinant, o visa kita laika jos nejuda. Kas naudojasi 147/156/gt/159 elearnais gali pasiziureti kokia tu sklendziu funkcija butent alfu varikliu:)
-
Aš apakęs, kad niekam neužkliuvo ;D ??? ;D
GT1756V GT1749V
Qloverleaf Quadrifoglio Verde
Ir šiaip pataisytas ir papildytas paskutinis mano postas.
Ne alfų liga tos "vejąmentės", tegul Bimeristai džiaugias ;D
Offtopic: Daewon, kaip tavo ECU sužino kada ketini gesint variklį, kad uždaryt sklendes ? Encefalograma darais kiekviena kartą kaip ir diržus segies/nusisegi ? ;D ;D ;D
Back tu topic: tų skeldžių tiek pati medžiaga tiek dizainas kažkiek keitėsi, išsiplėčiant iki 159.
metalas, aliuminis, plasmasė ar dar kas. (nuoroda gi, bent pradžiai, asmeniškai neperskaičiau visko, bet juk visko ir nebus aprašyta, asm indomu, kas tiksliau kaip buvo pakeista)
-
Aš apakęs, kad niekam neužkliuvo ;D ??? ;D
Gal dėl to, kad beveik niekas nuodugniai neskaito? Ten ir daugiau techninių klaidų yra, pvz apie STR'ą, tačiau gi ar ne px daugumai tokie sliekai?
-
Truputi ne i tema, bet paklausiu: ar skiriasi turbinos fiat 2.4jtd 96kw motoro ir alfinio 2,4jtd 100kw?
-
http://www.dieselevante.it/index_it.asp gal šitas katalogas padės, susirask norimą turbina pagal alfa ar fiat ir rasi kam ji dar eina ;)
-
Atkasiau, kad 1.9 JTD 16 v 103 kw ir 110 kw skiriasi purkštukai:
1.9 16V 103kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221
1.9 16V 110kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 243 DLLA148P1347
http://www.alfaowner.com/Forum/engines-ts-jts-jtd-and-v6/374543-1-9jtd-injector-replacement.html (http://www.alfaowner.com/Forum/engines-ts-jts-jtd-and-v6/374543-1-9jtd-injector-replacement.html)
Ar nebus čia didžiausias skirtumas? Priede parametrai.
-
Atidžiau palandžiojus to posto alfaownery duotose nuorodose pastebim tą patį ką sakiau pačioje pradžioje, kiti purkštukai JTDm 100kw ne JTD 110kw (110kw suprasti kaip JTDm, reiktų šiuose "citatose)
JTDm kitas maf (nelabai suprantu kam)
Pakitimai kuro padavimui, lyg pati pompa kita, o gal tik daviklis mandresnis suprantantis didesnį slėgį ???
-
Atnaujinta 2 pls. ^-^
Trumpai: visos JTDm 16v turbos vienodos