Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: saules_vejas 2013-12-11 00:07
-
Pasiidomauti noriu tu kurie vairuoja 159 dyzeliniu motoru - iki kokios darbines temperaturos uzsyla jusu Alfu varikliai lauke esant minusinei temperaturai? Pats pastebejau, jog esant saltukui lauke ko tai nelabai syla variklis, kad pavyzdziui ir siandien, lauko temperatura minus 5, o variklis uzsyla tik iki 65 laipsniu nesvarbu ar vaziuoji uzmiestyje ar mieste ir i salona tokiu atveju puciamas ne pakankamai karstas, o toks galima sakyti drungnas oras :V tad ir idomu kokia situacija pas kitus, kad zinociau ar tie 65 laipsniai yra normalu ar reiktu kito termostato ieskotis :)
-
Pas mane dyzelinese alfose ziema prie -20 uzmiestyje budavo ~80-85 ;) tiesa termostatas buvo kiek perdarytas, bet tikrai buvo labai puiku. O siaip - keisk termostata.
-
10 min kol gramdžiau langus + ~2km ramaus važiavimo (iki 1.5k apsukų) - 50 yra. Tuomet jau priklauso nuo vairavimo stiliaus. Galima per 1km iki 90 pašildyt, galima per 4-6km iki 87 pastatyt. Nemanau, kad kažkas skiriasi 159'toj.
-
Pasiidomauti noriu tu kurie vairuoja 159 dyzeliniu motoru - iki kokios darbines temperaturos uzsyla jusu Alfu varikliai lauke esant minusinei temperaturai? Pats pastebejau, jog esant saltukui lauke ko tai nelabai syla variklis, kad pavyzdziui ir siandien, lauko temperatura minus 5, o variklis uzsyla tik iki 65 laipsniu nesvarbu ar vaziuoji uzmiestyje ar mieste ir i salona tokiu atveju puciamas ne pakankamai karstas, o toks galima sakyti drungnas oras :V tad ir idomu kokia situacija pas kitus, kad zinociau ar tie 65 laipsniai yra normalu ar reiktu kito termostato ieskotis :)
Turi būti 90 - teks keist termostatą.
-
Man vakar, bevažinėjant mieste, išmetė pranešimą, kad tepalo temperatūra pasiekė kraštutines ribas ir vidury sankryžos užgesino variklį. Įjungiau degimą, temperatūros daviklis parodė maksimalią 130 laipsnių ribą (nors net sniegas nuo kapoto nenutirpo), pabandžiau užvest - vėl išmetė pranešimą ir užgesino variklį. Kadangi reikėjo kažkaip bent iš sankryžos išvažiuot, nes kitų vairuotojų nepasitenkinimas jau liejosi klaksonų garsais - pabandžiau vesti antrą kart ir - temperatūros rodyklė teberodė apie 60 laipsnių, auto užsivedė. Klaidų daugiau nebemetė, bet ir temperatūra aukščiau nebepakilo... Tai net nežinau, ar čia temperatūros daviklis koks, ar termostatas...
-
Kai tik krito temeperatura rudeni iki 80c ir basta. Stoviu kamsciuose iki 70 nukrenta.
-
10 min kol gramdžiau langus + ~2km ramaus važiavimo (iki 1.5k apsukų) - 50 yra. Tuomet jau priklauso nuo vairavimo stiliaus. Galima per 1km iki 90 pašildyt, galima per 4-6km iki 87 pastatyt. Nemanau, kad kažkas skiriasi 159'toj.
skiriasi. 159'ose temperatura stovi gerai ir susyla gerokai greiciau nei 156 (bent 2.4)
-
10 min kol gramdžiau langus + ~2km ramaus važiavimo (iki 1.5k apsukų) - 50 yra. Tuomet jau priklauso nuo vairavimo stiliaus. Galima per 1km iki 90 pašildyt, galima per 4-6km iki 87 pastatyt. Nemanau, kad kažkas skiriasi 159'toj.
skiriasi. 159'ose temperatura stovi gerai ir susyla gerokai greiciau nei 156 (bent 2.4)
Na kaip pvz pas mane po ~1,8km ir vaziuojant na normaliu tempu ir laikantis 90km/h pradeda "reikstis" Auto rezimas tai yra pakila nuo 50c ir pradeda pusti vejeliai
-
Taj ar kas pasakis kokia turi but tiksliai?, pas mane 159 2.4jtdm nepakyla iki 90. Vaziuojant zemesniu begiu temperatura truputi krenta, pavaziuojant aukstesniais sukiais pakyla. Ar tai normalu, kad temperatura nepastovi, ar reikia ieskot termostato?
-
Zalias pasake aiskiai. 90c. :idea:
-
nu aisku, gal parekomenduosit, zmogu kuris pigiau suveiktu termostata alfai?
-
Linkstu link pirkimo ir as. kazkur temoje "numete" linka www.savasauto.lt patiko kazkaip viskas aiskiai paieska ir detaliu. Pasirinkimas. Tik idomu kokios firmos "jamti"
-
Behr
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Linkstu link pirkimo ir as. kazkur temoje "numete" linka www.savasauto.lt patiko kazkaip viskas aiskiai paieska ir detaliu. Pasirinkimas. Tik idomu kokios firmos "jamti"
turi ik ,, Vernet" firmos, kaina 238lt
-
Tai, kad Autobrava po 186.10 Lt prekiauja.
-
Ten kartais be PVM kaina? Skambinkit į autogralį, bus tikrai geresnės kainos.
-
Tai, kad Autobrava po 186.10 Lt prekiauja.
1.9 pigesni gerokai nei 2.4
-
Kaina tai su PVM, bet kaip teisingai DieselJTDM pastebėjo - aš žiūrėjau 1.9 varikliui.
-
as jau pasikeiciu termostata, temperatura 90. kaip ikalta stovi. darbo pasikeist yra, bet nera super sudetinga, nereikalauja spec irankiu. Mokejau 160lt is itallijos cia (2.4jtdm) Darbas truko geru pora valandu neskubant :D
-
Gal kas 1.9 16V keitęs? Ar labai sunku prisikast? Nesu autošaltkalvis, tepalus ar stabdžių kaladėles sugebu ir pats pasikeist, bet giliai ardyt pasisaugočiau.
-
https://dl.dropboxusercontent.com/u/79438835/thermostat159.pdf
-
Sveiki,
Mano AR 159 parvaryta iš Italijos, ką atvėsus orams tikrai labai pastebėjau, kad gerokai ilgiau šyla temperatūra. Kas įdomiausia, kad net esant keliems laipsniams įjungus stipresnį vėjelį temperatūra pradeda kristi akyse. Įdomu kas bus prie -15 :/
Termostato kaltinti nelabai galiu - temperatūra pasiekia 90 laipsių.
Klausimas ar tai normalu?
Ar nebus pas Italus kaip nors aušinimas padarytas "pastiprintas", kad neperkaistų variklis? Ar yra kokių būtų tai pakeisti? Nes prieš tia vairavau VW, Mitsubishi ir panašių dalykų nepastebėjau..
-
Sveiki,
Mano AR 159 parvaryta iš Italijos, ką atvėsus orams tikrai labai pastebėjau, kad gerokai ilgiau šyla temperatūra. Kas įdomiausia, kad net esant keliems laipsniams įjungus stipresnį vėjelį temperatūra pradeda kristi akyse. Įdomu kas bus prie -15 :/
Termostato kaltinti nelabai galiu - temperatūra pasiekia 90 laipsių.
Klausimas ar tai normalu?
Ar nebus pas Italus kaip nors aušinimas padarytas "pastiprintas", kad neperkaistų variklis? Ar yra kokių būtų tai pakeisti? Nes prieš tia vairavau VW, Mitsubishi ir panašių dalykų nepastebėjau..
Termostata isidek nauja ir pamirsi bedas.
-
Sveiki,
Termostato kaltinti nelabai galiu - temperatūra pasiekia 90 laipsių.
Termostata isidek nauja ir pamirsi bedas.
Ne nu tai taip...
-
Bet argi termostatas gali veikti "blogai"? Kai jis sugedęs jis arba neatsidaro (aušinimo skystis perkaista) arba neužsidaro (nepasiekia darbinės temperatūros).
Kaip ir minėjau darbinę temperatūrą pas mane pasiekia..
Termostata isidek nauja ir pamirsi bedas.
-
Pas 147'ta yra du ausinimo skyscio nuorinimai - vienas radijatoriaus, kitas sildymo peciuko. Jeigu sildymo peciuko nuorinimas nepadarytas, blogai sildo.
Gal 159'toj tas pat - konkreciai nesidomejau.
Mano Brera irgi is Italijos, bet uzsyla labai greitai ir nera jokiu temperaturos kritimu, jei pucia smarkiau.
-
Kaip suprantu pas tave benzinas, tai benzinas visada greičiau šyla :)
Pas mane 2,4 dyzelis
Pas 147'ta yra du ausinimo skyscio nuorinimai - vienas radijatoriaus, kitas sildymo peciuko. Jeigu sildymo peciuko nuorinimas nepadarytas, blogai sildo.
Gal 159'toj tas pat - konkreciai nesidomejau.
Mano Brera irgi is Italijos, bet uzsyla labai greitai ir nera jokiu temperaturos kritimu, jei pucia smarkiau.
-
Kaip suprantu pas tave benzinas, tai benzinas visada greičiau šyla :)
Pas mane 2,4 dyzelis
Pas 147'ta yra du ausinimo skyscio nuorinimai - vienas radijatoriaus, kitas sildymo peciuko. Jeigu sildymo peciuko nuorinimas nepadarytas, blogai sildo.
Gal 159'toj tas pat - konkreciai nesidomejau.
Mano Brera irgi is Italijos, bet uzsyla labai greitai ir nera jokiu temperaturos kritimu, jei pucia smarkiau.
Taip, benzinas tiek 147, tiek Brera. Su dyzeliais nesu turejes reikalu, kas liecia problemu sprendima :)
-
Pas mane 159 2,4 atvažiavusi iš Romos. Šyla normaliai, temperatūrų staigių kritimų nėra. 8)
-
Pas 147'ta yra du ausinimo skyscio nuorinimai - vienas radijatoriaus, kitas sildymo peciuko. Jeigu sildymo peciuko nuorinimas nepadarytas, blogai sildo.
O cia jau idomu... :o
-
Pas 147'ta yra du ausinimo skyscio nuorinimai - vienas radijatoriaus, kitas sildymo peciuko. Jeigu sildymo peciuko nuorinimas nepadarytas, blogai sildo.
O cia jau idomu... :o
O kas idomaus? Pats keiciau ausinimo skysti, pats nuorinau per radiatoriu ir per ta "pypsika" po akumuliatoriaus "stovu" ant zarnos... Sildo dabar zmonos masinoj, net ausys raitosi.
Neteko taip daryt?
-
Pas mane ne su šildymu problema - pečius šildo gerai, neturiu prie ko prikibti.
Pas mane problema (jei taip galima sakyti) su temperatūra, variklis šyla gana ilgai (10-13min), jie stovi vietoje (ar sankryžoje, kada laisvos apsukos) ir stipriau įjungi pečių tai temperatūra pradeda kristi (čia jau prie kokių 4 laipsių temperatūros). Važiuojant to nėra. Tai klausimas čia normalu ar ne?
-
Ne, keisk termostatą. Pas tave jis visada atsidaręs. Kai mašina šalta užkurk ją ir varikliui nepasiekus dar to 90 C pažiūrėk ar radiatorius šiltas, jai šiltas viskas aišku
-
Pas mane ne su šildymu problema - pečius šildo gerai, neturiu prie ko prikibti.
Pas mane problema (jei taip galima sakyti) su temperatūra, variklis šyla gana ilgai (10-13min), jie stovi vietoje (ar sankryžoje, kada laisvos apsukos) ir stipriau įjungi pečių tai temperatūra pradeda kristi (čia jau prie kokių 4 laipsių temperatūros). Važiuojant to nėra. Tai klausimas čia normalu ar ne?
Tik termostatas.
-
Naujausios žinios. Praeitą savaitgalį pasikeičiau termostatą, deja iš esmės niekas labai nepasikeitė - šyla vis dar ilgai, o gerai atsukus šilumą temperatūra vis tiek krenta žemiau 90 laipsnių ::)
Na bet yra ir šviesioji pusė - šiokia tokia praktika ardant 159, kreivarankių iš autoprizmės broko radimas ir atsarginis termostatas (gal kam reikia?) :)
-
O įsitikinęs, kad veikiantį termostatą įstatei? Bent man po keitimo temperatūra 90 pasiekia, kai prieš max iki 85 pakildavo.
-
Naujausios žinios. Praeitą savaitgalį pasikeičiau termostatą, deja iš esmės niekas labai nepasikeitė - šyla vis dar ilgai, o gerai atsukus šilumą temperatūra vis tiek krenta žemiau 90 laipsnių ::)
Na bet yra ir šviesioji pusė - šiokia tokia praktika ardant 159, kreivarankių iš autoprizmės broko radimas ir atsarginis termostatas (gal kam reikia?) :)
tai uždengei dalį radiatoriaus kartonu ir ramiai sau atvažinėji.
-
Naujausios žinios. Praeitą savaitgalį pasikeičiau termostatą, deja iš esmės niekas labai nepasikeitė - šyla vis dar ilgai, o gerai atsukus šilumą temperatūra vis tiek krenta žemiau 90 laipsnių ::)
Na bet yra ir šviesioji pusė - šiokia tokia praktika ardant 159, kreivarankių iš autoprizmės broko radimas ir atsarginis termostatas (gal kam reikia?) :)
tai uždengei dalį radiatoriaus kartonu ir ramiai sau atvažinėji.
Na man asmeniskai alfa romeo au kardono gabalu tai taspats kaip pazeisti hipokrato priesaika.
-
Na man asmeniskai alfa romeo au kardono gabalu tai taspats kaip pazeisti hipokrato priesaika.
kiekvienam savo. jei kartonas ne feng-šui, tada šali, ieškai bėdu su šildimu, keiti termostatus etc. etc.
šiuolaikiniai benzai jau šila lėtokai, apie dyzelius tai visai patyliu su jų ekonomija. o prie mūsų žiemų tai net nėra ko galvos sukti.
iki darbo keli km tai net benzas normaliai neišila šiom dienom važiuojant. užsidengiau ir vargo nematau.
-
Nepamirškit, kad dyzelių AFR (kuro mišinys) gali labiau kisti nei benzino (optimalus oro kuro santykis daug platesnis), jei spaudžiant tapkę tai pie 17:1 tai ant laisvų dirbti tik su 21:1 tai nenorėkit, kad prie -20 ir varikliui šilta butų ir jums viduj, kai per cilindrus orą košia.
Mažiau draskykit termostatus ir pan. išjunkit pečių ir pasižiūrėkit kas daros, spėju viskas gerai su ta jūsų sistemom
-
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro. ^-^
-
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro. ^-^
kiek matęs vartotojo vadovose prie auto pridėtuose, tai šiuolaikinėm auto nerekomenduojama stovint šildyt - ant laisvų dirbant tepimas prastas ir šila lėtai. sėdi užvedi ir ramiai važiuoji nesidraskant.
-
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro. ^-^
kiek matęs vartotojo vadovose prie auto pridėtuose, tai šiuolaikinėm auto nerekomenduojama stovint šildyt - ant laisvų dirbant tepimas prastas ir šila lėtai. sėdi užvedi ir ramiai važiuoji nesidraskant.
na tokios gamintoju rekomendacijos nešildit ant laisvu suprantamos. greičiau užlinksta motoras ir tada perki nauja auto..
-
JTD resursas yra didelis. Todėl užsivedi, nugramdai langus ir įsėdi į pradedančią šilti mašiną. Pačiam sveikiau, o varikliui jau didelio skirtumo tikrai nebus.
Kitas dalykas tepalai. Pilkit normalius ir nebesukit kiaušų apie tepimą.
-
Vgtu darė tyrimą, sušila variklis greičiau iškart užkūrus ir važiuojant, aišku nedraskant it kuro mažiau suvartojama ;) tad...
-
Sveiki, reikalas toks:
Per MES'a stebejau variklio temp rodmenis. Nuo salto iki karsto ir labai didele temp. paklaida rodoma prietaisu skydelyje.
Ties kazkur 77-80 laipsniu rodykle kaip ikalta skydelyje rodo 90, ir daugiau nekyla. Buvau ikaitines iki 105 pagal MES, o rodykle paneleje vistiek ikalta ant 90. Pati instrument paneli patikrinus su diagnostika rodykle suvaiksto nuo 50 iki 130 tad ji nepastrigusi.
Galetu gal kas patikrinti pas save ar irgi toks pat veikimo principas, ir nuo kiek tuomet turetu rodykle kilti virs 90 laipsniu
Variklis 2.0 jtdm bet manau ne esme, ar 2.4 ar 1.9
-
O tau kas nors blogai veikia? Nesyla ar kažkas tokio? Jai viskas OK nesuk galvos. Geriau ryte kai uzvedi paspausk defrosta ir pasimatuok kiek generas krauna ir gali nustebti :D
-
Syla, esme tiesiog kad keiciant antifriza pastebejau toki dalyka, jog temp rodo 90 o gristamoji slanga vis salta. Reikejo dar bent 5 minutes kaitint kol atsidare termostatas.
Pasijungiau MES ir pamaciau jog dar reikia gerokai pakaitinti kol pasieks realius 90 laipsniu nuo rodomu paneleje. Bet kaitinant toliau temp pasieke 105 o rodykle ne krust.
Kiek dabar uzsienio forumu panagrinejau panasu kad iki 115 rodykle ir bus ikalta ties 90, na tokia Italiska paklaida ~40 laipsniu :)
Tai ir kilo klausimas ar tikrai rodykle neturetu bent kazkiek pakilti virs 90 kai variklio temp >100 laipsniu
2) klausimas nuo kiek turetu isijungti ventiliatorius? Neturetu virs 100 bent pirmas greitis jungtis?