Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: k11ppaann 2013-12-05 19:22
-
tai va nauja beda :D kompas meta P0220 klaida traukos 0 pedalas neklauso kur ieškot bėdos pradėt? niekur nerandu nei vienam forume.
-
Įvedi į google ir pats pirmas "atsakymas" parodo tavo bėdą: Test of Diagnostic Trouble Code: P0220 Throttle Position Sensor (TPS) B Circuit Malfunction with Electronic Throttle Body.
Jei lietuviškai, tai būtų "gazo" padėties daviklio klaida.
Toliau naudokis paieška kaip keičiama, kiek kainuoja ir t.t.
-
tai va nauja beda :D kompas meta P0220 klaida traukos 0 pedalas neklauso kur ieškot bėdos pradėt? niekur nerandu nei vienam forume.
Pradžiai reikia pabandyti pasinaudoti visagaliu Googeliu:
active fault code: P0220
failed component code: accelerator pedal
fault symptom: signal not valid
-
Geras - kol rašiau atsakymą, Karolis mane aplenkė. Gal ne žodis žodin, bet idėja ta pati ;D
-
Įvedi į google ir pats pirmas "atsakymas" parodo tavo bėdą: Test of Diagnostic Trouble Code: P0220 Throttle Position Sensor (TPS) B Circuit Malfunction with Electronic Throttle Body.
Jei lietuviškai, tai būtų "gazo" padėties daviklio klaida.
Toliau naudokis paieška kaip keičiama, kiek kainuoja ir t.t.
na aš tiek suprantu radau bet vat kur yra tas daviklis ar kas jis toks kur ieškot tiksliai tai jau valanda skaitinėju bet nieko neradau konkretaus...
-
Įvedi į google ir pats pirmas "atsakymas" parodo tavo bėdą: Test of Diagnostic Trouble Code: P0220 Throttle Position Sensor (TPS) B Circuit Malfunction with Electronic Throttle Body.
Jei lietuviškai, tai būtų "gazo" padėties daviklio klaida.
Toliau naudokis paieška kaip keičiama, kiek kainuoja ir t.t.
na aš tiek suprantu radau bet vat kur yra tas daviklis ar kas jis toks kur ieškot tiksliai tai jau valanda skaitinėju bet nieko neradau konkretaus...
Potenciometras stovi gazo pėdalo viršuje. Prieiti gan sunku, bet įmanoma.
-
Įvedi į google ir pats pirmas "atsakymas" parodo tavo bėdą: Test of Diagnostic Trouble Code: P0220 Throttle Position Sensor (TPS) B Circuit Malfunction with Electronic Throttle Body.
Jei lietuviškai, tai būtų "gazo" padėties daviklio klaida.
Toliau naudokis paieška kaip keičiama, kiek kainuoja ir t.t.
na aš tiek suprantu radau bet vat kur yra tas daviklis ar kas jis toks kur ieškot tiksliai tai jau valanda skaitinėju bet nieko neradau konkretaus...
Teks gult kokios nors Kamasutros poza ant kilimo po vairu ir ieškot...
Geras - kol rašiau atsakymą, Karolis mane aplenkė. Gal ne žodis žodin, bet idėja ta pati ;D
Aš parašęs atsakymą buvau antras, po to paspaudžiau "redaguoti" ir jau tada tamstelės atsakymas buvo suriestas ;) Sekundžių reikals.
-
katik jau gulejau aukstyn kojom idomu kiek kainuos jis jei cia jis kaltas :angry:
-
katik jau gulejau aukstyn kojom idomu kiek kainuos jis jei cia jis kaltas :angry:
Naujo vertė tūkstančiais skaičiuojama, kiek pamenu. Naudoto - 10 kartų pigiau berods. Pabandyk panaršyt tarp senų temų pasinaudojęs paieškos funkcija - "gazo padėties daviklis". Buvo tema tarp 166, bet skirtumo nedaug tarp to, net jei ir kelių metų senumo temą rasi - kainos nepasikeitė beveik. 8)
-
Ėėė, ramiai chebra. Prieš geras dvi savaites sutvarkiau šią problemą. Net to neplanuodamas. Siurbiau mašinos vidų. Pyst po bardačioku vairuotoju pusėj dėžutę užkabinau ir ji atsikabino nuo vieno prisukimo. Nebūčiau aš, jei nenuimčiau to dangtelio ir nepažiūrėčiau kas ten gero. Atradau - pasirodo pagrindinis kompas. Galvoju pažiūrėsiu kaip fyškės laikosi. Pyst už pirmo nuo kairės patraukiau - iškrito. Neužfiksuotas buvo. Pravaliau kontaktus - įkišau atgal. Užsivedžiau - į gazą reguoja nuo pat pradžios, paspaudus dugną važiuoja kaip turi važiuot. Vienu žodžiu viskas susitvarkė.
Pabandyk, jei nepadės kontaktų pravalymas - teks lyst prie vieno iš dviejų potenciometrų. Sėkmės galiu tik palinkėti. Priėjimas „itališkas“ :P
P. S. naujo potenciometro kaina maždaug verta pusės tavo mašinos vertės.
-
Man si beda istikdavo beveik kiekviena rudeni, nuo dregmes uzsioksiduodavo ta fiske apie kuria kalbejo Esnyper, kur po bardacioku. (kol normaliai su kontaktu valikliu, ir kontaktu apsaugine priemone neisvaliau) Tajpat diagnostikoj turetu % rodyt kiek atsidaro sklende, bei V kokie iseina spaudziant pedala. pas mane buvo taip jog teatsidarydavo 28%. Prie to paties fiske sklendei isivalyt neprosali bei pacia sklende, darbo kokie 20min, o po viso galima ir ecu resset pasidaryt.
-
Man si beda istikdavo beveik kiekviena rudeni, nuo dregmes uzsioksiduodavo ta fiske apie kuria kalbejo Esnyper, kur po bardacioku. (kol normaliai su kontaktu valikliu, ir kontaktu apsaugine priemone neisvaliau) Tajpat diagnostikoj turetu % rodyt kiek atsidaro sklende, bei V kokie iseina spaudziant pedala. pas mane buvo taip jog teatsidarydavo 28%. Prie to paties fiske sklendei isivalyt neprosali bei pacia sklende, darbo kokie 20min, o po viso galima ir ecu resset pasidaryt.
Apie kokią p. Artizz sklendę kalbi? Kiek žinau, pas k11ppaann yra dyzelis. Jei kalbi apie droselį, tai tai ten jo nėra...
-
NU kad nera info kokia masina...
-
nu va ryte isedau i masina uzvedziau ziuriu kad viskas susitvarke chekas nedega ir gazas atsirado viskas ok ;D noreciau tiketi kad cia rimtai fiske buvo arba kontaktai bandysiu pravalyti tikiuosi viskas susitvarkys nereikes nieko pirkti :) stebuklai
-
Į duobę didesnę su dešine puse - užsidegs checkas :) Jei netvarkysi, su laiku tik blogiau bus.
-
nu va ryte isedau i masina uzvedziau ziuriu kad viskas susitvarke chekas nedega ir gazas atsirado viskas ok ;D noreciau tiketi kad cia rimtai fiske buvo arba kontaktai bandysiu pravalyti tikiuosi viskas susitvarkys nereikes nieko pirkti :) stebuklai
Visiems taip būna. Pavažinėsi, kur bumtelsi ir vėl atsiras. Kolega 166 3.0 V6 turėjo. Tai kamavosi pastoviai su tuo potenciometru (tai veikdavo, tai ne), kol pasikeitė į naudotą ir problemos baigėsi. 8)