Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: JustasM 2013-11-25 20:53
-
Sveiki. AR156 20v jtd. Atėjus vėsesniams orams prasidėjo įdomus dalykai. Užkūrus šaltą mašiną pradeda labai stirpiai barškėt iš generatoriaus diržo pusės. Įtempėjas šokinėja, bet nestipriai(taip pat kaip ir garsams dingus). Barška apie 2-3min. (reiks tiksliai pamatuot) ir tada staigiai lyg kažkam atsijungus viskas susitvarko. Keista generatoriaus sankaba nesenai. Galvoju gal stovi aušinimo skysčio elektrinis pašildymas ar pakaitinimo žvakės (gali taip ilgai šviest? :O) duoda didelės apkrovos ir nesusitvarko įtempėjas ar sankaba. Beto pradėjus važiuot su garsais kartais užsidegdavo nekrovimo lemputė, matomai slysdavo diržas per škyvą... O gal tik diržą patempt reik? :) Yra minčių?
-
įtempėjas neturėtų šokinėti, tai arba pats įtempėjas netvarkoje arba kažkas stringa. Generas greičiausiai gali būti prie pabaigos, jeigu tvarkyta tik sankaba o guoliai neliesti tai gali būti priežastis. Kodėl po kurio laiko susitvarko, gal reikia kad pakaistų, o kai pakaista susitvarko. Aišku tik viena, kad anksčiau ar vėliau visi garsai pavirsta kažkokiu gedimu.
-
Įtempėjas gal labiau vibruoja nei šokinėja,bet negi turi stovėt kaip styga? Įdomiausia kodėl taip staigiai dingsta, net variklio garsas pasikeičia, kaip kad būna kai kondiškę iįjungi. Ryt ryte žėsiu kaip su įtampos kritimu tik užkūrus ir ar jis dings kartu su garsu.
-
stovėti kaip styga neturi, bet ir neturi jis makaluotis ar tampytis, nes tada požymis, kad mazge kažkur stabdis yra. Galima nuėmus diržą ant šaltos mašinos pasižiūrėti ar generas ir kiti guoliai lengvai sukasi.
-
Matomai kažkas su generatorium negerai, nes užkūrus laikos įtampa ~11.2V kol barška, vėliau staigiai grįžta prie 13.6V. Įdomiai, kad lemputė neužsidega, kol normaliai neužgazuoji. Gal guoliam nejaunystė, sušąla, paskui diržas bružina ir nuo trinties viskas pašyla. Dar yra vilties, kad diržas neįtemptas, bet kaip patikrint? Nežinau kaip turi būti.
-
Tam yra automatinis diržo įtempėjas, todėl neįtemptą diržą atmesk. Galima su guoliuku ten pareguliuot truputį, bet tai tikrai negali įtakoti krovimo, nes diržas arba įtemptas arba ne. Lupt lauk generą ir žiūrėti, gal nieko daug nereiks tvarkyti, jei sankaba pakeista, liks guoliukai, angliukai.
-
jei reikes guoliu ir dirzo kreipkis labai gerom kainom padaryciau.
-
Generą išlupt daug lengviau pasakyt nei padaryt :) Krauna jis gerai su sąlyga, kad škyvas sukasi :). Bandysiu dar pavalyt diržą, gali būt, kad jis nemažai saliarkos gavęs. Teks guolius matomai keist, nors buvo tikrinti pora menesių atgal...
-
Iš asmeninės patirties: šaltam auto esant barškėdavo lyg ir iš generatoriaus pusės. Įtariau sankabėlę, nes gazo padavus barškėjimas dingdavo. Pasirodo škyvui (alkuninio veleno skriemuliui) amen, guma suplyšus.. Pakeitus škyvą viskas susitvarkė.
-
Problema, kad pas mane nesisuka generatoriaus škyvas visai, barška matyt įtempėjas dėl aiškaus stabdžio sistemoj :)
-
Gal yra pasiūlymų kur Vilniuje mokantys galėtų greit Ir neperbrangiai išimti generatoriu?
-
Kasper.
-
Dėkui, bandysiu susisiekti.
-
Gal žinot kas šią savaitę galėtų išlupti generatorių? Vis eilės nežmoniškos kur užsuku. O gal tik taip sako Alfą pamatę :)
-
mėgink šitu nr. 867650050.
gal netyčia turės noro užsiimt :smilie:
pasakyk, kad nuo manęs.
-
mėgink šitu nr. 867650050.
gal netyčia turės noro užsiimt :smilie:
pasakyk, kad nuo manęs.
Ačiū, ryt ryte bandysiu paieškot to noro :)
-
manau, kad jis vakarais labiau sukalbamesnis :D
-
Generatorius išardytas - viskas tvarkoje. Įdėta sena sankabėlė. Užkurus ir duodant truputį gazo kažkas vistiek striginėja, jausmas kaip kad kondiškė įsijunginėja, bet garsas eina iš generatoriaus pusės. Šalta kol kas netikrinta, bet jaučiu bus prastai. Bus bandoma kurt be diržo, gal dar koks bugas sėdi nesusijęs. Meistrai pasimetę, gal yra kokių minčių, kad ant kelio užvest? Reikėjo matyt kreiptis pas aukščiau minėtą Justą, bet nesigavo pagal aplinkybes...
-
Tegul užveda nuėmę dirželį. Jei garsas dings - ieškok bėdos tuose agregatuose, kurie yra sujungti su tuo diržu. Simple. Nėra ko čia pasimest. Pas mane irgi buvo šlykštus garsas kažkur iš diržo pusės, bet jau žinojau, kad įtempėjui ir kondicionieriaus siurblio guoliui buvo koma.
-
O kas generui daryta? Buvo pastatytas ant stendo? Kad ranka lengvai sukasi, tai nereiškia, kad gavęs apkrovos jis taip pat suksis, gal guoliai? Justas dabar darbo turi, tai neapsiims, bet čia ne nulupime esmė.
Pakurkit be diržo, jei viskas normoj, tai kaip sakė Karolis, tikrinti generą, guolius ir kondiškę. Bet bent jau iš mano patirties dažniausiai būna kaltas generas. Su Justu lupom aną savaitę FIat stilo generą, nekrovė, pirmine apžiūra nieko bloga nematėm, viskas sukasi tvarkingai, vežėm pas UAB 3elektronai, tai ten iškart tik apžiūrėję pasakė, kad guolius reik keist ir diodų tiltą. Nors pradžiai turėjom abejonių dėl guolių, bet kai pakeitė viską, tai tikrai pasijautė, laisviau sukosi viskas.
-
Šiandien pridaviau į Aeropolį mamos Saab'ą 9-3 su fiato varikliu. Buvo irgi kažkoks zyzimo garsas. Skambino meistras, sakė nuėmus diržą garsas dingo, tai keis įtempėją su guoliukais ir žiūrės ar garsas dings. Jei nedings garsas - vadinasi kondicionieriaus siurblys arba generatorius kaltas. Sakė su ranka sukant lygtai niekas nestringa, taip kad rankos patikrinimo principas ne visada pasitvirtina.
-
Tikrinta normaliai, ne garaže auto stovi :) Kondiškė ir generatorius kiek pamenu stovi skirtinguose galuos, tai turėtų būt galima nesunkiai atsekt kurie guoliai baigiasi.
Be diržo užkurus sakė problema išliko. Dabar krauna gerai, bet atrodo lyg cilindras nesudirbtų ar kažkas užstabdytų variklį, pridusta su nedideliu smūgiu. Sunku paaiškint. Jausdavosi jau senokai, bet galvojau generatoriaus kaltė. Man dar pradėjo aiškint, kad gali būt dėl EGR "priglušinimo", nes aš įdėjau plokštelę su 9-10mm skyle, bet nesinori sutikti kažkodėl :) Dar pagrindinį diržą prie to pačio pasikeisiu, nes vienas guolis parūdijęs ir ūžia. Bandysim aiškintis toliau, gal įpurškimo sistema streikuoja :)
-
dėl egr tai nemanau, va kad dėl variklio diržų tai gali būti, ypatingai jei velnias žino kada keista. Bet tavo tokie simptomai kažkaip labai jau rimtai skamba. Kokią kompresiją pasimatuot gal neprošal būtų
-
Man atrodo purkštukai jau baigiasi. Keletas simptomų: korekcija per didelė, kompas rodo per mažas kuro sanaudas, rodo, kad liko nuvažiuot 100km, kitą kart užkurus jau 0. Kompresiją reiktų pasimatuot, bet šalta kuriasi labai gerai ir dirba gražiai. Būtent tas variklio trukčiojimas labiau pasireiškia šiek tiek pašilus auto. Kiek suprantu kompresija didėja šilant auto.
-
Sveiki, o vat man problema ne, kai saltas auto,o kai karstas motoras. Garsai irgi lyg ir is genero puses. Toks tratejimas su pauzem. Trata trata kelias sekundes nustoja ir vel pradeda... Guolis? Skriemulys?
-
Sveiki, o vat man problema ne, kai saltas auto,o kai karstas motoras. Garsai irgi lyg ir is genero puses. Toks tratejimas su pauzem. Trata trata kelias sekundes nustoja ir vel pradeda... Guolis? Skriemulys?
Įtempėjas labiau, bet skriemulys irgi gali
-
Jei skriemulys tai dažnai matosi, kad jis jau biški vibruoja ir ne visai tiesiai sukasi.
-
hmm.. jei itempejas gal zinot kur protingom kainom juos parduoda. Motoras 2.4jtd 100kw. Nes ieskau tai cia be 400 nekazka terasi..
-
O tu geriau paieškok. Galima ir už 250 gauti naują, gerą.
-
jei 100kw, tai dar gali būti variantas tratėjimo ir barškėjimo motorui sušilus - grandinė balansinio veleno. Nėra kažkas itin blogo, bet garsas užknisantis.
-
Kaip pasibaigė remontas?
-
Jeigu įdomi mano problemos pabaiga, tai tiesiog įsidėjau seną cypaujančią generatoriaus sankabėlę. Matyt naują kokią lenkišką davė kuri kažkokiu būdu sugebėdavo prabuksuoti.
-
visgi labai įdomu tai dęl ko buvo tas barškėjimas ,ar pradingo /pas manes irgi labai garsiai dirba ,bet pastebėjau kad veleno škyvas švinkiuoja
-
laba diena noriu pasiteirauti gal kas turit parduoti veleno škyva 156 2,4jtd 100kw 1999m.
-
Garsas dingo. Jis buvo labai stiprus ir tuo metu nesisukdavo generatorius. Pažiūrėk ar labai įtempėjas šokinėja. Gali pats išsimalęs būti arba spyruoklė lūžus. Gali būti ir sankabėlė pastrigus, dėl to svyruoja diržo įtempimas ir įtempėjas turi daug darbo.
-
laba diena noriu pasiteirauti gal kas turit parduoti veleno škyva 156 2,4jtd 100kw 1999m.
turiu gera skyva, 100lt kaunas.
-
laba diena noriu pasiteirauti gal kas turit parduoti veleno škyva 156 2,4jtd 100kw 1999m.
turiu gera skyva, 100lt kaunas.
tinka duok savo domenis
-
laba diena noriu pasiteirauti gal kas turit parduoti veleno škyva 156 2,4jtd 100kw 1999m.
turiu gera skyva, 100lt kaunas.
PERKU KAIP SUSISIEKTL