Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: kitazh 2013-11-20 13:03
-
Senai nesilankiau čia, gal kažkur buvo diskutuota, bet jei kas turės laiko gal brūkštels :smilie:
1) Kodėl tiek mažai benzininių 159 yra? Tiek Lietuvoj tiek mobile.de Kokios jų problemos? Koks benzininis variklis geresnis?
2) Jeigu tarkim va dabar tokia situacija kad imat ir perkat dyzelinę 159, kokį variklį ir kodėl pasirinktumėt?
Asmeniškai labiau linkstu prie 2,4 JTDM, o pas 1,9 toks jausmas kad daugiau problemų yra, o gal tiesiog jos populiaresnės ir todėl taip atrodo?
3) Gal galit išvardint tarkim 3 pagrindines bėdas (arba apskritai 159 modelio arba dar geriau 2,4 jtdm).
Kiek susidariau įspūdį tai TOP 1 probema tie visi EGR. Taip pat traukos problemos. Kas dar?
4) Perkant gal yra kažkokių niuansų į ką spec. atkreipt dėmesį (nežiūrint į tai kas kievienai auto patikrinama)
5) Jeigu per mėn. numinu apie 1400-2400 km (50/50 miestas/užmiestis) kaip labai kentės 159-osios važiuoklė. Pvz. Lyginant su 156 alfa arba su kokiu tautovėžiu :D
Dėkingas iš anksto nepatingėjusiems atsakyt o kai kuriems galbūt ir pasikartot :alaus:
-
1) benziniai varikliai yra blogi. jie yra GM koncerno, bet ne todel jie yra blogi. Jie yra labai nepatvarus - grandines laiko maziau nei dirzai, "vanusai" taipogi rimta varikliu beda, na ir svaistikliai laksto per sonus ir ziedai popieriniai. Tiek 1.9, tiek 2.2, tiek 3.2 motorams.
2) patvarumas ju daugmaz vienodas, ir tie ir tie patvarus. As pasirinkciau 2.4, bet 1.9 pigiau ir lengviau aptarnauti
3)EGR kartu su DPF filtru. juos reikai pasalinti programiskai ir dpf mechaniskai ir pamirstas reikalas. dar begant kilometrams atsoranda pas nekurias masinas bedu su kolektoriaus sklendem.
4)nieko isskirtino
5)vaziuokle yra kurkas patvaresne uz 156'os.
-
1) benziniai varikliai yra blogi. jie yra GM koncerno, bet ne todel jie yra blogi. Jie yra labai nepatvarus - grandines laiko maziau nei dirzai, "vanusai" taipogi rimta varikliu beda, na ir svaistikliai laksto per sonus ir ziedai popieriniai. Tiek 1.9, tiek 2.2, tiek 3.2 motorams.
2) patvarumas ju daugmaz vienodas, ir tie ir tie patvarus. As pasirinkciau 2.4, bet 1.9 pigiau ir lengviau aptarnauti
3)EGR kartu su DPF filtru. juos reikai pasalinti programiskai ir dpf mechaniskai ir pamirstas reikalas. dar begant kilometrams atsoranda pas nekurias masinas bedu su kolektoriaus sklendem.
4)nieko isskirtino
5)vaziuokle yra kurkas patvaresne uz 156'os.
nelabai ir yra ką pridurti
-
As pasirinkciau 2.4, bet 1.9 pigiau ir lengviau aptarnauti
Dėkui už atsakymą,
gal galima plačiau šitoj vietoj? :) ir kaip suprast "lengviau"
-
pigesnės dalys ir paprastesni mazgai kaip kurie. Tuo pačiu ir pigesnis aptarnavimas. Kaip ir kuro sąnaudos mažesnės.
-
ir tiesiog priejimas prie mazgu variklio skyriuje. Bet jei pats netvarkai, tai jokio skirtumo Tau :)
-
ir tiesiog priejimas prie mazgu variklio skyriuje. Bet jei pats netvarkai, tai jokio skirtumo Tau :)
Jam gal ir jokio skirtumo, bet jo piniginei bus biskeli skirtumas :D