Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: RYUZAKI 2013-11-04 15:40
-
sveiki. problema tokia, plaukioja apsukos alfos. pastebejau, kol saltaas varyklis dirba stabiliai, tik isiles sokineja apsukos, purtosi visa masina.
pakeiciau matuokle, nes dege purkstukas, . purkstukas dingo, bet plaukiojimas isliko. pakeiciau termostata su daciku, lambda zonda. isstate degima (buvo uzankstintas).
problema isliko.
p.s mires variatorius. ar gali jis itakot sokinejima apsuku ?
yra minciu ?
diagnostikoi jokiu klaidu nemeta.
-
sveiki. problema tokia, plaukioja apsukos alfos. pastebejau, kol saltaas varyklis dirba stabiliai, tik isiles sokineja apsukos, purtosi visa masina.
pakeiciau matuokle, nes dege purkstukas, . purkstukas dingo, bet plaukiojimas isliko. pakeiciau termostata su daciku, lambda zonda. isstate degima (buvo uzankstintas).
problema isliko.
p.s mires variatorius. ar gali jis itakot sokinejima apsuku ?
yra minciu ?
diagnostikoi jokiu klaidu nemeta.
Labas, kažkiek gali ir variatorius įtakot. 8)
-
Variatorius neitakoja.
Gali buti:
1. Oro sklende uzsinesusi arba "prie pabaigos";
2. Zvakes nekeistos nuo automobilio pagaminimo;
3. Mazai tiketina - vakumo kriause, kuri sujungta su isiurbimo kolektoriumi;
4. Dar maziau tiketina - gauna "nepamatuoto" oro uz oro sklendes, kur isiurbimo kolektorius per guminius chamutus ir savarzas pritvirtintas prie variklio.
Zodziu - arba sklende blogai reguliuoja ant laisvu (neuzsidaro normaliai), arba "nepamatuotas" oras, arba zvakes, arba vakumo kriause.
-
koks tas apsukų svyravimas: staigus ar banguojantis pamažu? :smilie:
yra dėsningumas ties kiek laipsnių prasideda?
-
zvakes pakeistos. Sklende pravaliau su karbu plovykliu. Nebent pati elektronika ten jau grybauja. Apsukos nuo 700 iki 1000 mazdaug. Tem, nuo 70 jau pradeda plaukiot. Beje plaukioja ne tik ant laisvu. Jaigu laikai gaza ties pvz 2000 stabiliai, tai irgi matosi svyravimas. Svyravimai mazdaug po 2,3 kartus krenta ir pakyla, tada kelias sekundes ramu. Tada vel. Buna kad puse minutes nebuna ir vel atsiranda.
-
svyravimai gan staigus. T.y per 2 sek jau pakyla ir nusileidiza.... Netaip kaip prie mirusio mafo :)
-
Visgi labiau panasu i oro srauto matuokle arba sklende arba daviklius.
Kokia isidejai - Bosch ar Magnetti Marelli, ar dar kokia?
Man ant 147'tos su Magnetti Marelli buvo panasiai, tik taip smarkiai nesokinejo.
Sklende valei issiardes ir "normaliai", ar tik papurksdamas veikiant varikliui?
-
Labai įdomu. Pas mane panaši situacija. Nors variklis 2.0l . Ant laisvo apsukos šokinėja. Šaltas variklis dirba tolygiai, pašilus - prasideda šokinėjimai, labiau gal svyravimai, nes matosi, kad kažkas pareguliuoja degimą ir kurį laiką apsukos laikosi. Atjungus MAF situacija nepasikeičia, atjungus lambda svyravimai tampa aštresni - nuo 1k iki 500 apsukų, bet variklis neužgęsta. Bandysiu pradžiai keist žvakes, gal padės
-
bosha pagal koda :) o sklende valiau nusiemes ja :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=D58JUlpYToM&feature=youtu.be
-
Ryuzaki kiek mokejai uz oro srauto matuokle?Ar didelis skirtumas tarp bosh'o ir marseti mareli matuokles,tiek kainu santykiu tiek ju kokybes ir veikimo principu?
-
50lt uz veikiancia matuokle ir lambda :) nauja ka zinau apie 350 berods. del M.m nezinau, nebandziau ;]
-
50lt uz veikiancia matuokle ir lambda :) nauja ka zinau apie 350 berods. del M.m nezinau, nebandziau ;]
Tai tu naudotą dėjai? Tai va ir galbūt paaiškėjo priežastis apsukų plaukiojimo. Pabandyk įsidėti naują MAF'ą ir turėtų viskas susitvarkyti.
Diagnostika kompiuterinė irgi galėtų padėti šiuo klausimu. 8)
-
kompiuterine klaidu jokiu nemeta. tik liambdos rodykliai blogi buvo. su senu mafu dege purkstukas. pakeitus mafa dingo. atjungus mafa arba liambda nieks nepasikeicia. plaukiojimai yra ;]
-
kai buvo mafas mires, plaukiojimai buvo nuo 500 iki 1.5 k :) ir letesni ... tai uzkyla, palaiko tai nusileidzia. o cia staigus tokie
-
Galima dar patikrinti laisvos eigos reguliatorių. Jis prie oro sklendės dviem varžtais pritvirtintas. Būna, kad antgalis apsineša suodžiais, tai gali įtakoti.
-
o jis ant 1.4 tikrai yra ? ar tik 2.0 ? :)
-
Tas reguliatorius visose mašinose yra. Toks cilindriukas išsikiša apie 3 cm skersmens. http://www.worldcarparts.co.uk/Store/tabid/667/ProductID/6450/Default.aspx (http://www.worldcarparts.co.uk/Store/tabid/667/ProductID/6450/Default.aspx)
-
tada savaitgali bandysiu paardyt.
-
Ryuzaki kiek mokejai uz oro srauto matuokle?Ar didelis skirtumas tarp bosh'o ir marseti mareli matuokles,tiek kainu santykiu tiek ju kokybes ir veikimo principu?
Važiuosi ne su kainos/kokybės santykiu, o su gera ar nelabai detale.
Kaip buvau rašęs - buvau 147'tai įdėjęs Magnetti Marelli MAF'ą, tai šokinėjo apsukos (tiesa, nedaug) ir atleidus sankabą, apsukos nuo "darbinių" akimirksniu šokdavo į apačią ant laisvų, tai įmetus kitą bėgį, kad "netrūkteltų" reikėdavo užkelti apsukas. Žodžiu, nekas, šlamštas.
Su Bosch'u viskas OK.
-
50lt uz veikiancia matuokle ir lambda :) nauja ka zinau apie 350 berods. del M.m nezinau, nebandziau ;]
Nauja Bosch bus ~ 400/450 Lt.
Dėl naudotos - pilnai gali būti, kad ji "paėjusi" ir tau dėl jos šokinėja apsukos.
-
http://osm.lt/index.php?productID=283 260 made in germany ;]
-
O tau ant dujų ar ant benzo šokinėja? Jei ant dujų, tai pas dujininkus reikia apsilankyt. Jei esi 100 proc, kad mafas geras, gali būt kaip ir minėjo - laisvų apsukų vožtuvas.
-
http://osm.lt/index.php?productID=283 260 made in germany ;]
"Pastripintas" variantas :-).
Nors ir ant "nepastripinto" varianto "prašoviau" apie 100 Lt :-).
-
ir ant duju ir ant benzo. bet sita beda buvo dar pries dujas istatant ;) sokineja netik ant laisvu, bet ir kai uzlaikai pvz prie 3k vistiek jaucias pulsavimas.
-
ir ant duju ir ant benzo. bet sita beda buvo dar pries dujas istatant ;) sokineja netik ant laisvu, bet ir kai uzlaikai pvz prie 3k vistiek jaucias pulsavimas.
Jei jau taip milimetrais matuoti, tai ir pas mane 2.0TS papulsuoja laikant tolykiai apsukas, gal per kokį 50rpm, bet važiavimui įtakos neturi, tad nesuku per daug sau galvos, vis tik mašinai jau 15 metų... Nors to nepaskyčiau į ją pažiūrėjęs, žmonės nesigaudantys mašinose duoda jai 2008 metų gamybos metus :D
Variantų daug, pradedant oro paėmimu ir baigiant purkštukais. Tepalas nedingsta? Kompresija normali? Motoristai sako, kad būna apsukų plaukiojimas, kai žiedams jau mišios.
-
nuemiau dangteli isemiau rites su zvakiu kalpokais ir tada. ant dveju kalpoku net baltos demes, ir skyles. pramusineja. dar 2 sutrukinejusios . manau cia viena bedu bus.
-
apvyniojau "izolenta" ta tokai pilka medziagine. idejau atgal. na ir ka, problema issisprende :)