Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Matis 2013-09-24 16:04
-
sveiki turiu klausimeli del dumu. jei staigiai uzmini gazo pedala ismeta nemazai juodu tirstu dumu. tas staigiai tai sakykim nuo 900 sukeli apsukas iki 3000 per kelias sekundes. jei spaudi is leto tolygiai gali spaust iki dugno nera jokio dumo. kas galetu buti? AR 166 2.4 129 kw 20v 2004m
-
Patikrink oro padavimo žarnas. Greičiausiai kažkuri trūkus yra ir gaudo oro iš šono.
-
gali but chipuota
-
dauguma cipuotu dumija
-
EGR prasivalyk, nors jis mazai gal turi itakos tam.
-
o gal pakeist reikia važinėjimo stilių? Nes važinėja žmonės nepakeldami apsukų virš 3000, o paskui stebisi, kodėl daugiau spustelėjus dūmų daug būna
-
Pas mane 2,4 10v taip pat užmynus iki dugno (važiuojant) išmeta juodus, bet tai labiau į suodžius panašu.. Variklis tepalo neima, traukia gerai, dėl čipavimo nežinau, EGR pravalytas, katalizatorius įtariu, kad išpjautas.. Virš 3000rpm keliu retai.. tai vairavimo įprotis padiktuotas pačios mašinos nes trauka nuo 1600 prasideda, pikas ties 1800-2000..
-
Aš ir nematau reikalo permetinėt bėgių virš 3000 apsukų. Stengiuosi ties 2800 permest, nes ties ta vieta kitas bėgis į patį "piką" pataiko. Tokiu atveju važiuoji ir ekonomiškai ir smagiai ;D Vienas iš nedaugelio dyzelio privalumų.
-
pikas ties 1800-2000? tai kad ten tik turba pradeda pūsti normaliai.Arba nemoki važiuoti arba techninę dalį reiktų žiūrėti.
Patys užpūdot visą sistemą, o paskui stebitės kodėl dūmija ir kodėl nevažiuoja. Turėjau vieną atvejį 2,4 100kw, prastovėjo virš metų nevažinėjamas, o ir prieš tai važinėjo taupantis žmogus, tai užmynus gazo pedalą apsukos pakyla iki 2800 ir viskas nebevažiuoja mašina ir apsukos net nekyla, turbos nesijaučia. Taip pora kart užmyniau ir pramušė, juodų dūmų kalnas. Matyt sistema tiek užsinešus, kad nei turba nepūtė. Pavažinėjus po miestą beveik iki redlaino, viskas prasivalė ir mašina vėl žvali.
-
pikas ties 1800-2000? tai kad ten tik turba pradeda pūsti normaliai.Arba nemoki važiuoti arba techninę dalį reiktų žiūrėti.
Patys užpūdot visą sistemą, o paskui stebitės kodėl dūmija ir kodėl nevažiuoja. Turėjau vieną atvejį 2,4 100kw, prastovėjo virš metų nevažinėjamas, o ir prieš tai važinėjo taupantis žmogus, tai užmynus gazo pedalą apsukos pakyla iki 2800 ir viskas nebevažiuoja mašina ir apsukos net nekyla, turbos nesijaučia. Taip pora kart užmyniau ir pramušė, juodų dūmų kalnas. Matyt sistema tiek užsinešus, kad nei turba nepūtė. Pavažinėjus po miestą beveik iki redlaino, viskas prasivalė ir mašina vėl žvali.
kas čia keisto pas 147 jtd 103kw max. sukimo momentas irgi nuo 2000aps/min.
-
čia turbūt labiau norėta pasakyt, kad nereiktų "pensinyko" rėžimu važinėt ;) faktas, reikia ir pramankštinti tiek patį variklį, tiek išmetimo sistemą, o ne "saugoti" automobilį. neduodant kokso, visos sistemos kemšasi.
-
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut ziuri 100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
-
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut ziuri 100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
gaila kad ne mentas su savo pagaliuku.. :mzp:
-
Atliekant planinį variklio aptarnavimą (diržai, guoliukai ir tt.) aptikau, kad diržas GAL BŪT stovėjo neteisingai. Nes uždėjus naują diržą paties susižymėtos "metkės" prieš diržo nuėmimą jau nebe sutapo per vieną dantį.. Manau, kad diržas buvo peršokęs arba blogai pakeistas.. Po diržo keitimo VARIKLIS DŪMIJA MAŽIAU.. Kaip pasikeitė variklio dinamiką sunkų kažką kol kas pasakyti, bet atrodo, kad trauka ir ekonomija šiek tiek pasikeitė į gerą (nors ir prieš tai traukė gerai ir kuro rijo nedaug).. Yra ir kiti niuansai: pravaliau įsiurbimo kolektoriaus angą nes buvo labai užsinešusi tepalo ir suodžių (nuo EGR) mastika, kolektorius šiaip liko "apaugęs" gal kas turite kokiu pasiūlymu kaip ji pravalyti (neardant)?.. Dar pakeistas termostatas (temperatūra dabar 88C)..
-
Neardant išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
-
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas
-
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas
http://www.youtube.com/watch?v=WrpxoxYmPsc
-
http://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc