Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Matis 2013-09-24 16:04

Antraštė: 2.4 20v dumija
Parašė: Matis 2013-09-24 16:04
sveiki turiu klausimeli del dumu. jei staigiai uzmini gazo pedala ismeta nemazai juodu tirstu dumu. tas staigiai tai sakykim nuo 900 sukeli apsukas iki 3000 per kelias sekundes. jei spaudi is leto tolygiai  gali spaust iki dugno nera jokio dumo. kas galetu buti? AR 166 2.4 129 kw 20v 2004m
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Esnyper 2013-09-24 16:41
Patikrink oro padavimo žarnas. Greičiausiai kažkuri trūkus yra ir gaudo oro iš šono.
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Steponas 2013-09-24 18:50
gali but chipuota
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: kasper 2013-09-24 18:57
dauguma cipuotu dumija
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: vanagiux 2013-09-24 19:28
EGR prasivalyk, nors jis mazai gal turi itakos tam.
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Giedriusss 2013-09-24 20:15
o gal pakeist reikia važinėjimo stilių? Nes važinėja žmonės nepakeldami apsukų virš 3000, o paskui stebisi, kodėl daugiau spustelėjus dūmų daug būna
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: pirotomas 2013-09-24 20:42
Pas mane 2,4 10v taip pat užmynus iki dugno (važiuojant) išmeta juodus, bet tai labiau į suodžius panašu.. Variklis tepalo neima, traukia gerai, dėl čipavimo nežinau, EGR pravalytas, katalizatorius įtariu, kad išpjautas.. Virš 3000rpm keliu retai.. tai vairavimo įprotis padiktuotas pačios mašinos nes trauka nuo 1600 prasideda, pikas ties 1800-2000..
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Esnyper 2013-09-24 21:37
Aš ir nematau reikalo permetinėt bėgių virš 3000 apsukų. Stengiuosi ties 2800 permest, nes ties ta vieta kitas bėgis į patį "piką" pataiko. Tokiu atveju važiuoji ir ekonomiškai ir smagiai ;D Vienas iš nedaugelio dyzelio privalumų.
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Giedriusss 2013-09-24 22:34
pikas ties 1800-2000? tai kad ten tik turba pradeda pūsti normaliai.Arba nemoki važiuoti arba techninę dalį reiktų žiūrėti.
 Patys užpūdot visą sistemą, o paskui stebitės kodėl dūmija ir kodėl nevažiuoja. Turėjau vieną atvejį 2,4 100kw, prastovėjo virš metų nevažinėjamas, o ir prieš tai važinėjo taupantis žmogus, tai užmynus gazo pedalą apsukos pakyla iki 2800 ir viskas nebevažiuoja mašina ir apsukos net nekyla, turbos nesijaučia. Taip pora kart užmyniau ir pramušė, juodų dūmų kalnas. Matyt sistema tiek užsinešus, kad nei turba nepūtė. Pavažinėjus po miestą beveik iki redlaino, viskas prasivalė ir mašina vėl žvali.   
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Paulius 2013-09-25 08:57
pikas ties 1800-2000? tai kad ten tik turba pradeda pūsti normaliai.Arba nemoki važiuoti arba techninę dalį reiktų žiūrėti.
 Patys užpūdot visą sistemą, o paskui stebitės kodėl dūmija ir kodėl nevažiuoja. Turėjau vieną atvejį 2,4 100kw, prastovėjo virš metų nevažinėjamas, o ir prieš tai važinėjo taupantis žmogus, tai užmynus gazo pedalą apsukos pakyla iki 2800 ir viskas nebevažiuoja mašina ir apsukos net nekyla, turbos nesijaučia. Taip pora kart užmyniau ir pramušė, juodų dūmų kalnas. Matyt sistema tiek užsinešus, kad nei turba nepūtė. Pavažinėjus po miestą beveik iki redlaino, viskas prasivalė ir mašina vėl žvali.   
kas čia keisto pas 147 jtd 103kw max. sukimo momentas irgi nuo 2000aps/min.
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: stasius 2013-09-25 09:46
čia turbūt labiau norėta pasakyt, kad nereiktų "pensinyko" rėžimu važinėt ;) faktas, reikia ir pramankštinti tiek patį variklį, tiek išmetimo sistemą, o ne "saugoti" automobilį. neduodant kokso, visos sistemos kemšasi.
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Matis 2013-09-25 11:43
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut  ziuri  100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Ciudikas 2013-09-27 08:07
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut  ziuri  100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
gaila kad ne mentas su savo pagaliuku..  :mzp:
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: pirotomas 2013-10-07 12:27
Atliekant planinį variklio aptarnavimą (diržai, guoliukai ir tt.) aptikau, kad diržas GAL BŪT stovėjo neteisingai. Nes uždėjus naują diržą paties susižymėtos "metkės" prieš diržo nuėmimą jau nebe sutapo per vieną dantį.. Manau, kad diržas buvo peršokęs arba blogai pakeistas.. Po diržo keitimo VARIKLIS DŪMIJA MAŽIAU.. Kaip pasikeitė variklio dinamiką sunkų kažką kol kas pasakyti, bet atrodo, kad trauka ir ekonomija šiek tiek pasikeitė į gerą (nors ir prieš tai traukė gerai ir kuro rijo nedaug).. Yra ir kiti niuansai: pravaliau įsiurbimo kolektoriaus angą nes buvo labai užsinešusi tepalo ir suodžių (nuo EGR) mastika, kolektorius šiaip liko "apaugęs" gal kas turite kokiu pasiūlymu kaip ji pravalyti (neardant)?.. Dar pakeistas termostatas (temperatūra dabar 88C)..

Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Paulius 2013-10-07 12:54
Neardant išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: Giedriusss 2013-10-07 13:47
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: pirotomas 2013-12-23 00:09
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas

http://www.youtube.com/watch?v=WrpxoxYmPsc
Antraštė: Ats: 2.4 20v dumija
Parašė: daewon 2013-12-23 10:18
http://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc