Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Vidme 2013-09-21 14:03
-
Sveiki alfistai,uzvakar betikrindamas tepalo lygi savo AR146 1.8 TS pastebejau kad jo labai truksta,buvo maziau minimumo.Paskutini kart dapyliau pries savaite,bet ir antifrizo gerokai truko,o kai dapyliau pakilo su tepalais.kaip manot ar verta remontuot,lupt galva,keist tarpine,plaut varikli ir t.t. ar geriau paieskot kita varikli.?
-
Jei dar neapsipila baltais dūmais iš duslintuvo, tai neskubėk kaltint tarpinės. Didesnė tikimybė, jog pro šlangų sujungimus kur nors praleidžia. Dar dėl visa ko pažiūrėk, ar tepaluose nėra košės - prie tepalų filtro yra vieta, kur kartais pramuša. O dėl variklio keitimo tai verta tik tuo atveju, jei apačiai pabaiga. Jei tik tarpinė - ją pasikeiti (nusiėmęs įsivertink, ar galva gera) ir toliau važiuoji. Tik meistrą gerą susirask, kad dukart nereiktų mokėt.
-
Del dumu tai dar neziurejau,siaip kai saltas variklis ir kol nepersijungia ant duju tai meta tuos garus.Esme tame kad ant tepalo dangtelio uznesa baltos koses.pats imsiu lauk galva,nes tie meistrai kosmosus ima o gera surast nera lengva.
-
Kose ant tepalo dangtelio normalus ir nieko nesakantis reiskinys naudojant sintetinius tepalus ir vazinejant artimais atstumais. Garus meta greiciausiai del kondensato irgi niek otas nesako. Bei jei tepalo lygis kyla pilant antifriza, tai jau tikrai ne per slangas bega, greiciausiai tarpine trukus.
-
Bet anksciau niekad nebudavo baltos koses ant tepalo dangtelio,kiek atsukdavau visad svaru ir pilu pusiau sintetinius.juolab kad antifrizo bakely truko skyscio ir tepalo demes plaukioja ko nebuvo.Galvoju keisk kita varikliuka nes su situ problemos nuo pat pradziu,o dar kai buvus firmos masina tai nera ko tiketis geriau.kazi ar tiktu nuo kokios 156 ar 147 1.8 TS,nes kiek girdejau naujesniu modeliu netinka,ar kaip yra?
-
tai,kad pigiau galvos tarpinę keist nei visą variklį
-
Pasikeisi varikli ir vel bus tos pacios problemos. Nebent zadi nauja deti.
-
Jei prireiktu ateiti keist varikli ir imciau is 156 ar 147 1.8 TS nuo 98 metu,mano 146 97 metu 1.8 TS,tiktu variklis,nes kiek girdejau naujesnese eina kitokio tipo bet nepamenu nuo kelintu tokie prasideda?
-
Reiktų žiūrėt, koks variklis. TS 16v variklių buvo trys kartos: CF1, CF2 (berods nuo 1998), CF3 (nuo 2001) - visi tarpusavyje suderinami, jei nuimsi viską (davikliai, rolikai, babinos, etc.) nuo variklio, tačiau CF1, berods, buvo papildoma skylė galvoj temp. davikliui, kurio nėr CF2 ir CF3. Bet pribūrus, įmanoma būtų įdėt.
-
Reiktų žiūrėt, koks variklis. TS 16v variklių buvo trys kartos: CF1, CF2 (berods nuo 1998), CF3 (nuo 2001) - visi tarpusavyje suderinami, jei nuimsi viską (davikliai, rolikai, babinos, etc.) nuo variklio, tačiau CF1, berods, buvo papildoma skylė galvoj temp. davikliui, kurio nėr CF2 ir CF3. Bet pribūrus, įmanoma būtų įdėt.
mano supratimu skyresi tiek:
cf1 kompas m2.10.x galvoj daviklis temperaturinis (rodykles) ir metalinis galvos dangtelis
cf2 kompas m1.5.5 ir plastikinis galvos dangtelis, daviklis kombinuotas ecu/rodykles termostate
cf3 kompas ME7.3.1 babinos sujungtos nebe kryzmai
-
Na, jei gilintumės į visus skirtumus, tai galvos tarpinės visų trijų buvo skirtingos, tie storiu, tiek medžiaga.
CF1 oro kolektorius metalinis, o CF2, CF3 kintamo oro kiekio plastikinis,
CF3 su trim lambdom ant išmetimo,
gazo sklendė CF1 trosinė, CF2, CF3 elektroninė,
kai kurios CF1 turėjo EGR, ir t.t.
Kažkur girdėjau, kad ir alkūninis skyrėsi, bet, kaip ir minėjau, viską nuėmus ir sudėjus, variklis sukas :)
-
Na, jei gilintumės į visus skirtumus, tai galvos tarpinės visų trijų buvo skirtingos, tie storiu, tiek medžiaga.
CF1 oro kolektorius metalinis, o CF2, CF3 kintamo oro kiekio plastikinis,
CF3 su trim lambdom ant išmetimo,
gazo sklendė CF1 trosinė, CF2, CF3 elektroninė,
kai kurios CF1 turėjo EGR, ir t.t.
Kažkur girdėjau, kad ir alkūninis skyrėsi, bet, kaip ir minėjau, viską nuėmus ir sudėjus, variklis sukas :)
teisingai, alkūninis skyrėsi irgi -CF1 tepalo pompos lizdas 0 formos, CF2 kvadratas, nu kaip ir tepalo pompos centrinė dalis :)
o ka gero duoda tas kintamo tūrio plastikas?? ir kuo jis fiziškai pasireiškia, tas kintamas tūris?
-
Kiek domėjaus, tai tie papildomi 5 arkliai 2.0 L CF2 variklyje ir atsirado dėl kintamo oro kiekio kolektoriaus. Kaip suprantu, tiesiog esant didžiausiam oro poreikiui, paduoda jo tankiau, o kuo daugiau oro, tuo geresnis degimas.
-
Gal kas dar zino del kokiu priezasciu tepalas gali patekt i antifrizo bakeli,pats tepalas svarus nera jokiu pozymiu kad i ji antifrizas begtu,bet tepalas dingsta ,kas svarbiausia per gryztama bega tik antifrizas.Negali but kad kazkur prakiure kurnors prie tepalo filtro nes jis tai ausinamas antifrizu?
-
Gali ir būna būtent toje vietoje.
-
Gal kas turi parduot tepalo ausintuva 1.8 ts 97 metu pirmos kartos varikliui gal ir daugiau variklio detaliu butu,radau gedima kad ausintuvas prakiures.
-
Reiktų žiūrėt, koks variklis. TS 16v variklių buvo trys kartos: CF1, CF2 (berods nuo 1998), CF3 (nuo 2001) - visi tarpusavyje suderinami, jei nuimsi viską (davikliai, rolikai, babinos, etc.) nuo variklio, tačiau CF1, berods, buvo papildoma skylė galvoj temp. davikliui, kurio nėr CF2 ir CF3. Bet pribūrus, įmanoma būtų įdėt.
Swejki vyrai! Turiu klausimeli, grejtkeli pastoviai vaziuojant 100-110 , ryja tepalus per dusliara ejna balti balti dumaj ! Zinau kad tarpine trukus bet ar del to tik dumaj gali but? Nes tikrinau komprrsija 16 -14-14-14 , beje zvakes visos plaukioja tepale..
-
Jei tepalus rytu eitu juodi dumai, o ne balti. Balti gali eiti ir del paprsaciausio kondensato arba dregno oro. Is kur zinai, kad tarpine trukus? Is baltu dumu nusprendei ar is tepalo ir antifrizo maisymosi? O pirmiausia pasiulysiu, zvakes issivalyti, galvos tarpine su zvakiu uzpylimu visiskai nieko bendro neturi, ir tas uzpylimas gan normalus ts varikliuose. Pasikeisk voztuvu dangtelio tarpine, ir neprapylinek tepalo pro sona i varikli pildamas.
-
Jei tepalus rytu eitu juodi dumai, o ne balti. Balti gali eiti ir del paprsaciausio kondensato arba dregno oro. Is kur zinai, kad tarpine trukus? Is baltu dumu nusprendei ar is tepalo ir antifrizo maisymosi? O pirmiausia pasiulysiu, zvakes issivalyti, galvos tarpine su zvakiu uzpylimu visiskai nieko bendro neturi, ir tas uzpylimas gan normalus ts varikliuose. Pasikeisk voztuvu dangtelio tarpine, ir neprapylinek tepalo pro sona i varikli pildamas.
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Dažniau į Autoprizmę važiuok, tai vieną kartą išvažiuosi su nauja mašina ir tuščiom kišenėm... ;D
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Dažniau į Autoprizmę važiuok, tai vieną kartą išvažiuosi su nauja mašina ir tuščiom kišenėm... ;D
Klausyk, tu man neaiskink kur man vaziuot, jej vaziuoju ten rejskes galiu sau lejst..jej nori kazka papyldyt rasyk i tema...gudruolis! Mano brolis ten dirba jejgu ka;)
-
Nepyk, bet mes jau tiek nukentėje nuo tos kontoros, tai savo broliui gali papasakoti kokios nuomonės klubiečiai apie šaraškino kontorą ;)
Kad ten tavo brolis dirba, nereiškia, kad gerai dirba ;)
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Dažniau į Autoprizmę važiuok, tai vieną kartą išvažiuosi su nauja mašina ir tuščiom kišenėm... ;D
pritariu.
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Dažniau į Autoprizm™ važiuok, tai vien… kart… išvažiuosi su nauja mašina ir tuščiom kišen—m... ;D
pritariu.
2x pritariu ;)
-
Blemb... nesikeikiant... uzvakar nusiunciau broliuka i ten.... pakeite siurbli kuro 2.0l TSui. Na ir ka, uz pusdienio vel sugedo, nesikuria, stovi vargselis dabar utenoj. Va tau ir autoprizme. Reiks man lipdukus nuo masinos ju reklaminius nusiimt. Nezinojau kad ten taip linksmai jie dirba.
Broliuks sumokejo uz siurbli 120lt ir uz darba 280lt.
Sena siurbli imete i salona net neispyle benzino. Smirda visa masina dabar. Kas taip daro? dar nusimyzt reikejo masinoj...nes ale vistiek klientas isvaziuos ir nebegris.
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Jeigu tavo brolis ten dirba, tai galetu tau normaliai paaiskinti, kas yra ta tarpine, del kurios uzlieja zvakes. Tai yra voztuvu dangtelio tarpine, o ne variklio galvos, kuria greiciausiai turejai omenyje. Tarpine ta kainuoja iki 100lt (+-80lt), pakeitimas uztrunka kokias 30min + zvakiu isvalymas. Darbas elementarus, kuri gali atlikti bet kuris su bent minimaliai "tiesiom" rankom (net ir Autoprizme:) ). Del tos tarpines jokiu dumu nemeta ir negali mesti, kai zvakes uzpila gali variklis dirbti netolygiai. Nors man paskutinysis TS su 6 sklidinai uzpiltom zvakem sukosi be menkiausiu problemu :) Del baltu dumu yra viena labai plati tema, pasinaudok paieska.
-
Nemanau kad tiek daug dumu bus nuo kondensato...del tarpines autoprizmej pasake..(alfa servisas)
Dujas pries metus isistaciau..zvakes 3metus nebuwo keistos pasake rejk kejst nnes sudegusios..ir pasake kad zvakes uzlyja del tarpines.. bet mieste visiskai neryja tepalo!!
Jeigu tavo brolis ten dirba, tai galetu tau normaliai paaiskinti, kas yra ta tarpine, del kurios uzlieja zvakes. Tai yra voztuvu dangtelio tarpine, o ne variklio galvos, kuria greiciausiai turejai omenyje. Tarpine ta kainuoja iki 100lt (+-80lt), pakeitimas uztrunka kokias 30min + zvakiu isvalymas. Darbas elementarus, kuri gali atlikti bet kuris su bent minimaliai "tiesiom" rankom (net ir Autoprizme:) ). Del tos tarpines jokiu dumu nemeta ir negali mesti, kai zvakes uzpila gali variklis dirbti netolygiai. Nors man paskutinysis TS su 6 sklidinai uzpiltom zvakem sukosi be menkiausiu problemu :) Del baltu dumu yra viena labai plati tema, pasinaudok paieska.
Butent , voztuvu dangtelio tarpyne..aciu uz patarima