Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Giedrius159 2013-09-12 19:50
-
sveiki, pas mane 2,4 sw,automatas , nete randu jog kuro sanaudos turetu buti iki 8l vidurkis, o pas mane visad gaunasi 9-9,6. ir vazineju daugiausia uzmesty.
-
realios ar kompo?
-
realios kazkur 9 irgi gaunasi, bet kompas visad rodo virs 9
-
su pilnu baku 800 km lanai retai kada nuvaziuoju, dazniausiai buna kokiu 750 km,ir rodykle jau nukritusi iki galo, ir tada 71-72,5 telpa
-
Užsipilk sklidiną baką kuro, iki kol iššaus pystikas, ir nusiėmęs skaitliuką prasuk 100 km. Kai nuvažiuosi 100 km iš degalinėj užsipilk vėl saleros kol iššaus pystikas. +/- tiksliai žinosi kiek kuro valgo realiai. Čia, aišku, ne problemos sprendimas, ale man kažkaip atrodo, kad gal ir normaliai, kad 2,4 motoras su automatine dėže valgo 9 litrus...
-
nea tai as visad pilu pilna baka, ir visad nusivaziuoja apie 750km, tik seip idomu ar cia tik pas mane tiek ryja ar cia taip ir turi buti,nes kur be paieskosi visi diktuoja iki 8ltr max. o kadangi dirbu kitam rajone tai mano praktiskai visas vazinejimas trasoj, tai realiai tureciau i 7 tilpt, na pagal nete diktuojamus duomenis.todel ir idomu kas turi toki pat auto i kiek jie sutelpa?
-
Sveiki, galvoju pirkti 159, tai labai idomu kokios kuro sanaudos... siuo metu vazineju su 166 dyzeliu, per men nuvaziuoju 5000 km, todel svarbu sanaudos. Skaiciau, kad kitiems ryja 10 L, 8 L ir pan. Viskas priklauso nuo vaziavimo. Jeigu užmiestyje vaziuoji 130 - 140 km/h, sanaudos 8 L, jei vaziuoji apie 100 - 110 km/h, tai sanaudos 5 - 5,5 L. Cia faktinės sanaudos. Maziausias ka buvau pasiekes 4,8 L vaziuojant apie 100 km/h. Mieste apie 8 L.
Taigi, norejau pasakyti, kad labai priklauso kaip vaziuoji, todel kai rasote kiek ryja, apibudinkite kuo tiksliau savo vaziavima. Aciu :alaus:
-
Apie kokį variklį kalbi?
-
2.4 JTDm 147kW mieste 10-11l automatas mieste yra normalios sanaudos vaziuojant normaliu rezimu su retsykiais staigesniais isibegejimais ;)
-
1.9 8v motor. Kompo skaiciai 5.3 L
-
Popierines sanaudas pasieksi tik idealiomis salygomis. Litras virs popieriniu sanaudu visada yra kaip norma :) Tavo sanaudos normalios, su ja trasoj maziau 7l sunkiai pasieksi.
-
159 SW 2,4 JTDM, mechanas mieste važiuojant normaliai (reikia spusteli tapkę, nėra nuotaikos prie 2,25k pasukų meti šaibą) 9 litrai, trasoj 140 km/h - 8 l, 100-110 km/h - apie 5,5
-
Apie kokį variklį kalbi?
Apie dyzelinį 2.4 JTD 100 kw
-
Sveiki forumiečiai. Bandau surasti kokios yra realios kuro sąnaudos Jūsų Alfikiu.
Mano 1,9 JTDm Automatas 2007 m. įtartinai valgo per daug - nuo 10 iki 14 l (per didelius šalčius).
Kokia situacija su Jūsų auto?
Ačiū.
-
Kokiam mieste čia tokios sanaudos 1,9? Vilniuje 159 SW su 2,4 automatu man sunaudoja apie 12 per tokius šalčius.
Prieš važiuodamas bent pašildai kažkiek variklį?
P.S. Deklaruojamos 1,9 JTDm Q-tronic varianto mieste sąnaudos - 10l kuro.
-
Veiksmas vyksta Vilniuje. Pagrindinis važiavimas tik po kamsčius. Mašiniukio prieš išvažiuojant nešildžiau. Nebent tos 2 min. kol langus nuvalai :)
Apie gamintojo nurodytas sąnaudas jau esu skaitęs. Manuale taip pat nurodo jog žiemos metu sąnaudos gali išaugti nuo 15 iki 30 proc. Tai 10l+ 30 % panašiai ir gaunasi.
Dabar važiavimo maršrutas pasikeitė tai borto kompas rodo 10 l. Žiūrėsiu kas bus toliau. :) :masina:
-
Žiūri momentines ar bendras sąnaudas kompe?
Kadangi tenka man pasivažinėti ir užmiestyje beveik tiek pat, kiek mieste, tai pas mane vidutinės sąnaudos kompe dega 9,2 litro, užmiestyje esu stebėjęs momentines - tai ten 7-7,2 litro. Vadinasi mieste apie 11-12 ima. Paprastai pašildau 3-4 minutes ir važiuoju, nes kitaip dėžė šaltu oru mėgsta padurniuoti. Beje, galbūt įtakos turi tai, kad dažnai mieste 8) važiuoju pats pavaras perjunginėdamas, o ne kompui leidžiu tą daryti.
-
Pagal ADAC testus, 159SW 1,9 jtdm 150AG netgi ekonomiškesnė už 156SW 1,9jtd 140AG. O tajota viedras 1,6l nuliova dar abkatkė nesibaigus, eurobelekokios ten ekologinės klasės - 16 litrų vidurkio šiam momentui srebia. Realiai. :o :lol: visks priklauso kas kur kaip kada su kuo kodėl važiuoja. Diskusijos galima nebeplėtot. Pirkit automobilius, kurie jums patinka. :lol:
-
Kam cia nepatinka sanaudos? ;D 1,9 8v 88kw SW JTDM. Mechanine. Vidutines 6,4. kompe "einamoji" 4,9. Ko dar reikia ??
Ziema per salcius "einamoji" 5,6 vidutines 7,2
-
manoji apie 12, prie buvusių šalčių :) pašildydavau tik kol langus nuvalydavau :) foto šiaip klaipeda-palanga kelyje su autopiloto pagalba :)
-
Žiūri momentines ar bendras sąnaudas kompe?
Kadangi tenka man pasivažinėti ir užmiestyje beveik tiek pat, kiek mieste, tai pas mane vidutinės sąnaudos kompe dega 9,2 litro, užmiestyje esu stebėjęs momentines - tai ten 7-7,2 litro. Vadinasi mieste apie 11-12 ima. Paprastai pašildau 3-4 minutes ir važiuoju, nes kitaip dėžė šaltu oru mėgsta padurniuoti. Beje, galbūt įtakos turi tai, kad dažnai mieste 8) važiuoju pats pavaras perjunginėdamas, o ne kompui leidžiu tą daryti.
Žiuriu vidutines. Jos dabar rodo nuo 10 iki 11 litru. Momentines važiuojant naujais Vilnias aplinkkeliais rodo 7 l. greitis 100-110 :)
-
Žiuriu vidutines. Jos dabar rodo nuo 10 iki 11 litru. Momentines važiuojant naujais Vilnias aplinkkeliais rodo 7 l. greitis 100-110 :)
Nežinau tada. Nes sąnaudos tokios pačios, kaip ir pas mane su 2,4. Gal orai prisideda prie sąnaudų labiau 1,9 varikliui, nei 2,4. Be to, pas mane dar ir čipuota gerokai, tačiau sąnaudos nepasikeitė, kiek teko pavažinėti trumpai su standartu ir palyginti su dabar esančiu čipu.
P.S. Taip pat galbūt turi įtakos ir koks EGR ar DPF, kurių pas mane nėra - čia jau reiktų meistrų klausti. 8)
-
Nežinau tada. Nes sąnaudos tokios pačios, kaip ir pas mane su 2,4. Gal orai prisideda prie sąnaudų labiau 1,9 varikliui, nei 2,4. Be to, pas mane dar ir čipuota gerokai, tačiau sąnaudos nepasikeitė, kiek teko pavažinėti trumpai su standartu ir palyginti su dabar esančiu čipu.
P.S. Taip pat galbūt turi įtakos ir koks EGR ar DPF, kurių pas mane nėra - čia jau reiktų meistrų klausti. 8)
Man irgi mintys lenda, kad EGR gali turėti įtakos, nes pas mane jis kol kas sveikas :) Darant diagnostiką prieš perkant auto, meistriukas pasakė, jog tą EGR laikui bėgant geriau išpjauti. Reikės konsultuotis su diagnostikais. Gal degimas blogai sureguliotas, nors tas pasts diagnostikas nieko panašaus neaptiko betikrinant.
-
Man irgi mintys lenda, kad EGR gali turėti įtakos, nes pas mane jis kol kas sveikas :) Darant diagnostiką prieš perkant auto, meistriukas pasakė, jog tą EGR laikui bėgant geriau išpjauti. Reikės konsultuotis su diagnostikais. Gal degimas blogai sureguliotas, nors tas pasts diagnostikas nieko panašaus neaptiko betikrinant.
Nuvažiuok į Galingas.lt ir pasikonsultuok šiuo klausimu. Jie daugiau galbūt patyrę, nei taviškis diagnostikas. ;)
-
Mano 2,4 automatas visa ziema pilnai telpu i 9 ltr, o jei kur toliau vaziuojant tai ir 7-7,5 pakanka. Su pilnu baku visad 800 km nuvaziuoju.
-
buvau pradėjęs galvot, kad manoji raji pasidarė per daug, bet kaip supratau tai per šalčius 10,5-11 l važiuojant Vilniuj yra norma :) be to mano ir atstumai gaunas dabar gan trumpi.
O kaip dėl trasos? 7 l ant 2,4 motoro mechano norma (važiuojant 3-4 ir pasikrovus šiek tiek)? ^-^
-
Susirupinau kuro sanaudomis, mieste paspaudziant rodo 11L/100km, o paciu taupiausiu rezimu 9,5. Masina 159 SW 1.9 jtdm 16v 110kw. Paskaicius kad su tokiu varikliu visi telpa i 8 tai keista pasidare. Kas galetu but negerai?
-
Miestas miestui nelygu. Mašina sunki, galbūt padangos labiau sportui tinkamos, o ne taupymui ir pnš. Labai daug niuansų. Gal svorius vežioji dar kokius, gal ne vienas važiuoji ir pnš. 8)
Manau, kad viskas tvarkoje ten. 8)
-
Vaziuoju vienas, vilniaus mieste, vazineju tokiu metu kai kamsciu dar nera, perjunginejant pavaras prie 2k gaunasi virs 9 litru. Negali but koks katalizatorius uzsikises, kokie nors filtrai kalti?
-
Na gamintojas deklaruoja urban 8ltr, o tai yra su kamščiais, kondicionieriumi ir t.t. Tai tavo atveju gal ir daugoka, filtrus visus pasikeitęs? Dpf yra?
-
Is zmogaus parasymo supratau, kad jis neskiria rodomu momentiniu sanaudu nuo realiu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Na dar ne toks kvailas kad neatskirciau nuo momentiniu. Momentines gazuojant apie 16-20. Taip filtrai visi pakeisti ir dpf yra.
-
Tiesa, prie trecios pavaros ir nedideliu apsuku jaučiasi trūkčiojimas.
-
Diagnostikos reiktų, su gyvų parametrų analize, kažkaip arba dpf užsikimšusi įtariu, blogiausiu atveju purkštukai...
-
1.9 8v motor. Kompo skaiciai 5.3 L
Maniske sunkiai is vietos traukia - pensininko rezimu vaziuojant (metu pavara ant ~2200 rpm), neperspaudziant, tolygiai greitejant ir t.t. - tenka vaziuot ir ~90 5 pavara, taigi miesto/misrus rezimas suvalgo ~11 litru. Kur problema? Momentines palengva judant is vietos pagreitejant palengva iki 60kmh ~12-18 L rodo. Kompas klaidu nerodo, nei EGR nei MAF, DPF uzkistas ~70%, bet klaidos nemeta. Gali buti MAF'as prastai veikiant bet klaidu nerodantis?
Realiai ant ~120km 17L supyliau.
Patarkit. Veikia MAF'o tikrinimas atjungiant - ar iskart mes klaida ir serviso rezima ijungs, todel nifiga nepatikrinsiu?
-
Dpf 70% jau pakankamai užsikišęs...
Kad kuro sąnaudos didėtų...
-
:masina: AR 159 1.9 JTDm 8V 88kW
Vien mieste vaziuojant, nemetant 5 pavaros, RPM <= 2500, apsistojo vidurkis ties 13,5 L
Speju laukia DPF ir EGR operacijos bei remap'as, bet sunku patiketi, kad ju itaka butu tokia didele. Gal galit rekomenduoti kas kokybiskai siuo klausimu pagelbetu? Vimota ar Galingas? Gal yra kokiu nauju specialistu kas kokybiskai dirba?
Ar imanoma, kad be DPF butu gerai uzkistas ir ismetimo pvz centrine dalis ar bakelis, kad susidarytu prieslegis ir kentetu trauka ir didetu kuro sanaudos? Pataisykit jei klystu - tikrai ne ekspertas :)
Gal yra kokiu kvailu zarneliu kurios taip pat megtu uzsikisti ir itakoti trauka / kuro sanaudas. Kazkur buvau uzmates problemas del turbinos valdymo ar tai vakumo slangutes, taip pat turbinos wastegate problemos?
Aciu :)
-
Alfa 159 2,4 Q4 154kw, i Klaipeda iš Vilniaus su kruizo kontrole 150km/h iki Kauno ir 170km/h likusi kelia. Pagal uzpilta kura 11,5l/100km. Galvojau, kad daug, bet paskaitinejus cia tai gal ir normaliai.
-
Vilnius - Palanga - Vilnius pagal suvartotą/užpiltą kurą 8,5 L. Su kruizo kontrole iki Kauno 130 km/h, nuo Kauno 150 km/h.
Mieste (Vilniuje) normaliai važiuojant ~9 L/100km
2006m. AR159 2,4 jtdm mechanika
-
Na pas mane akivaizdu kad yra problema, kuria as noreciau issprest. Noretusi patarimu is technines puses, kur slieku ieskot :))
-
:masina: AR 159 1.9 JTDm 8V 88kW
Speju laukia DPF ir EGR operacijos bei remap'as, bet sunku patiketi, kad ju itaka butu tokia didele. Gal galit rekomenduoti kas kokybiskai siuo klausimu pagelbetu? Vimota ar Galingas? Gal yra kokiu nauju specialistu kas kokybiskai dirba?
Galingas 8)
-
:cart:
O gal zinot kodel mieste 14 o uzmiesti 6, kai turetu but ~7-8, o uzmiesti 4-5 ?????
Dazniausiai visi rekomenduoja daryt diagnostika, na bet siuo atveju sitas etapas praeitas.
Truksta traukos zemose apsukose. Esant ikalnei masina net nori gesti, reikia kazkiek "pergazuot".
Isemus posuki kazkiek didesniu greiciu, kai 2 pavara mest atrodo kvaila, meti 3 ir masina visiskai bukai vos vos greiteja, su momentinem 30-40 l.
:cart:
Diagnostikos metu vaziuoant, kompas rode, kad siurblys vos vos daugiau kuro duoda nei yra prasoma ir turbina vos vos perpucia nei yra prasoma. Kaip supratau viskas leidziamose nuokrypiu normose.
Degimas cilindruose, nuokrypiai 0.3-0.8, kai sake leidziama iki 3.0 normos.
Kiauros nesandarios zarnos? kas konkreciai turetu itakos? siaip jokiu svilpimu nesigirdi.
EGR ir MAF'as pagal diagnostika veikia be problemu. Gali EGR ir MAF'as prastai veikti, o diagnostika nepastebet "rimtos" klaidos? Gali buti per 7-8 metus "prisiktas" isiurbimo kolikas del EGR'o? ar tai turetu itakos traukai ir sanaudom? Operuojant EGR'a valymas isiurbimo koliko sudetingas? ar reikalingos specifines priemones?
Kazkur skaiciau apie turbinos valdymo vakumo ar kazko ten zarneliu problemas ir prasta turbinos darba zemose apsukose. Gal apie tai kasnors galetu placiau?
Gali buti problemu pvz ismetimo kolike, kas man atrodo eina isvien su turbina, jei neklystu Garrett GTA1749MV? Galima tiketis rast kolike/turboj daug "sudo"? Kazkokie ten paprasti valymo darbai butu verti ardymo?
Matau akivaizdzia problema - DPF. ~70% uzkista. Manualios regeneracijos metu nuo 86% nukrito iki 60% ir vel uzkilo iki 70% . Dumai pradejo rukt ne is bakelio, o kazkur is sudurimu tarp DPF - centrines ismetimo dalies - galinio bakelio. Nesinori visos kaltes del kuro sanaudu suverst DPF'ui, kazkaip neatrodo logiska.
Kaip matot, as zalias automechanikoj, todel nesistebiu jei nugrybavau i lankas.
-
:cart:
O gal zinot kodel mieste 14 o uzmiesti 6, kai turetu but ~7-8, o uzmiesti 4-5 ?????
Dazniausiai visi rekomenduoja daryt diagnostika, na bet siuo atveju sitas etapas praeitas.
Truksta traukos zemose apsukose. Esant ikalnei masina net nori gesti, reikia kazkiek "pergazuot".
Isemus posuki kazkiek didesniu greiciu, kai 2 pavara mest atrodo kvaila, meti 3 ir masina visiskai bukai vos vos greiteja, su momentinem 30-40 l.
:cart:
Diagnostikos metu vaziuoant, kompas rode, kad siurblys vos vos daugiau kuro duoda nei yra prasoma ir turbina vos vos perpucia nei yra prasoma. Kaip supratau viskas leidziamose nuokrypiu normose.
Degimas cilindruose, nuokrypiai 0.3-0.8, kai sake leidziama iki 3.0 normos.
Kiauros nesandarios zarnos? kas konkreciai turetu itakos? siaip jokiu svilpimu nesigirdi.
EGR ir MAF'as pagal diagnostika veikia be problemu. Gali EGR ir MAF'as prastai veikti, o diagnostika nepastebet "rimtos" klaidos? Gali buti per 7-8 metus "prisiktas" isiurbimo kolikas del EGR'o? ar tai turetu itakos traukai ir sanaudom? Operuojant EGR'a valymas isiurbimo koliko sudetingas? ar reikalingos specifines priemones?
Kazkur skaiciau apie turbinos valdymo vakumo ar kazko ten zarneliu problemas ir prasta turbinos darba zemose apsukose. Gal apie tai kasnors galetu placiau?
Gali buti problemu pvz ismetimo kolike, kas man atrodo eina isvien su turbina, jei neklystu Garrett GTA1749MV? Galima tiketis rast kolike/turboj daug "sudo"? Kazkokie ten paprasti valymo darbai butu verti ardymo?
Matau akivaizdzia problema - DPF. ~70% uzkista. Manualios regeneracijos metu nuo 86% nukrito iki 60% ir vel uzkilo iki 70% . Dumai pradejo rukt ne is bakelio, o kazkur is sudurimu tarp DPF - centrines ismetimo dalies - galinio bakelio. Nesinori visos kaltes del kuro sanaudu suverst DPF'ui, kazkaip neatrodo logiska.
Kaip matot, as zalias automechanikoj, todel nesistebiu jei nugrybavau i lankas.
Reikia šalint DPF ir perrašyt programą, eliminuojant ir EGR veikimą. Tuo pačiu galima ir AG pasidaugint. DPF jau "užsikišęs" kapitaliai, o tiksliau "pridegęs", nes "rankinė" regeneracija nebepadeda. Važiuojant pastoviai vyksta "einamoji" regeneracija, dėl to ir sąnaudos tokios didelės mieste. Garantuoju ~90%.
Patariu kreiptis į Galingas.lt.
-
Mano 2,4 automatas, čipuota į 172 kW, be jokių DPF ir EGR vidurkis visada būna maždaug 9,4 - 9,6. Mažiau 9 nebuvo ir niekada nebus.
Bet kažkaip mano bakas mažesnis man atrodo...aš maksimaliai įvarau tik 63 litrus...nu nes jau rodyklė guli ant dugno konkrečiai, tai turi būt tuščias. Kompas irgi rodo jau prie range ---. Su tokiais parodymais dar apie 45 km numinu. Tada iki viršaus apie 63 įpilu. Kaip čia gaunasi, kad pas kitus bakas 71 - 72 litrai, o pas mane tik tiek :o :o :o
Kompas rodo pas mane 9,1 - 9,0 litro maždaug, bet jis per 0,5 litro maždaug nusišneka. Realiai su 62 litrais pralekiu kokius 650 km. važiuoju smagiai, taip kaip man užeina. kartais pataupydamas, kartais skubėdamas, kartais su Sport rėžimu, kartai užmiestyje 100, o kartais magistralėje 160, tikrai netaupiai važiuoju. + dar yra nevisai sveikai dirbantis motoras, kurį tvarkausi po biškį, purkštukų bėdos.
-
1.9JTDm sw 16v mechanine, cipuotas ~125kw, be egr ir dpf. Vidutines kompas rodo 9-10 litru. Vazinejama vien mieste Vilniuje, ryte beveik visas kelias kamstyje, atgal normaliai. Su pilnu baku nuvaziuoju max 800-850km. Vazinejama normaliu rezimu, kartais paspaudziant. Maziau 9 rode tik vasara, be kamsciu.
-
Sveiki Alfistai :)
Taigi, pries savaite ispjove DPF, isprogramavo EGR, remap'as 88kW - 118kW, tikrai smagiau apsukas renka, kazkoks galios priedelis jauciasi :)
Kuro sanaudos nukrito, bet ne tiek kiek buvo tiketasi, noretusi ir tikriausiai turetu buti.
Anksciau 100 km ~14-15l pasiimdavo, dabar vidurkis 12. Kur dar galimos problemos?
Diagnostika MAF'o klaidos nerode, bet sakau, gal ji jau kazkiek grybauja, bet ne tiek kad klaida mestu? Gal verta "pravalyt" ten su kazkokiom priemonem?
Kaip anksciau minejau, visi filtrai, techniniai skysciai pakeisti. Kas dar galetu daryt didele itaka kuro sanaudom?
-
As balsuočiau už kuro mišinio formavimą. Ar tikrai dingo posūkiuose tai, kaip rašei, jog antras bėgis per žemas, trečias per aukštas?
-
Sveikas RRS,
Na matai, cia gal jau ir tas ipratimo faktorius atsirado, kad jau ipratau ramiai vaziuot, todel nebekelia didelio nepatogumo. Apsukas dabar tikrai geriau renka, bet manau galetu but geriau. Tas toks traukos nebuvimas labai retai, bet vistiek pasirodo.
Man taip pat atrodo kad problema yra susijusi su kuro misiniu / kiekiu, kaip ir diagnostika rode pries DPF salinima - siek tiek daugiau pripila nei istikruju turetu. Tikejausi kad si problema issispres.
Taip pat, atrodo gerai patustina baka ant salto variklio, ryte uzvedus. Taip pat, kazkaip labai skaudziai uzsivedineja, pirmieji taktai tokie kalantys, nors minusas kolkas iki -5 tebuvo. Akumas nuliovas (start/stop) sistemoms pritaikytas t.t. 70 Ah ir startines per akis.
Del kuro misinio - kas atsakingas uz ji? as isivaizduoju kad kura purskia pagal MAF'o parodymus? Gali buti pvz, kad siurblys buvo sugedes ir buves savininkas idejo koki aftermarketa xerova kuris suda mala ir pila kura i kaire ir i desine?
Dekingas uz betkokia info
-
Klyn… gaudo vedant šalta? Įtarčiau ir purkštukus...
Įdomu koks kuro slėgis sistemoje užgesinus auto ir koks ryte po nakties ;)
-
Taip, kura paduoda siurblys pagal Maf'o reikalavimus. Jei vistik net laidas sako, kad siurblys perpila, tai gal reiktu:
- patikrinti maf'a;
- patikrinti siurbli.
O dar lementariai - nebus koks vakuumas kazkur "pabeges"?
Na va ir brumbrum dar minciu turi.
-
Mano nuomone siurblio vaidmuo common rail'o magistraleje palaikyti reikiama slegi. Jei butu kas nors blogai, matytusi diagnostikoje. As ziureciau purkstukus. Ar pagal koda jie yra tokie kokie turi buti tavo motorui? Jei taip, tada belieka juos imti lauk ir tikrinti ant stendo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
O liambda zondo pas šitus motorus dar nėra?
-
Turėtų jau būti, bet juk sakė diagnostiką darė, na matyt kas darė špygą mato jei lambda grybą pjauna.
-
Jei 1.9 skaitosi mjet tada yra ;)
-
Aišku. Jei tai būtų benzas - galimėtų liambda įtarti, ale čia dyzėl`, kuris dar gi ir be liambda zondo, vansi, tiesa slypi kažkur anapus duotuoju atveju.
-
Del lambdos prasau patikslinkit, kiek zinau 2.0 JTDM jau stovi lamda, kaip su 1.9 JTDm
Kiek pats suprantu schemose tai pasirode kad nera.
Del kuro sanaudu - itariu matuokle, nes su pajungta ar atjungta vaziuojant jokio skirtumo nera, gal tik daugiau dumu ant salto su atjungta. Pradzioj bandysiu pravalyt su MAF cleaneriu liqui moly, jei nepades teks keist. Dar gal pavyks istestuot pries valant su tikrai veikiancia matuokle.
Del prasto uzsivedimo itariu zvakes, kaip ir kompas klaida meta, teks keist ir ziuret ar susitvarkys.
Po tepalu ir filtru keitimo, taip pat ausinimo skyscio keitimo praejus menesiui nebepucia silto oro. Itariu kad sviezias skystis turi kazkokiu plovimo savybiu sistemos, ir uznese peciuka? Gal kas galit patart taip tarp kitko, nenoriu naujos temos kurt. Ar yra kam taip buve ir ar plovimas peciuko padetu? Ar sudetingas priejimas prie peciuko?
Gal kas dar galit papasakot, kokie dar mano alfoj yra davikliai kurie butu susije su ismetimo duju temperatura, koncentracija. Greicio ar apsuku davikliai. Sakau gal reiktu pereit per kontaktus ir pacius daviklius pabandyt pravalyt su carb cleaneriu, nes daugiau nesugalvoju kas dar galetu turet itakos kuro misinio sudarymui.
-
Jeigu euro 3 standartas tai turetu nebuti, jeigu jau atitinka euro 4 versija tai stovi ismetime dacikai. Pataisykit jei netiesa, bet pagal gt 1.9 16v tai taip buta
Fiatdalys.lt gali tokia info konkreciai tavo auto suzinot
-
va idejau linka i video kur mano AR 159 2.4 rodo kad sanaudos stovint yra daug didesnes nei 13 ltr.. gal kas kokiu minciu protingu?
http://www.youtube.com/watch?v=OdWR_hZeyBI
-
va idejau linka i video kur mano AR 159 2.4 rodo kad sanaudos stovint yra daug didesnes nei 13 ltr.. gal kas kokiu minciu protingu?
http://www.youtube.com/watch?v=OdWR_hZeyBI
Tai, kad ten paskaičiuotos sąnaudos tų paskutinių 6.9km, kuriuos nuvažiavai vidutinišku 18 km/h greičiu.
Momentinės sąnaudos kairėje pusėje būna.
-
va idejau linka i video kur mano AR 159 2.4 rodo kad sanaudos stovint yra daug didesnes nei 13 ltr.. gal kas kokiu minciu protingu?
http://www.youtube.com/watch?v=OdWR_hZeyBI
Turiu vieną protingą mintį - jei trūksta anglų kalbos žinių, naudokis Google vertėju. Kaip jau kolega rašė, tai vidutinės sąnaudos. "Average consumption"="vidutinės sąnaudos" 8)
-
va idejau linka i video kur mano AR 159 2.4 rodo kad sanaudos stovint yra daug didesnes nei 13 ltr.. gal kas kokiu minciu protingu?
Klausimas iš kitos pusės - o kiek, tavo galva, stovint turėtų protingai rodyt? :lol: Nu, kad normaliai būtų? :D
-
stovint tai rodys 25l/100km (čia tiek max rodo bent pas mane), nes tavo sąnaudos stovint yra begalybė 100 km. logiškai mastyk ;)
kai pradėsi važiuot ir kilometrai suktis pradės, tai ir sąnaudos turi stot į vietą. 2,4 jei mieste važinėji, nemanau, kad pakris mažiau nei 10 l. miestas 75%/25% už miesto stos ~8,5 l. čia manau normalu.
-
As prie to paties dar galvoju, gal jus zinot, kodel pas mane tokia didele lauko temepratura rodo? Netikiu, kad lauke 20 laipsniu. Pas mane irgi Jtd.
(http://s17.postimg.org/dhp6t1p6n/DSC_2399.jpg)
-
Čia kuriame mieste? Nes Vilniuj maniškė +22°C rodo :o
-
Turiu vieną protingą mintį - jei trūksta anglų kalbos žinių, naudokis Google vertėju. Kaip jau kolega rašė, tai vidutinės sąnaudos. "Average consumption"="vidutinės sąnaudos" 8)
pasilik savo protinga minti sau, aciu
-
stovint tai rodys 25l/100km (čia tiek max rodo bent pas mane), nes tavo sąnaudos stovint yra begalybė 100 km. logiškai mastyk ;)
kai pradėsi važiuot ir kilometrai suktis pradės, tai ir sąnaudos turi stot į vietą. 2,4 jei mieste važinėji, nemanau, kad pakris mažiau nei 10 l. miestas 75%/25% už miesto stos ~8,5 l. čia manau normalu.
o logiska yra tai kad mano automobilis sudegina daugiau kuro stovint nei vaziuojant per ta laika? ;)
-
As prie to paties dar galvoju, gal jus zinot, kodel pas mane tokia didele lauko temepratura rodo? Netikiu, kad lauke 20 laipsniu. Pas mane irgi Jtd.
(http://s17.postimg.org/dhp6t1p6n/DSC_2399.jpg)
o jus zinojote kad cia rodoma salono temperatura? lauko temperatura yra rodoma prietaisu skydelyje arba jej yra monitorius tada rodoma jo virsuje.
-
o logiska yra tai kad mano automobilis sudegina daugiau kuro stovint nei vaziuojant per ta laika? ;)
Stovint kuras matuojamas l/h, važiuojant l/100km. Sovint realias sąnaudas pamatysi nebent prisijungęs kompą (jei neklystu, būna apie 0,5ltr/h), o šiaip rodys l/100km, ir kuo ilgiau stovėsi, tuo tie skaičiai didės, juk stovint nenuvažiuosi nė metro, taip kad sąnaudos šimtui kilometrų gali pasiekti begalybę :D
-
Stovint kuras matuojamas l/h, važiuojant l/100km. Sovint realias sąnaudas pamatysi nebent prisijungęs kompą (jei neklystu, būna apie 0,5ltr/h), o šiaip rodys l/100km, ir kuo ilgiau stovėsi, tuo tie skaičiai didės, juk stovint nenuvažiuosi nė metro, taip kad sąnaudos šimtui kilometrų gali pasiekti begalybę :D
viskas tvarkoj as suprantu ka tu rasai man :) bet tu nesupranti ka as tau bandau pasakyti :) ogi tai kad realiai man daugiau kuro sunaudoja stovintis uzvestas automobilis nei riedantis jis :) nebezinau kaip kitaip beisaiskinti :) man neaktualus tie skaiciai kurie rodomi ant kompo as tiesiog norejau tuo pasakyti kad kuros suvartojimas yra milziniskas pas manes stovint automobiliui :)
-
viskas tvarkoj as suprantu ka tu rasai man :) bet tu nesupranti ka as tau bandau pasakyti :) ogi tai kad realiai man daugiau kuro sunaudoja stovintis uzvestas automobilis nei riedantis jis :) nebezinau kaip kitaip beisaiskinti :) man neaktualus tie skaiciai kurie rodomi ant kompo as tiesiog norejau tuo pasakyti kad kuros suvartojimas yra milziniskas pas manes stovint automobiliui :)
Kaip tu paskaičiuoji, pamatuoji, iš ko sprendi, kad stovint ima daug kuro?? Juk auto BC rodo sąnaudas l/100km.
-
viskas tvarkoj as suprantu ka tu rasai man :) bet tu nesupranti ka as tau bandau pasakyti :) ogi tai kad realiai man daugiau kuro sunaudoja stovintis uzvestas automobilis nei riedantis jis :) nebezinau kaip kitaip beisaiskinti :) man neaktualus tie skaiciai kurie rodomi ant kompo as tiesiog norejau tuo pasakyti kad kuros suvartojimas yra milziniskas pas manes stovint automobiliui :)
Jei suprastum - nebutu sitos diskusijos. Tau rodo L/100km. t.y suvartota kuro kieki dalina 100km. Kai tu stovi - suvartotas kuras dideja, o nuvaziuotas atstumas - ne. Del to stovint dideja sanaudos l/100km.
-
Kaip tu paskaičiuoji, pamatuoji, iš ko sprendi, kad stovint ima daug kuro?? Juk auto BC rodo sąnaudas l/100km.
na realiai ryte sildau varikli apie 10 min.. nors ten kur esu nera salta +9 siuo metu buna.. per savaite nekeiciant vaziavimo kurso ir vaziavimo stiliaus sudeginu daug daugiau kuro nei tarkim kita savaite nesildes automobilio tuos 10 min.. praktiskai per savaite apytikriai sildydamas prarandu viena padala daugiau nei nesildes automobilio..
-
Bet tai kaip tu pamatuoji, kad jis daugiau suvartoja stovedamas, nei vaziuodamas? :D Ta prasme jei tu palieki masina ijugnta - tai normalu, kad ji suvartos daugiau kuro. Palik uzvesta savaitei ir nustebsi, kur tavo pilnas kuro bakas dingo? Nors ji visa laika tiesiog stovejo.
-
Bet tai kaip tu pamatuoji, kad jis daugiau suvartoja stovedamas, nei vaziuodamas? :D Ta prasme jei tu palieki masina ijugnta - tai normalu, kad ji suvartos daugiau kuro. Palik uzvesta savaitei ir nustebsi, kur tavo pilnas kuro bakas dingo? Nors ji visa laika tiesiog stovejo.
taigi as tau katik meginau paaiskinti kaip buvo pastebeta kad dideles kuro sanaudos stovint..
-
taigi as tau katik meginau paaiskinti kaip buvo pastebeta kad dideles kuro sanaudos stovint..
Kibernetikos auka... Žinok, sėdžiu ir lūžtu iš juoko skaitydamas... Aš į tuos kompo parodymus daugiau nebežiūriu, nes jie pas mane per dieną keičiasi N kartų.
Nori realių sąnaudų tuo momentu? Pasijunk diagnostinį kompą ir stebėk parodymus pas jame. Tada gal kažkiek link realybės jau ir bus. 8)
-
Jeigu neuzvesta tempti ant slipso,kuro bake neturetu mazeti.Toks jausmas kad teises pardavineja zmonems kurie i mokykla nevaiksciojo.Kompas rodo teisingai neteisingai,nesvarbu jeigu nesupranti ka ten rodo.Gerai kad pamacius kad naudoja 25litrus/100km nevaziuojat i kolonele pasipildyt kuro.
-
taigi as tau katik meginau paaiskinti kaip buvo pastebeta kad dideles kuro sanaudos stovint..
As gal tiesiog geriau griztu prie savo klausimo apie temperatura...
O tu gal dar ir stabdi paspaudes stovejai? nes maciau ir avg. speed sumazejo nuo 18 iki 17km/h
-
Jeigu neuzvesta tempti ant slipso,kuro bake neturetu mazeti.Toks jausmas kad teises pardavineja zmonems kurie i mokykla nevaiksciojo.Kompas rodo teisingai neteisingai,nesvarbu jeigu nesupranti ka ten rodo.Gerai kad pamacius kad naudoja 25litrus/100km nevaziuojat i kolonele pasipildyt kuro.
i degaline nevaziuojam bet ora padanguose prisipuciam iskarto......
-
Žmogui matomai sunkus pirmadienis :D
(http://i140.photobucket.com/albums/r1/705ezi/not-sure-if-trolling-or-just-stupid.png)
-
Gal tu važiuok su visuomeniniu transportu, kuro tada nesuvartos stovint, na tik tu kelias kalorijas stovėdamas ;)
-
Įšoksiu į jau vykstančią diskusiją...mano 2,4 automatas (chip tuned) kompe rodo 9.0 maždaug visada kaip įkaltas. O realiai tai pilant visuomet apskaičiuotas vidurkis būna 9,5 litro maždaug.
Pedalo negailiu, važiuoju mišriai, trumpais - ilgais atstumais. Tai manau pusė bėdos.
-
gerai nuotaiką pakėlė :D
-
Sveiki maniškės 08MY 159 1.9 JTDm kuro sanaudos buvo vidutinės 6,5-7 važinėjant daugiau mieste mažiau užmiesty. Užmiesty važiuojant 90-100 kompas rodydavo vidutines kelionės 4,4-4,6. Važinėjant trumpas keliones (iki 4km) sanaudos buvo apie 8. Nesenai turėjau problemų su kuro sistema (restauravo purkštukus) tai dabar užmiesty nuo 5,2, važinėjant trumpomis distancijom 10-15. Vidutinės šiuo metu 70 proc važinėjant užmiestyje yra 7.
Beremontuojant kuro sistemą buvo atrasta kad Italijoje buvo perprogramuotas variklio kompas, tik neaišku kokiu tikslu (chip-tuning ar dar kas..)
-
Nežinau kaip pas alfas, bet pas daug apynaujų automobilių purkštukai prisiriša kompo pagalba. Gal ir čia reiktų šios procedūros, plius ar šie purkštukai lengvai restauruojami? Kur tai darė?
-
Rankiniu būdu įsiveda purkštukų kodai (radau kad pirmas turėtų but antras o antras pirmas :D). Man sakė kad juos tvarkė Grigiškėse. Tipo reikėjo visus perkalibruoti ir dviejuose reikėjo mechanines dalis keisti. Kituose forumuose skaičiau kad po perkalibravimo purkštuku keičiami jų kodai, kurie turi būti per naujo pririšti prie mašinos kompo. Bet kaip ten iš tiesų?.... ::) Na bet čia biški tolstam nuo temos (kuro sanaudos) :)
Šiaip ką dar kitų šalių forumuose radau, kad purkštuko korekcija turėtų ant laisvų būti +-0,4, tai pas man tik vienas toks purkštukas gaunasi :D
-
Sveiki,
Nusipirkau pries kelis menesius 159 2.4 su mechanine deze. Viskuo esu patenkintas :) isskyrus kuro sanaudas. Pries 5 metus turejau 156 su 2.4 110kw, tai sanaudos mieste max 9 litrai buvo spaudziant ir negailint. Dabar 159 trasoj maziau 7 litru nevalgo vaziuojant iki 100km/h. Per salcius mieste rodo vidurki 12litru :o o vaziuoju tikrai nespausdamas.
Pries pirkdamas dariau diagnostika nieko blogo nebuvo, tik vienas purktukas silpnas sake. Taciau patikrinus ant stendo isvados biski myza per grystama, bet daugiau kaip 90% vazineja su tokiais. Is esmes kaip ir viskas gerai.
Galvoju gal gali buti kaltas termostatas, nes variklio temperatura laikosi apie 70-80.
Ka galite patarti?
Kokios vidutines Jusu 2.4JTDM sanaudos?
-
Sveiki,
Nusipirkau pries kelis menesius 159 2.4 su mechanine deze. Viskuo esu patenkintas :) isskyrus kuro sanaudas. Pries 5 metus turejau 156 su 2.4 110kw, tai sanaudos mieste max 9 litrai buvo spaudziant ir negailint. Dabar 159 trasoj maziau 7 litru nevalgo vaziuojant iki 100km/h. Per salcius mieste rodo vidurki 12litru :o o vaziuoju tikrai nespausdamas.
Pries pirkdamas dariau diagnostika nieko blogo nebuvo, tik vienas purktukas silpnas sake. Taciau patikrinus ant stendo isvados biski myza per grystama, bet daugiau kaip 90% vazineja su tokiais. Is esmes kaip ir viskas gerai.
Galvoju gal gali buti kaltas termostatas, nes variklio temperatura laikosi apie 70-80.
Ka galite patarti?
Kokios vidutines Jusu 2.4JTDM sanaudos?
Paskaityk temą nuo pradžių.
Mano AR 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic (+ chip) - Vilniuje valgo apie 11-12 (kaip paspaudžiu ir kaip kamščiai pasitaiko), o užmiestyje apie 7.5-8.5. Vakar važiavau į Kauną, tai autopilotas nustatytas ties 120 km/h, o kompas rodo (7.8-8.0).
Čia 159, čia ne 156. Šitos svoris gerokai didesnis, taigi ir sąnaudos didesnės. 8)
-
Per šalčius, daugiau stovėdamas kamščiuose nei važiuodamas, su savo 1.9 pasiekiau 13.5 l šimtui km. Taip kad slėpkis su savo 12 (čia nepiktai) :) Stovint kamšty ir man temperatūra nekyla aukštesnė. Ar užmiesty tavo nesiekia 90 laipsnių?
-
Per šalčius, daugiau stovėdamas kamščiuose nei važiuodamas, su savo 1.9 pasiekiau 13.5 l šimtui km. Taip kad slėpkis su savo 12 (čia nepiktai) :) Stovint kamšty ir man temperatūra nekyla aukštesnė. Ar užmiesty tavo nesiekia 90 laipsnių?
Nu kad su 2.4 tiek ima tai gal dar dar, bet su 1.9 kai tokie skaičiai, tai man ne visai proporcingai atrodo variklio galios atžvilgiu.... :begam: Šiaip tik ieškausi alfos su 2.4, bet turėjau galimybę pasivažinėti su 2.4 jtdm 200ag visą dieną. Stengiausi važinėti ekonomiškai (nes dažnai tokį stilių propoguoju) norėjau pasižiūrėti kiek gali ryti šis variklis, važiuojant gražiai, tai po nuvažiuotų 120km per dieną, kompas rodė 7.1/100km. Sakyčiau buvo 50% mieste, 50% užmiestyje. (realiai Vilnius). Tada buvo apie +8 laipsnius. ;)
-
Rasant apie kuro sanaudas Vilniuje,svarbu ne tiek temperatura kiek laikas kuriuo vazinejai.
-
Rasant apie kuro sanaudas Vilniuje,svarbu ne tiek temperatura kiek laikas kuriuo vazinejai.
Teisingai. Man 13.5 gavosi piko valandomis Šeškinė-Centras-Šeškinė, per Geležinio Vilko g. Ten daugiau laiko stovi nei gauni važiuot. Dabar vakare pradėjau per Kalvarijų g. važiuot, truputį daugiau judesio, tai gal ir kuro susitaupys :)
-
Pas mane 1,9 110 kW motoras vienu metu rodė 12,3 litro vidurkį, bet panašiai ir suvalgė, nes kuro rodyklė krito akyse.
-
Savaitgali grizta is slidinejimo keliones i Italija. AR 2010 159SW 1.9 110kw automatas, tryse + stogo bagazine. Vidutinis keliones greitis gavosi 98kmh, sanaudos 7,1.
-
Pirmiausia bandysiu keisti termostarą, nes mano variklio temperatūra nesiekia nei užmiestį nei mieste 90 laipsnių.
Įšyla 70-80 laipsnių ir viskas. :-\
Ar pas visus įšyla variklis iki 90 lapsnių?
-
Netikėk, ką rodo rodyklė, pasijunk su diagnostika, pamatysi, kad rodo kitus skaičius.
Dažniausiai Alfoms nesiekia 90, kiek esu matęs. Pabandyk nenaudoti šildymo ir tada pamatysi, kad rodyklė aukščiau stovės.
Tikėtina, kad termostato keitimas nepadės, tad dar neskubėk jo keisti.
-
Aš termostatą keičiau kai man užmiesty nepakildavo iki 90. Dabar užmiesty 90 labai greit pasiekia, o kamščiuose nespėja sušilt.
-
pas mane 2,4 jtdm 147kw misrios sanaudos rodo 8,5 l/100km vazineju 50/50 miestas trasa, kai buvo nukrite iki -28 rode 9 l/100 km... iki salciu rode maziausiai 7,9 l/100 km. greit nevazineju iki 120-130km/h. pakeiciau du purkstukus, biski gal pagerejo, bet patikrinus senuosius jie pasirodo geri... ir suprask tu kaip nori... Vienas zmogus dar labai puikiai paaiskino, kad daug kas priklauso nuo to kaip siuose auto uzsikise DFP filtrai ir katalizatoriai, nes gali buti viskas tvarkoj, o del filtro valgyt ir 14 l/100km... taip, kad EGR DFP yra blogis ir turbai ir varikliui ir kisenei...
-
Del 10 papildomu celsiju tikrai nieko nelaimesi, kas liecia sanaudas :)
-
147kw ,daug nesiginciusiu bet per salcius rode vis laik per 12l,vistiek sniegas tas bei sis,dab paskutiniu metu 8,1 plius minus,gal kazkiek ir meluoja kompas bet lb panasiai,dpf ir egr nera zinoma
-
1nsane.lt buvau nuvares paziuret DFP kazkokiais parametrais rodo, kad uzsitersimas 180, sake jeigu rodo 300 tada jau blogai, nes pjaunasi turba tipo ji daugiau praputinet nori ir dirba ant didesniu sukiu... tai reikes investuot 140 EU ir nafik mest DFP... nors kai paziurejau i katalizatorius tai ir pirmas ir galinis lyg ir svarus, o kai turejau 156 tain joj buvo suodini kaip reikiant
-
Na, pas mane dabar nukrito sąnaudos iki ~7,7 litro. Pasikeičiau DPF bakelį, palikau tuščią be jokių DPF ir katalizatorių. Sąnaudos nukrito, dūmingumas sumažėjo nuo ~2,1 iki 0,01 :)
-
Na, pas mane dabar nukrito sąnaudos iki ~7,7 litro. Pasikeičiau DPF bakelį, palikau tuščią be jokių DPF ir katalizatorių. Sąnaudos nukrito, dūmingumas sumažėjo nuo ~2,1 iki 0,01 :)
7,7 litro ? Oho, čia jau kažkokie utopiniai skaičiai atrodo :D Aš džiaugiuosi pasiekęs 9,3.
-
Kaip Zenius ir rašė, priklauso nuo laiko kuriuo važiuoji. 18:30 važiuodamas vakariniu aplinkkeliu vargiai ir 6 l sudeginsi, o va pavažinėkit 7:30 Ukmergės ir Geležiniu vilku...
-
Gal kas matavo 159 borto parodymus su realia situacija?
-
Gal kas matavo 159 borto parodymus su realia situacija?
Matavau - beveik sutampa, skirtumas būdavo max. 0,2 - 0,4 litro.
-
siaip tai kompo parodymus kiekvienam individualiai reiktu tikrintis,nes daznai tos pacios markes masinos skirtingai rodo.Dar pastebejimai ,kartais vaziuojant trasa graziai ir stabiliai rodo teisingai,jeigu tik kiek pavaikei ir jau visiskai nerealiai rodo,taip ir su miesto rezimu,kompas rodo maziau ir skiriasi 1.5 -2 litrais,jei palakstai,vaziuojant graziai,normaliai - arti tiesos.
-
kompas panasiai rodo 11,4 ir siek tiek metos,vazinejau mieste ir gan grieztokai,isskaiciavau apie 10l,,cia 2,4motoras 147kw
-
Vieno dalyko niekaip nesuprantu, brolis važiuoja su SAAB 9-3 1.9D 110kW 2005 Automatas, pas mane Alfa 1.9 jtdm 110 kW 2007 Automatas. Varikliai identiški, dėžė kiek žiūrėjau irgi. (perdavimai gal kiek skiriais, pas mane prie 120 km/h apie 200-150 rpm mažiau nei pas saabą), pilam dažniausiai po pilna baka abu ir galim palygint, kad kažkas ne taip :D į saaba telpa ~52-53 ltr, į Alfą apie 66-67ltr, ir nuvažiuojam abu po 800 km :) važiavimo stiliai panašūs, gan dažnai ir mašinom pasikeičiam ilgesniam laikui. Rezultatai tie patys. Kartu čipavomes motorus. Jokių didesnių pokyčių kuro sanaudose po to. Saabui galios mažiau sukėlė nes pasirodo ten dar ir purkštukai į pabaigą :D Ar galima čia kažkur įžvelgti logikos? :)
Jei Saabas kaimyno būtų, sakyčiau pasakas pasakoja, bet kad viskas realiai paties išbandyta :)
Beje Saabui buvo supilta į baką neblogos chemijos purkštukams pravalyti, po valymo iškeliavo Klaipėda - Vilnius,~120 kmh (gana dažnas tiek jo tikek mano maršrutas) tai sakė niekad nebuvo matęs, kad kompas rodytų 4,7 vidutines (būdavo 5,5-5,4. ant kompo, po pravalymo realių sąnaudų dar nespėjom patikrinti) pas mane tokiu rėžimu, borto kompiuteris geriausiu atveju rodo 6,4...
Kur slypi ekonomija? :)
-
alfo bakas lyg 70ltr
-
alfo bakas lyg 70ltr
Matomai ne visą dyzelį išvažinėju :) bake kažkiek dar lieka...
-
Turbūt Alfos piktas snūkis nelabai areodinamiškas :) Nenustebčiau jei ištikro grožis reikalauja aukų :)
-
Gal kas matavo 159 borto parodymus su realia situacija?
Kompas - 10.9
Realiai - 11.07
Skirtumas - 0.17
Nurašyčiau aš jį kolonėlės pistoleto paklaidai :)
-
Vieno dalyko niekaip nesuprantu,
Kur slypi ekonomija? :)
Išimk hantelius iš bagažinės :D
-
159 yra pakankamai sunki,tas irgi turi itakos
-
Kad 9-3 ir 159 svoriu skiriasi tik apie 50kg. ::)
-
Išimk hantelius iš bagažinės :D
Net zapaskės nevežioju :D
-
Maniškė mišriai apie 7.8-9 ryja. Daugokai kaip dyzeliui, bet mažiau, nei prieš tai turėtos 156-os.
Kokie ratai pas saab standartiškai eina?
-
Maniškė mišriai apie 7.8-9 ryja. Daugokai kaip dyzeliui, bet mažiau, nei prieš tai turėtos 156-os.
Kokie ratai pas saab standartiškai eina?
Priklauso kokia komplektacija. Pas mane R17, 225/50 dabar, vasara 45. Kompas vidurkį dabar rodo 8,5. Automatas. Žiemą buvo ir 11 :) Jaučiu, kad vienas purkštukas negyvas. Bet apie 7 litrus 100 km net nesvajoju, kaip čia kiti rašo su automatinėm dėžėm.
-
Maniškė mišriai apie 7.8-9 ryja. Daugokai kaip dyzeliui, bet mažiau, nei prieš tai turėtos 156-os.
Kokie ratai pas saab standartiškai eina?
Žieminiai berods sudėti 215/55r16, vasarai 225/45r17, pagal gamyklini.
-
Priklauso kokia komplektacija. Pas mane R17, 225/50 dabar, vasara 45. Kompas vidurkį dabar rodo 8,5. Automatas. Žiemą buvo ir 11 :) Jaučiu, kad vienas purkštukas negyvas. Bet apie 7 litrus 100 km net nesvajoju, kaip čia kiti rašo su automatinėm dėžėm.
Gali ir tu su chemija paeksperimentuoti :) saabui suėjo, neaišku kuriam laikui... Savo Alfai tokį lengvesnį supyliau profilaktiškai. Kuro gal vienas kitas gramas susitaupe, ir garsas kiek "minkštesnis" pasidarė.
-
Kai tokie skaičiai 1.9jtdm'o tai kyla klausimas kokia prasmė jį pirkti? 2,4 ims truputį daugiau, bet važiavimas visai jau bus kitas ;) Suprasciau kad 1.9jtdm'as vartotų 6l mišriai (kaip daugelis panašaus litražo dyzelių ), bet kai žmonės apie 7litrus tik svajoja, tai nežinau tada... :D
-
Kai teks remontuoti - atrasi prasmę :)
O ir esant tokiai pasiūlai imi geriausią variantą. Aš pats norėjau 2.4, bet pasipainiojo tvarkinga 1.9...
-
Kai teks remontuoti - atrasi prasmę :)
O ir esant tokiai pasiūlai imi geriausią variantą. Aš pats norėjau 2.4, bet pasipainiojo tvarkinga 1.9...
Kuria čia prasme susiję su remontu? 2,4 dyzeliai kaip ir skaitosi geresni nei 1,9. O ir remonto prasme kažko apčiuopiamai brangesnio nematau.
-
Kuria čia prasme susiję su remontu? 2,4 dyzeliai kaip ir skaitosi geresni nei 1,9. O ir remonto prasme kažko apčiuopiamai brangesnio nematau.
Nemaišom 159/Brera JTDm variklių su senesniais JTD. Jie truputį skiriasi, ir skiriasi jų remonto kąštai, bei patikimumai. 8)
-
Nemaišom 159/Brera JTDm variklių su senesniais JTD. Jie truputį skiriasi, ir skiriasi jų remonto kąštai, bei patikimumai. 8)
2.4 geresnis nei 1.9 ?
JTDm geresnis nei JTD ?
-
Abu varikliai geri, jei kalbam apie seną kartą, apart 129kw varianto, kur ne variklis bėda, o dėžė, pusašiai ir žiaurus vietos trūkumas po kapotu. Kas nori daugiau galios, renkasi 2.4, kas viduriuko - 1.9 JTD. Ekslotacijos kaštai skiriasi minimaliai.
O su jtdm jau kita kalba. Dėl durnos m32 dėžės dizaino 1.9jtdm variantas vienas iš prasčiausių pasirinkimų. Kiti variantai ir ne auksiniai, ko gero geriausias 2.0 jtdm.
-
2.0jtdm jau euro5 atitinka, matyt todėl ir sąnaudos žmoniškesnės. Jei pilt 10-11 ltr/100km, tai kam tada tas dyzelis? :)
-
Tam, kad aš tikiuosi tokiomis sąlygomis pilčiau 15 l benzino :)
-
Kuria čia prasme susiję su remontu? 2,4 dyzeliai kaip ir skaitosi geresni nei 1,9. O ir remonto prasme kažko apčiuopiamai brangesnio nematau.
Pasikeisk pvz generatoriaus dirželį ir suprasi :)
-
Pasikeisk pvz generatoriaus dirželį ir suprasi :)
Ne taip jau dažnai dirželį reikia keist. Bijai vilko- neik į mišką. Jei taip blusinėsi, iš viso mašinos nenusipirksi, nes kiekviena trukumų turi. Čia turėjau tokį bendradarbį, tai storiausią sąsiuvinį buvo užsivedęs su tam tikrų markių pliusais ir minusais. Ir tas nei kiek nepadėjo jam išsirinkt geros mašinos, nors sąsiuvinukas nuo vartymo gerokai buvo apiplyšęs. Nu kiek pirko, tiek nelaimingos papuldavo.
P.S. šiaip nepažiūrejau kad čia kalba apie JTDm. Nelabai aš su jais susidūręs, tik kad čia kažkaip jūs labai daug kuro naudojat lyginant su JTD.
-
kalba apie JTDm minusus, liginant su senesniais JTD ,ar as cia ko nesupratau.
-
P.S. šiaip nepažiūrejau kad čia kalba apie JTDm. Nelabai aš su jais susidūręs, tik kad čia kažkaip jūs labai daug kuro naudojat lyginant su JTD.
Nes jie tokie ir yra - naudojantys daug kuro ir ne tokie patikimi, kaip senesnieji jų analogai JTD. 8)
-
kalba apie JTDm minusus, liginant su senesniais JTD ,ar as cia ko nesupratau.
Kad apie kuro sanaudas :D
-
O kuro sanaudos,159 labiausiai paaugo del svorio.Buvo uzsiminta ir apie patikimumo palyginimus,naujesnis tikrai niekuo nenusileidzia buvusiems.
-
Palyginimui: AR GT. 1.9 Jtdm. Skaičiuoju nuo gruodžio mėnesio programėlės pagalba. Per 8000 pravažiuotų km vidutinės kuro sanaudos 6,2l/100km. Žiemą buvo apie 7litrus, bet atšilus orams pradėjo smarkiai kristi. Važiuoju daugiausia Vilniuje, su mažai kamščių, ne pensininko režimu.Labai tikėčiau, kad159 naudoja daugiau kuro dėl svorio skirtumo, nes važiuojant trise jau jaučiasi gan akivaizdus traukos sumažėjimas
-
Palyginimui: AR GT. 1.9 Jtdm. Skaičiuoju nuo gruodžio mėnesio programėlės pagalba. Per 8000 pravažiuotų km vidutinės kuro sanaudos 6,2l/100km. Žiemą buvo apie 7litrus, bet atšilus orams pradėjo smarkiai kristi. Važiuoju daugiausia Vilniuje, su mažai kamščių, ne pensininko režimu.Labai tikėčiau, kad159 naudoja daugiau kuro dėl svorio skirtumo, nes važiuojant trise jau jaučiasi gan akivaizdus traukos sumažėjimas
Kokią programėlę naudoji? :)
-
Kokią programėlę naudoji? :)
"Fuel manager" androidui. Nemokama ir ganėtinai paprasta naudoti ;)
-
780 km su pilnu baku iki lemputės užsidegimo. Važinėta labiau pensininko rėžimu, labai retai užspaudžiant iki dugno. ~350km - užmiestis. Pagal bortą, vidutinės 7.3l/100km. Normalu 159 su 1.9 JTDm 16V?
-
780 km su pilnu baku iki lemputės užsidegimo. Važinėta labiau pensininko rėžimu, labai retai užspaudžiant iki dugno. ~350km - užmiestis. Pagal bortą, vidutinės 7.3l/100km. Normalu 159 su 1.9 JTDm 16V?
Tai cia nuostabus rezultatas.
Mano 2.4 automatas cipuotas suvalgo 10.1 skaiciuojant vidurki pilant degalinej. Vaziuoju kaip papuola, 50:50 rezimu tarp miesto ir uzmiescio. :masina:
-
780 km su pilnu baku iki lemputės užsidegimo. Važinėta labiau pensininko rėžimu, labai retai užspaudžiant iki dugno. ~350km - užmiestis. Pagal bortą, vidutinės 7.3l/100km. Normalu 159 su 1.9 JTDm 16V?
Per naujus iki Rygos važiavom. Kelionė ~600km (pasimalant po Rygą). Vidutinės sąnaudos lygiai 6 litrai. Į priekį važiuojant buvo nukritę iki 5.8. Atgal kiek labiau apkrautas kelias buvo, daug lenkimų. 4-i žmonės + daiktai. Greitis 110-130km/h.
Užmiestyje visai nieko ta 159 ;)
Na, o dabar prie šalčių, tai mieste 9-11 litrų.
-
Vazineju kiekviena diena trasa-miestas 159SW 2.4jtdm 147kW(uzcipuota iki 190kW) sanaudos 7.8l/100km
-
Vazineju kiekviena diena trasa-miestas 159SW 2.4jtdm 147kW(uzcipuota iki 190kW) sanaudos 7.8l/100km
190kw ne per daug sitai dežiai?
-
Vazineju kiekviena diena trasa-miestas 159SW 2.4jtdm 147kW(uzcipuota iki 190kW) sanaudos 7.8l/100km
Ai, nebenervuok :D Jau buvau susitaikęs, kad maniškis zyzelis visai ekonomiškas :D
-
giedriau ar tiksliai matavai 190kw,,cia perzengia visas gamintojo ribas,,cia daugka reiktu keist kad su tiek vazinet
-
as net nezinojau, kad ji cipuota... kai pradejau operuot visus dfp ir egr paaiskejo, kad cipuota net ne Lietuvoj ji tokia atvykusi is Italu. visiems kliudavo, kad purkstukai idomiai dirba ir kai ilindo i programas viskas paiskejo... kiek ir as tiek ir vaikinukai liko giliai nustebinti... yra ir minusu... SMAGRATIS... nelaiko
-
as net nezinojau, kad ji cipuota... kai pradejau operuot visus dfp ir egr paaiskejo, kad cipuota net ne Lietuvoj ji tokia atvykusi is Italu. visiems kliudavo, kad purkstukai idomiai dirba ir kai ilindo i programas viskas paiskejo... kiek ir as tiek ir vaikinukai liko giliai nustebinti... yra ir minusu... SMAGRATIS... nelaiko
Nesistebiu, kad nelaiko. Čia ir taip yra viena iš silpniausių vietų šitiem motoram net su standartiniais kilovatais, o čia 190 :D aišku, dar būtų visai įdomu pažiūrėt kaip jie sukelti. Gal jie padaryti ant žemiausių apsukų, kas būtų labai natūralu, kad smagratis eina šaibom.
-
jo eina kaip ispi.... nuo pacios apacios bet vaziuot visvien malonu :D :masina: draugas kelias dienas vazinejo... sako eina sikt, ji 4saiba prasikasa ant lenkimo... atidave sako bijau vaziuot jeigu kas truks brungiai kainuos :D
-
Niekaip nesuprantu, kam tą auto tiek programiškai prievartaut, jog paskui baisu važiuot, kad dėžė nesubirtų...
-
giedriau,diskusijas perkeliam y kita tema gal,cia nevieta sitam,1.ar darei dyno testa?2.iskur zinai kiek yra arkliu nes jie sparciai isilaksto.3pries parduodamas masina kaip tu pateiktum kiek kw?zodziu neuztenka,realybeja zinau lb tvarkinga 159 su 147kw bet padarius testa kazko like buvo 126 :)atrode taippat traugdavo yspudingai,,manau kad ir velenai netik sankaba neatlaikytu 190,odar kur pusasiai,, ;)
-
ok
-
Niekaip nesuprantu, kam tą auto tiek programiškai prievartaut, jog paskui baisu važiuot, kad dėžė nesubirtų...
O kam pastoviai gazas dugnas lakstyti? :) Turi rezerve kada reikia ir viskas.