Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: techno 2013-09-05 19:50
-
Uzgesinus vakar per duobe pravaziavus uzsidegusia airbago lempele, uzfiksuotos ir sios klaidos:
P0170
P1172
P1173
Istrynus jas P0170 nebeatsiranda, o P1172 ir P1173 atsiranda ir vel.
Gal kas galetu placiau pakomentuot del ko jos atsiranda.
Pagooglinau (pvz. http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=26091&KW=p1172), bet ten baisiai daug nuomoniu prirasyta.
Dar keletas manau reiksmes turinciu parametru:
Self adaptive FRA parameter - 463,053 ms
Self adaptive DTV parameter - 0,000 ms
Self adaptive FRA parameter - 1,250
FRA factor (high loads) - 1,008
FRA factor (low loads) - 1,250
-
Pasidarius diagnostika "namu salygom" rodo klaidas:
P1173 -FRA autoadapt. parameter (addicttive) - Signal high
P0170 - Lambda sensor integrator - Signal high
Istrynus klaidas, pirmoji atsiranda tik pergazavus, o antroji - truputi pavazinejus.
Gal kas zinot kame bedos?
-
P0170 Lambda fiksuoja ir siunčia signalą į kompą, kad išmetamųjų dujų mišinyje yra daugiau oro, nei, kad oro srauto matuoklė buvo nurodžiusi.
Rekomenduotina peržiūrėti, ar netraukia oro pro nesandarius sujungimus, ar netrūkusi oro šlanga, ar chamutai visi susukti.
Jei viskas gerai, tikėtina, jog lambda jau rodo klaidingas reikšmes ir ją reikia keisti. Tačiau gali būti, jog bėda ir oro srauto matuoklėje, prastai veikiančiame, bet dar veikiančiame purkštuke, ar kitame daviklyje. :(
P1173 - kompas nesugeba nustatyti geriausio mišinio esant dabartiniam oro ir kuro santykiui, todėl pasidavė ir pasakė, kad važiuosiu taip, kaip yra :)
Esmė, jog tavo sąnaudos dabar neturėtų būti optimalios, kuro mišinys, ko gero, per liesas.
-
Išvada: Pas jurgelį meistrelį reguliuoti dujų ;)
-
Dujas Tadeusas o ne Jurgis reguliuoja :D
-
Padarius diagnostika,nuresetinus klaidas ir uzvedus meta klaida p1172 ka ji reiskia?
-
P1172 - Mixture 1 strength (multiplicative)
The ECU has run out of range in adapting the mixture in reference to the O2 Sensor signal (multiplicative adaptation) and/or in reference to the engine running conditions (additive adaptation).
Possible causes:
- Engine Temperature sensor/circuit defective, but the signal still in realistic range.
- Fuel Pressure incorrect
- Fuel Injector(s) leaking
- Fuel Injectors clogged
- Incomplete combustion (ignition or compression problem, excess O2 in the exhaust)
- Vacuum leak (lean mixture)
- Oxygen Sensor defective or contaminated with silica (Voltage change extremely slow)
- Exhaust system leak upstream of the O2 Sensor (stray air brings extra O2 making the mixture to appear lean)
- Fuel Evaporation Control system defective
- vehicle driven out of fuel (tank empty)
-
Pakeitus liambda zonda, kitos klaidos isnyko, o P1172 pastoviai ismetama..
-
P1172 - Long term fuel trim - at idle -> Intake/exhaust leak, HO2S, fuel pressure, fuel
system, mechanical fault, ECM
gal per duobę važiuojant duslintuvas pažeistas? pradžiai susitvarkai su benzu kad klaidos nebūtų, tada su dujom galima bus žaisti
-
Keičiant tokius sensorius ir pan. rekomenduotina, perkraut ir kompą :idea:
kad adaptuotūsi prie naujos geros e.srovės