Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: techno 2013-08-25 22:45

Antraštė: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: techno 2013-08-25 22:45
Tai vat, tokia beda.. Atsukau varzta, Isleidau tepala, isukau varzta rankomis, nestipriai paverziau raktu ir sukasi ratais nelabasis :( su replemis nestipriai traukdamas zemyn varzta issukau, matosi truputi nusigrauzes sriegis. Uzsandarinau turimom santechninem priemonem ir priverziau varzta kiek sukosi. Maniau tepalas begs, bet kiek ziurejau, dar neprasisunke. Bet cia ne reikalas.. Gal kas turejo tokia beda ir kazkaip ja issprende be karterio keitimo? Pradziai galvoju gal bandyt nauja varzta nusipirkt, viliantis, kad sriegis karteryje neissimale..
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: Vaidas.Č 2013-08-25 22:52
Pabandyk su sriegikliu gal taka pataisyti. Sunku pasakyti nematant.
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: vanagiux 2013-08-25 22:56
Nepades jokie taisymai ir nauji varztai, pasiimi is seno Twin Spark variklio (arba nebutinai t.spark) storesnio diametro varzta, imi plestuva, didini skyle ir su sriegikliu darai nauja sriegi, isuki varzta ir pamirsti beda. Karteris aliuminis - viskas pasidarys per 10 min.
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: techno 2013-08-25 23:02
O kokio zingsnio sriegis?
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: vanagiux 2013-08-25 23:18
Nu tai ziurek pagal nauja varzta kuri desi, koks bus varztas - toki is sriegi pasidarysi.
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: PiPPas 2013-08-26 12:47
Pas mane ta pati bėda buvo. Yra trys spręndimo būdai:

1. Paprasčiausias ir pigiausias - sodini seną varžtą ant klijų ir tepalus sekantį kartą reikės keisti išsiurbiant per matuoklę. Taip pas mane buvo padaryta, kai Stepui nepavyko tiesiai įsriegti naujo takelio. Pliusas - tepalas nebebėgs pro ten niekada, minusas - siurbti reik per viršų ir viskas neišsisiurbia.
2. Kiek sudėtingesnis, bet nelabai brangesnis - imamas platesnis naujas varžtas, sriegiamas naujas takelis ir įsukamas varžtas. Sudėtingumas tame, kad reikia labai tiesiai įsriegt. Bet koks menkesnis nuokrypis praleis tepalą. Tadas pas Tomą servise tą padarė per 10-15 minučių. Išlaša vienas lašas per savaitę, bet tai jokio skirtumo. Esmė, kad nebereik traukt tepalo per viršų.
3. Sudėtingiausias ir brangiausias variantas - keisti karterį su normaliu varžtu ir jo sriegiu.  8)
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: techno 2013-08-26 13:54
Na as kaip santechnikas megejas isukau varzta su pakulom :) padirbus varikliui apie 15 min jokiu prasisunkimu nebuvo, ryte po masina radau pora lasu nulasejusiu, bet ten gal ir ne mano masinos skystis buvo, reikes vel apsiziuret.
Keist karteri per daug sanaudu reikalauja, to geriau jau imtis kitam budui nepavykus :)
o tu to antrojo budo tech.dalyku matyt nezinosi - koki konkreciai varzta tau isuko, koki sriegikli naudojo?
as dar mastau apie toki dalyka, kad prie tu dvieju kaireje puseje esanciu varztu sukti kokia nors plienine plokstele, kuri man ta tepalo isleidimo varzta spaustu :)

Beje, gal kas zino, koks originalo sriegio zingsnis?
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: PiPPas 2013-08-26 14:18
Na as kaip santechnikas megejas isukau varzta su pakulom :) padirbus varikliui apie 15 min jokiu prasisunkimu nebuvo, ryte po masina radau pora lasu nulasejusiu, bet ten gal ir ne mano masinos skystis buvo, reikes vel apsiziuret.
Keist karteri per daug sanaudu reikalauja, to geriau jau imtis kitam budui nepavykus :)
o tu to antrojo budo tech.dalyku matyt nezinosi - koki konkreciai varzta tau isuko, koki sriegikli naudojo?
as dar mastau apie toki dalyka, kad prie tu dvieju kaireje puseje esanciu varztu sukti kokia nors plienine plokstele, kuri man ta tepalo isleidimo varzta spaustu :)

Beje, gal kas zino, koks originalo sriegio zingsnis?

Ne, kokį varžtą įsuko nežinau. Reiktų Tomo arba Tado klausti. Gal jie pamena arba bent jau numano kokį reiktų. ;)
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: Giedriusss 2013-08-26 15:00
pas mane tas pats, tik jau auksarankiai dirbo, nes sriegio išvis nėra, sriegti jau bandyta, tuo metu tokio didelio varžto neradom, bet radom konusinį varžtą, padėjo. lašėt laša, bet proto ribose, bet bijau sekančio keitimo
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: gringas 2013-08-26 15:43
problema suprantama yra, bet matau kad sprendziama et kokiu budu, kad tik nereiketu babkiu isleist. O babkiu is tikro nedaug reikia. Nemanau kad didmiesty negalima rasti tekintojo. ar firmos atliekancios tokias paslaugas. Jei sriegis kartery nera labai pazeistas, galima istekint nestandartini varzta. Jei jo beveik nebera, tada sriegt is naujo ir tekint ar radus isukt nauja varzta. Varzta rast sunkiau, nes ten sriegis smulkesnis, nestandartinis. Viskas tikrai turetu kainuot nedaug. Pas mus gamykloj toki chera tekintojas(zinoma nelegaliai padarytu uz max buteli, bet uztektu ir 10lt. oficialiai gal 30lt kainuotu, bet nebebijotum kita karta tepalo keitimo. O jei ant smugio - tai zinoma - pakulos su sandarintoju ir iki kito keitimo neturetum kvarsint galvos. Bet jei reikia pirkt pakulas ir sandarintoja pakulom, visvien 10lt atsistoja.
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: techno 2013-08-26 16:18
Tai pakulos tik issprende reikala, nes buvo po ranka :)
problema reikes isspresti is esmes.

prie darbo palikau 2 centu skersmens tepalo balute..
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: ecka 2013-09-10 21:28
Tokia beda ir as turejau su karterio sriegiu,tai teko pakeisti karteri.O sena prasukta karterio sriegi manau tik pataisyti galima butu kuginiu sriegikliu,isgrezus didesne ...pagal sriegikli parinkta skyle.Ir istekinus toki pati kugini varzta.Tuomet visai nesvarbu,skyle bus statmena ar ne,varztui varines tarpines nereiks.Bet gal nelabai apsimoka tai daryti,jei karteris TS- ko...nera jis brangus.Pakeiti ir rami galva/
Antraštė: Ats: Prasisuko tepalo isleidimo varztas
Parašė: Renco 2013-09-10 22:02
Pas mane yra padaryta įvorė su sriegiais viduje ir išorėje (varžtas išlikęs originalus), tai gal artimesnis variantas naujam sriegiui ir didesniam varžtui. O mano atveju gaunasi kaip ir du varžtai viename. Na bet viskas laiko ir jau visą tą laiką, kiek automobilis yra eksploatuojamas, nėra jokių problemų. Nežinau, kur ši procedūra buvo atlikta, nes su tokiu patobulinimu jau įsigijau.