Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Alvydas 2013-07-21 18:23
-
Sveiki tai va stipriai prisidirbau, Pakeiciau kuro filtra ir patrauke oro. tik pakeitus filtra uzsivede padirbo gal kokia 10 sekundziu ir uzgeso. viskas butu paprasta jei butu mechanine greiciu deze manau tempiant uzsivestu bet pas mane automatas. tai ka tokiu atveju daryt ??? burzginu jau antra diena kas puse valandos nueinu bandau uzves bet niekaip nesiseka
-
o gal kartais yra nuorinimui varztelis ant ten kur uzsisuka kuro filtras
-
yra tas varstelis, nuleidau per ten kokius 5 litrus dyzelino tai oro tikrai nera like.
-
Man kai pakeite kuro filtra, reikejo ilgai birbint kad uzsivestu. Ispradziu kaip tu sakai padirbo 10 sek. ir viskas. Birbini-birbini, pagriebia bet uzgesta. Tai nusedo akumas, bet po ilgu pabirbinimu, uzsibirbino lygi siol viskas ciki piki. Kzk durna sistema ;)
-
tai gal gali patart koks tas orinimo procesas ?
-
Na manau toks pats principas kaip ir orinimo. Atsuki varzta ir birbini kad oras iseitu. Bent jau man pavyko kazkada bmw
-
siandien ketvirta diena jau kai bandau visokius bandymus kaip uzvest ir orinu ir ko tik nedarau jau atrodo lyg ir oro nebera toi sistemoi tikrai daug nuleidau to dyzelino prie purkstuku vistiek jokiu gyvybes zenklu nerodo nebeturiu ideju ka darayt. blogiausia kad svedijoje esu tai nelabai kur tu servisu tezinau.
-
nu idomiai cia jum ;D taigi ijungi degime keleta kartu ir nusiorina tas filtras. reilas keiciant filtra tikrai neuzsiorina. kazka kazkur gal netycia ar tycia atjungiai ir nepajungiai, kad nesikuria
-
na panasu kad tada beda tikrai ne filter ir ne ore sistemoje. o kaip reikalai su kuro slegio davikliu. ar pajungtas, ir ar viskas su juo tvarkoj.. zmones kalba kad keiciant filtra patartina ji praplaut.
-
arba tiesiog near gero kontakto davikliuose, kuriuos atjunginejai keisdamas filtra...
-
O filtras kieno gamybos?
-
Gal rimtai pabandyt su senu filtru vest?? Gal naujas brokuotas, nepraeina kuras?? :du:
-
Gal rimtai pabandyt su senu filtru vest?? Gal naujas brokuotas, nepraeina kuras?? :du:
tai dar neužvedei?
Tai kad ne man cia :D
-
dar neuzvedziau jau savaite praejo kiekviena diena bandau uzvest turetu atvyk meistriukas paziuret kas ce per stebuklai darosi. ziurejau tas fiskes visur grazu neatrodo kad kur kontaktu negautu. o filtras tai praleidzia kura nes prie purkstuku orinau sistema tai tikrai kuras bega gerai kokius 2 litrus dyzelino nuleidau ir filtras ne is pigiuju 200LT mokejau.
-
Reikia diagnostiką daryti, jei kuras iki cilindrų ateina, kažkas jam neleidžia užsidegti ;)
-
kaska tokio ir as galvoju man tik viska labai komplikuoja kad ne lietuvoi esu bet manau pajudes ledai i prieki vistiek reiks i koki servisiuka tempt tai jie ten gales analizuoti visas problemas aisq kainuos ce penkis kartu brangiau bet vistiek reikia uzvest ja :)
-
Zodziu tas svedas mechanikas sako kad man tepalas nusedes tipo kai uzsikure po filtro keitimo 10 sekundziu padirbo ir uzgeso tai tepala is galvos isvare ar kaskas panasaus. Tai dabar reikia kad uzsivestu ilgai birbinti be sustojimu. Ar esat kas girdeje tokia teorija man truputi keistai skamba?
-
Tai pabandei tu su senu filtru variantą padaryt ar ne? Jau du puslapiai pridiskutuoti, o tavo bolidas vis nesiveda. Jei su senu vedėsi, o su nauju ne, tai įdėjus seną vėl turėtų vestis. Ir tą filtrą aplamai kokiu tikslu reikėjo keisti?
Pakeitus filtrą auto sunkiai kuriasi, kol dyzelį pagriebia. Jei keisdamas filtrą nenurovei jokių laidų, tai tiesiog reikia sukti tol, kol užsikurs.
Gal problema yra tame, kad nusodinai akumą ir nebeužtenka smarvės normaliai starterį pasukti? Kažkaip ši versija man įtikinamiausia.
-
Pala, o tai jei tarkim užgesintoj mašinoj, kuri stovi sakykim savaitę neliesta, tai tepalas iš galvos nenusileidžia, nenusėda?
Keistai man skamba tavo meistriuko pasaka. Junkis pradžiai prie kompo ir tegul žiūri parametrus kai starterį suki. Geriausia aišku važiuoti ten, kur supranta tokias mašinas.
-
Pala, o tai jei tarkim užgesintoj mašinoj, kuri stovi sakykim savaitę neliesta, tai tepalas iš galvos nenusileidžia, nenusėda?
Keistai man skamba tavo meistriuko pasaka. Junkis pradžiai prie kompo ir tegul žiūri parametrus kai starterį suki. Geriausia aišku važiuoti ten, kur supranta tokias mašinas.
Aš kažkaip vis tik linkęs per atstumą bėdą suverst akumui. Nusodino žmogus akumą besukdamas ir nieko nebesigauna. O kad tepalas iš galvos subėgo, tai teisybės yra. Bet ne mašinai, o tam švedui...
-
Su senu filtru nebandziau jau nebeturiu jo, bet kad oro sistemoi butu netikiu nes tai labai daug dizelino isleidau ir spaudimas grystamajam yra tikrai geras dabar yra toks jausmas lyg du cilindrai veikia bet vistiek dar jiem neuzstenka jegos issukti kitus tris. O del akumu tai kraunu juos visa laika smarves tikrai uztenka sukti. Aisq 10 minuciu pasuki ir vel krauni manau butu mechanine tereiktu timtelti ir uzsivestu. Kaip tas meistrelis sake amerikietiskom masinom yra kaskokia pompa tepalo spaudimui sukti tai prijungi koki grazta uzsuki ta pompa greiciau ir uzsikuria be problemu o cia tipo taip neiseina. Tai va pabandysuu si vakara vel pabirbinti. Jei napavyks reiks tempti i alfa centra manau jie ten tiksliai pakurs. Uzsiknisau istikruju su tokiom problemom.
-
Su senu filtru nebandziau jau nebeturiu jo, bet kad oro sistemoi butu netikiu nes tai labai daug dizelino isleidau ir spaudimas grystamajam yra tikrai geras dabar yra toks jausmas lyg du cilindrai veikia bet vistiek dar jiem neuzstenka jegos issukti kitus tris. O del akumu tai kraunu juos visa laika smarves tikrai uztenka sukti. Aisq 10 minuciu pasuki ir vel krauni manau butu mechanine tereiktu timtelti ir uzsivestu. Kaip tas meistrelis sake amerikietiskom masinom yra kaskokia pompa tepalo spaudimui sukti tai prijungi koki grazta uzsuki ta pompa greiciau ir uzsikuria be problemu o cia tipo taip neiseina. Tai va pabandysuu si vakara vel pabirbinti. Jei napavyks reiks tempti i alfa centra manau jie ten tiksliai pakurs. Uzsiknisau istikruju su tokiom problemom.
Kalbėjau šiandien ta tema su vienu kiečiausiu itališkų auto motoristu ant LT - Zazu. Pakeitus filtrą, jei nieko nesudirbai, nenurovei laidų, mašina užsikuria ją ilgiau pabirbinus. Daugiau jokių problemų būti negali ir jų neturi būti - filtras keičiasi gan paprastai.
-
Reiks bandyti pasukt ant starterio dar, keistai ir man kad neuzsikuria o pridirbti tai nieko nepridirbau tik filtra pakeiciau ir viskas atrodo pazanga padaryta nes tie du cilintai gal trys jau girdisi kad noretu dirbti vien is garso. Pradzioi isvis jokio garso nebuvo taip sunkiai istikro paaiskint reikia isgirsti ta garsa.
-
Man atrodo, kad tepalas čia ne prie ko. Užvedus motorą, tepalo pompa jį cirkuliuoja per motorą ten kur yra tepimo kanalai. Čia realiau bus akumas arba elektra.
O dabar ji bent jau kažkiek padirba kai pagriebia, ar suk kiek nori - negriebia ir viskas? Jei kažkiek pradirba motoras, manau diagnostika turėtų matyti kodėl gesta variklis biškį padirbęs. Nebandei pergazuot, kai užsivedė variklis?
-
Nepagriebia motoras girdis tik tas garsas lyg noretu dirbti tie keli cilindrai ir tiek, kiek suki ant starterio tiek ir tesisuka tas variklis
-
O nebandei užtempt?
-
Automatine greiciu deze kiek zinau negalima tempti
-
akumas po 10min išsikrauna? Ne manai, kad mirtis jau tam tavo akumui? Pabandyk kitą akumą susirasti ir pabandyti
-
Tai visvien reiktu prie diagnostikos pajungt, butum sumokejes kad ir 100 euru, butum laiko sutaupes ir nervu. Keisk filtra dar karta, kad ir pigu. Jei pakeitus taip atsitiko, greiciausiai jis ir kaltas, o diagnostika parodytu kokius slegius sukelia. Gal ir purkstukam kazkas galejo atsitikt, bet siaip tikrai negali buti jokiu nesklandumu. As ijungiu degima keleta kartu bet nekuriu. Siurblys bake uzpumpuoja ir po kokiu 3 degimo ijungimu pasuku starteri ir uzsikuria praktiskai is karto. AR164 2.5td, tai su rankine pompike reikia gerokai paminkyt, ir tai dar ne iskart uzsikuria, bet kad reiktu nuorint... tai cia nebent ora gaudo per filtra ar sujungima koki. Cia gi ne MTZ50 traktorius, o italiska masina ;D
-
akumas po 10min išsikrauna? Ne manai, kad mirtis jau tam tavo akumui? Pabandyk kitą akumą susirasti ir pabandyti
Normaliai, cia dyzelis. As su grynai nauju akumu daugiau neistraukciau tikrai. Kai zvakes neveike ziema ir bandziau kurt, tai uzteko jauciu ir 5 min.
-
akumas po 10min išsikrauna? Ne manai, kad mirtis jau tam tavo akumui? Pabandyk kitą akumą susirasti ir pabandyti
Vat man irgi apie tai mintis. Gal akumas jau prie mirties, jei pasukus 10min, "lūžta". Ne vienas atvejis gyvenime jau buvo su dyzeliu - atrodo "suka normaliai", o auto nesiveda ir tiek. Pakeiti akuma ir užsikuria. Tas, kas kuriant mūsų ausiai yra normalu, tai dar nereiškia, kad normalu, ypatingai akumui numirštant ilgiau pasukus.
Aš tai pradžiai prieš tempdamas kažkur pasiskolinčiau "tikrai gerą" tinkamo pajėgumo akumą ir pabandyčiau užkurt...
-
Nemanau jis gana naujas pries pusmeti keistas nu ir seip sukant ant starterio nelabai ka ilgiau betkoks akumas istvertu
-
Tai ir krokodilus pajungiu vesdamas nuo kito automobilio sroves tikrai uztenka ir suka starteri greit nemanau kad problema del akumu gali buti
-
Kita karta nuo paprasciausio ziurek. Nes visi "fintai" alfistu patarimai tavo isbandyti.
Alvydai gal ora gaudo? neuzdejai kokios tarpines ant filtro. Ar prisukai filtra normaliai?
-
Kažkaip skaitant aš vistiek linkstu ties elektra... Galim čia pilstyt iš tuščio į kiaurą, bet kol nepasijungs mašinos prie kompo - nelabai ką konkretaus ir padėsim. Jei diagnostika parodys, kad viskas čiki, tada galima pradėti ieškoti kažkokio mechaninio gedimo, pradedant nuo filtro, toliau akumas tikrai geras ir galingas ir t.t.
-
filtra uzdejau tikrai gerai tarpine pakeiciau nauja kad ora trauktu neimanoma manau, tikrinau kelis kartus visas fiskes ar nesu atjunges niekur. Jau pradejau paieskas kur padarytu diagnostika tikiu kad kaska parodis ten
-
Turiu naujos informacijos: Zodziu kai po kuro filtro pakeitimo uzgeso variklis prasisuko pagrindinis dirzas, nulankste vostuvus. dabar reikalingas naujas variklis arba to paties remontas. gal turi kas kokios informacijos kur pigiausiai butu remontuoti ta pati ar rasti kur deveta varikli 2,4 20 vostuvu 147kw ?
-
jtd m vairkliai turi apsaugas nuo voztuvu lankstymo - vadinamus rokerius. pirmiausiai luzta jie. voztuvai turi likti sveiki. nors kita vertus siuo atveju kiek suprantu buvo daug bandymu uzvesti varikli.. galejo ir rokeriai neisgelbeti..
reikia tvarkyti galva.. bet ivertinus, kad cia 5 cilindrai ir 20 voztuvu butu tikrai ne pigu. tiketina reiktu ziurinetis kiek kitas variklis arba kita galva kainuoja
-
Turiu naujos informacijos: Zodziu kai po kuro filtro pakeitimo uzgeso variklis prasisuko pagrindinis dirzas, nulankste vostuvus. dabar reikalingas naujas variklis arba to paties remontas. gal turi kas kokios informacijos kur pigiausiai butu remontuoti ta pati ar rasti kur deveta varikli 2,4 20 vostuvu 147kw ?
cia kazkas is kosmoso srities.. pakeitus filtra, prasisuko dirzas..
-
unikumas, galima mokslinį darbą daryt apie tokį įvykį.
-
Buvo ir man panaši situacija. Pamenu uždariau bardačioką ("daiktadėžė" - aut.past.) ir še tau kad nori - skierka ("žiežirba" aut.past.) dingo...
Rašytojai jūs fantastai, kitaip negaliu apibūdinti :idea:
-
nu cia galima burti kiek nori bet kad varikli kompresijos nebera tai faktas.. servize atstate dirza i vieta tai po atstatimo pamatavo kompresija o jos ten nera..
-
nu cia galima burti kiek nori bet kad varikli kompresijos nebera tai faktas.. servize atstate dirza i vieta tai po atstatimo pamatavo kompresija o jos ten nera..
Jei ir yra koks burtininkas šioje temoje, tai jį būtų galima atpažinti iš tokių tekstų "po kuro filtro pakeitimo uzgeso variklis prasisuko pagrindinis dirzas" 8)
Vienžo nepasisekė tau, broli mielas. Ar vienu, ar kitu atveju papuolei min. 1500Lt. - max. 3000Lt. Jei nori kokios nors konkrečios pagalbos, tai pradžiai - kur fiziškai randasi tas tavo bolidas?
-
Pradžiai tai filtro keitimas nebuvo susijęs su variklio problema, tik labai liūdnas sutapimas. Kitas dalykas matyt nekeistas diržas buvo jeigu jis prasisuko?
-
Pradžiai tai filtro keitimas nebuvo susijęs su variklio problema, tik labai liūdnas sutapimas. Kitas dalykas matyt nekeistas diržas buvo jeigu jis prasisuko?
Tavo variantas labiausiai tikėtinas. Situaciją aš įsivaizduoju maždaug taip: Pakeičiau filtrą - nesikuria, kabinam ant "šlipso" ir tempiam, o va tada senai nekeistas variklio diržas tik pyst ir peršoko, dėl to ir nėra dabar kompresijos.
-
Pradžiai tai filtro keitimas nebuvo susijęs su variklio problema, tik labai liūdnas sutapimas. Kitas dalykas matyt nekeistas diržas buvo jeigu jis prasisuko?
Tavo variantas labiausiai tikėtinas. Situaciją aš įsivaizduoju maždaug taip: Pakeičiau filtrą - nesikuria, kabinam ant "šlipso" ir tempiam, o va tada senai nekeistas variklio diržas tik pyst ir peršoko, dėl to ir nėra dabar kompresijos.
Aha, tik greiciausiai kompresijos nera del uzlankstytu voztuvu.
-
Pradžiai tai filtro keitimas nebuvo susijęs su variklio problema, tik labai liūdnas sutapimas. Kitas dalykas matyt nekeistas diržas buvo jeigu jis prasisuko?
Tavo variantas labiausiai tikėtinas. Situaciją aš įsivaizduoju maždaug taip: Pakeičiau filtrą - nesikuria, kabinam ant "šlipso" ir tempiam, o va tada senai nekeistas variklio diržas tik pyst ir peršoko, dėl to ir nėra dabar kompresijos.
Aha, tik greiciausiai kompresijos nera del uzlankstytu voztuvu.
Na, čia jau turbūt "šlipso" pasekmės.
-
Bolidas randasi stokholme sianakt vesiu i svedijos pietus ten randasi lietuviu servizas tai sake patvarkys. O tempt tai tikrai netepiau automatine greiciu deze. Nu man asmeniskai atrodo kaskokia nesamone. Siandien parsiveziau is TORVALA BIL ce tas pats kaip autobrava lituvoi. Jie net bijo ce nuimt galvute. Vieninteli pasiulima dave kita varikli det o tai ju kainom 40 000sek variklis kainuotu ir apie 25 000sek darbasn sumoi 65 000sek o tai lietuviskais 26 000lt zodziu ziauriai antra galiu tokia nupirkt.
-
Bolidas randasi stokholme sianakt vesiu i svedijos pietus ten randasi lietuviu servizas tai sake patvarkys. O tempt tai tikrai netepiau automatine greiciu deze. Nu man asmeniskai atrodo kaskokia nesamone. Siandien parsiveziau is TORVALA BIL ce tas pats kaip autobrava lituvoi. Jie net bijo ce nuimt galvute. Vieninteli pasiulima dave kita varikli det o tai ju kainom 40 000sek variklis kainuotu ir apie 25 000sek darbasn sumoi 65 000sek o tai lietuviskais 26 000lt zodziu ziauriai antra galiu tokia nupirkt.
Sprendimas - parvežam tavo auto į LT. Transportas min. 300€, max. 600€. Remontas, kaip jau minėjau, min. 1500Lt.=435€, max. 3000Lt=870€. Gautum geriausią galimą variantą iš labiausiai "Alfa Romeo" markę suprantančių ir mylinčių meistrelių. Ir čia ne komercinis pasiūlymas, o tiesiog ištiesta pagalbos ranka.
Kadangi tema išsisėmė ir toliau bus tik blevyzgos, tai ją tiesiog rakinu. Sėkmės!